Kirjoittaja Aihe: Musiikki #2  (Luettu 120026 kertaa)

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #240 : 08.08.2017 09:07:37 »
Juteltaisiinko väliin vähän iloisemmista aiheista, eli keikoista! Tämä vuosi näyttää keikkoja ajatellen aika buenolta. Vuoden helmi oli mun osaltani alkuvuoden Avenged Sevenfoldin keikka, kyseessä kun on ikuisuuslempparini bändinä ja edellisestä keikasta on aivan liian kauan aikaa. Keikka oli tosi mahtava ja sitä kelpasi todellakin eturivistä katsella. Oli aivan mahtava setlist ja meinasin pyörtyä, kun sain lavalta heitetyt plektran ja setlistin mahtavan keikan päätteeksi. Ja Disturbed oli ihan kiva nähdä kanssa, vaikka livenä se ei olekaan niin hieno kuin levyltä. The Sound of Silence oli kyllä mahtavan kuuloinen veto myös livenä, ja se näytti huikean hienolta kun stadion täyttyi sytkäreistä/puhelimien valoista.

Loppuvuosikin näyttää aika lupaavalta. Syyskuussa olisi Papa Roachia ja marraskuussa Five Finger Death Punch ja In Flames. Kaikkien näiden bändien keikoilla on tullut käytyä, joten odotan innolla, kun tiedän miten huikeita aiemmat ovat olleet: varmasti tosi jees siis nämäkin. Erityisen paljon odotan FFDP:n ja In Flamesin yhteiskeikkaa, koska molemmat ovat mahtavia bändejä ja varmasti tulee olemaan hieno kokemus. Viimeksi kun Papa Roach oli Cirkuksessa keikalla, kättelin ovella Jacobya ja se oli aika pirun siistiä. Oltiin muusta jonosta sivussa aivan ovien edessä, ja jäbät kylmänviileästi kävelivät siitä ohi sisään ja toivottivat hyvää keikkaa. Meinasin lentää perseelleni. :D Toivottavasti tulevalla keikalla tapahtuu jotain yhtä eeppistä!

Näin kuukausia etukäteen mä rukoilen jo varvasparkojeni puolesta marraskuuta ajatellen. Jonotellessa saa taas syväjäätyä. Miksi kaikkien keikkojen täytyy olla aina talvella, kun jonottaminen on silloin niin saatanasta :D Tuntikausia pakkasessa ja kauheeta tuskaa. Mutta onhan se toki aina ollut eturivin arvoista...

Odotteletteko muutkin kovasti jotain keikkoja? Miltä vuoden tarjonta näyttää?

bannu by Ingrid

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #241 : 08.08.2017 16:54:49 »
Joji ja 88risingilta tuleva musa ylipäätään, 5/5, todella virkistävää! <3

-Ansa


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #242 : 08.08.2017 17:39:31 »
Minä odotan Metallican keikkaa, joka on kylläkin vasta ensi vuonna. :'P Oli tosi haastavaa saada ne liput, kun palvelu ruuhkautui heti sillon kun lipunmyynti alkoi. Onneks sain lopulta meille jotkut hajapaikat vierekkäisiltä paikoilta. Itse en ole mikään suuri fani, mutta Metallica on miesystävän lempibändi, joten menen sitten hänen seurakseen sinne. Ja tyyppi itse ei suostunut tulemaan silloin pari vuotta sitten mun kanssa Linkin Parkin keikalle, ja menin sinne lopulta äitini kanssa ja onneks meninkin. Että sellaista vastavuoroisuutta... :'D LP soitti vieläpä melkein kaikki mun lempi kappaleet sillä Himoksen keikalla, jopa New Dividen! :D

Chesterin kuolemasta vielä sen verran, että olen nyt viime aikoina kuunnellut paljon sitä Linkin Parkin uusinta One More Light -albumia ja kyllähän ne lyriikat on todella pahaenteiset. Se on vaan jännä, miten se albumi on melodialtaan paikoitellen jopa toiveikas ja sellainen haikea, eikä ollenkaan niin synkkä kuin muutamat ensimmäiset albumit, mutta sanoitukset taas on hyvinkin pahaenteiset ja synkät. Jotenkin koko albumista tulee sellainen fiilis, että se on ikään kuin itsemurhaviesti. Mut siis yllättävää kyllä, olen ihan rakastunut tuohon uuteen albumiin nyt kun sitä on tullut kuunneltua enemmän, vaikka se on tyyliltään popimpaa kuin LPn aikaisempi tuotanto. Mulla on välillä käynyt Linkin Parkin uuden tuotannon kanssa silleen, ettei se ole auennut mulle heti, vaan on pitänyt kuunnella enemmän, kunnes olen lopulta rakastunut albumiin. :) Living Things oli kylläkin poikkeus, koska tykkäsin siitä heti ekan kuuntelukerran jälkeen ja sitä tuli kyllä kuunneltua paljon. The Hunting Partysta pidin myös, mutta A Thousand Sunille lämpenin aika hitaasti.

Tilasin muuten uuden Linkin Parkin paidankin itselleni viime viikolla ja tänään se tuli sitten postissa ja ai että se on ihana, vaikka kuvan design onkin aika pelkistetty. :3 Mut kerrankin löysin LP -paidan, jossa on pääkalloja, joten pakkohan se oli ostaa. :'D

Natura Morta

  • Iha Namo vaa
  • ***
  • Viestejä: 93
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #243 : 08.08.2017 19:14:21 »
Noista keikoista.
Mä vähän sellainen, että en vaivaudu poistumaan suomesta keikan takia (ellei sitten jotain mahtavaa ole tulossa johonkin tarpeeksi lähelle), eikä kovinkaan moni ei-suomalainen lempibändini suomessa ole ainakaan koskaan esiintynyt.
Tänä vuonna edessä olis kuitenkin vielä perjantaina SmugglerRock, joka on kylläkin festari, mutta lasken sen tähän mukaan ja sitten 5.12. se Steve 'n' Seagulls. Ja toki jos jollakin bändillä julkaistaan joku keikka vielä tälle vuodelle, niin ehkä sinne, jos rahatilanne tai matkustusmahdollisuudet antavat periksi.
"Maybe if we started looking what's the SAME instead always looking what's DIFFERENT"

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #244 : 09.08.2017 09:48:40 »
flawless, pakkasessa jonottaminen hyhhh! Itsekin olen aikanaan jonottanut Simple Planin keikalle jäätävässä loka-marraskuisessa viimassa Kaapelitehtaan edessä. En kyllä kaipaa. :D

Odotteletteko muutkin kovasti jotain keikkoja? Miltä vuoden tarjonta näyttää?
Sisko huomasi, että Queen keikkailee jälleen, ja hänelle tuli pakkomielle päästä heidän keikalle. Helsingin liput on myyty loppuun aikoja sitten, mutta Tukholmassa oli vielä lippuja jäljellä. En ole itse suuri Queen-fani, vaikka toki pidän heidän musiikistaan, joten Tukholmaan raahautuminen täältä pohjoisemmasta Suomesta ei oikein keskellä marraskuista viikkoa kiinnostanut. No, kävikin niin, että sisko puhui isämme lähtemään itselleen kaveriksi, ja isä sitten repäisi ja osti meille kaikille liput! Eli ilmeisesti olen nyt sitten kuitenkin menossa katsomaan Queenia. Taidan odottaa reissulta eniten yhteistä aikaa isäni ja siskoni kanssa, mutta keikasta tulee kyllä varmasti myös huikea elämys.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Haruka

  • Taskukokoinen
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by mustapisara
    • Mietteitä musiikista
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #245 : 31.08.2017 21:06:28 »
Nevski: Mä ja miesystävä ollaan menossa tolle Depeche Moden keikalle, tosin hommattiin istumapaikat. Kyseinen keikka tulee olemaan mulle ensimmäinen kyseiseltä bändiltä ja innolla odotan kyllä sitä, vaikka mietinkin, jääkö "Spirit" bändin viimeiseksi albumiksi.

