Onko muillakin jotain bändiä (tai artistia) joka olisi vielä monen vuoden jälkeen ihan erityisasemasssa ja se kaikista rakkain, se ehdoton lemppari?Kyllä mä uskallan väittää, että Hurts on edelleen siellä ykkösenä kaikkien näiden vuosien jälkeen vaikka kuuntelen paljon muutakin ja on ollut pidempiäkin kausia kun en oo kuunnellu niiltä oikeestaan mitään

Kuuntelin sitä jo silloin Happinessin aikaan ja muistan kaverin kaa itkeneeni, kun niillä oli joku baarikeikka mihin ei alaikäsinä päästy. On ne monesti kannatellu, kun muuten maailma meinaa vetää pinnan alle - ihme, että musiikilla voikin olla noin iso voima.
Onpa kiva, että satuin huomaamaan tän, kun piti ihan mennä taas pitkästä aikaa kuuntelemaan ja melkeinpä itkettää. On tää vaan niin rakas.Jotenkin ihana kanssa lukea sun fiilistelyjä sun lemppareista, Larjus ♥️ Ihanaa, että pääsit heitä silloin kuulemaan livenäkin - on se ihan eri kaliiberilla musiikkikokemuksena kuitenkin, parhaita elämyksiä tässä maailmassa imho. Ite oon ollut joskus jossain Hurtsin festarikeikalla ja sitten noilla niiden omilla keikoilla ja on siinä vaan jotenkin niin eri tavalla läsnä sen musiikin kanssa, ja onhan se kanssa ihan hemmetin siistiä nähdä idoleita läheltä. (Ollaan oltu kaverin kanssa aina jossain toisessa tai kolmannessa rivissä

)
Viime aikoina oon kuunnellut ihan helvetin paljon Yung Gravya ja bbno$, en tiiä miten ja miksi edes, mutta niiden biiseistä on tullut niin hyvänolonbiisejä - laittaa jonkun oops! tai edamamen soimaan ja kummasti piristää.

Oon kanssa tässä jotenkin uudelleen löytäny Jenni Vartiaisen?? En oo kuunnellu siltä varmaan mitään vuosikausiin, mutta joku päivä tyyliin viime viikolla jostain syystä laitoin soimaan ja muistan jostain Seilistä ja Terrasta varmaan kaikkien biisien sanat vieläkin?! Mitä hemmettiä edes

Oon kanssa aivan täysin obsessoitunu Hoyo-Mix/Yu-Peng Chenin musasta, etenkin siis Genshinin soundtrackeista mutta herranjumala Star Railissa on niin upeet musat myös että niinkun itkettää?? Oon kanssa kuunnellu paljon My Heron soundtrackeja ja jotenkin ne iskee aina ihan huolella.
Kuunteletteko te paljon elokuvien/sarjojen/pelien soundtrackeja? Tuleeko niistä nostalgiaa, melankoliaa, hypeä? Saako se teidät palaamaan siihen legendaariseen kohtaukseen, jonka taustalla se on soinut tai muuten vaan fiilistelemään?
Mulla erityisesti tietyt biisit kyllä pysäyttää, kun ne jotenkin liittyy esimerkiksi lempihahmoihin ja tunnen suuria tunteita sen musiikin kanssa

Genshinistä Moment of Life and Death, My Herosta tottakai You Say Run, nyt pari mainitakseni.