Kirjoittaja Aihe: Fanifiilistelyn yleistopic  (Luettu 88902 kertaa)

Snoop.

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #80 : 05.11.2014 12:04:31 »
Olen hymyillyt kuin Hangon keksi siitä asti, kun mulle selvisi, että Benedict Cumberbatch on mennyt kihloihin! :D Kyllä on tullut odotettua tätä ilouutista. Olen niin onnellinen hänen ja Sophie Hunterin puolesta. ^ ^ Olen niin innoissani tuon uutisen jälkeen, että tekisi mieli pomppia ympäriinsä. Ihihi.

Toivon todella, että Sophie Hunter ei nyt tuon uutisen jälkeen ala saamaan uhkausviestejä. Sellainen on vaan sairasta. Siisus.

Wou! Onnea Benille ja oon myös todella iloinen hänen ja uuden puolisonsa puolesta, kun tietää kuinka paljon Ben on puhunut perheestä ja lapsista ja yms.

+ Oon extravihainen niitä kaikkia kohtaan, jotka edes harkitsee jonkunlaisen vihapostin lähettämistä Benille tai Sophielle. Ja aaws, kuinka söpöä olisi jos Ben ja Sophie saisi lapsen ja kummisedäksi tulisi Martin? :3

Eririn

  • valomiekkalesbo
  • ***
  • Viestejä: 956
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #81 : 05.11.2014 15:33:36 »
Sain just tietää Bennyn ja Sophien kihlauksesta Tumblrissa ja ai että olen onnellinen kummankin puolesta! Toivottavasti edessä on pitkä ja onnellinen liitto ^_^ ja toivottavasti Sophie ei tosiaan saa mitään sairasta vihapostia, ällöttävää mokoma touhu.
We had each other. That's how we won.

Gil Galad

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 258
  • LightHowl8815
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #82 : 06.11.2014 23:29:31 »
Toi Hobbit the Batle of Five armies elokuvan traileri oli hyvännäkönen ainut vaan että siitä sai sen käsityksen että Kili kuolis Taurielin käsivarsille mikä on ehkä surkein ajatus ikinä, tai ainakin näyttäs että Tauriel olis siinä jonkun ruumiin luona joka on tod.näk. Kili. Pidin eniten ehkä siitä kohasta kun Kili huusi Thorinille että "I will not hide when others fight our batles for us!"

Huomenna ilmestyy muuten myös ton Smaugin autioittaman maan EE edition suomen markkinoille.
« Viimeksi muokattu: 06.11.2014 23:39:33 kirjoittanut Gil Galad »
Se, mitä ihminen näkee ja kuulee, riippuu hyvin paljon siitä, missä hän seisoo; se riippuu myös siitä, millainen hän on. TS 51

Funtion

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #83 : 25.11.2014 21:58:04 »
SHERLOCK (BBC) NELJÄNNEN KAUDEN SPOILEREITA!!!!

Uhm haluisko joku selittää mulle tämän kuvan? Jouluspesiaalihan on luvattu vuodeks 2015, liittyykö toi nyt siihen?? Just vähä aikaa sitten Moffat tai Gatiss, en muista kumpi, sano et jouluspesiaali tulee selittämään Moriartyn "paluun". Miten se että Sherlock ja John onkin yhtäkkiä 1800-luvun loppupuolella nykyajan sijaan selittää Moriartyn paluun?? Onko Moriartylla joku aikakone?? LOL tää menee niin kummalliseks. Miks ihmeessä Sherlockilla ja Johnilla on tollaset vaatteet yllään?? JA VIIKSET?? Onko ne tekoviikset, kasvattiko John ne uudelleen vai onko toi kuva otettu siltä ajalta ku sillä oli ne viikset? Vai onko ne vaa oikeesti matkustanu ajassa taaksepäin?? Tuleeko tää jouluspesiaali lainkaan kuulumaan sarjan canoniin vai onko tää vähä niiku joku spin-off??

Vihaan tätä sarjaa ja tää epätietoisuus ajaa mut hulluks.

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 050
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #84 : 26.11.2014 10:49:37 »
sensi, en keksi mitään muuta selitystä (toisin sanoen en oikeasti for real halua uskoa mihinkään muuhun) kuin että kyseessä on jälleen kerran pila. En olisi tässä vaiheessa edes yllättynyt.

Vaan on makeet asut <3
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Funtion

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #85 : 26.11.2014 11:02:13 »
Sisi, ya, mietin samaa, etenkin kun aluks ne twiittas kuvan jossa Benedictiltä puuttui pala olkapäästä. :DD Mut hetkeä myöhemmin ne twiittas saman kuvan uudestaan jossa ne oli photarilla korjannu sen, lol. Kun kerta Sue Vertue sekä BBC1 twiittas ton, en usko et toi on mitään pilaa. Tai siis oon ihan varma et tän takana on joku looginen selitys eikä toi oo sitä miltä se näyttää. Plus näyttää siltä et toi kuva todella on spesiaalista, sillä sitä ennen Sue twiittas: This is what we've been doing today! Later on a pic of Sherlock and John as they'll appear in the Special.

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 050
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #86 : 26.11.2014 11:18:37 »
Kun on seuraillut BBCThreen twiittejä, ei kykene enää pitämään kanavatwiittauksia objektiivisina tiedonlähteinä. ;D

Tosin nuo Suen sanat saa mut hikoilemaan, koska Sherlockin universumissa ei ole 1800-luvun Sherlock Holmesia, joten Sherlock ja John ei voi edes olla menossa naamiaisiin tai jotain muuta yhtä typerää.

Pitäisi lakata analysoimasta liikaa ja käpertyä nurkkaan heijaamaan edestakaisin. Tekee ihan yhtä hyvää mielenterveydelle.
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Funtion

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #87 : 26.11.2014 11:28:04 »
SISÄLTÄÄ SPOILEREITA SHERLOCKIN JOULUSPESIAALISTA

(^edelleen)

Hieman puheenaiheen vierestä mutta yhtä kaikki topicin aiheeseen liittyen: oon kuullut noista BBC3:n twiiteistä, näyttää siltä että se kanava shippaa Johnlockia siinä missä BBC1 shippaa Sheriartya, lmao. Nimittäin BBC1 twiittas tämän joku aika sitten: deal with your nemesis by biting them on the bum. :D

Nyt asiaa tutkittuani ei pelkästään Sue ollut twiitannut tätä, vaan Amanda twiittas että se kuva on ihan aito ja se näki ku se otettii (ku ihmiset spekuloi sen puuttuvan olkapään takia sitä pelkäks kuvamanipulaatioks) ja myös Louise twiittas ton kuvan. Niillähä oli justiinsa tän spesiaalin read-through. En tiiä, ton kuvan vois myös selittää jollai tapauksella? Ne soluttautuu johonki idk. Eniten mua hämää tässä se ku tän spesiaalin pitäs selittää Moriartyn paluu perusteellisesti?? Se ei istu kuvaan.

Toisaalta elättelen toiveita professori Moriartysta eli Andrewista 1800-luvun vetimissä. :D

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 050
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #88 : 26.11.2014 11:32:33 »
 ;D

Mutta miksi ne pukeutuivat read-throughiin? Eihän sinne tarvitse mennä muissa kuin omissa kamppeissa (viinirypäleet silmillä tai ilman, haha).

Pohdinta on turhaa. Tullaan jymäytetyiksi joka tapauksessa.

Moriarty-aspekti on kyllä mielenkiintoinen.
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Funtion

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #89 : 26.11.2014 11:40:14 »
Koska Sherlockista tulee uusia jaksoa niin harvoin et niiden on pidettävä yleisön mielenkiinto jotenkin yllä?? Nää hiatukset on aina tällasia, BBC ja tekijät twiittaa kaikenlaista ja antaa pientä sneak peekia paremman puutteessa. Jos ne pitäis hiljaiseloa pari vuotta aina kausien välissä, kuka ees -- innokkaimpia faneja lukuun ottamatta -- muistais tätä sarjaa? Plus ehkä toi kuva oli otettu jo aiemmin? Kato tota taustaa, siinon vaa joku valkoinen tiiliseinä. Se ei siis tod oo mikään promokuva.

Pohdinta ei oo turhaa! Mut mä oon jo pohtinut pääni tyhjäksi. Mitä ikinä tää onkin, oon varma etten tuu tykkäämää tästä. :D

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 050
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #90 : 26.11.2014 11:46:47 »
Se tiiliseinä on luultavasti photoshopattu sinne taustalle. Se ainakin selittäisi mokan Sherlockin olkapäässä.

Musta on ihan positiivista että hiatukset on olemassa. Muuten sitä katselisi onnellisesti yhdeksän jaksoa putkeen ilman että... menettäisi järkeään siinä välissä. Niin. Joo.

Jos ei spekuloi, ei oo niin helppoa pettyä?

// Ja tuli tässä mieleen, että kenties ne on joutuneet turvautumaan naamiaisasuihin jotta kuvia on saatu otettua, koska Benedictin lyhyiksi kynityistä kutreista ei saa vielä tarpeeksi taidokkaita kiharoita?

/// Vaikka olisihan ne kiharat voinut photoshopata siinä missä olkapäänkin...
« Viimeksi muokattu: 26.11.2014 11:51:33 kirjoittanut Sisilja »
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Funtion

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #91 : 26.11.2014 11:54:39 »
O, hyvä pointti. Ehkä se tausta eli konteksti selittäis paremmin ton kuvan ja siks ne päätti poistaa sen tosta? Hmm.

Oon kyl kans kiitollinen hiatuksista, 3. kauden jälkeen olin hirveessä epäuskoisessa vihassa ainakin kolme kuukautta. Nyt oon ehtinyt toipua ja oon tyytyväinen et saan levätä vuoden ennen kuin joudun käymään saman uusiks.

Niin no, riippuu siitä mitä haluaa spekuloinnilla tavoittaa. Jos tavoitteena on jonkinlaiseen ratkaisuun päätyminen, pettymisen riski on suuri. Jos taas nauttii spekuloinnista pelkän spekuloinnin takia (kuten minä), niin eihän siinä mitään menetä.

Hmm, toi hiusteoria (:D) kuulostaa aika kaukaa haetulta. Ku nehä aloittaa kuvaukset vasta tammikuussa, vai aloittaako ne 4. kauden kuvaukset sillo ja ne kuvaa tän spesiaalin aiemmin?? Joka tapauksessa en usko et ne kirjoittais spesiaalin juonen sen mukaan minkälaiset Benedictin hiukset ovat, lol.

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 050
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #92 : 26.11.2014 12:01:58 »
Mun käsittääkseni ne kuvaavat spesiaalin nyt ja itse neloskauden vasta vuoden 2016 alussa? Voi toki olla että muistan väärin.

Ja uskallan edelleen kuulua siihen sinnikkääseen vähemmistöön, joka pitää kolmoskautta parhaana tähän asti. Se on erilainen kausi kahteen edelliseen verrattuna, mutta tv-sarjassa on luonnollista kokeilla joskus uusia suuntia. Kenties Sherlock palaa alku-uomiinsa neljännellä kaudella. One never knows.
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Funtion

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #93 : 26.11.2014 12:10:29 »
VUODEN 2016 ALUSSA?? ?? ?? ? ?? ? ?? Mä luulin koko ajan et me saadaan jouluna 2015 tää spesiaali ja heti perään 4. kausi. Tarkoittaako tää sitä et me saadaan neloskausi joskus... vuonna 2017?? ? ?? ?? ?? HELL NO en muuten tasan halua olla tässä fandomissa vielä kolmen vuoden päästä.

...ja tässä me kaksi edustamme kahta ääripäätä. Kolmoskausi oli ehkä kamalinta kuraa mitä oon ikinä televisiosta katsonut. Oon edelleen katkera erityisesti siitä ekasta jaksosta. Uudet suunnat fine, mä oon aina sen puolella että tehdään jotain erilaista eikä toisteta itteä. Mut tässä on kyse valtavista juoniaukoista, loukkaavista homovitseistä ja siitä ettei meijän Reichenbach-sankari ole kehittynyt hahmona tippaakaan (tiedän että oot tästäkin eri mieltä) --- näin muutaman asian mainitakseni. Tuun työntämään kirjoituspöytäni ikkunasta, jos Sherlock selviää ihmisen tappamisesta ilman minkäänlaista rangaistusta. Tuun heittämään televisioni perässä jos Moriarty onkin elossa. Lol, musta tuntuu et mun huoneeni sisustus menee uusiks vuonna 2016/2017.

// hyvä vaan että no comment, muuten me keskustellaan vielä sivulla 57 :D
« Viimeksi muokattu: 26.11.2014 12:25:19 kirjoittanut sensaatio »

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 050
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #94 : 26.11.2014 12:23:29 »
Joo, mun mielestä spessujakson ja itse kauden välissä tulee olemaan vuosi odotteluaikaa.

Muuten no comment. ;D
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

Snoop.

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #95 : 26.11.2014 12:44:49 »
Lainaus
Tuun työntämään kirjoituspöytäni ikkunasta, jos Sherlock selviää ihmisen tappamisesta ilman minkäänlaista rangaistusta.
Mä voisin jo nyt melkein sitten sanoa, että kannattaa jättää hyvästit tuolle kirjoituspöydälle.

Mä en oikeastaan jaksa reagoida hirveesti mihinkään näihin kuviin, enkä usko, että tässä oltas nyt mitenkään palattu muihin vuosisatoihin, korkeintaan jotkut naamiaiset yms, koska en näkis siinä ton sarjan juonen kannalta mitään järkeä. Plus oon oppinu, että sun ei kannata luottaa melkein mihinkään mitä Sherlockin tuotanto sanoo Twitterissä tai oikeastaan missään muuallakaan.

Haha, mä en oo siis ainoa joka on nauranut BBC3 Twitteriä pyörittävälle :D

// MUOKS MUOKS: Mark oli twiitannut tälläista infoa
« Viimeksi muokattu: 26.11.2014 12:50:27 kirjoittanut Snoop. »

Funtion

  • Vieras
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #96 : 26.11.2014 12:51:03 »
// MUOKS MUOKS: Mark oli twiitannut tälläista infoa
Lol, toihan on vitsi siihen kun Benediciltä puuttu se olkapää siinä ekassa twiitissä. Ei toi mitään oikeaa informaatiota ole, thank god. :D

Mut mitä jos tää spesiaali on just joku spin-off tyylinen? Eihän sitä oo poissuljettu, eihän ne oo missään vaiheessa sanonut et tää tulis osaks tota sarjan canonia. Tosin edelleen toi Moriartyn paluun selittäminen väittää taas päinvastaista. Uh-huh. Ehkä ne sit menee naamiaisiin.

// Tässä vielä kuva niille jotka missas ton kadonnut olkapää -kohinan.
« Viimeksi muokattu: 26.11.2014 12:54:18 kirjoittanut sensaatio »

Vilna

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 215
  • © Ingrid
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #97 : 26.11.2014 13:51:11 »
Mattimyöhänen täällä! Mulle tuli ekana mieleen, että toi olis joku juttu casea varten? Mutta toisaalta naamiaiset ei ollut ilmeisesti vaihtoehto. Sherlock on seikkailunhaluinen ja päättänyt, että se ja John pelaa roolipelejä okei ei.

Tai sit vaihtoehtoisesti puuta heinää, lolol. Tai idk mitään, en oo yhtä fiksu kun te ja aivan liian pihalla ees puhumaan ko. aiheesta. :D

Totta puhuen oon oikeesti pihalla Sherlockista tällä hetkellä, koska en oo hirveesti seurannut kaiken maailman twittereitä sun muuta, kun en oo ikinä kokenut olevani niin intohimoinen sherlockianisti.

// Mä haluisin, että neloskausi olisi samantyyppinen kuin ensimmäinen! Eka on mun lemppari, koska, no, The Great Game on hieno jakso. Kolmoskausi oli hihityttävä ja tykkäsin siitä kyllä, mutta äöh. Se ei jotenkin tuntunut edes Sherlockilta, kun katoin sen. Se tuntui jotenkin tyyliltään irralliselta, mutta siinäkin oli hyvät puolensa tietysti. 1. kausi, though. <3
« Viimeksi muokattu: 26.11.2014 14:07:50 kirjoittanut Vilna »

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #98 : 26.11.2014 19:20:56 »
Oon täysin uncool kun pidän kolmoskautta ihan ookoona, vaikka ei niin hyvä kuin toinen kausi. Puhun siis edellä olevien kommenttien mukaan BBC!Sherlockista. Oon kauan toivonut fanitytön mielessäni että Moriarty olisikin hengissä, MUTTA nyt kun olen hyväksynyt sen kuoleman, tai no siis en hyväksynyt, vaan tajunnut miksi olisi ihan kökköä jos hän olisi vielä mukana, niin hieman ärsyttää tuleva kausi jos Moriarty pomppaakin takaisin näyttämölle.

Ja tuosta kuvasta...

Teoriani Sherlockin neloskaudesta!!!!! Oma teoriani on Matrix!WhoLock, jossa Tohtori pelasti Sherlockin katolta ja vei hänet ja Johnin Siioniin. Mutta koska Tohtorilla on omia wibbly-wobbly juttuja, se ei voi jäädä auttamaan sen kummemmin parivaljakkoa. Sitten koneet yllättäen hyökkäävät Johnin ja Sherlockin kimppuun ja heidät yhdistetään Matrixiin. Koko kolmoskausi on matrix-harhaa. LOPPU!

No ei, mutta mieluummin kyllä katsoisin tuollaisen kauden kun neloskauden, koska oon menettänyt mielenkiintoni sarjaan. Keskityn nyt mieluummin Doctor Whohon ja paskoihin psykologisiin trillereihin.

-Ansa!


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

Unohtumaton

  • Uno
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 711
Vs: Fanifiilistelyn yleistopic
« Vastaus #99 : 26.11.2014 19:41:27 »
SPOILEREITA niin ikään Sherlockiin liittyen!

Yleistä höpötystä ja spekulointia tulevasta neloskaudesta tai oikeestaan pelkästä spessusta myös tässä postauksessa. Yks hyvä teoria on ollut tumblrin puolella liittyen tuohon jouluepisodiin ja siihen liittyy olennaisesti Charles Dickensin joulutarina [x]. Mark Gatiss on avoimesti puhunut, kuinka kyseinen tarina kuuluu hänen lemppareihinsa [x] ja kun tutustuu tuon Joulukertomuksen sisältöön, niin en pistäisi yhtään pahakseni, vaikka jouluspesiaalilla olisi tuo teema! Eli summa summarum: [x]

Anteeksi linkkien määrä, mutta luotan että ne selittävät paremmin kuin minä itse! Pitkälle spekulointiahan tämä kaikki on, mutta tuo voisi teemana sitoa yhteen 1800-luvun ja nykypäivän ja siten luoda pohjan neloskaudelle.  :D

ja ilo viilsi heitä miekan lailla
ja heidän ajatuksensa liitivät maille joilla tuska ja ilo virtaavat yksiin
ja kyyneleet ovat siunauksen viini.

listaus