Nyt syyskuussa oon menossa parille pienemmälle keikalle, joista ensimmäisellä esiintyy bändi nimeltä Nuria. Nurian sellisti on mun yhden tuttuni mies, niin tän tuttuni kautta oon bändistä parisen vuotta sitten kuullut ja ihastunut heidän musiikkiinsa. Debyyttilevy "Winter's End" löytyy Spotifysta ja youtubesta löytyy ainakin pari biisiä, joiden kuuntelemista suosittelen, jos pitää indie-vaikutteisesta, melankolisesta rockista.

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #246 : 31.08.2017 22:42:09 »
Mä olen menossa HIMin keikalle joulukuussa ja oon siitä ihan superinnoissani! Mullahan ei oikeesti ois ollut ko lippuun edes varaa, mutta kamoon! Viimeset mahkut nähdä bändi livenä, joten pakkohan se oli. Onneksi sain lipun, vähän kyllä jännitti että miten käy. Olin teininä kohtalainen HIM-fani, en mikään fanaattinen, mutta kuitenkin. Biisit on aina iskenyt ja Ville Valo on ihq. En oo koskaan livenä bändiä nähnyt, joten mahtavaa että pääsen sen edes näin loppumetreillä kokeen : )


ava & bannu © Inkku

Piitu

  • ***
  • Viestejä: 200
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #247 : 09.09.2017 01:37:19 »
Huiman pitkän palstailutauon jälkeen tultava nyt vastailemaan välillä vähän jotain pientä taas tähänkin topaan, kun tuolla näkyi olevan puhetta noista keikoista.

Mä olen menossa HIMin keikalle joulukuussa ja oon siitä ihan superinnoissani!
Tämä ihan sama suunnitelmissa täälläkin! Oletko Angelina aikeissa suunnata millekä niistä keikoista? Lippujen hankkiminen oli kyllä kieltämättä hermostuttavaa, Tiketin sivustolla kävi ilmeisesti ainakin aikamoinen hullunmylly ja mitä jälkikäteen Facebookista lueskelin niin ilmeisesti aika isokin osa halukkaista jäi ilman lippua. Oma jonottelu sujui onneksi ongelmitta ja onnistuin saamaan sen mitä toivoinkin: liput uudellevuodelle, yhden itselleni ja toisen veljelleni, yay! Tuo on kyllä aina stressaavaa, itse ihan tärisin vielä siinäkin vaiheessa kun ne sieltä olivat jo lähettäneet sähköpostiin tilausvahvistuksen ja kaikkea.
Mulla HIMin johdolla vaihtuneita vuosia Tavastialla on takana jo muutamia ja nyt kun bändi sitten lopettaa, mukaan pääseminen tuonne vielä viimeisen kerran oli mulle aivan ensiarvoisen tärkeää. Onhan tuolla kuitenkin niin se oma fiiliksensä aina, on tärkeä perinne paitsi bändille niin myös meille faneille. Mullekin HIM on kuitenkin ollut iät ja kaiket musiikkipuolelta se kaikista rakkain ja tärkein yhtye, se yksi joka on ehdottomasti ylitse kaikkien muiden ja näinpä ollen mulle on henkilökohtaisesti ihan todella iso asia että saan olla mukana siinä mitä Ville jossain haastattelussa kutsui "HIMin sydämen hautaamiseksi".

Ah, näin HIMin viimeksi kesäkuussa Tuskassa ja itkin jo sielläkin ja vähän meinaan itkeä nytkin kun kirjoitan tätä viestiä. Pelottaa jo valmiiksi se kyynelten tulva, joka todennäköisesti iskee sitten uutenavuotena kun pitäisi olevinaan pystyä "jättämään hyvästit"... Tai kuka ties, ehkä kykenen kovettamaan itseni siihen mennessä (epäilen kyllä suuresti). ;D

// Lisäys muuten nyt jälkikäteen kun yöllä kirjoitellessani sen unohdin: olen siis ilmeisestikin menossa katsomaan Raskasta Joulua myös. Vanhempani ovat veljeni (sen saman joka lähtee mukaani tuonne Tavastiallekin) kanssa käyneet siellä jo vuosia kolmisin, mutta tänä vuonna veli on vissiin koulutuksensa puolesta häärimässä ihan siellä kiertuehenkilökunnan puolella niin hänen lippunsa jäi nyt sitten vanhemmille ylimääräiseksi. Lähden sinne siis hänen sijassaan. Tulen näkemään tuon kiertueen ensimmäistä kertaa, aikaisemmin ei ole niinkään kiinnostanut kun tykkään joululauluista enempi simmoisina hempeinä ja perinteisinä, mutta nyt kun lippu on kerta jo valmiiksi olemassa niin miksikäs ei. Ilmainen keikka kiinnostaa aina. :)
« Viimeksi muokattu: 09.09.2017 14:03:52 kirjoittanut Piitu »
Here it's safe, here it's warm
Here the daisies guard you from every harm
Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true
Here is the place where I love you

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 763
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #248 : 28.10.2017 15:51:43 »
Seurasiko joku viime yönä Linkin Parkin Chester Benningtonin kunniaksi järjestämää konserttia? Minä heräsin katsomaan livestreamia YouTubesta, vaikka väsytti aika tavalla ja vähän arveluttikin, koska en ole oikeastaan uskaltanut kuunnella Linkin Parkia sen jälkeen, kun sain tietää Chesterin kuolemasta. Päädyin kuitenkin katsomaan ja kuuntelemaan koko kolmetuntisen spektaakkelin (alusta missasin puolisen tuntia, kun sekoilin YouTuben kanssa), enkä kadu yhtään. Se oli varmaan parhaita päätöksiä, joita olen tehnyt viime aikoina, ja veikkaanpa, että Linkin Parkin kuunteleminen on jatkossa aika paljon helpompaa. Ehkä vihdoin saisin kuunneltua One More Light -levyn ajan kanssa loppuun saakka. :)

Vaikka olin pelkän livestreamin varassa, kokemus oli silti jotenkin tosi parantava ja puhdistava ja rauhoittava. Itkin paljon, ja vähän nauroinkin. En voi kuvitellakaan, miltä paikan päällä olleista katsojista tuntui, kun tunnelma välittyi niin voimakkaana tänne toiselle puolelle maailmaakin. Ehkä tunnelmaa vahvisti tieto siitä, että fanit ympäri maailman seuraavat samaa konserttia samanaikaisesti ja muistelevat ja kunnioittavat Chesteriä yhdessä. Totta kai valtava vaikutus oli silläkin, että sekä bändin jäsenet että vierailevat esiintyjät vaikuttivat nauttivan olostaan. Oikein sydämestä otti, kun näki Miken ja kumppaneiden hymyilevän ja iloitsevan. Se pisti miettimään, miten ihmeellinen kyky meillä ihmisillä onkaan jatkaa etiäpäin ja taistella paremman huomisen puolesta, vaikka sisimpään sattuukin. Tuntui että konsertissa todella juhlittiin elämää eikä surkuteltu kuolemaa. Olihan tapahtuman nimikin Linkin Park & Friends Celebrate Life in Honor of Chester Bennington. Tunnelma teki minusta hienosti kunniaa Chesteristä välittyneelle (ja yhä vieläkin välittyvälle!) positiivisuudelle ja ihmisrakkaudelle.

Oli mahtavaa nähdä myös niin monia vierailevia esiintyjiä, joille Chester oli tärkeä ja jotka halusivat auttaa Linkin Parkia show'n kanssa. Tuntui että kaikille oli yhteistä nimenomaan rakkaus ja arvostus Chesteriä ja musiikkia kohtaan. Olin etukäteen vähän pelännyt, millaista olisi kuulla LP:n biisejä jonkun toisen laulamana, mutta viime yönä pelkoni hälveni. Oli ihanaa, että ihmiset vetivät omanlaisiaan tulkintoja ja kaiken aikaa pysyttiin kuitenkin uskollisena LP:n musiikille. Viimeöinen oli paitsi elämän juhlaa, myös todellista musiikin riemujuhlaa! :)


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #249 : 31.10.2017 12:06:39 »
Mä en seuraillut konserttia livenä, mutta oon katsellut sitä jälkeenpäin pätkittäin, erityisesti sellaisia kohtia joissa oli mun lempparibändien jäseniä mukana. En oo koskaan fanittanut Linkin Parkia erityisemmin, mutta onhan bändi sen verran jätti rokkimusiikin alalla että aika paljon on tullut heidän musiikkiaan kuitenkin kuunneltua. Rock-musiikki faneineen on kuitenkin tietynlainen yhtenäinen skene, vaikka onkin laaja ja monimuotoinen, joten toki Chesterin kuolema kosketti. Konsertti näytti tosi mahtavalta ja koskettavalta ja siinä oli todellakin käsinkosketeltavaa tunnelmaa ja ihanaa aitoutta. Musta on mahtavaa, että konsertissa otettiin tämä lähestymistapa että juhlitaan elämää ja musiikkia, koska se oli todella voimaannuttavaa.

Kaikki erilaiset tribuutit ovat kyllä olleet koskettavia. Papa Roachin keikalla jokunen aikaa sitten meni aika pahasti roska silmään, kun kesken Foreverin biisi muuttuikin upean saumattomasti In The Endiksi ja Jacoby lopuksi puhui Chesteristä ja ongelmien kanssa kamppailusta. Se oli hieno hetki ja kosketti tosi syvältä, koska lopulta viestinä oli tukea sillä hetkellä paikalla olleita jotka kamppailevat samojen demonien kanssa. Mielenterveyden ja päihdeongelmat ovat iso ja kammottava kasa paskaa, jotka vaivaavat surullisen montaa ihmistä tällä pallolla ja jos edes yksikin saa voimaa kamppailuun niitä vastaan kaikesta tästä niin ollaan jo voiton puolella.

bannu by Ingrid

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #250 : 20.11.2017 10:14:15 »
Tuplapostaan koska edellisestä viestistä on aikaa ja tässä on eri asiaa ja koska mun täytyy saada huutaa oikein kovaa että OMGGGGG AVENGED SEVENFOLD TULEE SUOMEEN ROCKFESTEILLE UUUJEEEEEE!!!

Aivan mahtavaa, voi että mä en meinaa malttaa pysyä housuissani lainkaan! Avenged on siis ollut ihan vuosikausia mun ykkössijan lempparibändini ja Rockfest on mulle todella kätevä, koska asun Hyvinkäällä (missä se siis tänä vuonna on). Ihanaa että tässä kapisessa kylässäkin tapahtuu jotain ja vielä näin mahtavaa. Tosi kova setti on kyllä saatu paikalle esiintymään, kun on niin paljon isoja nimiä mukana. En oikein kykene mihinkään kovin koherenttiin koska tekisi mieli vaan huutaa ja hyppiä ja laulaa ja riehua koska A7X keikka tulossa taas! Mulla on isot odotukset, koska oon ukkoja useamman kerran jo nähnyt ja aina on ollut pirun kova show.

Ostettuna kolmen päivän liput kunhan mies ehtii; keskiviikon, perjantain ja totta kai lauantain kattaus kiinnostaa eniten. Avenged, Marilyn Manson, Bullet for My Valentine, Stone Sour ja Ozzy Osbourne käydään siis tsekkaamassa. Onko joku muu tulossa Rockfesteille? Onko liput jo ostettu vai mietitkö vielä? Ketkä sinua vetävät puoleensa? Hypettäkää nyt joku mun kanssa jooko!


« Viimeksi muokattu: 20.11.2017 10:16:09 kirjoittanut flawless »

bannu by Ingrid

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #251 : 20.11.2017 13:06:18 »
Lainaus
Onko joku muu tulossa Rockfesteille? Onko liput jo ostettu vai mietitkö vielä? Ketkä sinua vetävät puoleensa?
Niin no, tämä menee varmaan avautumisen puolelle... : D Mua vetäisi kyseiselle festareille etenkin Ozzy, Judas Priest, A7X, BFMV ja COB mutta kun olen tapahtuman aikaan alaikäinen. Kattaus on tosiaan loistava ja hienoa, kun Suomessa saadaan järjestettyä tällaista mutta tuo ikäraja kyllä pistää raivostuttamaan. Toivottavasti festareilla sitten kaikki sujuu sulavasti, kun ei esimerkiksi anniskelualueita tarvitse samalla tavalla rajata kuin kaikille sallituissa tapahtumissa. Toisaalta mietin olisiko Rockfest voinut kuitenkin olla sallittu, koska veikkaan, että alaikäisiä olisi tullut aika hyvissä määrin myös mukaan. No, minkäs teet.

