Kirjoittaja Aihe: Hukkua (S raapale, angstiin vivahtavaa tajunnanvirtaa..)  (Luettu 1679 kertaa)

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Nimi: Hukkua
Kirjoittaja: LadyLaga!
Ikäraja: S?
Genre: Angst? Aika pitkälti tajunnanvirtaa.



Hukkua
100 sanaa

Katson kun uit. Olen valkoisissa ja hiukseni hulmuavat tuulessa ollen pikemminkin surupuvun harsoinen huntu kuin hiukset. Kuutamo on kaunis, on hämärää, mutta erotan sinut silti selkeästi. Sinunkin hiuksesi hulmuavat. Olet kaksoseni vaikka olen ainut lapsi. Katson kun uit, vaikka tiedän että oikeasti sinä et ui. Olen yksin. Olen yksin, ja se olen minä jota katselen. Vesi sukeltaa keuhkoihini polttaen, vaikka se on kylmää. Tunnen sen silti polttavan. Et hymyile, vaan olet neutraali, aivan kuin minä. Olen kangastus ja muisto. Mieli. Aave. Kuollut. Katson kun uit, vaikka se olenkin minä, enkä edes ui. Suljetut silmät, äänettömään huutoon avautunut suu. Hulmuavat hiukset.


-LadyLaga!
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 22:14:41 kirjoittanut flawless »


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Mixiuu

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Ava by laaksokukka <3
Oooh! Mitäs mä löysinkään! :o

Ensinnäkin tuo otsikko sopi tähän tekstiin niin täydellisesti, ettei mitään rajaa. Ja toiseksi, mä olen ihan sanaton tästä hämmästyneisyydestä. Miten sä osaat kuvailla ja kirjoittaa noin ihania yksityiskohtia?! <3

Tää teksti oli muutenkin niin sanattoman kaunis, että voisin haljeta, kun tykkäsin niin valtavasti. Virheitä ei näkynyt, teksti eteni koko ajan ja toi lukijalle raihallisen fiiliksen. Varsinkin noiden hulmuavien hiuksien kuvailu oli jotain niin parasta!

Ja muutenkin, oon aina rakastanut sun kirjoitustyyliä, joten tämä oli erittäin oiva iltapala mulle. Kiitos siis tosi kauniista ja ihastuttavasta ficistä, sitä oli ilo lukea! :3
-Mix
Believe In Your Dreams

Leijonat ♥

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Mixiuu; Okei. Oon hämmentynyt, koska en tunnistanut otsikkoa, ja kirjoittajana on silti minä. Olin unohtanut tämän täysin, kun en ole muistanut laittaa tätä mun listaukseen. :D  Ja kun kommenttia ei ole tullut, niin tämä on jäänyt unholaan. Sun kommentti tuli niin puskasta. Kiitos. Punastelen täällä hämmästyneenä, on niin... tai siis en totu koskaan siihen, että joku oikeasti tykkää mun teksteistä. Joten ISO kiitos ja ISO hali. Kiitos. ♥

-Ansa!
« Viimeksi muokattu: 06.07.2014 18:54:38 kirjoittanut Ansa »


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin