Ei helvetti että nauroin

Etenkin tuolle linkille, jonka joku laittoi (en jaksa enää sen lukemisen jälkeen tarkistaa, kuka).
Täynnä kirjoitusvirheitä. Täynnä asiavirheitä. Jos tämä paska ei olisi niin huvittavaa, niin en olisi edes jaksanut lukea loppuun. Eipä ole kääntäjälläkään paljon lähdekritiikkiä ollut.
Ei voi muuta sanoa kuin quotata Housea: "I worship Santa. Or wait, is that Satan? I always get them mixed up. "
Jaksaisin ehkä miettiä tuon tekstin kirjoittajan näkökulmaa jos kirjoittaja edes teeskentelis lukeneensa sen kirjan
Puolesta noista jutuista joita Harryn väitetään sanoneen oli sit kuiteski Voldemortin sanomia ja kirjassa nimenomaan tuomittu "pahoiksi". Hihhulit on hulluja.
Pari hyvää pointtia. Eihän noiden kirjoittaja ole kuin korkeintaan nähnyt leffat. Jos se olisi oikeasti lukenut nuo kirjat, niin sittenhän se valehtelisi ja eikös valehtelu ole syntiä sekin? Esim. "There's no good or evil. There's only power and those too weak to seek it." on todellakin Pimeyden Lordin repliikki, eikä Harry siihen tainnut uskoa puolta sekuntia kauempaa. Ja juu, hihhulit on... hrrrh...
"Tarinan lopussa Harry ja hänen elävät ystävänsä pakenevat tästä kuolinpäivä-juhlasta johon osallistui sekava joukko aaveita, ja he menivät takaisin tavalliseen Halloween-juhlaan. Äkkiä he kuulevat oudon, hirvittävän äänen voihkivan: 'Repiä, viiltää, tappaa, ollut nälkäisenä niin kauan, tappaa, aika tappaa, minä haistan veren ...MINÄ HAISTAN VEREN!' Kun vieraat yrittävät paeta, Harry näki äkkiä viiden jalan korkuisten kirjainten ilmestyvän kahden soihdun väliin varoittaen: 'Salaisuuksien kammio on avautunut, perillisen viholliset varokaa.' Äkkiä, hengetön, uhratun kissan jäykkä ruumis ilmestyy katosta riippuen. Kaikki kolmesataa vierasta pakenevat henkensä edestä demoninen nauru korvissaan sanoen: 'Perillisen viholliset, varokaa! Sinun vuorosi on seuraavana, Mudbloods!'"
Vähänkö olisin nauranut koko Potterit maan rakoon, jos siellä olis oikeasti lukenut noin

Eikös niitä kirjaimia kuvailtu "kissan korkuisiksi"? Näyttäkää mulle viiden jalan (n. puolentoista metrin) korkuinen kissa, niin mä näytän teille hiiren kokoisen sinivalaan. Ja basiliskiko "voihkii"? Ei hitto kun kuulostaa pervolta... eikös se sihissyt, kun viimeksi luin?
"Sinun vuorosi on seuraavana, Mudbloods!" Kääntäjä kenties hieman ulkona? Kuka on tämä henkilö nimeltään Mudbloods (suom. kuraveriset)? Ja mistä lähtien sliippatukkaluihuisprinssi on ollut demoni? Okei, olihan se harvinaisen ärsyttävä aina välillä, mutta en nyt ihan demoniksi sanois...
Luin tota artikkelia ja tuli koko ajan mieleen joku keski-ikäinen tantta, joka on katkeroitunut julkiselle koululaitokselle, kun ei ole oppinut siellä kirjoittamaan ja sitten huomasin, että sekä alkuperäisen tekstin kirjoittaja että sen kääntäjä ovat miehiä. Ja sitten ne vielä väittävät, että naiset ovat niitä typeriä kiihkoilijoita? Jepjep, feministi minussa janoaa verta (<--KATSOKAA, SAATANALLISTA, JANOAN VERTA!)
Tosiaan, Raamattuhan on paljon vaarallisempi kirja kuin jotkut Potterit, lukijat sentään tajuaa, että Potter on fantasiaa. Joillakin ei näköjään oo minkäänlaista lähdekritiikkiä omaa pyhää kirjaansa kohtaan. Faksilla Taivaasta jne...
//Luin äiteelle pätkiä ja se kertoi, että tuttavaperheen äiti (uskova) oli lukenut jonkun tuollaisen tekstin, eikä siksi ostanut lapselleen Potteria. Sitten minun äitini anto sille pojalle Potterin synttärilahjaks.
Nauroin

Harva kuitenkaan kehtaa kieltää lastaan ottamasta vastaan lahjoja. Kai siitä pojasta tuli Potter-fani?
Nauran vieläkin mielipuolista pahisnaurua ajatellessani tuollaisia idiootteja, jotka vertaavat Harry Potteria Antikristukseen ja kirjasarjaa Uuteen Maailmanjärjestykseen valmistautumiseen. Veikkaan, että oikeat saatananpalvojatkin nauravat päin naamaa sille, joka väittää, että he ottavat oppinsa Pottereista

No, onneksi tämä ei ole mikään Neuvostoliitto II. Eli emme joudu piilottelemaan Pottereita mahdollisen polttorovion takia. Siitä samme siis olla kiitollisia, ja jos maailma joskus siihen menee (mitä epäilen), niin ah, itse astelen roviolle vinksahtaneesti hymyillen.
unrealistic, jos kuitenkin joskus päädyt noitaroviolle, niin lähetä mulle sana, missä sut poltetaan

Tuon meille molemmille taikasauvat ja kuolonsyöjäkaavut ja sitten astellaan yhdessä roviolle mutisten kirouksia ja virnistellen jokaiselle perheenäidille, joka kavahtaa kauemmas ja peittää lastensa silmät meidät nähdessään

Kärmeskieltäkin voidaan puhua, ihan vain lisämausteeksi

Ihme muuten, ettei artikkeleissa mitenkään takerruttu kärmeskieleen, Paratiisin rikkojalle ja syntiin johdattajalle puhuminenhan se vasta Saatanasta onkin. Lähden lähettämään tuon artikkelin kaverille hupiviestiksi -->
~Nala~