Kirjoittaja Aihe: 15 hyvää syytä, miksi kirjoittajan luvut ovat myöhässä, S, humour (olevinaan)  (Luettu 1675 kertaa)

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Nimi: 15 hyvää syytä, miksi kirjoittajan luvut ovat myöhässä
Ikäraja: Sallittu
Tyylilaji: Humour
Oma sana: Joo, tota. Mä olin päivittämässä mun Tulikuumaa originaalia ja sanoin omassa sanassa et sori, et tää on myöhäs, voisin keksii tuhat ja yksi syytä siihen, mutta luulen, et te kaikki pitäisitte niitä vain tekosyinä ja tosta lauseesta tuli tämä hullu idea xD Olkaa hyvät. Nää on sitten niitä hyviä syitä, huonoja löytyy sitten varmaa just ne tuhat ja yksi.

 15 hyvää syytä, miksi kirjoittajan luvut ovat myöhässä



1. Kirjoittaja on yksinkertaisesti unohtanut.
2. Kirjoittaja ei jaksa kirjoittaa.
3. Kirjoittajalla on kirjoitusblokki – eri asia kun ylläoleva.
4. Kirjoittajalla on kymmenen muuta ficciä tai originaalia kesken, joita on kirjoitettava.
5. Kirjoittajalla on koulukiireitä.
6. Kirjoittajalla on kaverikiireitä.
7. Kirjoittajan elämä menee alamäkeä.
8. Kirjoittajan hahmot eivät tottele, eivätkä siksi ansaitse edes tulla julkaistuksi.
9. Kirjoittajalla menee hermot.
10. Kirjoittajalla menee hermot niin pahasti, että hän pitää kymmenen viikon kirjoitustauon.
11. Kirjoittajaa inhottaa se, että lukijat lähettävät hänelle yksityisviestiä jatkuvasti.
12. Kirjoittaja haluaa kiusata lukijoita.
13. Kirjoittajalla on muuten vain elämässään kiireitä.
14. Kirjoittajalla on konekielto.
15. KIRJOITTAJA HALUAA OLLA INHOTTAVA JA ODOTUTTAA, ETTÄ SAISI LISÄÄ LUKIJOITA.
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä

Ikuisuus

  • ***
  • Viestejä: 79
Tuotahan voisi jatkaa vielä hivenen,  kun oma "vakio" syy puuttuu listasta.  :D (Vaikka kirjoittelenkin lähinnä vain itselleni, omien tiedostojeni syövereihin.)

"16. kirjoittaja on kehitellyt juonta ja kirjoittanut sen aina ylös ensimmäiselle käteen sattuvalle paperille. Koneelle päästessään hän sitten huomaa että juuri se tärkein paperilappunen on kadoksissa -> kirjottajaa ärsyttää, eikä hän voi jatkaa ennen kuin löytää paperin (, jota ei koskaan löydy)."

Muuten lista on aika kattava ja paikkansapitävä. Väliin oli sopivasti ripoteltu syitä, jotka (minun tapauksessa ainakin ) ovat totta vain lukijan näkökulmasta. ;D

Voimia kirjoittamiseen!
Iku
Saatan olla menossa tai tulossa -en aina tiedä itsekkään - mutta en ole eksyksissä.

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Ikuisuus, Jep, tätäkin voisi varmasti jatkaa tuohon tuhanteen ja yhteen asti xD Ja jep, toi kyl puuttuu! xD ja haha, en ainakaan ite odottanut näitä kirjottaessani varmaa kolmee jatkoficcii/originaaliin jatkoa, joten siksi piti purkaa se ärttyneisyys johonkin xDDD  Mut kiitos kommentistasi!
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä