Kirjoittaja Aihe: FMA: Yhteinen tuska, K-11  (Luettu 1275 kertaa)

Whitestar

  • ***
  • Viestejä: 78
  • It's too late
FMA: Yhteinen tuska, K-11
« : 14.07.2011 16:45:01 »
Nimi: Yhteinen tuska
Ikäraja: K-11
Fandom: Fullmetal Alchemist
Paritus: Roy/Ed
Vastuuvapaus: Hahmot eivät ole minun enkä saa tästä minkäänlaista rahallista palkkaa(en kyllä muutakaan)
A/N: Oli vähän tylsää, joten päätin kokeilla kirjoittaa ficciä ja idean sain Musen Dark shines-biisistä.


Yhteinen tuska


Roy istui toimistossaan, kun näki Edin kävelevän ohi, hän oli siis palannut. Roy ilahtui suunnattomasti Edin paluusta.
Ed meni ottamaan kahvia, ja Roy seurasi häntä tarkasti katsellaan. Parissa sekunnissa kahvia juova poika oli saanut koko Royn huomion. Hän tuskin tajusi että oli töissä ja paikalla oli muitakin.
Ed kääntyi ja katsoi Royta, hän hymyili pienesti huomatessaan kuinka tämä katseli häntä. Ed iski Roylle silmää.
Roy hymyili. Ed oli ollut poissa kauan, mutta silti tämä oli yhä hänen. Roy tiesi että heidän ei kuuluisi olla yhdessä, että se oli kiellettyä. Mutta ei Roy yksin syypää ollut, yhtälailla Ed ei ollut syytön, oikeastaan Royn takia.

  Menet ohi
Valaiset pimeimpiä taivaitani
Sinulta vie vain muutama sekuntia vetää minut mukaasi
Joten olethan minun
Ja syyttömyytesi
Minä kulutan sen


Ed heräsi jälleen kamalasta painajaisestaan omaan huutonsa. Hän huohotti voimakkaasti. Taas, taas tuo sama uni. Hänen mielialansa oli maassa. Ed painoi päänsä polviinsa ja yritti rauhoittua. Muistot olivat kuin piikkejä, mustia nuolia, ne tekivät kipeää ja hän kaatui aina maahan, vaikka yritti nousta ylös. Mutta samalla se tuntui hyvältä. Näin Ed ei päässyt unohtamaan, ei koskaan. Hän nautti kivusta, ainoasta asiasta, mikä enää syytti häntä menneestä. Kipu oli ainut joka muistutti häntä siitä tuskasta mitä oli muille aiheuttanut.


Pimeät säteet
Syöksevät minut maahan
Saavat sydämeni kipeäksi
Koska se tuntuu hyvältä


Ed astui sisään Royn toimistoon, hän oli jälleen täällä, ja hän oli ikävöinyt Royta, vaikkei sitä sanoisikaan. Roy halasi Ediä lujaa ja Ed kietoi kätensä tämän ympärille ja sulki silmänsä. Hän unohti syyllisyytensä, unohti tuskansa. Hän ei ajatellut pahoja tekojaan. Roy oli siinä, hän tukisi Ediä aina. Ed painautui Royta vasten. Hänen pitäisi pyytää tämä yöksi, se ehkä ajaisi unet pois. Ei, se tekisi niin. Ed avasi silmänsä ja katsoi Royn omiin, hän ei halunnut ajatella unia nyt, ei syyllisyyttään, ei syntejään. Royn seurassa hän olisi niin syytön kuin syyllinenkin, mutta turvassa, miltä, sitä Edkään ei tiennyt.

Pidä käsiäsi
Silmilläsi jälleen
Piilota itseltäsi pelottavat kohtaukset
Torju pelkosi
Joten olethan minun
Ja syyttömyytesi
Minä kulutan sen loppuun


Roy makasi sängyllä Edin vieressä. Hän näki ettei Ed nukkunut kunnolla, hän näki painajaisia. Roy näki kuinka Ed kärsi, ja se laittoi myös Royn kärsimään. Edin tuska sai Royn tuskan kasvamaan tuhat kertaiseksi. Roy painoi Edin hellästi itseään vasten, hänen sydäntään viilsi kun hän ajatteli pojan tunnon tuskia. Roy kärsi aina Edin kanssa yhdessä. Hän jakoi Edin tuskan. Hän ei jättäisi tätä yksin sen tuskan kanssa. Roy melkein nautti siitä kivusta, koska se oli Edin kipu. Kun hän ymmärsi Edin tuskaa, hän ymmärsi Ediä paremmin. Roy nukahti kyyneleet silmissään, Ed sylissään, huulet pojan otsalla.

Sinun pimeät säteesi
Syöksevät minut maahan
Saavat sydämeni kipeäksi
Koska se tuntuu hyvältä


A/N: Tätä oli kiva tehdä, mutta myös aika haastava, toivottavasti oli hyvä :D
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 18:02:34 kirjoittanut jossujb »
Taivas itkee meidän näkymätöntä suruamme

Teräsedward

  • Valtionalkemisti
  • ***
  • Viestejä: 37
  • :DD Löllerröö
Vs: Yhteinen tuska FMA k-11
« Vastaus #1 : 25.09.2011 15:41:07 »
HOO! Songfic ja vieläpä Musen kappaleeseen ja kappaleeseen, JOKA ON IHAN VITUN HYvÄ näinsuoraansanottuna!!! :ooo Omg tää oli oikeesti tosi hyvä ficci. Tee enemmänkin ficcei fma:sta? , 3, <3
:D Tällainen peräkylän alkemisti

Whitestar

  • ***
  • Viestejä: 78
  • It's too late
Vs: Yhteinen tuska FMA k-11
« Vastaus #2 : 25.09.2011 15:49:11 »
Kiitos Teräsedward ;D FMA oli ensimmäinen sarja josta ikinä kirjoitin ficcejä(ennemmin olin kirjoittanut jotain omia tarinoita ja runoja ja laulunsanoja)
Kirjoittelen lisää taas jossain vaiheessa ;D
Taivas itkee meidän näkymätöntä suruamme

Teräsedward

  • Valtionalkemisti
  • ***
  • Viestejä: 37
  • :DD Löllerröö
Vs: Yhteinen tuska FMA k-11
« Vastaus #3 : 25.09.2011 15:56:13 »
Minäkin kirjoitin ensinmäisen fanfictioni FMA:sta X'D Sitä ennen minutkin tunnettiin ihan random turinatarina heppuna. Kirjoittanut kolmosluokasta tähän päivään asti \../ Eliiih 10 vuotta. FMA fanficcejä olen kirjoittanut ööh... 3 vuotta? En julkaise ensinmäisiä X'D Ne on niin hirveitä. Jos en sitten joskus jaksaisi ensinmäistä ficciäni kirjoittaa koneelle ja uusiksi. Kun ei se ketään kuitenkaan kiinnosta X'D
Se on vain sellainen "Salama hautausmaalla" niminen tarina, jossa Ed ja Al vaihtaa kehojen paikkaa yms yms.
:D Tällainen peräkylän alkemisti

Whitestar

  • ***
  • Viestejä: 78
  • It's too late
Vs: Yhteinen tuska FMA k-11
« Vastaus #4 : 25.09.2011 16:00:49 »
Ohhoh, kyllä uskon että olisi monikin lukija.
Itse en ole ikinä kirjoituksiani näyttänyt, ennen sitä päivää kun tänne hairahdin yhden laittamaan ja siitä se sitten lähti.
Ja siitä olen kehittynyt aika lailla. Itsellänikin on monia kymmeniä tekstejä joita en kehtaa julkaista, mutta nykyään useimmat ovat hyviä.
Taivas itkee meidän näkymätöntä suruamme

Sielunsyöjä

  • No-life king
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Everything you need is ice cream,flowers and pussy
Vs: Yhteinen tuska FMA k-11
« Vastaus #5 : 30.05.2012 21:38:34 »
Jälleen upeaa ficciä lukemassa.
Tätä nimittäin.
Ihan pirun hyvään kappaleeseen olet onnistunut fma:ta sekoittamaan. En kyl oo mikään bänin fani, mutta kyllä sinneppäin joo...
Kiitos tulee aina hyvä mkeli fmaficeistä. Tämä oli taas ihanaa ajankulua pieneksi hetkeksi. Kiitos ja näkemiin.
Noin kun vastas korppi musta,  syvää tunsin kummastusta
joskaan en sen vastaukseen mieltä saanut mahtumaan;
sillä ei kai toisinansa kukaan väitä muistavansa,
että hällä vieraanansa keskiyöllä huoneessaan
koskaan oisi ollut korppi ---- keskiyöllä vieraanaan -----
nimeltä 'ei milloinkaan'.

Arion

  • Vieras
Vs: FMA: Yhteinen tuska, K-11
« Vastaus #6 : 08.03.2013 23:06:50 »
Just sopiva ficci näi illalla, lyhyt niin jaksaa laiska ja väsyny lukia :D Ja vielä ku siitä saa epämääräsen aww-tunteen nii mikäs sen parempi. Tykkäsin, Roy ja Ed on nii ihania yhessä ^^ Ainahan ne, mut olit saanu tähän semmosen hyvän I will never let you down-fiiliksen jos ymmärrät mitä tarkoitan... Ihana ku Roy on tommonen tukipilari Edille, mihin se voi aina luottaa, joka saa sen tuntemaan olonsa paremmaksi ^^ Ne on vaan niin sulosia.

Tossa häikkäs mua ainaki se, että tuota Ediä ja Royta toisteltiin niin monesti peräkkäin, pari hän-sanaa tai jotain muuta sekaan ei ois pahitteeksi. Varsinki tuo eka kappale, siinä ne tökkii aika pahasti.
 Jotku lauseet oli aika pitkiä, esim. tämä
Lainaus
Muistot olivat kuin piikkejä, mustia nuolia, ne tekivät kipeää ja hän kaatui aina maahan, vaikka yritti nousta ylös.
Tän lauseen loppu oli kans jotenki omituinen:
Lainaus
Royn seurassa hän olisi niin syytön kuin syyllinenkin, mutta turvassa, miltä, sitä Edkään ei tiennyt.

Ei sen isompia ongelmia, tykkäsin ficistä :3. Hyvä biisi, BTW. Tunnelma oli hyvä koko ficin ajan. Eniten tykkäsin kahesta viimesestä kappaleesta. Kirjota lisää FMAta ja lisää ROYTA, pliis ♥ (T: parantumaton RoyFangirl)

// Nonnih, nyt alko tehä mieli ruveta itekki kirjottelemaan jonkulaista FMA-ficciä...