Kirjoittaja Aihe: Musiikki #2  (Luettu 120016 kertaa)

Snoop.

  • Vieras
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #40 : 26.11.2012 19:41:50 »
!MAINOSMAINOSADAMLAMBERTMAINOS!

Hei kaikki Adam-fanit!

http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=33004.0

Tälläsen loin, tulkaas kommentoimaan. :)

Lainaus
// ja tämä
Aaawwwwwws. ♥

ja Deme, joo aloin kans kelaa et ku oon jo Solen kaa puhunu et pitää nähä niin miksei samal sit kaikki muutki? :))
« Viimeksi muokattu: 26.11.2012 20:03:04 kirjoittanut Snoop. »

Demeter

  • onneliini
  • ***
  • Viestejä: 992
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #41 : 26.11.2012 19:59:16 »
Lainaus
Mä sain kans liput Adam Lambertin keikalle. Oon vieläkin vähän sekasin, niin en oikein voi sanoo mitää.

Oih. <3

Samat fiilikset. Mä sain vieläpä VIP-lipun (viimeisen sellaisen), joten olen ihan titityy nyt ja haluun kelata suoraan maaliskuuhun. Rahaa kyllä siihen upposi, vaikka ei sillä, olisin tästä ollut valmis maksamaan vaikka 160 tuhatta. Mutta oon vaan niin onnellinen nyt. ♥

Miten musiikista voikin saada näin mahtavan fiiliksen?

// ja tämä

AAAAAA!!! En kykene oikeasti paljoa muuhun kun mietin tota! Mullakin on VIP-lippu! Swizzy, törmäilläänköhän me siellä, eikä tunnisteta toisia ennen keikan alkua? :D Oon niin täpinöissään ja innoissaan ja ELÄMÄ ON PARASTA KOSKA ADAM. Toi twiittaus, yhhyhyyy. <3

Snoop., jee. Käyn kommentoimaan tonne topaan myöhemmin, mutta hauska että pistit tollasen pystyyn. Ite mietin aikaisemmin samaa. :D


and i told you to patient, fine, balanced, kind

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #42 : 27.11.2012 14:00:06 »
Jee, Demeter, me varmaan törmäillään (eikä tietenkään tunnisteta toisiamme ja sit kierretään siellä kyselemässä kaikilta et "hei ooks sä Demeter" :D), tuskin niitä VIP-lippuja kovin paljon oli. Mutta tohon miittiajatukseen piti sanomani että se on vähän huonoon aikaan, VIP:it pääsee sisään muistaakseni viideltä.

Lainaus
Oon niin täpinöissään ja innoissaan ja ELÄMÄ ON PARASTA KOSKA ADAM.
Just näin.

Jos multa kysyttäisiin mitä pelastaisin ensimmäisenä tulipalosta, vastaus olisi kyllä Adamin keikkaliput. :D

Asiasta kukkaruukkuun, me tanssittiin tänään paritanssia ja arvaatkaa vaan jääkö se musiikki päähän soimaan. Siinähän tulee vielä hulluksi, kun en mikään tollasen tanssimusiikin suurin fani ole. Kuitenkin se oli ihan yllättävän hyvää musiikkia. Mielenkiintoista sinänsä. Jotenkin on ollut aina sellanen ajatusmaailma että paritanssimusiikki on jotain mistä en ikinä voisi edes ajatella pitäväni, mutta cicapon (noinkohan se kirjotetaan...) rytmit jäi vaan päähän ja nyt tekis vaan mieli tanssia.
« Viimeksi muokattu: 27.11.2012 14:32:43 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Paju

  • ***
  • Viestejä: 227
  • Okaketulta
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #43 : 27.11.2012 19:25:45 »
Lainaus
Asiasta kukkaruukkuun, me tanssittiin tänään paritanssia ja arvaatkaa vaan jääkö se musiikki päähän soimaan. Siinähän tulee vielä hulluksi, kun en mikään tollasen tanssimusiikin suurin fani ole. Kuitenkin se oli ihan yllättävän hyvää musiikkia. Mielenkiintoista sinänsä. Jotenkin on ollut aina sellanen ajatusmaailma että paritanssimusiikki on jotain mistä en ikinä voisi edes ajatella pitäväni, mutta cicapon (noinkohan se kirjotetaan...) rytmit jäi vaan päähän ja nyt tekis vaan mieli tanssia

