Kirjoittaja Aihe: Aku Ankka: Kutittava rakkauden tunne (S, Paroni Kutikuti/Akun takamus, raapale)  (Luettu 1999 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Kutittava rakkauden tunne
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: Aku Ankka
Tyylilaji: Raapale
Ikäraja: S
Paritus: Paroni Kutikuti/Akun takamus
A/N: Oli Nukkemestari ja Nukkemestari luki viime viikkoisen akkarin eilen. Lopputulos tässä. (Niin ja taustatietona, Paroni Kutikuti on siis kirppu, joka osaa viheltää).


Kutittava rakkauden tunne

Paroni Kutikuti oli merkittävä mies. Tai kirppu. Se nimittäin osasi viheltää. Mutta tätä se ei itse tiennyt. Se tiesi vain sen, että rakasti tätä takamusta.

”Aih”, se kuuli ahterin omistajan sanovan kun Kutituti rakkauden huumassaan näykkäsi takaliston pehmeää ihoa. Hän ei välittänyt melusta, sillä takamus rakasti häntä niin kuin hän sitä. Hän kuiski rakkauden runojaan ja hieroi päätään silkinpehmeää ihoa vasten.

”Rakastan sinua”, hän kuiskasi ja siveli untuvapeitettä. ”Olet niin kaunis, kietoutuneena vain tähän untuvapeittoon kuin odottaisit minua.”

Hän painoi päänsä takaliston iholle ja hengitti syvään sen pehmeää hajua.

”Minä voisin vaikka laulaa sinulle”, se sanoi ja vihelteli rakkauden täytteistä sävelmää.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2012 20:09:46 kirjoittanut Nukkemestari »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 471
  • ava Claire + bannu Ingrid
Mitä mä just mahdoinkaan lukea? :D Mielenkiintoista, todella. Pakko oli avata, koska otsikko oli varsin kiintoisa, ja tulihan tuo samainen akkari itsekin luettua ajallaan.
Mietin vain, voiko tämä todella olla vain Sallittu. Kaipa sitten voi, koska omaan liiankin oudon mielikuvituksen.

Ensinnäkin, otsikko! Se sai aikaan mojovan naurun ja kun jatkoin lukemista, oli nauruhermojen kutkuttelu taattua. Mielikuvien synty... No, se ei ollut niin kaunista, mutta kielellisestikin tämä ficci oli oikein kutkuttava.
Mukava ficceröinen, kaikin puolin :)
Hyppää lehtikasaan!