Kirjoittaja Aihe: TSH: Koska minulla ei ole sinua | Frodo/Sam | S | angst  (Luettu 1841 kertaa)

saimaannorppa

  • ***
  • Viestejä: 31
Nimi: Koska minulla ei ole sinua
Fandom: Taru Sormusten Herrasta
Ikäraja: S Anteeksi hirveästi, jos meni väärin, kertokaa vain jos niin kävi
Juoni: Lähinnähän tässä on Frodon ja Samin ajatuksia sen jälkeen, kun Frodo lähti harmaista satamista...
Genre: ainakin angst
Vastuuvapaus: J.R.R Tolkien omistaa hahmot, Keski-maan ja lähes kaiken muunkin, minkä te hänen omaksi huomaatte. En saa tästä rahaa.
A/N: Tämä on minun ensimmäinen ficcini, jonka julkaisen finissä, joten antakaahan anteeksi. Teki mieli hirveästi kirjoittaa jotain, kun oli kerran tylsää mökillä, ja radiosta tuli joku surullinen kappale, niin kirjoitin sitten tämän kappaleen soidessa taustalla. Tästä tuli kyllä aika lyhyt... Totesin, että tämä oli aika kökkö ilman musiikkia, joten laitoin kaverini etsimään Youtubesta jotain surullista kappaletta. Kaverini taisi etsiä sitä noin kaksi tuntia, ja löysi sitten kyseisen kappaleen. Olkaa kilttejä, ja laittakaa se taustalle soimaan, koska se auttaa edes hieman saamaan tunnelmaa. Itse en ollut kuullut kappaleesta (enkä laulajasta) aijemmin mitään, kunnes kaverini sen minulle linkitti....

Kyseinen kappale on siis Richard marxin “right here waiting for you”, joka löytyy tästä osoitteesta  -> http://www.youtube.com/watch?v=iLi_osYNsOU Laittakaa se siis soimaan ^^ Tulen toooosi iloiseksi, jos joku kommentoi tätä ja kirjoitusvirheitä luultavasti löytyy... :)

Koska minulla ei ole sinua

-Sam-

Sinä lähdit pois. Noin vain. Näin laivasi perän merellä. Toivoin, ettei minun jalkani pettäisi vielä. Toivoin turhaan. Vaivuin polvilleni. Itkin äänettömästi, niin että kyyneliä valui, mutta ääntä ei tullut. Merri ja Pippin odottivat minua, he antoivat minun olla.

Miksi sinä lähdit?

Etkö sinä tajunnut? Ruusako? Ei, sinä olit ja olet edelleenkin paljon tärkeämpi kun hän. Keski-maassa tuskin hyväksyttäisiin kahden miehen välistä suhdetta, siksi minä menin Ruusan kanssa naimisiin. Siksi, ettei epäiltäisi, että olen ihastunut sinuun. Vilkaisin tähtiä. Jokainen tähdistä muistutti sinua. Sydämeni tuntui olevan revitty palasiksi.

Sanoit että voin joku päivä tulla perässäsi.

Minä tulen, Frodo-herra. Tulen teidän luoksenne.

Mitä kaikkea me koimmekaan yhdessä? Surua ja vihaa toisiamme kohtaa. Silti me välitimme toisistamme.

Lupaan tulla pian luoksesi!

-Frodo-

Luulin, että olisin parantunut haavoistani kun laiva lähti. Totta, vanhojen arpien kipu hälveni. Silti monta uutta aukkoa tuntui syntyvän rintaani. Yksi niistä oli isompi kuin muut. Sitä sattui eniten.
”Sam” kuiskasin pimeyteen. Seisoin laivan kannella. Ikävöin ystäviäni, ja kaikkein eniten sinua, rakastani.

Sinulla oli Ruusa.

Miksi minä en voinut olla Ruusa? Miksi olin kaikkea mitä Ruusa ei ollut? Tai ehkä nyt olin, kun ”olin parantunut haavoistani”. Mutta sinä et ollut täällä.

Mutta ehkä sinä vielä joku päivä tulet.

Olin väärässä, tänne lähtöni ei parantanut haavojani, se vain synnytti uusia.

-Sam-

”Frodo-herra rakas, tulen sinne pian” kuiskasin tähtitaivaalle. Oli kulunut jo vuosi lähdöstäsi. Kauhea vuosi. Minuun sattui kauheasti.

”Sinulla on Ruusa” olit sanonut. Ei Frodo-herra. Sinun lähtösi jälkeen minulla ei ollut ketään.

”Lähden sinne tämän kuukauden sisällä” kuiskasin.

Täällä minulla ei ole ketään, koska minulla ei ole sinua.

-Frodo-

”Sam-kulta, tuletkohan sinä edes ikinä tänne?” kysyin pimeyteen. Olin miettinyt pitkään, lähtisinkö takaisin Keski-maahan, sinun ja muiden luokse. Mutta en saa, ja sitä paitsi täällä on setäni ja Gandalf.

Mutta se ei ole totta.

Täällä minulla ei ole ketään, koska minulla ei ole sinua.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2012 19:06:25 kirjoittanut saimaannorppa »

Tonyatown

  • Laiskamato
  • ***
  • Viestejä: 74
  • If Heaven is up there, this is the Hell on Earth.
    • surkea blogini
Vs: TSH: Koska minulla ei ole sinua | Frodo/Sam | S | angst
« Vastaus #1 : 14.07.2012 13:42:05 »
Ihana! Mä oikeesti itkin siinä kohassa, kun Sam kertoi vaipuneensa polvilleen. Kiitos.
"Life is too important to be taken seriously." -Oscar Wilde

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: TSH: Koska minulla ei ole sinua | Frodo/Sam | S | angst
« Vastaus #2 : 14.07.2012 13:58:24 »
Oih, tämä oli niin surullinen, varsinkin kun kuunteli tota biisiä taustalla. Itse en ole Taru sormusten herrasta fani mutta päätin käydä lukasemassa koska parituksena oli Sam/Frodo. Onneksi kävin :)

Yhen kirjotusvirheen bongasin ihan vahingossa

Lainaus
Toivoin, ettei minun jalkani peittäisi vielä.]
Uskoakseni pettäisi. Enempää en huomannu :D

Mutta oikeasti, tosi ihana ja surullinen. Mitään rakentavaa en saa kyllä kirjoitettua joten sry. Jatka samaan malliin :D

-Aimtist
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

saimaannorppa

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: TSH: Koska minulla ei ole sinua | Frodo/Sam | S | angst
« Vastaus #3 : 17.07.2012 10:39:16 »
Waaauh! Kommenttia! Ja vieläpä  positiivista :o Outoa....

Tonyatown: Vau! En olisi iikinä uskonut, että saan jonkun itkemään! Kiitos hiirveästi kommentista ^^

Aimtist: Minä oikeasti luulin, että joku laittaa hirveät listat kirjoitusvirheistä, koska niitä tulee minulle yleensä niin paljon... Mutta kiitos paljon kun huomautit tuosta yhdestä, korjaan sen kun ehdin (on hieman kiire). :D Ja joo, Frodo/Sam on kyllä niin söpöä... Kiitos tosi tosi paljon kommentista! ^^

Jos se ei selvinnyt vielä, niin teidän molempien kommentit piristivät päivääni! Kiitos vielä kerran molemmille!  :)
« Viimeksi muokattu: 17.07.2012 10:41:37 kirjoittanut saimaannorppa »

Lyndz

  • wnb paperback writer
  • ***
  • Viestejä: 44
Vs: TSH: Koska minulla ei ole sinua | Frodo/Sam | S | angst
« Vastaus #4 : 17.07.2012 23:16:43 »
Voi kun oli surullinen ja ihana pätkä. Biisi oli mulle jo ennestään tuttu, mutta en oo koskaan yhdistänyt sitä Frodoon ja Samiin. Nyt laitoin sen taustalle soimaan ja tajusin että se sopii tähän pariin melkein täydellisesti! Se teki ficistä vieläkin haikeamman ja surullisen, mikä ei siis ole lainkaan huono asia :DD Mua jäi TSH:ssa hirmuisesti ärsyttämään, kun Sam meni naimisiin Ruusan kanssa! Sam/Frodo on yksi mun OTP, ja sitten aina itken kun Frodo lähti ja jätti Samin taakseen :'(

Lainaus
Etkö sinä tajunnut? Ruusako? Ei, sinä olit ja olet edelleenkin paljon tärkeämpi kun hän. Keski-maassa tuskin hyväksyttäisiin kahden miehen välistä suhdetta, siksi minä menin Ruusan kanssa naimisiin. Siksi, ettei epäiltäisi, että olen ihastunut sinuun. Vilkaisin tähtiä. Jokainen tähdistä muistutti sinua. Sydämeni tuntui olevan revitty palasiksi.
Mäkin oon jotenki aina ajatellu, että Sam nai Ruusan vain velvollisuudesta, koska tuota kahden miehen välistä suhdetta ei hyväksyttäisi. Voi Sam-parkaa, tähdetkin muistuttaa Frodosta :(

Lainaus
Luulin, että olisin parantunut haavoistani kun laiva lähti. Totta, vanhojen arpien kipu hälveni. Silti monta uutta aukkoa tuntui syntyvän rintaani. Yksi niistä oli isompi kuin muut. Sitä sattui eniten.
Lainaus
Olin väärässä, tänne lähtöni ei parantanut haavojani, se vain synnytti uusia.
Tykkäsin näistä kohdista paljon. Vanhat haavat paranevat, mutta uusia tulee tilalle, kun joutuu jättämään toisen taakseen.

Lainaus
Täällä minulla ei ole ketään, koska minulla ei ole sinua.
:'(

Rakentavaa ei multakaan nyt irtoa, mutta jatka ihmeessä ficcailua! Kiitokset tästä, jos ei vielä tullut selväksi niin pidin paljon :)

saimaannorppa

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: TSH: Koska minulla ei ole sinua | Frodo/Sam | S | angst
« Vastaus #5 : 19.07.2012 17:20:14 »
Lyndz: Voih, kiitos ihanasta kommentista! Kyllä, minäkin olen jo jonkun aikaa itkenyt ainakin kerran viikossa sen takia, että TSH loppuu niin surullisesti :( En tykkää Sam/Ruusasta yhtään x( Minulla on kyllä paljon ficcejä, ja varmaan eniten Frodo/Samia, mutta en oikein ole viitsinyt julkaista niitä, kun omasta mielestä olen niin huono kirjoittamaan. Siksi olenkin niin yllättynyt että sain positiivista kommenttia, ja ehkä sitä voisi niitä muitakin julkaista... Kiitos vielä kerran, te saatte minut punastelemaan  :-* Ja ei muuten haittaa ettei tule rakentavaa, minusta on tosi ihmeellistä että joku tykkää tästä!

~Saimaannorppa