Toivotan kaikille sinne pääseville hauskoja festareita!
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #252 : 21.11.2017 16:45:11 »
Asiasta kukkaruukkuun. Mä kuolen. Within Temptation tulee ens lokakuussa Suomeen! Bändin nähnyt kerran 2011 Szigetissä Budapestissä ja nyt Suomeen. Muutenkin ens vuosi näyttää siltä, että lempibändejä tulee Suomeen ennen kuin menevät Ruotsiin tai Venäjälle. Täytyy touvoa, että saisi liput, sillä ois se mukavaa 7 vuoden takaa nähdä uudestaan se bändi. Tosin näytti olevan myös joulukuussa Budapest kiertueella mukana, jos sit tekisi jouluostosreissun Unkariin ja lähtisi myös keikalle. Se tosin vaatisi töitä ja rahaa, koska muuten Espoon lisäksi keikkakalenterissa Tukholma ja Pietari lähimmät mahdollisuudet kun ei taida Tallinna olla. Mut ei ees liput näyttänyt liian kalliilta vaikka 45-69 maksaisivat. Mut ehkä mä näen sen bändin, ainakin tavoitteet sen suuntaiset.  8)
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #253 : 22.11.2017 08:22:03 »
Lainaus
Toivottavasti festareilla sitten kaikki sujuu sulavasti, kun ei esimerkiksi anniskelualueita tarvitse samalla tavalla rajata kuin kaikille sallituissa tapahtumissa. Toisaalta mietin olisiko Rockfest voinut kuitenkin olla sallittu, koska veikkaan, että alaikäisiä olisi tullut aika hyvissä määrin myös mukaan.
Vissiin tapahtumaan on tulossa aika hitosti porukkaa jo nyt, joten ei ilmeisesti ole ollut hurjaa tarvetta saada alaikäisistä lisää tuottoa. Kuitenkin alaikäisten paikalla olo vaikuttaa aina anniskelualueisiinkin yms. mitä itse mainitsitkin, joten moni tapahtuma haluaa myös käytännön takia rajata alaikäiset pois jos ilman heitä saadaan tarpeeksi tuottoa, koska jos saadaan tarpeeksi osallistujia joka tapauksessa ja toinen skenaario on käytännön kannalta toimivampi niin onhan se valinta aika selvä. Tosi harmi kyllä että et pääse vaikka paljon olikin mikä kiinnostaisi :( Ymmärrän että varmasti ottaa aivoon ja pahasti. Onneksi on areenakeikkoja ja ikärajattomiakin tapahtumia, joissa voi samoja naamoja nähdä kuitenkin. Mutta tosi harmi, ymmärrän vitutuksen kun niin kovia nimiä on saatu samaan paikkaan ja sitten ei pääse. Aika iso höh.

bannu by Ingrid

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 684
  • Musadiggari!
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #254 : 22.11.2017 15:11:38 »
Pori Jazz 2018 jossa esiintyy Nick Cave & the Bad Seeds! Tekstitv:n sivulta taisin lukee tosta ekan kerran. Skeleton Tree-levyä en ole kuunnellut mutta ajan saatossa monia muita levyjä kyllä.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2017 15:13:22 kirjoittanut Abarat »
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #255 : 04.03.2018 20:04:51 »
Suosittelen että kierrät ihan kivijalkakauppa-divareita tai kirppareita. :) Vanhempia levyjä löytynee melkein varmasti melkein mistä tahansa musikkiakin myyvästä antikvariaatista ja ovat todennäköisesti edullisesti hinnoiteltujakin.

Näköjään myös huuto.netistä löytyy. Tässä yksi esimerkiksi 3€ + postit.
https://www.huuto.net/kohteet/kristiina-wheeler--hitchin-to-helsinki-huippulaatu-cd/457422793

Ja löytyy useampiakin:
https://www.huuto.net/haku?words=Kristiina+Wheeler&area=

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #256 : 04.03.2018 21:30:13 »
Kristiina Wheeler on ihana! Joskus taannoin kun twitteriä käytin paljon enemmän, tuli hänen kanssa vähän twiittailtua (ja heitettyä läppää, oli muistaakseni ulkomaille menossa ja pyysin päästä matkalaukkuun :D), joten pitääpä suunnata spotifyyn taas häntä fiilistelemään.

Leofurioso: Within Temptation on myös yks mun suurimmista rakkauksista! Tyttöystävän kanssa aiotaan bändiä mennä katsomaan, ja jos ei Suomen-keikalle päästä (ostetaan liput hänen synttäreiden kunniaksi tän kuun lopussa), niin Ruotsiin tai Venäjälle sitten käypi tiemme. :)
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Abarat

  • ***
  • Viestejä: 684
  • Musadiggari!
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #257 : 06.03.2018 15:51:39 »
Fiorella totta puhut! Huuto.net on yks hyvä kaikkien muiden paikkojen lisäks mutta löysin jo levykaupan, joka myy kyseistä levyä!  :) toi debyyttialbumi on soinu ahkerasti ja nyt pääsen tutustuun levyyn Sirpaleista koottu. Matkamusiikiksi saan ehkä kuunteluun levyn Kun katson kauempaa, kiitos kirjaston. Kiva että edes jotkut tykkää Wheeleristä, se nainen osaa laulaa! <3 
You're a song
Written by the hands of God
(Shakira-Underneath Your Clothes)

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #258 : 07.03.2018 13:39:05 »
Abarat: Todellakin osaa! Jotenkin ihmettelen miksei hänestä oo tullut Suomessa niin tunnettua ja suosittua artistia kuin monista muista, vaikka hän on tehnyt musiikkia tosi pitkään. Ansaitsis kuitenkin paljon enemmän huomiota radiokanavilla ja ihmisten mielissä!

Tykkääkö kukaan Indicasta/Jonsusta? Mitä mieltä hänen soolouransa kappaleista? Rakastuin Indicaan ehkä noin 1,5 vuotta sitten ja toivoin yhtyeen palaamista, mutta sen sijaan Jonsu aloittikin soolouran ja näillä näkymin ei siis yhtyeellä ole paluuta. Jonsulla on silti taivaallinen ääni ja kuuntelen kyllä hänen soolokappaleitaankin suurella rakkaudella! Mutta on usein silti palattava myös Indican tuotantoon ja kuunneltava ne kaikki biisit taas tuhat kertaa läpi tajutakseen miten mahtavaa musiikkia he tekivätkään. (:
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #259 : 13.03.2018 00:42:26 »
Samaa mieltä tuosta Kun katson kauempaa-levystä! Kristiinallahan taitaa olla nykyään pieni lapsi, siitäkin kuulin vasta kun katsoin Hanna Pakarisen youtubekanavalta videon missä hän vieraili Wheelerin luona.

Indicalla on yksi levy englanninkielellä myöskin. En tiedä onko niissä kappaleissa täysin samat tarinat ja merkitykset suomeksi ja englanniksi, mutta melodialtaan ne englanninkieliset kappaleet ovat samoja kuin suomenkieliset. Eli eivät ole täysin eri kappaleita, vaan englanninkielisiä versioita jo suomeksi tehdyistä. Hyvältä silti kuulostaa englanniksikin! Eerie Eden on yksi suosikeistani, se menee mulla hyvin ihon alle kauneutensa vuoksi. <3 Kuuntele ihmeessä pitkästä aikaa! Jonsun Sooloura ei oo pitkään ollut, tulikohan hänen esimmäinen singlensä Valloita maailma viime kesänä/syksynä? Aika tuntuu menevän niin nopeasti ettei perässä pysy. Viime vuonna kuitenkin. Tanssin sut pyörryksiin on Jonsun toinen single, julkaistiinkohan sekin viime vuoden puolella? Kuitenkin; ei oo hänen sooloura vielä ollut pitkä, toivokaamme silti hänelle kaikkea hyvää ja että saa yhtä paljon suosiota kuin Indica aikoinaan. Tai jos ei niin paljoa, niin edes sen verran että ura saa tulta alleen.
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3