Kirjoittaja Aihe: Musta hetki | S  (Luettu 1047 kertaa)

Bluejeans

  • ***
  • Viestejä: 7
Musta hetki | S
« : 30.03.2013 09:52:16 »
Nimi: Musta hetki
Kirjoittaja: Blue Jeans
Ikäraja: S (Epona lisäsi myös otsikkoon ja siirsi ikärajan mukaiselle osastolle)
Genre: Drama / Raapale

Hyräilet lauluja, jossa sanot haluavasi minut nyt. Äänesi on tumma ja hukun siihen ikuisiksi ajoiksi.  Et halua kukkia maatessasi sängylläsi. Et ole kipeä, vaikka vaikutatkin siltä aina. Kuvittelet minut viereesi katsellessasi  auringonvaloa verhojen välistä.  Olet maalannut mieleeni tuon kuvan aivan liian monta kertaa. Uskon siihen melkein itsekin.

Istun viereesi vihreälle sohvalle. Sinä pelaat pelejäsi ja minä katselen sinua hiljaa.  Kysyn sen, mitä olen halunnut jo tietää kauan. Vastaat minun olevan ilmaa. Naamani jähmettyy pehmeään hymyyn ja nousen ylös. Lähden nyt. En ymmärrä enää mistään mitään.  Kävellessäni käytävää pitkin kyyneleitä alkaa valua pitkin poskiani ja hymyilen edelleen pehmeästi.

Tullessani portaikkoon nojaan katsomaan, kuinka korkealla olen kolmannessa kerroksessa.  Melko korkealla.  Kiipeän kaiteen yli ja horjun siinä.  Haluan kostaa ja aiheuttaa tragedian.  Käyttäydyn täysin sekopäisesti.  Tuijotan lattiaa maaninen hymy kasvoillani.  kuulen askelia käytävästä ja kiipeän äkkiä toiselle puolelle.  Juoksen koulusta niin lujaa, kuin koroistani pääsen. 
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 21:49:22 kirjoittanut flawless »