Musiikki on rakkaus, sitä ilman en voisi elää! Paljon on tullut kuunneltua kaikenlaista musiikkia elämäni aikana ja tullut käytyä melkein kaikenlaiset genret läpi etsiessä sitä itselle sopivaa musiikkia, joka loppujenlopuksi kaartui goottipuolelle. Nykyään olen melkoisen nirso musiikkimaun suhteen, enkä oikeastaan kuuntele, kuin neljää bändiä, jotka ovat vieneetkin sydämeni sitten kokonaan.

Bändit, joista tällä hetkellä diggailen eniten ovat;
Lord of the Lost, joka puolestaan on saksalainen goottimetalliryhmä ja, jonka musiikkin rakastuin suunnilleen vuosi sitten Trash Fest - tapahtumassa, jossa näin heidät livenä ensi kerran. Jo aiemmin olin hieman Spotifystä kuunnellut ja todennut, että tämän minä haluan nähdä
Deathstarsin lisäksi, jota pääasiassa menimme tuonne Trashiin katsomaan ja kävikin sitten niin, että LOTL veti mielestäni paljon paremman keikan ja samalla varasti sydämeni. Mukaan tarttui keikalta heidän uutukainen levynsä "Die Tomorrow" ja huomasinpa myöhemmin kotona tuota kuunnellessani etsiväni netin uumenista aiempiakin levyjä ja tilattua lopulta nekin hyllyyni. Nyt olen suunnilleen vuoden fanittanut tätä mainiota bändiä ja Trash Festssä heidät taas tulee näkemään livenä toisen kerran. <3 (Why I don't live in Germany?!) On vain niin minun musiikkiani. Suosittelen tutustumaan ja kuuntelemaan mm. sellaisia kappaleita kuin "Die Tomorrow", "Credo", "See you soon", "Prison", "Dry the rain", "Sex on legs" jne.
Muita suosikkejani ja niitä, joita olen kuunnellut jo useamman vuoden ovat;
Marilyn Manson, joka jo yläasteiässä iski "Beautiful people" kappaleellaan ja vielä tänäkin päivänä tulee kyllä kuunneltua, joten pitääpi kai todeta, että minun ja Mansonin välinen rakkaus on ikuista. Sitten toinen, jota olen kuunnellut reilut kolme - neljä vuotta, on
Deathstars. Tuo ruotsalainen indrustial - yhtye varasti sydämeni joskus 2009 luvun loppupuolella "Death dies hard" - kappaleellaan ja sekin oli samanlaista rakkautta ensi kuulemiselta, kuin Lord of the Lostinkin kanssa. Lisäksi noina samoina aikoina tutustuin nykyiseen parhaaseen ystäväänikin juurikin Deathstarsin kautta ja tuo bändi yhdistää meitä vielä tänäkin päivänä. DS on kyllä yksi suurimpia rakkauksiani, mitä levyhyllystäni löytyy. I really love this band! <3
Näiden lisäksi uusin suosikkini on saksalainen
Lost Area, jonka löysin Lord of the Lostin kautta ja, jonka levyjä en vielä omista, mutta netin kautta olen kuunnellut paljonkin ja aivan mielettömän rakastunut heidän musiikkiinsa. Juuri niin minulle tehyä musiikkia kuin vain olla ja voi.