Kirjoittaja Aihe: BBC!Sherlock: Carry on talking when I'm away || In English || S || Post-Reichenbach  (Luettu 1870 kertaa)

Sacrifice

  • Vieras
Title: Carry on talking when I'm away
Rating: S
Fandom: BBC Sherlock
Genre: slight angst?
Beta: None, kaikki virheet by minä
Disclaimer: En omista mitään... itketään
Warnings: Reichenfeels
A/N: Koska tekstiviestejä on kiva kirjoittaa.



I can't sleep. JW

My therapist says I should talk to someone when I feel this way. JW

A bit stupid advice, really: I don't have anyone to talk to. I had you, of course. But this is kind of a monologue nowadays, don't you think. JW

That's okay. I can pretend. JW

Irene Adler. JW

She thought we were a couple. Asked me if I was jealous. I think you heard that, didn't you. JW

Maybe I was. I don't know. It doesn't matter anymore. JW

Did you love her? JW

I think you did. JW

I mean, come on. When she faked her death... Composing sad music, being quiet all day. Correcting telly a bit but that's it. JW

Then she wasn't dead anymore. And then she was. I never told you the truth. JW

Maybe you guessed I was lying. I don't know. "Goodbye Mr Holmes". I think she loved you too. JW

"Goodbye John". JW

I wonder why you did it. JW

You never cared what other people thought about you. JW

Why was this time any different? Why did you tell me lies? JW

We could've tracked him down. JW

You know what I regret the most? JW

Calling you a machine. JW

You're not a machine. Weren't. I was just so angry with you. JW

You knew Mrs Hudson was fine but didn't tell me, because you wanted me out of the way. You let me shout at you and storm away. JW

I wonder why you waited for me and forced me to watch you jump. JW

I wish I could take my words back. JW

I'm not living in Baker Street anymore, by the way. Moved out to the place I lived before I met you. JW

I was thinking to get your skull and then talking to it like you did. It's lonely and quiet here. JW

I remember one time when I got back in our flat you were holding that skull in your hands and muttering to it. You didn't notice I was there. JW

I think you were lonely too. JW

Most of the time your face was expressionless, you didn't show your feelings to others. But sometimes when I looked at you I saw sadness. If there were any emotions I could read from your face, then sadness. JW

I wonder if you were always sad. JW

Well... I guess that's all for now. JW

Good night, Sherlock. I miss you. JW

Good night, John. I miss you too. SH
[MESSAGE NOT SENT]
« Viimeksi muokattu: 25.05.2013 14:14:16 kirjoittanut Sacrifice »

cyanide

  • crash crash burn
  • ***
  • Viestejä: 46
  • KISS MY BATTERY
Mun ei oikeestaa ollu tarkotus kommentoida tätä, koska mä aattelin aluks vaa lukee random ficcejä ja sit siirtyy kattoo Batmania, mut nyt mä tietenki oon tääl iha tippa linssis ja pakkoha mun sillo on jotai sanoo.
   Koska oon ollu koukus Johnlockiin Sherlockiin jo vaikka miten pitkään (ja itkin koko yön ku olin kattonu sen kakkoskauden vikan jakson, yhyhyy) ni voit varmaan arvata miten mä eläydyin tähänki. Mulla on tapana eläytyy kaikkeen ihan liikaa, se alkaa ärsyttää mua itteeniki. Toi vika MESSAGE NOT SENT oli jotenki viimenen silaus ja sit mä jo löysin itteni kuivaamasta poskiani. (Kato ku mä oon viimesen puolen vuoden aikana miettiny pääni kirjaimellisesti puhki et miten helvetis se kakkoskauden vikan jakson loppu sit selvii ja jumalauta vois toi seuraava kausi jo ilmestyy jos aikoo ilmestyy ylipäätään.) Mut joka tapauksessa tykkäsin tästä tositositosi paljon ja en osaa selittää mut tää oli ihana. :3 (Tietenki tää fiilistely saattaa johtuu kans Metallican Nothing else mattersista jota oon kuunnellu täs puolise tuntii nonstoppina.)

