Kirjoittaja Aihe: Minun kanssani Sinä (S, Ficlet)  (Luettu 1304 kertaa)

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Minun kanssani Sinä (S, Ficlet)
« : 21.04.2013 02:36:02 »
Nimi: Minun kanssani Sinä
Ikäraja: Sallittu
Yhteenveto: Olet niin asiallinen ja aina korrekti, vaikka et edes ole aina, et minun kanssani.
A/N: Osallistun tällä FICLET300 – kun satanen ei riitä -haasteeseen.



Minun kanssani Sinä


Ranskalainen parveke on ihana, vaikka tuskin sinne yhdessä mahdumme. Koskaan emme ole kokeilleet, kun makuuhuoneeseen on niin paljon lyhyempi matka. Puhut vähän mutta asiaa, eivätkä toiset uskoisi että jaamme ilkikurisia salaisuushymyjä keskenämme. Olet niin asiallinen ja aina korrekti, vaikka et edes ole aina, et minun kanssani. Minun kanssani hiuksesi saa pörrööntyä ja kasvaa yli korvallisen. Minun kanssani saat löystyttää kravattia ja avata kauluspaidan kolme ylintä nappia. Jättää pedin petaamatta ja kuiskata; tehdään se uudestaan. Kun istun sylissäsi yrittäen häiritä lehdenlukuhetkeäsi, minä tiedän että sinulla on maailman ihanin tapa juoda aamukahvia.


-LadyLaga!
« Viimeksi muokattu: 10.05.2013 03:45:27 kirjoittanut LadyLaga »


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Vs: Minun kanssani Sinä (S, Ficlet)
« Vastaus #1 : 21.04.2013 03:43:05 »
Tuli huono omatunto siitä, että olen lukenut sinulta niin vähän tekstejä, joten täällä ollaan (lasken sinut kuitenkin yhdeksi lempikirjoittajistani Finissä, joten olen ollut laiska fani). En tiedä mikä minuun on mennyt kommentoinnin kanssa. Yleensä kommentoin oneshotteja vain silloin, kun keksin paljon sanottavaa, mutta nykyään olen alkanut kommentoida tekstejä, jotka jättävät minut ihan sanattomaksi. No, ehkä hyvä niin. Luotan siihen, ettet sinä minua syö. c:

Otsikko on kaikessa yksinkertaisuudessaan kovin kaunis. Isolla kirjoitettu Sinä on onnistunut tyyliratkaisu, se lisäsi heti mielenkiintoa. Kun sitten klikkasin tämän auki, oikein hämmästyin lyhyydestä. Tämä taitaa olla alle raapaleen? Ainakin minulta vaatisi kamalasti rohkeutta julkaista näin lyhyttä tekstiä, onneksi julkaisit! :3 Tämä oli kaikin puolin ihana. Pidin kaikista yksityiskohdista, ranskalainen parveke ja sana pörrööntyä. Tunnelmakin oli kiva, melkein sitä näki välähdyksinä parin juomassa aamukahvia ja kaikkea muuta söpöä.

En ala analysoimaan kamalasti, koska minun analysointini harvoin johtaa mihinkään. Vahvin mielikuvani on perfektionisti tai joku kiireinen bisnesmies/nainen (:D), joka tuntee itsensä rentoutuneeksi päästessään kotiin. En osaa löytää mahdollisia piilomerkityksiä, minun mielestäni tämä oli vain onnellinen. Esimerkiksi viimeinen lause tuntui irralliselta, eli tjaa, voi olla, että ymmärsin väärin. Mutta pidin siitä kohdasta joka tapauksessa, ne aamukahvit. ♥

Tiivistettynä: pidin paljon, kiitoksia tästä. (: nyt voisi oikeasti mennä nukkumaan
everybody knows there's a party at the end of the world

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Minun kanssani Sinä (S, Ficlet)
« Vastaus #2 : 21.04.2013 04:33:50 »
Mightyena: Woou, vai että yksi lempi kirjoittajista finissä, aaw! <3 Noin mulle ei ole sanottu koskaan. Taisin juuri rakastua sinuun lisää, oot aina niin ihana kommentteinesi. <3 :3 Kyllä tässä on vähän yli sata sanaa, olisin tän voinut raapaleeksikin typistää, mutta en halunnut. Ihanaa että onnellisuus välittyi, se oli tarkoituskin. (: Kiitos kommentista, peijp. *pus*

-LadyLaga!
« Viimeksi muokattu: 21.04.2013 05:04:51 kirjoittanut LadyLaga »


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin