Kirjoittaja Aihe: Kyllä mä sua suojelen, Melissa/Akseli, K11, romance, drama, angst, humour  (Luettu 1536 kertaa)

Miusamo

  • Vieras
Nimi: Kyllä mä sua suojelen
Ikäraja: K11 //zougati muutti ikärajan
Paritus: Melissa/Akseli
Yhteenveto: Melissa Gree on 14 - vuotias ja joutuu onnettomuuteen, joka pilaa hänen jalkansa. Kenties lopullisesti. Uudella luokallaan Melissa tutustuu kuitenkin Akseliin, joka tuntuu vetävän tyttöjä puoleensa. Melissa ei pidä Akselista, mutta miten lopulta käy?
Oma sana: Mä alotin täntyylisen tarinan joskus vuonna nakki ja mooses, mutta koska inhosin sitä tarinaa, mutta tykkäsin juonesta, haluan nyt alottaa tän kirjottamisen uudelleen. Toivottavasti tykkäätte! Kommentteja arvostan aina.

 Prologi

  Aurinko paistoi täydeltä taivaalta. Autot ajoivat kilpaa moottoritiellä ja ruskeatukkainen tyttö pyöräili tien reunassa kirkkaanpunaisella Jopo – merkkisellä pyörällä. Tytöllä oli kuulukkeet korvissa ja hän hymyili itsekseen ajaessaan. Äkkiä tyttö käänsi pyörän ja ryhtyi ylittämään tietä.

 Tyttö ei huomannut mattamustaa Mersua, joka  ajoi aivan liian kovaa häntä kohti. Kuskin silmät olivat humaltuneen silmät. Tyttö kerkesi kääntää päänsä autoon päin, kun se jo törmäsi. Tyttö lensi muutaman metrin taaksepäin törmäyksen voimasta ja jäi makaamaan paikoilleen. Hänen jalkoihinsa sattui. Sattui niin paljon.

”Soittaakaa ambulanssi!” jostain kuului. Mersun kuski avasi ovensa ja nauroi humaltuneena.

”Muistatko vanhempiesi numeron?” joku oli kumartunut tytön ylle, mutta tyttö ei nähnyt häntä enää.

 Kiljaisuja. Huutoja. Hän sulki silmänsä.

 Eikä pystynyt avaamaan niitä enää, vaan menetti tajunsa ja tunsi katoavansa mustaan pimeyteen.
« Viimeksi muokattu: 28.03.2014 21:01:18 kirjoittanut zougati »

LoveForever

  • toivoton tapaus
  • ***
  • Viestejä: 264
  • Patrick Kane on rakkaus<3
    • Blogini:)
Joo.. Tää oli kyllä aika hyvä prologi tälle ficille.. Aion lukea ja seurailla tätä.. Ei löytynyt minkäänlaista virhettä, ei kirjotusvirhettä eikä kielioppivirheitäkään näkynyt.. Ei ainakaan mun silmiin pistänyt.. Mutta juu. Mielenkiintoselta vaikuttaa jne. Joten laittelepas sitä jatkoa kehiin!
Älä mieti asiaa tarkemmin. Anna olla ja mennä ohitsesi kuin tuuli ja linnut ja nuoruus ja neitsyys.. Eikö näin olisi paremmin? <3

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Mun pitäisi oikeasti varmaan jo mennä nukkumaan, mutta oli pakko lukee tää.      Alku oli parempi kuin edellisessä "versiossa". Se pakottaa haluamaan lisää, kun jätät tollaseen kohtaan. Kuvailuakin on enemmän.;)                                                    Prolologista on hankala sanoa enempää, mutta varmaankin sanottavaa tulee lisää, kun näppäimistö alkaa sauhuamaan kun sä kirjoitat :)


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry