Täällä yks ihan hajalla oleva ihminen.
Mä en osannu toistella muuta, kun 'ei ei ei ei ei ei', kun luin tuon uutisen.
MCR on ollut ihan hiton suuri osa mun elämää ja se on biiseillään ja lyriikoillaan auttanu mua ihan hemmetisti aina, kun oon tuntunut etten mä jaksa enää mitään. Nyt mä en enää tiiä miten mä jaksan. Toki on aivan älyttömästi muitakin bändejä, jotka on mulle tärkeitä (bvb, hollywood undead, 30stm, linkin park), mutta MCR on aina ollut mulle se läheisin. Se, johon mä oon aina turvannut.
Mun mieliala on pomppinut masentuneesta raivostuneeks ja siitä taas surulliseks. Jossain vaiheessa halusin vaan kiljua ja mennä hakkaamaan ihmisiä kadulle, mennä mesoomaan jollekkin nettisivulle, että MCR teki paskasti erotessaan. Mutta en mä niin voi tehä, jokaisella niistä on oma elämä ja tottakai ne saa päättää siitä ihan ite. Ja tottakai mä hyväksyn niiden päätöksen ja annan niille kaikki mun pään luomat syytökset anteeks. Koska mitä muutakaan mä voisin tehdä?
Nyt mä sitten elän niiden tähänastisella tuotannolla ja yritän käsitellä tän jotenkin. Enite ahdistaa se, että mä en koskaan näe niitä. Mä olen jo yli vuoden kytännyt, josko ne tulis suomeen. Sinne meni se toive.
Että täällä on siis yksi tuskainen teini, joka yrittää käsitellä asiaa jotenkin. Jos vois vielä joskus kattoa haastatteluita itkemättä.