Kirjoittaja Aihe: Fanifiilistelyn yleistopic  (Luettu 88693 kertaa)

Hallahäive

  • ***
  • Viestejä: 719
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #40 : 23.11.2013 23:38:22 »
Sherlockista uusi minitraileri ja Johnin blogia päivitettiin!!1!!1 Mä en kestä. Mä en pysty.

Kolmoskausi kolkuttelee jo ovella. Oikeasti toi Johnin blogikin.... voi apua mitkä feelsit. 

Tällaisia uutisia ei pitäisi huomata tähän aikaan illasta, nyt en nuku koko yönä. Ah <3333 Ja Johnin viikset häiritsee mua edelleen. Ja mä tarvitsen tietoon sen brittien julkaisupäivän.

PS: Ansa, tervetuloa tähän hulluutta aiheuttavaan fandomiin.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2013 23:40:05 kirjoittanut Hallahäive »
Who lives, who dies, who tells your story?

Ava by Auro, banneri by Ingrid

Funtion

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #41 : 23.11.2013 23:49:34 »
Eeek, sama vika täälläkin, Hallasein. Oon koko päivän tehnyt kaikkee Sherlockiin liittyvään (kattelin ekaa kautta, kirjottelin ficciä, luin Doylea...) ja sit Johnin blogi päivittyi ja uus minitraileri ja jesus christ miten täällä voi kukaan säilyttää mielenterveytensä ja onko kolmoskausi muka oikeesti tulossa?! En vieläkään usko sitä, huolimatta näistä kaikista kuvista ja videopätkistä...

Ja eiks se Brittien oo sama ku Amerikan? Tai siis oon käsittänyt ku 15. pv joulukuuta on se ennakkonäytös 1. jaksolle (arggg) niin siitähän tasan kuukausi eli 15. tammikuuta nii pitäs tulla telkkaan se jakso? Tai siis ku viime kauden kaa se oli tasan kk ennakkonäytökses + it makes sense koska eiks Amerikas pitänyt olla 15. päivä? Vai puhunko mä nyt ihan omiani?

Luoja, mä aloin jo nyt pyöriä ympyrää ja kiljua tuolle minitrailerille, kädet on ihan hikiset ja mua tärisyttää. Mitä tapahtuu sitten kun saan nähtäväkseni vilauksen Moriartysta? Taidan näppäillä 112:n jo valmiiks puhelimeeni... asdfghjkl. <333


// Also mun Tv-sarjat topicissa aiemmin heittämäni teoriani* sopii yhtä kuvioon, itse asiassa vielä paremmin nyt, kun John selkeesti näkee Sherlockin ekaa kertaa silloin ravintolassa, ilmeen perusteella...
*Ehkä Sherlock huijasi Johnia ja sai sen uskomaan, että Mary on tulossa sinne... oon myös miettinyt tätä, että entä jos Sherlock menee ensin juttelemaan Marylle, "moi oon elossa" ja sitten hänen avullaan menee varovasti Johnin luokse... ehkä jos Mary vaikka soitti Johnille ja sanoi että nähdään ravintolassa, tärkeää sanottavaa, pue jotain kivaa päälle, ja sitten antoi Sherlockin mennä sinne paikalle, koska yleisellä paikalla John ei voi käydä suoraan Sherlockin kurkkuun kiinni. :DD
« Viimeksi muokattu: 24.11.2013 00:12:02 kirjoittanut sensaatio »

Hallahäive

  • ***
  • Viestejä: 719
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #42 : 23.11.2013 23:52:35 »
sensi: ite jotenkin kuvittelin, että Briteissä tulee jotenkin aiemmin kuin jenkeissä, mutta ehkä mä oon väärässä.

No, ihan sama, kuolen kuitenkin. Ja mäkin tahdon nähdä Moriartyn <3 Nyt oikeesti oon ihan täynnä vaan jotain adrenaliinia ja...

// sun teoriasi on kyllä loistava. Voihan Mary.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2013 23:57:00 kirjoittanut Hallahäive »
Who lives, who dies, who tells your story?

