Kirjoittaja Aihe: Joululahja, S | Severus/Lily | fluffy, oneshot  (Luettu 4114 kertaa)

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Nimi: Joululahja
Kirjoittaja: Enkeliprinsessa
Beta: H.P Luvcraft
Genre: fluffy, oneshot
Ikäraja: S
Paritus: Severus/Lily

Traileri: “Hyvää Joulua, Severus”, Lily tokaisi hymyillen ja nousi ylös maasta. “Älä istu täällä liian kauan.”
Severuksen huulet kaartuivat hymyyn ja hän kuiskasi tytölle, joka oli jo ottamassa askelia pois päin “Hyvää Joulua, Lily.”


A/N: Tämä on joululahjani eräälle ihanalle ystävälleni Nenzielle.
Spoilaa Deathly Hallowsia parituksen osalta…  Kiitokseni ihanalle betalleni H.P Luvcraftille, joka joutui melko kiireästi betaamaan tämän <3
 


Joululahja

“Hyvää Joulua, Severus”, Lily tokaisi päästessään ystävänsä luokse. Rohkelikkotyttö oli tiennyt tasan tarkkaan, mistä löytäisi Luihuispojan. Sillä tietyn puun juurella Severus Kalkaros istui aina lukemassa, eikä tämä ilta ollut poikkeus. Tosin, poika oli taikonut lumet puun juurelta pois ja istui nyt maassa, takkinsa päällä. Lily hymyili pojalle, ojentaen lahjaa. “Evans, ei sinun olisi tarvinnut”, Severus tokaisi, mutta tarttui lahjaan, laskien kirjansa maahan.
Tyttö istahti pojan vierelle, takin päälle ja katseli, kun toinen avasi lahjaa. “Mikset ole sen Potterin kanssa?”
Lily säpsähti Severuksen kysymystä ja vilkaisi poikaa ihmeissään. “Sinä olet ystäväni, ja vaikka seurustelen Jamesin kanssa, on minulla oikeus tavata sinuakin.”
“Ai. Onko se vain velvollisuutta vai tahdotko oikeasti olla tässä?”
“Severus! Tiedät kyllä vastauksen tuohon.”
“Niin kai sitten… Hei, mikä tämä on?”
Lily naurahti, kun Severus katsoi kysyvästi häntä ja ojensi lahjaa.

“Etkö näe? Se on ensimmäinen meistä otettu kuva. Muistatko tuon päivän? Olit niin ihana, kun autoit minua sen kamalan pojan kanssa…”
Severus punastui lievästi ja mutisi kiitoksensa, tunkien kuvan viimeisen vilkaisun jälkeen laukkuunsa. “Mutta oliko pakko antaa juuri tällainen kuva? Mitä jos Potterisi näkisi tämän?”
Lily kosketti hellästi toisen käsivartta ja totesi: “Mehän olemme lapsia, ja annan sinulle suukon poskelle. Mitä sitten vaikka James näkisikin sen? Jos hän tulee tuollaisesta mustasukkaiseksi, niin…”
Severus hymähti ja käänsi katseensa linnaa kohti.

Hän oli katkera siitä, että Lily seurusteli James Potterin kanssa, koska oli itse rakastunut tyttöön ja olisi tahtonut olla tämän poikaystävä. Mutta ei. Lily oli valinnut Jamesin ja Severus oli vain ystävä. Ja siihen poika oli mukisematta myöntynyt, vaikka sisäisesti vihasi Jamesia enemmän kuin koskaan ennen.
“Severus…”
“Niin”, poika sanoi ja käänsi hitaasti päänsä, yllättyen siitä, kuinka lähellä he toisiaan olivatkaan. Tytön kasvot olivat aivan hänen kasvojensa lähellä ja Severuksen teki mieli suudella Lilyä, muttei saanut rohkeutta siihen.
“Pidätkö lahjastani?”, Lily henkäisi ja Severus vain nyökkäsi. Kauan he olivat hiljaa, kunnes tyttö kuiskasi: “Tiedätkö, että tuolla on misteli? Oletko sinä laittanut sen sinne?”
Severus häkeltyi ja vilkaisi ylös ja näki, että heidän yläpuolellaan todella oli mistelinoksa, muttei todellakaan tiennyt miten se oli sinne joutunut.
Severus nielaisi kuuluvasti ja laski katseensa Lilyn silmiin. Nyt olisi hyvä toteuttaa se, mitä hän oli toivonut monen monituista vuotta jo. Ja Lily näytti erityisen kauniiltakin…
Poika päätti heittää kaiken itsehillintänsä, keräsi rohkeutensa ja uskaltautui suutelemaan tyttöä. Juuri, kun hän oli katkaisemassa suudelman lyhyeen, hän tunsi miten tyttö vastasi suudelmaan. Tuo suudelma kesti Severuksesta melko pitkään, mutta loppui kuitenkin lyhyeen, liian lyhyeen, sillä poika olisi halunnut sen jatkuvan ikuisesti.

 
“Hyvää Joulua, Severus”, Lily tokaisi hymyillen ja nousi ylös maasta. “Älä istu täällä liian kauan.”
Severuksen huulet kaartuivat hymyyn ja hän kuiskasi tytölle, joka oli jo ottamassa askelia poispäin: “Hyvää Joulua, Lily.”
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:17:07 kirjoittanut Scarlett »

Marlene McKinnon

  • ***
  • Viestejä: 84
Vs: Joululahja // G, fluffy+oneshot, Severus/Lily
« Vastaus #1 : 24.03.2008 22:56:08 »
Luinpas ficin tositosi pitkän ajan jälkeen. Tämä oli ihan söpö. Kauheaa, kun ei osaa enää kirjoittaa ollenkaan palautetta, joskus se oli niin helppoa. Severus ei ehkä ollut ihan sellainen kuin olisin toivonut, mutta no... Äää, parasta ehkä lopettaa, söpö ficci oli.

Warthog

  • ***
  • Viestejä: 19
Vs: Joululahja // G, fluffy+oneshot, Severus/Lily
« Vastaus #2 : 25.03.2008 10:33:04 »
Tämä oli tosi suloinen. Mitä tuo raiting G tarkoittaa? Severus oli niin söpö tässä, kun hän ajatteli Lilyn seurustelevan Jamesin kanssa. Mutta olipas Lilyllä vielä tunteita ainoaa oikeaa miesystäväänsä kohtaan! Severus<3Lily 4ever<3<3
I<3Snape.

Angelico

  • Vieras
Vs: Joululahja // G, fluffy+oneshot, Severus/Lily
« Vastaus #3 : 25.03.2008 12:05:09 »
Olipa söpöä tekstiä :) Severus oli niin hellyttävän suloinen tässä, että teki mieli ulvoa ääneen. Ja onneksi Lily vastasi Severuksen suudelmaan, koska juuri Severuksen kanssa Lilyn olisi pitänyt saada olla aina. Ihanan suloinne tosiaan<3

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Vs: Joululahja // G, fluffy+oneshot, Severus/Lily
« Vastaus #4 : 25.03.2008 12:51:26 »
Oi, olen saanut jopa kolme kommenttia ♥
Kiitokset ihanaiset immeiset.

Marlene McKinnon, tosi kiva että pidit ^_^     Millainen olisit sitten Severuksen toivonut olevan??

Warthog, G on sama kuin suomeksi sallittu. Tosi ihanaa, että pidit. Todellakin Sev♥Lily forever!

Angelico, minä itse ihan hykertelin ja kiemurtelin innosta, kun kirjoitin tätä ^_^

Itse rakastan hyvinkin paljon tätä ficciä, ja luettelen itse tämän yhdeksi parhaimmistani ♥
Siksi olen erittäin tyytyväinen ja onnellinen, että olette kommentoineet tätä, kiitos vielä kerran, olette ihania.

Zuila

  • ***
  • Viestejä: 6
  • Tänään opiskellaan, huomenna huilataan
    • Urusai
Vs: Joululahja // G, fluffy+oneshot, Severus/Lily
« Vastaus #5 : 27.03.2008 15:20:45 »
Lyhyestä virsi kaunis ^__^ Pidin tästä ficistä tosi paljon. Aloinkin Deathly Hallowsin jälkeen pitämään Sev/Lily parituksesta todella paljon :D Se on jotenkin niin ihanan suloista, että Severuksella oli oikeasti samoja tunteita kun ihmisillä :D

Life goes on

Marlene McKinnon

  • ***
  • Viestejä: 84
Vs: Joululahja // G, fluffy+oneshot, Severus/Lily
« Vastaus #6 : 05.04.2008 15:12:30 »
Ääh, en minä tiedä. Severus on hankal hahmo. Ihan hyvä se oli :D. Kiitos vielä tästä ficistä :).

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Vs: Joululahja // G, fluffy+oneshot, Severus/Lily
« Vastaus #7 : 28.04.2008 23:29:36 »
Zuila, kiitos oikein paljon kommentistasi ^_^
Toi kyllä tämän vaatimattoman nais immeisen kasvoille hymyn. Mukava tietää, että löytyy ihmisiä, jotka tykkää tästä.
Itsekin tykkään, vaikken yleensä kovin omistani pidä (tyytyväisyys on ihan eri asia kuin pitäminen, olen kyllä tyytyväinen kaikkiin teoksiin, mutten kaikista kuitenkaan niin paljoa pidä ^_^  Olen hyvin kummallinen ihminen).
Ja Sev/Lily -paritus on aivan ihana ♥        Minäkin pidän siitä hyvin paljon. Se todellakin on ihanan suloista, niin paritus, kuin se, että kaikesta huolimatta Severuskin on ihminen, jolla on oikeat tunteet :D

Marlene McKinnon, hyvä että pidit kuitenkin ^_^

Kiitos teille molemmille vielä.

