Kirjoittaja Aihe: Jalkapallo #3  (Luettu 4468 kertaa)

invisible deer

• susilapsi
  • ava by Auroora
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #200 : 08.07.2016 00:57:51 »
No voi perkele.
Ei mulla mitään Ranskan voittoa vastaan olis ollut, jos peli olis mennyt erilailla, mutta jotenkin tuntu vähän falskilta, että Ranska sai maalin rankkarista. Ekan puoliajan Saksa pelas niin pirun nätisti, että olin tippa linssissä kokoajan, ja sitten Ranska tulee ja saa maalin viimisellä minuutilla. Toisella puoliajalla peli oli jo tasavertasempaa, mutta mietitytti koko ajan, että mitä jos Saksa olisikin saanut maalin ensin.

Ai ja voi, ei kyllä loppuottelukaksikko liikuta mua yhtään, enkä millään usko, että siitä mitään pelien hienointa ottelua on muotoutumassa. Kai se nyt siti täytyy katsoa, mutta uliuli miksei mun suosikit ole siellä.
If it looks like I'm laughing
I'm really just asking to leave

my chemical romance

leofurioso

• Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
« Vastaus #201 : 14.11.2017 01:01:47 »
Mitä täällä tapahtuu?? Oon järkyttynyt, mut toisaalta onhan tää jalkapallo maalinteko peli. Uskomatonta mutta totta, Ruotsi tiputti ens kesän MM-kisoista Italian. Tää oli itselle ainakin pienoinen shokki, mutta samalla kyllä yllättävän piristävä asia. Tokihan Italia yleensä hallitsee kuten tänäänkin peliään tai eilisen puolella, mutta maalien kanssa ongelmat. Jos et tee maaleja ja toinen tekee, niin tää voi olla tulos. En tiedä, mut toisaalta Balotellia ei kyl tuu ikävä, vaikka muutamia muita pelaajia tuleekin ens kisoissa ikävä.
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Vlad

• Sudenmorsian
  • Valvoja
  • Loveatar
« Vastaus #202 : 14.11.2017 18:37:20 »
Mulla vähän samat fiilikset kuin lefuriosolla. Siis mitä helvettiä?! En oo MM-karsintoja seurannut, koska en omista televisiota (ei ois toisaalta ollut aikaakaan), mutta siitä huolimatta oli kyllä iso shokki, kun Italia karsiutui. Kyseessä on joukkue, jota oon enemmän tai vähemmän fanittanut jo vuosia, joten tulee kyllä ikävä näissä kisoissa Italian pelaajia. En tiedä, tällä hetkellä tuntuu, et en oikein tiedä, mitä sellasia joukkueita MM-kisoissa ois, jotka sais seuraamaan kisoja ihan satasella, Italia kun on ollut niistä se ehkä isoin, vaikka kyl mä varmaan katon ens kesänä taas kaikki pelit, mitkä vaan muistan ja ehdin... Sinällään oon onnellinen esim. Islannin puolesta, koska ihan hiton kova saavutus niin pieneltä maalta päästä noin isoihin kisoihin pelaamaan, mutta harmittaa Italian putoaminen. Se oli kuitenkin yks joukkue, jonka pelin seuraamista odotin innolla taas kerran. Fiilikset on tällä hetkellä vähintäänkin sekavat, mut ehkä se siitä lähtee taas. Buffonin puolesta harmittaa kanssa, että piti nyt tälläseen lopettaa.
A King only bows down to his Queen.

Tänään ihmisen puolikas on huomenna leijonakuningas.

♥ "Always" ♥
1946-2016

Karvalakkirakastaja

• ANALyyttinen
    • Fifi
« Vastaus #203 : 14.11.2017 22:14:21 »
Muuten nauraisin Italian putoamiselle ainakin kevyesti, mutta Buffonin maajoukkueuralle olisin halunnut vähän mukavamman lopun. En siis ole mitenkään Italiaa vastaan, mutta huvittaa jollain tasolla, miten iso järkytys kisoista putoaminen on. Ensimmäisen kerran kuuteenkymmeneen vuoteen vai miten se meni? Vähän eri meininki kuin Suomen kohdalla. ;D Mä en edes tiedä, mitä maita on selvinnyt kisoihin paitsi Ruotsi.