Perinteinen tanssimusiikki on yllättävän laaja käsite, ja uskoisin että jostain sen kulmien ja nurkkien syövereistä voi hyvinkin löytää miellyttävää kuultavaa. :) Tangoja ja valsseja on niin monenlaisia, ja Amelién soundtrack on ollut ehdoton kuunteluöverien kohde viime aikoina. Ihania valsseja. Ja Satumaa-tangokin on ihana vaikka instrumentaalisena! Siksi ärsyttääkin, kun vanhojen musiikkina on ollut vuosia aivan samat biisit, eikö niitä voisi vähän päivittää? Perinteitä kunnioittaen, mutta kuitenkin...
Ei askeltakaan, ei sanoja
En löydä enää tarvetta karata
Jos totuus ei pala tulessakaan
Oli paluuni oikein ja puhe turha

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #44 : 05.12.2012 23:09:42 »
ASDFGHJKL! Sain varmaan sydänkohtauksen äsken, kun selasin facebook-seinääni ja lempibändi oli ILMOITTANUT TULEVANSA ENSI VUONNA SUOMEEN. Oh my god, Awolnation todellakin tulee ensikuussa Helsinkiin ja mä en tällä hetkellä tahdo mitään niin paljon, kun lippuja sinne keikalle. Joo, mulla on minimaalinen mahdollisuus saada lupa lähteä katsomaan AN'aa livenä, mutta kaikesta huolimatta. Yhyy. Tahdon vanhemmilta luvan lähteä katsomaan sitä tyttöystävän ja parin kaverin kanssa. Mun on pakkopakkopakko päästä.
Samat sanat beijbe! Paitsi että olen menossa mutta mutta, niin sinäkin koska sun on pakko koska AN!!!!! <3


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Sofiesque

  • Vieras
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #45 : 06.12.2012 16:04:01 »
Ooh, mäkin haluaisin nähdä Awolnationin :( En olis edes tiennyt koko keikasta ellen olis tätä topikkia seuraillut, oon tosi hyvä fani taas. Harmittaa vaan että jokaikinen mielenkiintoinen keikka on Helsingissä ja toi on vielä keskiviikkona, kun mulla on seuraavana aamuna töitä. Ei taida tulla tästäkään mitään, yyh...

Ellie Goulding olis kanssa kiva nähdä livenä, mutta en tosiaan osaa tehdä mitään perustavanlaatusia suunnitelmia tällä erää, kun keikka on vasta huhtikuussa. Ärsyttää kun oon jotenkin niin saamaton kaikkien keikkojen suhteen - tykkään hirveästi käydä niillä, mut en saa koskaan aikaiseksi lähteä.

StaCa

  • Vieras
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #46 : 06.12.2012 22:10:52 »
Tunnen itseni wanhaksi ja etenkin täysin musiikkisivistymättömäksi, kun en ole ikinä kuullutkaan suurimmasta osasta näitä bändejä :P
Mikä Awolnation, mikä Ellen Goulding. Adam Lambertistakin olen kuullut vain koska se poikkis... jonka nimeä en muista.

Ok, kuuntelen kasarirockia, Panic! at the Discoa ja Amanda Palmeria. Kelpaisko se? ;)

Taannoin sain muuten mahdollisuuden käydä Amandan konsertissa. Ihan mieletön. Ihan käsittämätöntä energiaa.

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #47 : 07.12.2012 08:12:28 »
Tunnen itseni wanhaksi ja etenkin täysin musiikkisivistymättömäksi, kun en ole ikinä kuullutkaan suurimmasta osasta näitä bändejä :P
Mikä Awolnation, mikä Ellen Goulding. Adam Lambertistakin olen kuullut vain koska se poikkis... jonka nimeä en muista.

Ok, kuuntelen kasarirockia, Panic! at the Discoa ja Amanda Palmeria. Kelpaisko se? ;)

Taannoin sain muuten mahdollisuuden käydä Amandan konsertissa. Ihan mieletön. Ihan käsittämätöntä energiaa.
Höpsis sä mikään vanha ole! (: Nuo bändit mistä aikaisemmin puhuttiin oli aika pitkälle indietä, eikä moni niistä ole kuullutkaan. Kelpaa että kuuntelet kasarirockia, koska silloin sun on oltava mahtava tyyppi! <3 (: Ja Amanda Palmer on myös ihku. :3


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Hiljainen Talvi

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by: R0land
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #48 : 08.12.2012 15:42:18 »
Hei ihmiset!
Kuka lähtee ens kesänä tuska festareille? Koska mä oon menossa ja harva yleensäkään  ymmärtää mun hehkutusta.
"Caught in all, the stars are hiding,
That's when something wild calls you home, home,

If you face the fear that keeps you frozen
Chase the sky into the ocean
That's when something wild calls you home, home"

                  - Lindsey Stirling

LeFay

  • ***
  • Viestejä: 33
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #49 : 08.12.2012 19:42:28 »
Hei ihmiset!
Kuka lähtee ens kesänä tuska festareille? Koska mä oon menossa ja harva yleensäkään  ymmärtää mun hehkutusta.


Tuskaan mennään vaikka pää kainalossa ja odotukset on kovat, sillä Nightwish tullee päättämään kekkerit. Ootko monennetta kertaa matkalla sinne?
Never met a kinder heart than yours

Let it bleed

Human_cannonball

  • ***
  • Viestejä: 308
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #50 : 08.12.2012 20:52:53 »
Mulla Tuska vakavasti harkinnassa. Ilosaari innostais ennemmin ja myötätuulirockiin olisi kiinnostusta, jos siellä on yhtä hienoja bändejä kuin edellisinä vuosina. Tosin täytyy katella raha- ja aikataulutilanteita tässä kevään edetessä.

Mihis festareille muut on menossa? Vai kannattaakohan tätä nyt vielä tässä vaiheessa kysyä...

Banneri by: Ingrid

Hiljainen Talvi

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by: R0land
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #51 : 08.12.2012 21:57:32 »
Eka kerta (hävettää myöntää), halusin itse paikalle Nightwishin takia.
Se kun vei mun sydämen pari vuotta sitten. Nyt oon käyny kaks kertaa keikoilla ihan sika iso hinku nähä vielä kerran uudestaan.
"Caught in all, the stars are hiding,
That's when something wild calls you home, home,

If you face the fear that keeps you frozen
Chase the sky into the ocean
That's when something wild calls you home, home"

                  - Lindsey Stirling

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #52 : 08.12.2012 23:51:33 »
Itse menossa ruissiin ja tuskaan aivan varmasti, mutta haluaisin mennä myös lumous gothic etc. festareille kun en ole ikuna käyny, ja karmarock kuulostaa kans aika mielenkiintoiselta. Btw, kukaan käyny ikinä WGTssä? Tai kuullut siitä, eliskä wave gothic treffen-tapahtumasta? (joo ei haisua miten kirjotetaan) Kysyin nyt täältä, ovat ne nyt eräänlaiset festarit kuitenkin, hieman vaan golossaalisemman kokoiset. Mielipiteitä? Kävijöitä?


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Haruka

  • Taskukokoinen
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by mustapisara
    • Mietteitä musiikista
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #53 : 09.12.2012 23:31:35 »
Mä menen talkoolaiseksi ainakin Rock The Beachiin (30 Seconds To Mars <3), mitään muuta en oo vielä suunnitellut. Katson yleensä rahatilanteen mukaan, samoin sen, miten mulla on kesällä aikaa, koska nyt joulun alla vapaa-aikaa töiltä saa repimällä repiä.

Huomenna Musen keikalle! Poets Of The Fall veti jo eilenillalla niin loistavan keikan Helsingissä, että oon ihan täpinöissäni tuosta Musen keikastakin... Ihanaa päästä synttäreiden aikaan kahdelle mahtavalle keikalle, joita on odottanut kesästä asti.

Haruka

  • Taskukokoinen
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by mustapisara
    • Mietteitä musiikista
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #54 : 10.12.2012 07:35:58 »
Kun yritin kysellä Rock The Beachin Facebook-ryhmässä tuosta talkoolaiseksi hakemisesta, vastasivat siellä, että talkoolaiseksi voi hakea ensi vuoden puolella eli ilmeisesti avoin haku on mahdollista... Varmistan asian vielä, koska olisi todella kivaa päästä sinne, kun asun Helsingissä ja muistan, miten hauskaa oli olla talkoolaisena Provinssissa muutama vuosi sitten :)

Laitan ehkä hakemuksen myös Provinssiin ja Ilosaareen, jos näyttää siltä, etten pääse talkoolaiseksi tuonne riippuen tietysti myös siitä, miten mulla on mahdollista pitää lomaa ens kesänä.

Tattoo

  • Vieras
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #55 : 10.12.2012 21:08:16 »
Lainaus
Mihis festareille muut on menossa?

Sauna Open Air. Vain ja ainoastaan Sabatonin takia. Se oli Pakkahuoneella marraskuun lopussa jotain eeppistä, joten miksi ei uudestaan?


Mitäs otukset/ihmiset/pallerot on lähiaikoina kuunnelleet?

Itse yllättäen Sabatonia, ja kaikkea muuta jännää metallia, esim uutena tuttavuutena Rotting Christ:ia.  Vaikkei ketään kiinnostakkaan, täältä löytyy last.fm profiilini.

Haruka

  • Taskukokoinen
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by mustapisara
    • Mietteitä musiikista
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #56 : 11.12.2012 12:15:39 »
Eilinen keikka oli jotain niin mahtavaa, että... Mä oon aivan sanaton, koska en oo pitkään aikaan ollut niin hyvillä keikoilla kuin nää, jotka oon synttärieni aikaan nähnyt. Ensi vuonna on pakko päästä katsomaan uudelleen Musea.

Keikkapostausta ja lisää hehkutusta voi lukea blogistani, jonka sivut löytyvät mun profiilistani, mutta toteanpa vain, että Muse on kyllä älyttömän hyvä livenä. Mulla meinasi päästä itku, kun keikan alussa "Supremacy" alkoi soida, koska olin odottanut ainakin neljä kuukautta sitä, että pääsen katsomaan Musea. Ja se odotus kannatti. Uusia biisejä en niin hyvin vielä tuntenut, vain ne, joita olin jo hieman ennakkoon kuunnellut ja vaikka mulla olikin istumapaikka, se muiden fanien fiilis tarttui muhun :)

Sassa

  • ***
  • Viestejä: 1 051
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #57 : 11.12.2012 12:24:29 »
Komppaan Harukaa, eilinen Musen keikka oli mie-le-tön! Olin katsomassa parhaan kaverin kanssa, ja fiilisteltiin kyllä koko rahan edestä. Musta oli upeaa, että ne soittivat niin paljon vanhoja biisejä, koska en hirveästi välitä The 2nd Lawsta. Ja shown visuaalinen puolikin oli aika huikea, harvoin olen nähnyt valoja ja lasereita käytettävän yhtä luovasti!

Äsken ostettiin liput sinne ensi heinäkuun keikalle. ;D
asfaltin pinta kiiltää yössä
on sade lakannut viimeinkin
ajatella, minä melkein luovutin


Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #58 : 11.12.2012 23:12:02 »
Mä olin myös eilen katsomassa Musea ja komppaan kyllä edellisiä! Pidin myös siitä, että tosiaan kuultiin niitä vanhempiakin biisejä, koska niistä mun lempparit lähinnä löytyy. Uusienkin joukossa on kyllä hyviä, että eipä sillä ;D Olin veljeni kanssa katsomassa keikkaa ja nyt mietinkin, että pitäskö ostaa myös ens kesälle lippu. Tai siis tottakai pitäis, mutta rahatilanne ei välttämättä ihan anna myöden... No kyllä tässäkin riittää fiilistelyä!

Seuraavaksi voikin sitten alkaa odotteleen helmikuuta ja The Killersiä!


ava & bannu © Inkku

Nappeli

  • ***
  • Viestejä: 57
Vs: Musiikki #2
« Vastaus #59 : 20.12.2012 11:10:42 »
Minulla ei ole oikein mitään tuntemusta tästä musiikin tyylistä, mutta velvollisuuteni on suositella tätä silti ihmisille. Huominen On Tännään, eli räppiä luvassa. Sukulainen asialla.  :-*
Osaisiko kukaan tuon tyyppistä musiikkia kuunteleva sanoa tuosta jonkun mielipiteen? Kun mulle tuo tosiaan on ihan vierasta...