Kirjoittaja Aihe: Vain kaksi tyttöä (S, femme)  (Luettu 1780 kertaa)

FakeLove

  • Sisäinen velho
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Riippuvainen Severus Kalkaroksesta ♥ PixieBronze87
Vain kaksi tyttöä (S, femme)
« : 11.07.2012 15:42:52 »
Nimi: Vain kaksi tyttöä
Kirjoittaja: FakeLove
Ikäraja: S
Tyylilaji: Femme, pientä fluffya ja angstia
Paritus: Elli/Heini
Yhteenveto: Aurinkovarjon alla tytöt ovat suojassa kaikelta.
Vastuuvapaus: Minä omistan kaiken, jee!

A/N: HeHen haasteessa haastoin itteni kirjottamaan jotain iloista femme fluffy fikkiä. Sellasta yritin kirjottaa, mutta onhan tää vähän angsti jossain kohtaa, mut jonku verrra fluffya kuitenki! :D

Vain kaksi tyttöä

Kaksi tyttöä makoilee rannalla, juttelevat huolettomasti, nauravat. Ohikulkijat eivät näe siinä mitään erikoista. He näkevät vain kaksi tyttöä, aivan tavallisia 18-vuotiaita.

Aurinkovarjon alla tytöt ovat suojassa kaikelta. Kukaan ei kuule naurun taakse kätkettyjä viestejä, ei näe, miten käsi sivelee kasvoja, ei huomaa, miten katseissa leimuaa salaisuus. Varjon kätköissä heidän huulensa kohtaavat.

”Mä en oo tarpeeks hyvä sulle”, toinen huokaa surullisena. ”Sä ansaitset parempaa. Haluun, että sä voit olla onnellinen.”

”Heini-rakas, mulle on ihan hemmetin sama onko sulla joku Ferrari vai Volvo”, Elli kuiskaa suudeltuaan toista hellästi poskelle. ”Mä oon onnellinen.” Tyttö sipaisee Heinin roikkuvan hiuksen korvan taakse. Hän hymyilee lempeästi, kurkottaa toisen korvan juureen ja henkäisee hiljaa lauseen, mikä saa kylmät väreet juoksemaan Heinin selkäpiissä.

Koska mulla on sut.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 21:14:39 kirjoittanut flawless »


"Who do you imagine wants to attack children like yourselves?"
"Hmm, let's think... Maybe... Lord Voldemort?"

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 763
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Vain kaksi tyttöä (S, femme)
« Vastaus #1 : 28.02.2021 23:18:31 »
Voi miten söpö pieni pätkä! Tässä on sellaista ihanaa nuoruuden hurmaa, ihastumisen huumaa, kihelmöiviä salaisuuksia. Toisaalta tässä on kiintoisasti kääntöpuolella myös vakavampia teemoja, ihan jo aurinkovarjon alla piilottelusta lähtien: toisaalta on varmasti ihanaa ja rentouttavaa saada olla rauhassa yhdessä, piilossa muiden katseilta, mutta toisaalta on ikävää, jos tytöt eivät piilottele pelkästään huvikseen vaan osittain pakostakin, kun muu maailma ei valitettavasti ole aina kovin myötämielinen samaa sukupuolta olevien välisiä suhteita kohtaan. :-\ Vakavuutta tähän tekstiin tuo myös Heinin surumielinen toteamus siitä, ettei hän ole tarpeeksi hyvä Ellille. Siitäkin tulee vaikutelma paitsi nuoruudesta ja siihen usein kuuluvasta epävarmuudesta, myös inhimillisyydestä, sillä kukapa ei olisi joskus pohtinut omaa riittävyyttään tai riittämättömyyttään. Onneksi Elli karistaa kuitenkin saman tien huolet Heinin harteilta ja yhdessäolo voi jatkua taas aurinkoisemmissa merkeissä!

”Heini-rakas, mulle on ihan hemmetin sama onko sulla joku Ferrari vai Volvo”, Elli kuiskaa suudeltuaan toista hellästi poskelle.
Tämä on jotenkin ihana ja lohdullinen lausahdus! :-* Ajattelen, ettei Elli välttämättä tarkoita tässä konkreettisesti Ferraria ja Volvoa, mutta se toimii hyvänä, helposti lähestyttävänä rinnastuksena. Onneksi Elli ei välitä mistään statussymboleista tai muustakaan sellaisesta, mitä Heinillä ei ehkä ole, vaan hän on onnellinen juuri näin, juuri Heinin kanssa.

Kiitos tästä suloisesta iltalukupalasta, tämä sai hymyn huulille! :) -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Vuorna

  • tahdonalainen
  • ***
  • Viestejä: 932
Vs: Vain kaksi tyttöä (S, femme)
« Vastaus #2 : 30.03.2021 20:11:32 »
Iltaa! Tosi kiva, että Waulish nosti tämän esille tuolta takasivuilta, muuten tämä olisi varmaan jäänyt lukematta! Originaalifemmeä on aina kiva lukea, ja ihastuin saman tien tämän tunnelmaan. Lyhyydestään huolimatta tämä onnistui olemaan kovinkin vaikuttava teksti, mikä ilahdutti mua kovasti.

Tähän sopi oikeastaan hyvin tuo pieni angst kaiken ihanan ja söpön keskelle – se syvensi nätisti muutoin kevyttä tunnelmaa. Tässä oli myös kivasti esillä molempien nuoruus, mihin sopi hienosti rannalla makoilu ja huoleton juttelu. Siihen ikään kuuluu tavallaan tuo hienoinen dramaattisuus ja epävarmuus, joka tuli esille erityisesti Heinin surumielisestä kommentista. Kyseinen kommentti oli kivan inhimillinen ja toi osaltaan mukaan vakavuutta, mikä puolestaan syvensi tekstiä, minkä jo mainitsinkin. Oli myös söpöä, miten Elli pyrki osoittamaan, että Heinin murheet olivat turhia! Se tosiaankin sementoi tämän tekstin ennen kaikkea varsin suloisena tunnelmapätkänä nuoresta rakkaudesta keskellä kesää.

Lainaus
Aurinkovarjon alla tytöt ovat suojassa kaikelta.
Ihanasti ilmaistu! Kesäpäivänä varjon alla tulee tosiaan usein semmoinen tunne, että sinne ei mikään paha yllä. Kiehtovaa on myös se, miten monella eri tapaa tuon suojassa olemisen voi tulkita.

Tätä oli ihana lukea näin kesää odotellessa, ja pidin myös kovasti siitä, miten tässä oli enemmänkin syvyyttä kuin ehkä voisi pituudesta päätellä. Kiitos paljon tämän kirjoittamisesta!
i'm planning to build a whole new beautiful life here. one where, in my own small way, i can make the world a better place.