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Joululahja // G, fluffy+oneshot, Severus/Lily
« Vastaus #8 : 29.04.2008 00:00:28 »
Suloistahse on. Sev/Lily. Graah, miten en silti pysty pitämään tästä parista?? No, eniveis, tästä urkenee kerrankin mahdollisuus kirjoittaa Sevistä semmoinen fluffyisempi ja söpömpi henkilö ihan ilman että siitä tulee liiemmälti epärealistista. itse kuvittelin kyllä KV:tä lukiessani että Lily olisi pistänyt välit poiki kokonaan sewien kanssa ennen kuin hän alkoi seurustella jamesin kanssa, mutta sehän ei haittaa tämän ficin lukemista.

Pidin siis ficistä, se oli ihan kaikea sokeria ja söpöä mistä tykkään, ihanansti kirjoitettu ja kaikea. Se etten lämpene paritukselle ei tarkoita ettenkö lämpenisi tarinalle. Sev/Luc, muuta ei ole!! *pahisnaurua*

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Vs: Joululahja // G, fluffy+oneshot, Severus/Lily
« Vastaus #9 : 05.10.2008 23:17:42 »
Uuh, oot tätäkin käynyt kommentoimassa!
Kiitos, jjb, kommentistasi, jälleen ja tähänkin.

Joo, siis niinhän se meni todellisuudessa, että Lily katkaisi välit kokonaan Severukseen ja rupes seurustelee Jamesin kanssa, kun Severus oli sen yhden kamalan sanan vahingossa (KERRAN!) päästänyt suustaan. Mutta mä en halunnut ottaa sitä huomioon :D
Koska en halua loukata Seviä ^_^
Ja halusin kirjoittaa periaatteessa todellista, mutta jotakin söpöä parhaalle ystävälleni joululahjaksi, joten tämmönen synty.

Mutta ISO KIITOS kommentistasi, olet ihana <3
Sev/Lily on jotain niiiiiiin ihanaa, mutta sinun kirjoittamanasi myös Sev/Luc on ihanaa <3

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Joululahja // G, fluffy+oneshot, Severus/Lily
« Vastaus #10 : 23.11.2008 23:35:01 »
Todella söpöä. Tämän ficin lukeminen oiva alku tulevalle ficillemme. ;D Juuh. Pakko mennä nukkumaan. Pidin. Kiitos.
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

Pour

  • sidekick
  • ***
  • Viestejä: 203
  • En rupea arvailemaan
Vs: Joululahja
« Vastaus #11 : 24.11.2008 16:29:27 »
Aww. Tuli tosi lämmin olo tästä. Sopii hyvin tähän lähestyvään joulutunnelmaan. Sori, ei tule rakentavaa, mutta sanonpa vain että tykkäsin. Sopivan viaton, kevyt eikä oltu kuvailtu ympäristöä tai muutakaan liikaa. Jäi hykertelevä olo n___n

-Purrr, jota häiritsee kun edellisellä on samasta kuvasta ava ;D
Muutatko kanssani smialiin?
Toujours purrrrr
Combining History and Hetalia can actually be good.

Enkeliprinsessa

  • Luihuisen Vampyyri
  • ***
  • Viestejä: 431
  • Would you be my vampire...?
Vs: Joululahja
« Vastaus #12 : 25.11.2008 15:00:11 »
Ihanaa, kommentteja ♥

Lozku, oi, arvaa yllätyinkö, ko näin että siulta oli tullut tähän kommenttia! ^^
Tosi mukavaa, että tykkäsit tästä, vaikka itse sanonkin, niin tuo oli niin söpöä ja sitä oli ihana kirjoittaa <3
Ja kyllä, tämä on hyvänä pohjusteena ;)

Jekaterina, voi kiitos <3
Ja Sevistä ja Lilystä saa kirjoitettua niin söpöjä, suloisia ja ihania ficcejä, aineki minusta :D
Niin ja kun lisää vielä Joulun siihen ficciin, niin eihän siitä voi tulla kuin jotain ylisöpöä, -ihanaa ja -suloista ^^
Tosi mukavaa, että sinäkin pidit <3

purr, nääh, ei aina ole pakko olla niin kovin rakentavaa, ja kyllähän kommentissasi hivenen sattui olemaan sitä siltikin :D
Hyvä, että sopii joulutunnelmiin, sehän oli tarkoituksenakin, niin oikein ihanaa tietää, että olen kirjoittaessa onnistunut siinä ^^
Oikein mukavaa, että myös sinä pidit tästä ficceroisestani <3

Kiitos teille kaikille ihanista kommenteistanne <3
Me likes ^^