Kirjoittaja Aihe: ¤ Rentun ruusu, K11, Snoop/Joonatan ¤  (Luettu 1353 kertaa)

Snoop.

  • Vieras
¤ Rentun ruusu, K11, Snoop/Joonatan ¤
« : 24.11.2012 17:02:07 »
Nimi: Rentun ruusu
Kirjoittaja: Snoop.
Ikäraja: K11
Varoitukset: Ei ole.
Paritus: Snoop./Joonatan
Genre: Angst, draama
Tiivistelmä: Mä olisin pelkkä varjo ilman sitä.

Musiikki: Irwin - Rentun Ruusu, Adam Lambert - Take Back




Mä en ymmärtänyt miten saatoin inhota ja rakastaa yhtä ihmistä niin paljon samaan aikaan.

*

Syksyn tullessa me oltiin selvitty mun terapia-käynneistä ja mun itsetuhoisista ajatuksista.

Heti kun mä luulin, että kaikki on hyvin, se kerto ongelmistaan mutsinsa kanssa. Ja siitä, että se ei ehkä pystynyt olemaan mun kanssa yhdessä sen takia.

Mä yritin ymmärtää. Auttaa.

Joonatan kuitenkin satutti mua koko ajan, repi kaikki vanhat haavat uudestaan ja uudestaan auki.

Purki vihaansa muhun.

*

Mä aloin itkemään sen edessä ja kuiskasin hiljaa sen korvaan, että mä en pysty tähän enää.

Kuitenkin kaikki muuttui sen jälkeen kun näin sen punaiset silmät ja tunsin sen itkevän mua olkapäätä vastaan.

Mä päätin, että mun piti kestää – ei mulla ole niinkään väliä, kunhan en enää ikinä joutuisi todistamaan sitä samaa.

*

Mä keräsin kaiken sisääni – vihan, surun, mustasukkaisuden.

Purin sitä aina kun pystyin.

Seksiin, syödessäni sen kaulan ja rintakehän verille. Musiikkiin. Paperille.

Mihin tahansa.

*

Rakkaus.

Mä en voinut sille mitään. Rakastin sitä ihmistä enemmän kuin ketään muuta.

Mä olisin pelkkä varjo ilman sitä. Tyhjä kuori.

*

Kuinka moni 16-vuotias jätkä puhuu perheestä ja yhteisestä tulevaisuudesta?

Aika harva.

Joonatanin ja mun yksi lempiaiheista oli se, mitä me tehtäisiin tulevaisuudessa.

Meidän asunto. Meidän työt. Meidän häät.

Olin väittänyt kavereilleni pokkana, että se hää-puhe oli pelkkää läpänheittoa. Ei se ollut. Joonatan puhui useasti siitä, että minkälaiset häät me järjestettäisiin.

Me.

*

Ja aina kun luulin, että kaikki oli hyvin, tapahtui jotain.

Jotain joka sai mut taas itkemään yhden illan ja yön. Joka sai mut olemaan kylmä ja tunteeton.

Siinä sängyllä maatessani, sen kuiskatessa rakkauttaan mua kohtaan, kuitenkin musta tuntui, että ei voinut olla mitään muutakaan paikkaa mihin mä kuuluisin.

Minä ja orjantappurarakkaani.

« Viimeksi muokattu: 10.05.2015 08:07:10 kirjoittanut Pyry »