Kirjoittaja Aihe:  Hetken tie on kevyt kaksin kulkea (K-11, Remus/Sirius, songfic, romanc)  (Luettu 2079 kertaa)

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
Hetken tie on kevyt kaksin kulkea

Kirjoittaja: Olivia
Oikolukija: MiNi
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: romanc, songfic
Paritus: Remus/Sirius
A/N: Biisiin Laura Närhi-Hetken tie on kevyt perustuu Sirius/Remus rakkaustarina. Heidän koulu vuodeltaan. Ensimmäinen tota paritusta, joten en tiedä teistä, mutta tämä oli mukavaa kirjottamista ja haluisin kuulla teidän mielipiteenne tästä ficistä...
Osallistuu One true Sohmtihg 20-haasteeseen.

Mä tunnen sinut pikkusisko
Me vaikka vasta vasta kohdattiin


Tuntuu kuin olisin tuntenut sinut aina, eikä sillä ole mitään tekemistäm minun kanssani. Sinä olet se  sykkivä sydän suhteessamme. Olet minulle kaikki kaikessa. Kiintopisteeni, johon olen langennut, piste pilkun tilalle. Elämä on selvästi tarkoittanut meidät yhteen ja hyvä niin...
~Sirius

Niin monin monin kasvoin ennenkin
Sä vierelläni maannut oot


Kun sinä vuorostasi lankeat lakanoilleni. Viereeni, muiden jo nukkuessa ja vaimean kuorsauksen kuuluvan hiljaa niin, että me molemmat hymyilemme. Enkä saa katsettani käännettyä pois sinun silmistäsi ja kun huulesi kutsuvat minua, minä tottelen, enkä voi sille mitään. Haluan vain painautua tiuksemmin sinuun kiinni, omistaa sinut, mutta yö on liian lyhyt.
~Remus

Takkuiset hiukset rinnoillasi
Aamuyön utu silmissä
Kuin lihaksi ois tulleet
Kasteiset niityt, unen laaksot


Aamuyöllä minä kipitän hiljaa lattialautojen päältä omaan sänkyyni ja enkä saa unta enää loppu yönä ennen ennen aamunsarastusta. Makaan vain selälläni miettien satumaista yötämme jälleenkerran. Aamulla vaihdamme muutaman suudelman vessassa salaa muiden katseilta ja aamupalalla karkaamme toistemme silmiin. Ja minä tiedän sinun ajttelevan samaa kuin minäkin..
~Sirius

Kun yössä yksin vaeltaa
Voi kaltaisensa kohdata
Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea


Kaikki on kanssasi helpompaa vain päivä saa minun sydämeni kirkumaan. Uuteen syleilyyn kanssasi jo haluaisin.
~Remus

Ei etäisyys, ei vuodetkaan
Ei mikään meitä erota
Kun hetken vain sut pitää saan
Ja unohtaa


Yön taas aivan liian hitaasti lähetessä, voin vain lähteä mukaasi erottamattomasti kirjastoon, jolloin löydämme toisemme kuitenkin luutakomerosta sylikkäin, riisutumassa ja suutelemassa kiihkeästi. Aika kanssasi vilahtaa silmissä, mutta se on parasta lääkettä pitkän päivän jälkeen. Elän siinä hetkessä sinun suudellessa kaulaani, sivellellessäsi vatsalihaksiani ja pikkuhiljaa asettuessasi alaspäin, jalkoväliini. Se on hetki jolloin voin unohtaa kaiken muun...
~Sirius

Kun unessasi pikkusisko
Kuupurrellasi purjehdit
Ja aamutähti otsalla
Astelet yön laitoja


Sivelen hiuksiasi taas seuraavana yönä, kun olet nukahtanut viereeni. Voisin vain katsella sinua, välittämättä politiikasta tai opinnoista, koska sinä olet minut sydämeni puolikas. Ilman sinua eläminen ei olisi mitään, ilman jännitystä ja seuraavaa hetkeä vierelläsi. Se tuntuisi maailman lopulta, joka ei lähesty kuitenkaan niin kauan, kun olemme kaksin.
~Remus


Sateiset saaret Lännen Aaren
Kirsikankukat Japanin
Niin etelä ja pohjoinen
Kaikki meitä VARTEN on


Olen valmis kaikkeen mitä tuot minun elämääni. Juoksiessasi tyhjällä käytävällä minut kiinni en voi estää sinua toivottaessasi onnea päivän kokeeseen. Olen hukkua sinuun, mutten myöskään saisi unohtaa muita vaikka haluaisinkin. Olisipa meillä paikka vain toisillemme, ei koulua ei mitään turhaa. Haluan etsiä paikan meille, sinulle ja minulle...
~Sirius

Ikuisuus, yksi huokaus vain
Yksi yö kuin koko elämä
Tuoksussasi keväät tuhannet


"Olen valmis ojentamaan sinulle koko elämäni. Sinun ei muuta tarvitse kuin luottaa minuun."
~Remus

Ei etäisyys, ei vuodetkaan
Ei Mikään meitä Erota
Ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea.

"Tarjoat minulle palkinnon, josta en voi kieltäytyä. Otan sen avosylin vastaan."
~Sirius

« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 03:20:26 kirjoittanut Kaapo »
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.

Myself

  • ***
  • Viestejä: 149
  • Purkkanarkomaani ja kahviriippuvainen
Awws! (Aika mauton kommemtin aloitus, mutta silti...)

Ihanaa, että säkin olet alkanut lämmetä tälle paritukselle! ;D

Tää oli yksinkertaisesti kaunis. Vähän jotenkin erityylinen kuin sun muut tekstit ehkä... Jotenkin sillä lailla herkempi, huomaa, miten hurjaa vauhtia sä kehityt koko ajan!

Yks virhe sattui silmiini
Lainaus
sydämmeni
Eikös ollut niin, että sydämeni sanaan mahtuu aina vain yksi m-kirjain ;)

No, rakentavat jäi vielä autoon nukkumaan, muta tuli nyt edes jonkinlainen kommentti värvättyä...

-Myself-
Ulkona oli pakkasta, eikä kukaan enää muistanut tyttöä, joka oli lähtenyt yksin katsomaan revontulia.

Tyttö jaksoi silti tulla takaisin ja kertoa muille näkemästään.


Määrittelemättömällä kirjoitustauolla...

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
Myself oi kiitos kun tykkäät! Ja toi ylimääräinen m kirjaimen oli unohtanu, kun tällä iipadillä on hankaluuksia lisätä uusia aiheita tänne niin unohtu tossa hässäkässä... Tosi kiva kuulla jos kehityn, mutta enemmän siinä taitaa olla se että jotain yhtä tunnetilaa on helpompi kirjottaa kuin jatkoficceä. Eihän sitä rakentavaa aina tartte tullakkaan. Ykskin lyhyt kommentti on ihana piristys heti aamusta!  :D


~Olivia
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.

JustPoisonous

  • ***
  • Viestejä: 10
Aawssuli, lempiparitus :-*  tosi kivasti olit saanu tohon sellasen jännän tunnelman(mitäköhän toiki tarkotti?) mikä teki siitä ihan ybersuloisen :3

Muutaman virheen ehkä bongasin, mutten ole omista oikeinkirjoitustaidoistani niin varma, että alkaisin niitä nyt tässä selvittä ::)

Lainaus
Sivelen hiuksiasi taas seuraavana yönä, kun olet nukahtanut viereeni. Voisin vain katsella sinua
mä voin vaan jotenkin kuvitella ton ::) ;D

Kiitusta päivän sulostuttamisesta :)

Älä liiskaa mua koska en osaa kommentoida :-X

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
JustPoisonous kiitos tältä sulosesta kommentista!=) En minä ketään liiskaa... Todella kivaa kun tuhlasit pienen hetken piristääksesi päivääni kaksinkertaisesti ja kommenttisi onminulle tärkeä mielipide. Kiva kun tykkäsit niin itsesisällöstä ja parituksestakin! :) :D
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.