Kirjoittaja Aihe: Doctor Who: Tuplattu [S, 11.Tohtori/11. Tohtori, ficlet]  (Luettu 1571 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Tupattu
Kirjoittaja:  Nukkemestari
Fandom: Doctor Who
Tyylilaji: Ficlet
Ikäraja: S
Paritus: Luettavissa 11. Tohtori/11. Tohtoriksi
A/N: Kerrankin fandom, jossa tän voi tehdä ihan loogisesti :D


Tuplattu

Tohtori seisoskeli mietteliäänä TARDISin ohjauskonsolin luona. Oli yö, ja Amy ja Rory olivat nukkumassa. Hän tunsi olonsa vanhaksi ja yksinäiseksi solmuketta myöten.

”Hei.. minä”, kuuli Tohtori takaansa.
”Normaalisti puhun nopeampaa, käynkö minä vanhemmiten hitaaksi?” Hän vastasi ja kääntyi. TARDISiin oli astunut toinen Tohtori.

”Hah”, Tohtori vastasi itselleen. ”En minä ole edes kovin kaukaa tulevaisuudesta.”
”Ehkä sitten vanhennun nopeaa.”
”Vanhennumme nopeaa”, Tohtori korjasi ja asteli nuoremman itsensä luo. ”Arvaatko miksi tulin luoksesi?”
”En, vastasi nuorempi Tohtori.
”Tulin tekemään sen mitä olet aina halunnut tehdä.”

Vanhempi Tohtori hymyili ja katsoi nuorempaa itseään hymyillen. Toinen Tohtori näytti siltä, että lamppu olisi syttynyt äkkiä palamaan hänen päällään.

”Ha!” He totesivat yhteen ääneen ja vanhempi Tohtori ryntäsi nuoremman syleilyyn. ”Sinä näytät komealta!”

”Sinä näytät myös!”

”Joten…” Vanhempi Tohtori sanoi. Nuorempi kurottautui ja painoi hitaan suudelman itsensä huulille. Heidän huultensa erottua kumpikin sanoi: ”mielenkiintoista”.

”Upeaa, kuten olen ajatellutkin.”
”Ha, ja ajattele. Sinä koet sen aivan pian uudestaan.”

Vanhempi Tohtori lähti kävelemään ulos.

”Tavataan itseämme joskus toistekin”, Tohtori sanoi ja kääntyi taas ohjauskonsolin puoleen. ”Geronimo!”
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 21:16:28 kirjoittanut Beyond »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan