Kirjoittaja Aihe: Twilight: Eroavaisuus,S  (Luettu 1472 kertaa)

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Twilight: Eroavaisuus,S
« : 23.07.2012 15:16:35 »
Nimi: Eroavaisuus
käraja: Sallittu
Tyylilaji: Romance,
Fandom: Twilight
Beta:Anskubits
Paritus:Jacob/Edward
 Oma sana: Sain tälläisen idean ja päätin sitten julkaista sen, se kertoo Edwardin pohteista Jacobia kohtaan.

Hänen hiuksensa ovat sysimustat ja hänen silmänsä ovat ruskeat. Hän on vain ja ainoastaan minun.
En tiedä mitä olen tehnyt jotta sain tavata hänet, mutta luulen että se johtui vain hyvästä onnestani. Hänen suudelmansa on aina yhtä polttava, tulinen ja intohimoinen. Rakastan hänen tulisuuttaan, minun jäätävyyteni vastakohtaa. Aina kun olemme erossa, muistelen hänen tuoksuaan, se kirvelee ja polttaa nenääni, mutta se on samalla maailman ihanin tuoksu.

Silloin kun olin ensimmäisen kerran sateisessa Forksissa, häntä ei ollut, mutta jos hän olisi ollut silloin, olisin varastanut hänet kokonaan itselleni. Meissä on kyllä paljon erilaista, minä olen jäätä ja hän on tulta. Olen iloinen siitä, että hän kuuluu maailmaani ja että voin paljastaa hänelle kaiken. Aina silloin tällöin minua kaduttaa, että jos me emme olisi palanneet, hän ei olisi mikä on. Meissä on monta poikkeavaa asiaa, mutta yhtä niistä häpeän eniten. Hän ei ole tappaja kuten minä. Hän on suojelija, hän on siis sankari ja minä se pahis. Tarinan hirviö, jonka kuuluu kuolla.
Hänen nimensä on täydellinen. Se on Jacob, tämä nimi huutaa minua aina. Jacob on vielä nuori ja alkanut elää vasta ensimmäistä elämäänsä, ja minä haluan viettää hänen kanssaan koko elämäni. Jakob on jo fyysisesti 27 ja täydellinen kumppani iltakävelyllä, koska hän näyttää täysi-ikäiseltä ja siksi kukaan ei kiellä häntä minulta. Mutta eniten hänessä pidän siitä, että hän on minun Jacob, minun ja vain ja ainoastaan vain minun.


A/N:Risut ja ruusut ovat  oikein tervetulleita.
« Viimeksi muokattu: 31.12.2015 00:43:05 kirjoittanut Kuolotar »
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!