Kirjoittaja Aihe: Talven miljoonat yöt S Songfic, angst, one-shot | Epätarkka kuolema !  (Luettu 1429 kertaa)

Ales

• Fanficcari
  • Ilo on sisäpiirin homma
    • My life, my party!
Nimi: Talven miljoonat yöt
Kirjoittaja: Ales
Ikäraja: Sallittu (S)
Varoitukset: Epätarkka kuolema
Tyylilaji: songfic, angst, one-shot
Yhteenveto: Etsin majapaikkaa lämpöistä, mutta kukaan ei huolinut minua.
Disclaimer: Biisi & sanat sturm und drangin, minä vain kehittelen tarinan sen pohjalta.  A million nights
Haasteet: Biisihaaste

Talven miljoonat yöt

Viimeiset pari päivää vaelsin yksin pimeän talven syleilyssä. Halusin kohti valoa ja lämpöä, mutta se ei ollut mahdollista. Kaikki oli niin lähellä, mutta myös niin kaukana.
Miksi teit tämän minulle? Heitit minut ulos, et ottanut asioista selvää. Olin yksin pimeässä, kylmässä talvessa.

''So many darkened days have passed
So many lonely nights I've had to last
Distance to light and happiness
Feels infinite, I couldn't joy in this less''

Etsin majapaikkaa lämpöistä, mutta kukaan ei huolinut minua.
''Meillä on täyttä'', he sanoivat. Lopulta päädyin etsimään mahdollisimman syvän kinoksen, johon kaivoin pienen tunnelin. Sieltä sain hieman lämpöä. Yritin nukkua, mutta silmät sulkiessani näin sinun kasvosi. Kyyneleet valuivat silmistäni, pisarat jäätyivät poskilleni.

''Closing my eyes I can see your face
But the feeling of warmth is long gone''

Tahtoisin mahdollisimman kauas tästä paikasta, kohti lämpöä. Jos minulla olisi rahaa, matkustaisin kauas pois. Vaan viimeisetkin hilut minulta veit. Vaikka olin katkera, halusin pitää sinua ikuisesti lähelläni. Olisimme voineet lähteä yhdessä kauas pois, mutta minua et huolinut. Sinulla oli toinen, tiedän sen.

''I would fly, leave this solitude far behind
Hold you eternally close to mine
Get away from these million nights of winter
I would, if I only could''

Suljen silmäni lopullisesti, ja lämpö palaa luokseni.

''I close my eyes and I wait for when
The feeling of warmth will return''
« Viimeksi muokattu: 31.05.2014 11:16:17 kirjoittanut Ales »

© Raitakarkki

Lily02

• Vieras
Tuli lopussa sellanen pieni kosketus. Kirjoitusvirheitä ei ollut ja se on hyvä! :) Joihinkin ficceihin olen kommanut, että kannattaisi olla pitempi ficci, mutta nyt en voi sanoa sellaista... Tää oli tosi hyvä!! ;D

Kiittäen, Lily02

Zarroc

• Epäilyttävä hirviö
Kommenttikampanjasta iltapäivää!

Hmm. En oikein tiedä, mitä mieltä olen tästä tekstistä. Olihan tämä lyhyt ja sellainen suorasti kerrottu, mutta toisaalta taas kauniisti kuvailtu. Kai minä kuitenkin tykkäsin, vaikka ei tästä hirveästi voi kommentin muodossa saada irti. Olen aika varma kuitenkin siitä, että tämän tekstin paras kohta oli tuo viimeinen lause, se kertoo tosiaan kaiken tarvittavan.
Lainaus
Suljen silmäni lopullisesti, ja lämpö palaa luokseni.

Virheitä ei tainnut oikeastaan olla, parin pilkun paikkaa pohdiskelin, mutta eipä niillä taida olla niin väliä. Tai eivät ne ainakaan minua häiritse, jos jotakuta häiritsee niin poimikoon sitten.
Eipä minulla muuta taida olla, kiitokset ^^

~ Zar

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Ales

• Fanficcari
  • Ilo on sisäpiirin homma
    • My life, my party!
Kommenttejaaaa ! C:

Lily02: Kiitokset kommentistasi! Mukavaa, että pidit ! ^^

Zarroc: Kiitokset sinullekkin kommentistasi ja hauskaa, että pidit! (:

© Raitakarkki