Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 313042 kertaa)

Cassiopeia

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1120 : 14.06.2014 20:03:31 »
Joka tää loppu? Harmi. Adarasta voisi lukee lisää. Onko sulla jotai muita ficcei Adarasta?

Ei yhtään kirotusvirhettä sattunu silmään! Wow! Teksti oli sujuvaa.

Oon kateellinen. Sä osaat kirjottaa tosi hyvin. Osoisimpa mäkin. Adara oli kyllä ihan huippu. Ja Sirius<3<3<3 Fred ja George oli niin hyviä siinyhessä kohassa, en muista missä. Ja Mollyn reaktio oli hyvä. Se luuli et Adara ja Sirius on yhessä :D repesin siinä ja pahasti repesinkin.

Sirius kuoli :( ja Adara palas ajassa taaksepäin ja pelasti Sirren :) ihanaa! Sirius ei kuollu :). En kyllä saa enää mitään rakebtavaa aikaseks.

Sä tuskin suostut enä kirjottaa tähän jatkoa? Ja oliks sulla jotai ficcei Adarasta?

Ihanaa luettavaa kiitos siitä

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1121 : 15.06.2014 14:46:12 »
Onpas tänne taas kertynyt kommentteja joihin oon aatellu että "vastaan heti kun ehdin..."
Kiitos kaikille jotka olette jättäneet puumerkkinne, kommenttinne ovat lämmittäneet syvästi mieltäni :) Erinäisistä terveyssyistäni en ole aikoihin oikein ehtinyt kirjoittaa kunnolla muuta kuin Kuolleiden aamunkoita (Crossover ficci Van Helsing-elokuvasta, Underworld-saagasta ja Vampyyripäiväkirjoista). Pahoitteluni siitä. Yritän saada itteni takas raiteille kun kiireinen kesä on ohi :)

Cassiopeia, aaw, kiitos :) Adarasta on itseasiassa montakin ficciä, ja tän 160-lukuisen monsterini oon laittanut uudelleenkirjoituksen alle. Ks. uudelleenkirjoituksen löydät tästä. Oon yrittänyt myös tehdä jatkoa ajasta kun Adara on jo aikuinen, mutta se on junnannut pitkään.... Muita Adaraan liittyviä ficcejäni löydät allekirjoitukseni Lokitar Archives-linkin takaa :)

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-13, 160 lukua)
« Vastaus #1122 : 15.01.2015 21:16:56 »
Mä. Rakastan. TÄTÄ.

Love 4ever

  • ***
  • Viestejä: 140
  • See you when the night comes
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)
« Vastaus #1123 : 17.06.2015 14:13:30 »
Oon käyttäny tän lukemiseen nyt arviolta kolme päivää ja sinä aikana kyyneleitä on vuodatettu, kirosanoja lentäny kuin merimeiheltä sekä naurettu vatsalihakset vahvoiksi.

luin ensin sitä uudempaa versiota tästä, mutta sitten kävin kattoo muut kirjotukset sinulta ja löysin tämän alkuperäisen. Luku urakka oli melkoinen mutta ei haitannut yhtään lukea näin montaa lukua. :D päivässä meni joku 40-50 lukua. Tätä oli helppo lukea ku lukenu/kattonu kaikki Potterit niin osas olla niinkuin tapahtumien paikalla. Kaikista parasta oli kun kaksoset ja Adara teki niitä kepposia, mutta hyvä Adara kun laitto Pimennolle luun kurkkuun.
Kauhea KÄÄK pääsi sillon ku tajus että Draco on sukua Adaralle...  oisin ollu ilonen jos ne ois ollu alusta asti yhessä, mutta toisaalta oli söpöä kun George oli Adaran kanssa <3 (enemmin kyllä Draco, hyvinhän siinä loppujen lopuksi kävi)

Tää on yks parhaimpia Potteriin liittyviä ficcejä jota oon lukenu pitkään aikaan ja mahtaa olla pisin, ainakin lukujen määrällä :DD
KIITOS tästä super ihanasta ficistä. Rakastin tätä <3 <3 <3 :D :D :D :D
In the spreading darkness I exchange a pledge for the revolution
An evil flower that sprouted from love
With everything that'll happen after this
I can't let anyone interfere with it

LilyLiljaPotter

  • ***
  • Viestejä: 28
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)
« Vastaus #1124 : 11.09.2016 20:42:16 »
Tää on yksinkertasesti AIVAN mahtava fici!  :D
Pidä kädestäni kiinni, älä pelkää. Usko antaa siivet lentää 🕊️

eevuli

  • ***
  • Viestejä: 151
  • E+M= ♥5.8.2016 married
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)
« Vastaus #1125 : 08.10.2016 01:52:21 »
No huhhuh!  Luin tän kaiken kolmen päivän aikana. Oon sitä uutta versiota lukenut ja ajattelin aina että tätä en lue (ainakaan vielä ) no tässä sitä ollaan silmät seisoo päässä, kauhea nälkä ja monta huonosti nukuttua yötä (yks päivä menen vasta aamulla noin klo.11 nukkumaan) koska jäin tämän lukemiseen koukkuun. Nyt voin taas keskittyä itseeni. No ei. Mulla ei nyt oikeen muutakaan elämää oo (aviomies eri unirytmissä, tätä kirjoittaessa hän on nukkunut jo kahdeksan tuntia)  ja oli ihana päästä välillä pois omasta mielestänI niin sanotusti elämään Adaran kanssa. Tän aikana on itkettää,  naurettu ja myös järkytytty. Hieman välillä myös petyin. Aluksi tunsin pettymystä kun Sirius palasi, Adaran ei ollut kuolonsyöjä ja osa tapahtumistä kertaantui. Loppujen lopuksi olin todella tyytyväinen onnelliseen loppuun. Kuolonsyöjä kohtauksia olisin silti kaivannut enemmän.

Mutta niin yleisesti ottaen tää oli yksi parhaimmista ficeistä mitä olen lukenut!

Kiitos sulle tästä ♡ En voi edes kuvitella sun vaivannäköä

Ps. Tää on luultavasti pisin kommentti mitä olen ikinä kenellekään kirjoittanut. Nyt ruokaa, suihkuun ja nuk... uutta ficciä lukemaan  ;)
Pimeän tultua mä puristan sun kättäs
Oothan tässä vielä huomenna
Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan
Ja keräät talteen palaset kun hajoan
Niin oothan tässä vielä huomenna
Sä oothan tässä vielä huomenna

Kalmanhanaaukio

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)
« Vastaus #1126 : 08.01.2017 11:33:43 »
Ei jeesus mitä sanoisin... Luin tän Ficin ekankerran niin että se oli juuri valmistunut. Yksipäivä kun saavuin finin ihmeelliseen mailmaan, näin jotakin sellasta et meinasin purskahtaa itkuun. Fubuki oli alottanu uuden Adaran. Nyt sun nimes on kyllä lokitar. Toivon ettet poista tätäkään Ficciä uuden Adaran tullessa julki.
Mä Adaran tarinan myötä oon alkanu ite kirjotteleen paljon enemmän. Toivon että rohkenen joskus julkasta sen ulos. Idea on vaan vähän liian samanlainen kun Adara niin tuskin sitä julkaisen.

Haluun sanoo yhen sanan:
Kiitos!

hermy17

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)
« Vastaus #1127 : 15.05.2017 22:46:32 »
Tää oli aivan ihana ficci
Täydellinen

« Viimeksi muokattu: 13.06.2017 15:42:44 kirjoittanut hermy17 »

Linsku

  • Vieras
Vs: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)
« Vastaus #1128 : 17.06.2017 12:39:33 »
Löysin tämän fikin pari päivää sitten ja aloin lukea sitä. Valmiit tarinat joissa on paljon lukuja kun houkuttelevat aina. Alkuun teksti oli vähän tönkköä ja Adara oli kuin Harry. Tyttönä tosin. Jatkoin kuitenkin lukemista ja olen hyvin iloinen, että tein niin. Jotkin kohdat olivat niin jännittäviä ja mielenkiintoisia että lukemista oli pakko jatkaa keskellä yötäkin. Laittaisin tähän joitain kohtia, mutta en ikävä kyllä voi, koska liittäminen on vaikeaa tabletillani.
Mutta suurin osa niistä onkin jo laitettu. Kirjoitusvirheitä huomasin mutten niistä ole ikinä välittänyt. Tämä fikki on yksi hauskimmista, jännitävimmistä ja kiinnostavimmista mitä olen ikinä lukenut ja petyin kun se loppui
« Viimeksi muokattu: 19.06.2017 10:43:20 kirjoittanut Linsku »