Kirjoittaja Aihe: A fist full of glitter | S | Drama |  (Luettu 2287 kertaa)

Rin

  • Vieras
A fist full of glitter | S | Drama |
« : 13.03.2013 22:25:34 »
Ficin nimi: A fist full of glitter
Kirjoittaja: Rin
Tyylilaji: Dramaaa :3
Ikäraja: S
Haaste: Albumihaaste #3
A/N: Tää on tosi irrallinen, loppu on hämmentävä ja muuten vaan nopeasti kirjotettu. Ei mulla muuta, kunhan varoitin. ;) Ja ja tasan 300 sanaa :D

P!nkin Funhouse albumilta kappale nimeltään Glitter in the air :)

***

Have you ever fed a lover with just your hands?
Close your eyes and trust it, just trust it


Olit jo tunnin myöhässä. Mä olin vaan istunut ja odottanut täällä puistonpenkillä kiltisti. Sä et ollut soittanut tai lähettänyt viestiä, mut en mäkään. Ehkä olis pitänyt, mut mä halusin luottaa suhun. Mä halusin tietää, että sä et oikeasti alennu sellaseen.

Have you ever thrown a fist full of glitter in the air?
Have you ever looked fear in the face and said I just don't care?

Tähden loistivat taivaalla kirkkaasti ja kaikkialla oli jo pilkkopimeää. Normaalisti mä olisin juossut jo kaks tuntia sitten kotiin, koska mä oikeasti pelkäsin pimeää. Nyt mä vaan olin jäänyt tänne istumaan. Mua ei edes pelottanut mikään. Mä vaan istuin siinä kylmällä penkillä ja odotin.

Have you ever hated yourself for staring at the phone?
Your whole life waiting on the ring to prove you're not alone.


Mun kädet alkoivat olla tunnottomia. Niin kauan ne oli puristanut puhelinta mun sylissä ilman lapasia. Hengitys höyrysi ja nenä valui. Laskin puhelimen polville ja puhaltelin sormiin jos ne vaikka hieman lämpenisivät.

Miks mä en vaan lähtenyt kotiin? Mä olisin voinut tehdä niin ihan hyvin, mä olin sentään odottanut sua yli kaks tuntia, etkä sä ollut ilmottanu mitään. Jokin pieni ääni mun pään sisällä vaan käski mua jäämään, joten mä jäin.

Have you ever been touched so gently you had to cry?

Lopulta mä kuulin askelia mun takaani. Nostin katseeni puhelimesta ja siinä seisoit mun edessä, posket punoittaen ja hengitys täristen. Minkä maratonin sä olit juuri juossut?

Et kuitenkaan sanonut mitään, sä vain kävelit mun luokse, kyykistyit mun eteen ja otit mun käteni sun lämpimiin käsiin. Painoit pääsi käsiämme vasten ja jäit siihen paikallesi.

Have you ever held your breath and asked yourself
Will it ever get better than tonight?


***
« Viimeksi muokattu: 22.06.2013 18:38:55 kirjoittanut Rin »

Cristy

  • Vieras
Vs: A fist full of glitter | S | Drama |
« Vastaus #1 : 23.03.2013 13:57:15 »
Oi ihuna!

Mä nään tän pääni sisällä, tosi aidontuntunen

Äh, en mä osaa kommentoida

~ Cristy

Rin

  • Vieras
Vs: A fist full of glitter | S | Drama |
« Vastaus #2 : 24.03.2013 13:25:09 »
Hei ei haittaa vaik et osakkaan kommentoida, en mäkään. :p Kiva kuitenkin, et kommentoit jotain ja vielä kivempi oli jos tykkäsit. :)

Yökulkija

  • ***
  • Viestejä: 538
    • Rainbowned
Vs: A fist full of glitter | S | Drama |
« Vastaus #3 : 24.03.2013 16:27:17 »
Luin tämän jo jonkin aikaa sitten kännykällä mutta en kommentoinut, koska kännykällä kommentin kirjoittaminen on tuskaa. Parempi kuitenkin kommentti myöhään kuin ei milloinkaan vai miten se nyt meni. :P

Tekstin pituus osuu ainakin minusta aika nappiin, koska siihen mahtuu kaikki oleellinen eikä sisältöä ole turhaan venytetty. Joskus lyriikat tekstin keskellä häiritsevät mahdollisella irrallisuudellaan, mutta tässä ne toimivat minusta nätisti. Sopivat tekstiin ja olivat juuri oikeassa kohtaa ja sopivan mittaisina. Tykkäsin myös lyhyistä kappaleista ja siitä, miten olit nuo lyriikanpätkät ja muun tekstin asetellut.

Tykkäsin myös kielestä, joskus puhekielisyys häiritsee mutta ei tässä. En lainaile mitään, koska tykkäsin koko tekstistä. Aloitus on ihan huippu. Otsikko vaikutti aluksi tosi hämärältä (oikeastaan klikkasin tekstin auki juuri siksi), mutta kyllähän se sopii koska tuo biisi. Tekstiä nimi ei juuri kuvaa, ja pidän ehkä enemmän suomenkielisistä nimistä kuin englanninkielisistä. Makuasioita nuo kyllä ovat. Kaikesta huolimatta nimenä tosi nätti. :3
Lainaus
Tähden loistivat taivaalla kirkkaasti ja kaikkialla oli jo pilkko pimeää.
Pilkkopimeä on yhteen. Sori, kielioppinatsi ottaa aina välillä vallan. No joo. Ylipäätään nätti teksti ja kiva tunnelma, ja tällainen ei-niin-kovin jaaritteleva tyyli on minusta erittäin sopiva tällaiseen. Kiitos siitä, että onnistuit silloin aamulla tämän luettuani saamaan minut hyvälle tuulelle. :)

Rin

  • Vieras
Vs: A fist full of glitter | S | Drama |
« Vastaus #4 : 24.03.2013 21:05:27 »
Iso kiitos kommentista ihan ensiksi. Toiseksi pitääpä korjata toi virhe tuolta pois. :p
Täytyy sanoa, et mietin tota nimeä pitkään ja en ekaks oikeen tykänny siitä itekkään, mut sit kivasti kiinnyin siihen. :3 Joo ei se tähä tekstiä paljolti kuvaa ja suomenkieliset otsikot on munkin mielestä kivempiä.
Kuitenkin, kiitus kommentista! :))