Ava by Auro, banneri by Ingrid

Funtion

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #43 : 24.11.2013 00:03:19 »
No niin mäki kelasin (air dates) mut ehkä tää nyt on niin suosittu et ne päättää laittaa kumpaankin samaan aikaan? Idk. Kuitekaa ei se kauheen aikasemmin voi tulla... lyön edelleen vetoa ton 15. tammikuuta puolesta (...hetkinen... koska Reichenbach tuli... älkää vaan sanoko et se tuli 15. tammikuuta koska sillo mä heitän pöytäni ikkunasta alas täl sekunnilla koska RAHHH BBC).

Entäs Andersonin Sherlock-fanikerho? MITÄ HEMMETTIÄ? Eroskohan Donovan ja Anderson... jos Donovan yhä uskoo Sherlockin syyllisyyteen... ja Anderson sitten... mitä, en tiedä mitä Anderson puuhaa. Wtf tää sarja. Oon yhtä kysymysmerkkiä.

// OH YEAH REICHENBACH TULI 15. TAMMIKUUTA

selvä, se on silloin. Ne taatusti laittaa samalle päivälle tän ekan jakson. Lyön pääni pantiks tästä.

Hallahäive

  • ***
  • Viestejä: 719
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #44 : 24.11.2013 00:07:12 »
Mm, Benedicthän oli kanssa kai jossain välissä vedonnut, että ne julkaistais suht samaan aikaan mut... OMG Reichenbach.

Ja äläpä. En edes ekalla kerralla älynnyt, et se on Anderson. Wtf oikeesti. Jos Sherlockin fanit on kaapanneet Andersonin. Hakeneet sen rikospaikalta. Tai... tai sit se muuttui uskovaksi kun paljastui, että Sherlock oli aina ollut oikeassa. Ehkei. Omg.
Who lives, who dies, who tells your story?

Ava by Auro, banneri by Ingrid

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 989
  • Clara, my Clara
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #45 : 24.11.2013 14:30:20 »
Oon täällä ihan superinnoissani! Doctor Whon 50vuotisjuhla jakso oli aivan mahtava kerta kaikkiaan!  ;D Spoilaa, jos ei oo jaksoa ehtinyt näkee vielä!(Vähänkö huusin siinä vaiheessa, kun 12th Doctoria näytettiin vähän – niin ja siinäkin vaiheessa, kun Ten sanoi, ettei haluaisi mennä. No okei, taisin huutaa aika monessakin kohtaa...  ::) ) Ja sitten kaupanpäälliseksi Johnin blogin päivittyminen ja Sherlockin traileri! Täähän on yhtä riemua tällä hetkellä (kunnes muistan DW:n jouluspesiaalin ja, että se on Smithin vika jakso - tekisi mieli vähän itkeä, vaikka odotankin innolla Capaldin näkemistä Tohtorina).
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Mustekehrääjä

  • Tassuttelija
  • ***
  • Viestejä: 632
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #46 : 24.11.2013 15:03:22 »
Eilisilta oli meikäläiselle aivan mahtava, koska ensin tosiaan spesiaalijakso, joka todellakin oli aaaaaivan huikea! SPOIL Mä en huutanut, onneksi, mutta itkin ja nauroin aivan liikaa. Ennen kaikkea odotin hirmuisen surullista jaksoa, joka saisi minut täysin itkemään, mutta loppujen lopuksi se olikin niin iloinen että gosh! Ja kun kukaan ei kuollutkaan yayyy! Ja Gallifrey jaja aaaaa. Lisäksi olin hirmu iloinen siitä, ettei Rose ollutkaan Rose, koska tuplacomeback ois ollut ihan liikaa, vaikka hän onkin yksi suosikeistani.
Ja sitten Sherlock-traileri ja Johnin blogin päivitys! Apua, en kestääää! Oliko edes yllätys, etten saanut eilen millään unta uh?

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #47 : 24.11.2013 15:09:34 »
Tirsu, mä olen aivan samoissa tunnelmissa! Jakso oli ihanaihanaihana, etenkin kun SPOILkaikki doctorit nähtiin edes vilaukselta, David ja Matt olivat loistavia, 11th saapui TARDISilla roikkuen pää alaspäin, maalaukset olivat särkyneet, Elisabet oli kympin vaimo, Towerin ovi olikin auki...SPOIL
En pysynyt paikoillani, koko juoni oli mahtava ja olen vieläkin aivan innoissani.
Itsekin odotan kauhulla yhdennentoista lopettamista, mutta siihen on vielä aikaa. Nyt voin leijua täällä omissa pilvissäni lopun päivää.  :D
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

Funtion

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #48 : 03.12.2013 21:14:14 »
OH IT'S CHRISTMAS.

Sherlock - Joulupäivänä tulee miniepisodi nimeltä 'Many Happy Returns'

Ja BBC One vahvisti tän: *klik*

HELP.

Tosi outoa että me saadaankin se huhuttu jouluspesiaali. Koska se ei oo yhtään niiku... se ei istu tähän. Tai siis, ymmärrän jotkut DW-jouluspesiaalit, mut Sherlockissa? Jos tähän ei sisälly jotain nerokasta murhaa, mä mökötän.

// Omg sain jo pienen toivonkipinän Moriartyn paluusta kiitos monikon, Many Happy Returns. Aaahhhhhahh. :DD
/// Omg olisko se Andersonin fanikerho -juttu kokonaan tässä miniepisodissa?!?! : o Oon niin hämmentynyt.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2013 21:18:57 kirjoittanut sensaatio »

Hallahäive

  • ***
  • Viestejä: 719
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #49 : 03.12.2013 22:56:54 »
Oh my god!

I will not miss this for the world. Ei oikeesti, varmaan me saadaan jouluspeciaali! Nyt en vaan kestä, tää on loistavaa!
Who lives, who dies, who tells your story?

Ava by Auro, banneri by Ingrid

Eririn

  • valomiekkalesbo
  • ***
  • Viestejä: 956
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #50 : 03.12.2013 23:26:10 »
Sherlock jouluspessu. Kuolinko mä ja pääsin taivaaseen? Jess!!! Aivan uskomattoman mahtavaa!

Ja samaan syssyyn hehkutan Frozenin biisejä. Kuuntelin niitä YouTubesta ja hyvältä kuulostaa. Suosikiksi on noussut Let It Go, jonka esittää ihana Idina Menzel. Karkkia Eririnin korville <3 äää miksei tää leffa voi tulla jo Suomeen? Tahdon nähdä! Menen varmaan katsomaan kahdesti, sekä suomeksi että englanniksi (mikä tekisi Frozenista ekan Disney-leffan, jonka menen katsomaan elokuvateattereihin alkuperäiskielellä).
We had each other. That's how we won.

Vostok

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #51 : 08.12.2013 20:44:24 »
Oletteko koskaan huutaneet mielessänne taikka oikeasti, kun olette seuranneet jotain erityisen mukaansa tempaavaa ja nerokasta?
Oletteko koskaan itkeneet ja nauraneet yhdessä tarinan/muun kanssa?
Oletteko koskaan rakastuneet tarinan henkilöön?
Oletteko koskaan uppoutuneet ja eläneet tarinan maailmassa koko sydämellänne?
Oletteko koskaan itkeneet todellisuuden/nykyisyyden kamaluutta tarinan jälkeen?
Oletteko koskaan vain kuolleet ja herännyt henkiin koko seurantaprosessin aikana?

Kyllä. KYLLÄ!
Oli se sitten Hobitti, LotR, PoTC, Naruto, One Piece, Harry Potter....
Tiedätte tunteen.

Niin minäkin!

*Huutoa*

Tässä teille fanfaari Conn Igguldenille ja maailman mahtavimmalle kirjasarjalle the Conquerorille.

*Huutoa*

Annan hänelle kaikki rahani. Vaikka mikä olisi.

RATSASTIN KUUMUUDESSA TEURASTAMAAN BAGHDADIN.
ITKIN KHANIN HAUTAJAISISSA.
SURIN KIINAN KEISARIN KUOLEMAA.
TODISTIN KUBLAI KHANIN VALLOITUKSEN.
NÄIN KAUPUNKIEN ANTAUTUVAN KUBLAI KHANILLE.
RAKASTUIN KUBLAI BORJIGIN KHANIIN.
KOIN MONGOLIEN VALTAKUNNAN SUURUUDEN.


Sydän lämpenee kun ajattelenkin sitä kirjaa. En pysty sanoin kuvaamaan mitä elämisen tuskaa tuo sarja ja fandom ovat aiheuttaneet minulle!
Sydäntä lämmittää myös se, että tämä kirja ei ole kokonaan fiktiota. Historiaa.
Maailmamme oli kerran tällainen.
Antakaa minun syntyä uudestaan.
Tietoisena.
Yhyy.



Toivottavasti tämä kuului topiciin.

Snoop.

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #52 : 08.12.2013 21:26:56 »
Pakko tulla hehkuttaan tännekkin; Sauli on takas Losissa ja mä en voi lopettaa mun virnistelyä. Koska Adam. Ja koska Sauli. Ja koska palatkaa nyt yhteen! Ja miljoona muuta asiaa, jota en nyt tässä satu enää muistamaan.

Sen lisäksi, mä kaipaan mun A&S-fandomia, kun kaikki on hävinny jonnekki!

Missä te ootte, lähetelkää mulle yksäriä, ikävä teitä.  :(

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 049
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #53 : 08.12.2013 22:43:07 »
SHERLOCKIN UUSI TRAILERI. Spoilerivaroitus, tässä on jo paljon matskua, niin paljon etten tiedä miten päin olla. Hengittäminenkin on kohtuullisen vaikeaa. OhsHIT.
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Varjuska

  • sanojen sirottaja
  • ***
  • Viestejä: 435
  • Clue-ing for looks.
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #54 : 09.12.2013 00:00:46 »
Yhyy, oon hoksannut tämän topicin olemassaolon ihan liian myöhään. : ( Ei huvita tulla tänne enää hehkuttamaan The Day of the Doctoria koska niin kauan aikaa on kulunut, mutta onneksi on...

SHERLOCK.

Launch trailer + Interactive trailer molemmat katsottu ja nyt musta tuntuu, etten pysty nukkumaan yöllä. En tiedä olisinko sittenkään halunnut nähdä noin paljon matskua ennakkoon, mutta ei se lopulta haittaa. Hitto, haluan sen jakson tänne ja heti. Olen tosi pettynyt, jos YLE ei näytä Sherlockia alkuvuodesta, kun kerran Ruotsissakin näytetään jo tammikuussa.

Aloin eilen katsoa Sherlockia uudemman kerran, katsoin ensin ykköskauden ensimmäisen jakson ja heti perään alkuperäisen pilottijakson. Tarkoitus on katsoa hiljalleen jakso jaksolta läpi niin, että katson Reichenbachin juuri ennen uutta jaksoa. Ja saan näin tuta mahdollisimman paljon emotionaalista moukarointia.

banneri ja ava (c) raitis

Elämän keskipäivässä
minäkin eksyin synkkään metsään.

Gelmir

  • Imagine
  • ***
  • Viestejä: 224
  • Ravenclaw
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #55 : 09.12.2013 00:36:38 »
Liityn myös Sherlockin takia intoilevien joukkoon. Olen jo vähän ehtinyt keräillä itseäni ensimmäisen katselukerran jälkeen, mutta apua. Oon juuri tuijottanut koko viikonlopun Sherlockia (kertauksen vuoksi..) ja sitten uusi traileri ja bloginpäivitys päälle.  Vilkaisin pari kohtaa interaktiivisesta traileristakin, mutta yritän pitää itseni siitä erossa, kun en halua tietää liikaa. En kyllä muutenkaan tiedä miten muka selviän spoilaantumatta siihen asti, että pystyn itse katsomaan ne uudet jaksot...


Puhumattakaan siitä jouluspesiaalista jonka ehdin jo hetkeksi unohtaa. DEAR GOD.

Ja tämäkin vielä! En tiedä miten päin olisin tän kaiken uuden materiaalin keskellä. :D
It was my ghost walking on the sidewalk.

Unimaailma

Hallahäive

  • ***
  • Viestejä: 719
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #56 : 09.12.2013 09:26:39 »
Sherlock. Sherlock. Sherlock. Siinä mitä mun päässä nyt pyörii. OMG.

Katselin äsken tuon launch-trailerin, nyt en kykene hengittämään Mycroftin jälkeen, saati sen jälkeen, että SPOIL John ei ole ollut Baker Streetillä 2 vuoteen ja yhyy SPOIL.

Nyt mietin, menisinkö katsomaan noita interactive trailereita, mutta musta tuntuu, etten varmaan vielä viitsi. Samasta syystä kuin Gelmir: en halua tietää liikaa etukäteen.

Anyways, tähän oli ihana herätä :D BBC tappaa mut vielä jokin päivä.

//Ok, pakkohan mun oli pari katsoa, katsoin ne 3 ekaa pätkää interaktiivisesta, si lopetin. Onneksi niissä nyt ei ollut paljon mitään, tai siis oli, mutta sillain... Siellä oli mun M <3 Joo, hiljenen...
« Viimeksi muokattu: 09.12.2013 09:41:41 kirjoittanut Hallahäive »
Who lives, who dies, who tells your story?

Ava by Auro, banneri by Ingrid

sernando

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #57 : 30.12.2013 01:33:03 »
oon myöhässä ja tässä niin yksin fanituksieni kanssa, mutta hällä väliä, nyt on paha mieli niin pitää muistella kivoja juttuja. Eli joo olin joulukuun alussa Lontoossa, tiesin jo  etukäteen että en näkisi West hamin matsia, mutta päätettiin käydä kuitenkin stadionilla. Koska west ham on brittiseuroista se tavallaan suosikkiseura. No käytiin stadioni  kaupassa ostin huivin, otettiin valokuvia jne. Sitten kun hetken päästä käveltiin uudestaan stadionin ohi, nähtiin joukkueen bussi pihalla. Mentiin sinne lähemmäs ja siinä oli joukkueen kapteenit Kevin Nolan ja Mark Noble!!!! No sain siinä sitten (nolon) yhteiskunnan mutta se hetki oli jotenki vaan niin WTF?!!                                                               No ei siinä vielä kaikki, pari päivää myöhemmin menin Russell Brandin stand up keikalle. Keikan jälkeen Russell jäi lavalle kiittämään yleisöä, jakamaan nimmareita ja jutustelemaan. En saanut nimmaria, Russell oli jo lähdössä pois kunnes hän West ham janina näki tuon minun west ham kaulaliinani, tuli kohdalleni, näytti käsillään tuon west hamin "hammerseja" kuvastavan X:n  (olipa kökkö selitys) ja nimmaroi sen jälkeen ohjelmani. Niin että olihan tuo aivan upeaa ja ihan törkeen paljon hienompi tapa saada nimmari.         järkyttävän epäselvä viesti, anteeksi.

Snoop.

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #58 : 06.02.2014 22:54:04 »
Mä tuun hehkuttamaan ja huutamaan tuskasta Sherlockin takia, koska en viitti spämmätä enää tv-sarjat topaa.

1) Mä en oo ennen ymmärtänyt Moriarty/Sherlock-paritusta, ennen kuin katsoin uudestaan tuon kakkoskauden vikan jakson ja sen teekohtauksen, missä Moriarty vierailee Sherlockin luona. Ja koin jonkinlaisen herätyksen tän repliikin jälkeen: "The man with the key is king and, honey, you should see me in a crown." Oooh.

2) MITÄ TÄÄ SELITYS NYT VUODESTA 2016 ON? Siis mä meinasin heittää kaikki mun omistamat tavarat seinään ja huutaa ja itkeä, koska eii. Kaksi vuotta, jos toi nyt oikeasti pitää paikkaansa. Kaksi vuotta ja kolme jaksoa, ja sitten taas ehkä kaksi vuotta? Tää sarja koituu mun kuolemaksi, oon varma siitä. Jossain vaiheessahan puhuttiin jo, että saatas neloskausi jouluksi.


Snoop.

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #59 : 25.03.2014 17:17:50 »
NONIIIN kaikki jotka ovat katsoneet The Good Wifea ja vielä jenkkien ajassa, saatte ottaa yhteyttä.

En osaa ees sanoa mitään, mutta voin kertoa, että jos ootte kattoneet Sherlockia ja ootte nähneet The Reichenbach Fallin tietyn katoskohtauksen, mun fiilikset on nyt verrattavissa siihen TGW:n kanssa. Tuskaa siis, erittäin tuskaa. Jälleen kerran kysyn miksi helvetissä olen alkanut katsomaan mitään tv-sarjaa ja koukuttumaan siihen. Miksi?

Ainoa hyvä puoli on, että ilmeisesti Adam & Sauli ovat palaamassa yhteen, eli jotain valoa tunnelin päässä. Meen silti nyt itkemään nurkkaan.