Ja sit köhköh tällane ihana pieni pilkunviilaus tähä loppuun:
Lainaus
Why was this time any different? Why did you told me lies? JW
Jos siin on did ni ei tuu mennyttä muotoo, eli sen pitäs olla why did you tell me lies. Jos mä siis ymmärsin oikein ton lauseen, koska mun enkku on aika heikko. :D

Okei ei mul muuta, hyvää päivänjatkoa ja niin edelleen ja kiitos tästä lukukokemuksesta. :3
well my gun fires seven different shades of shit
so what's your favorite color, punk?

Sacrifice

  • Vieras
Kun näin, että tähän oli kommentoitu, reaktio oli, että "Voi @%#!*", mutta eihän tää ollutkaan negatiivista :D Kiitos paljon! Itekin olin ihan hajalla kakkoskauden vikan jakson jälkeen, että huh...

Voi, olet oikeassa tuosta kohdasta, mistä huomautit! Täytyy korjata... Kiitoksia tästäkin.

Ja hei, iloisia uutisia. Kolmoskautta aletaan kuvaamaan 18. päivä tätä kuuta eli kolmen päivän päästä! Lisäksi Benedict on varmistanut, että on tulossa myös neljäs kausi. ;)

Sudari

  • ***
  • Viestejä: 17
Nainen

kirijotat
liian
hyvin
;________;

Gwenhwyfar

  • cinderella
  • ***
  • Viestejä: 478
Äwäwäwäwäwääää... Varoittelitkin noista Reichenfeelseistä, niitä todellakin oli. Mä melkein itken täällä, koska Sherlock, koska John koska kaikki jakoskaäähmäenkestäliiantämmöistä.. Reichenbach Fall oli jo jaksona niin tunteellinen... Anteekis tästä erittäin epäloogisesta ja sekavasta kommentista näin etukäteen, sillä mun kädet tärisiee ihan helvetisti ja mä osaan ajatella vain Johnia ja Johnin tuskaa.

Joo, yritetään. Hyvä, että olit tehnyt tämän Englanniksi. Suomenkielisenä tämä ei olisi toiminut niin hyvin, koska jotenkin siitä puuttu jotain, kun teksti on suomeksi. Tästä ei puuttunut yhtään mitään.

I'm not living in Baker Street anymore, by the way. Moved out to the place I lived before I met you. JW

Yhyyy... Miksi miksi miksi? Se, että John lähtee Baker Streetiltä on niin... Ei sellasta voi tapahtua, mä en kestä... These Feelings ;___;
Ja sitten vielä tämä:

Good night, Sherlock. I miss you. JW

Good night, John. I miss you too. SH
[MESSAGE NOT SENT]


BYÄÄH! Mä itken täällä ihan täysillä. Ei tästä kommentoimisesta tuu yhtään mitään. Kakkoskauden vika jakso repi mut palasiksi, eikä tämä taida yhtään auttaa asiaa.

Tiivistettynä tämä oli loistava, vaikkakin ihan hirveän surullinen. Kiitos tästä,

Gwen

Sacrifice

  • Vieras
Wooah, kommentteja~

Sudarille paljon kiitoksia!! :3♥

Vanilla M., mä itsekään en ajattele, että Sherlockilla ja Irenella olis kipinää toistensa välillä (köh köh, being a huge Johnlock shipper myself), lähinnäkin sitä, että Sherlock on vaikuttunut Irenen älystä ja toistepäin. :P Ja juuh, vaikka Johnlockia shippaankin - kuten aikaisemmin kerroinkin -, välillä vaan tulee niitä hetkiä, jolloin pitää kirjottaa niistä vain kavereina. ^^ Kiitos tosi paljon kommentista, hyvä että tykkäsit!

Samaa mieltä kanssas, Gwenhwyfar, Reichenbach Fall oli julma jakso! D:: <//3 Martin ja Benedict vetää sen niin sydäntäsärkevästi ja se Johnin ilme... Ihte kanssa vieläkin itkun partaalla, kun sen jakson kahtoo uudestaan tai siitä lukee ficcejä.
(Se on just mulla vaikeaa usein kirjottaa, kun mietin, että pitäskö nyt suomeksi vai englanniksi, kun toisaalta englanniksi kuulostais paremmalta, mutta suomeksi välttyisi mahdollisilta kielioppivirheiltä yms. |'D)
Kiitos sullekin!