Kirjoittaja Aihe: Amore Proibito~Kielletty rakkaus| K-11| OFC/OMC| 8. Luku 15.2. -14!  (Luettu 5902 kertaa)

hakuroo

  • ***
  • Viestejä: 53
Mitähhhh! O.O Viimeisin osa oli ihanaihana ♥
Lupin on Zoen eno! En ois ikinä arvannu! xD Ja Volkovista taas mehukkaita tietoja :D Taidan jo arvata mitä tässä on meneillään~
Tää oli tosi jännä osa ja pyydän anteeksi kommentoimiskyvyttömyyttäni ;-;
Wou ootan jo innolla jatkoa ;>

Terveisin se yksi joka unohti kommentoida~

KarwaPallo

  • ***
  • Viestejä: 10
Aina kun päivität tätä saan uuden kohtauksen, joten saat maksaa lääkärikuluni jatkossakin  ;)
Tätä on ihana lukea, kun kiduttavan pikkuhiljaa saa lisätietoa asioista. Ja mitämitä, Lupin on Zoen eno? Jos mahdollista, kiinnostukseni tähän ficciin lisääntyi juuri :D
Volkovista minulla on omia aavistuksiani, ja janoan lisää tietoa hänestä ja Zoen perheestä, niinkuin olen varmaan jokaisessa edellisessä kommentissani sanonut  ::)
Aiheutat mulle hitaan kuoleman odotutattamalla uusia lukuja, joten jos et lääkärikulujen lisäksi halua maksaa hautajaisia, kiltti laita uusi luku ja lupaan yrittää kommentoida :)

Uutta lukua odotellen,
   Karwapallo

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 529
  • Hannibalin täti
Löysin tämän klikkaillessani topicceja ja jäin lukemaan. Zoen kuvailuista päätellen Sergei on vampyyri tai jokin muu. Saatan olla väärässäkin. Kielletty rakkaus idealla kirjoitettuja tekstejä on aina kiva lukea, joten ehkä yksi syy, miksi tätä jäin lukemaan. Edellisestä osasta on monta kuukautta. Toivottavasti jatkat pian. Odotan innolla ja haluan tietää lisää Zoen vanhemmista ja siitä, miksi nämä kuolivat.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

Believe

  • ***
  • Viestejä: 3
Okei, elikkäs ensimmäinen viesti tänne minulta!
Aluksi haluan sanoa, että luin nuo kaikki juuri äsken putkeen ja vieläkin olen äimänä siitä, miten hyvä tämä oli. Koko ajan olin melkein nenä kiinni koneen näytössä, vain ficin mahtavuuden tähden!
Ei kannata ihmetellä jos ei saa viestistä selvää, koulupäivä nääs tappo mut. Ja tä ficci vaan sai mut sanattomaksi.
Aion ehdottomasti jatkaa tämän ficin stalkkausta. Jatka mahtavaa työtä, en paremmin osaa sanoa. ;D