Kirjoittaja Aihe: Jalkapallo #3  (Luettu 50709 kertaa)

Candygirl

  • ***
  • Viestejä: 360
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #40 : 02.07.2012 14:10:40 »
Lainaus
OMFG LA FURIA ROJA VOITTI JA TORRESILLE GOLDEN BOOT!!!1111 is this real life?

Tänään kävi kaikki minun toiveeni toteen, kun Mata kävi kentällä, Torres teki maalin ja Espanja voitti. Ja Espanja päätti sitten rikkoa monta tilastoa yhdellä kertaa.
Tiivistelee kyllä minukin tunnelmat :D Mutta voi herranjestas niitä lapsia, olin vaan ihan awwwww kokoajan kun olivat niin söpöjä <3 Ja Sesen matadorit ;D

Mutta linkittää ihmeessä kuvia/videoita jos vaan jotain loytyy!
"No risk, no fun!"

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #41 : 02.07.2012 16:44:38 »
Ajattelin et aamuun mennessä ajatukseni selkiäis vähän, mutta ei. Mitähän hittoa hahah :D Espanja käänsi kyl kelkkansa ihan täysin, tosi viihdyttävää peliä heiltä - Italialla oli kyllä yritystä mutta alkoihan se vähän jo harmittaakin niiden puolesta kun ne sössi ihan perushaltuunottoja ja Espanja vain porskutti. Mutta en mä vihainen tai ärsyyntyny voi olla, ton pelin perusteella voitto oli kyllä ansaittu, ei siinä. Vähän ihmettelen että mitä hittoo Die Mannschaft, tommoselleko hävisitte?! Ei nyt mitään täyspaskaa Italialta, mutta... emt oisin vaan olettanu et kyl Saksa vie.

Anyway oon aika iloinen, nimittäi ekaa kertaa koko turnauksessa koin sen saman fiiliksen mitä sillon pari vuotta sitten kun Espanja veti koko MM:t eilisellä draivilla. Miksei ne voinu pelaa koko turnausta samalla tavoin! Ottais vähemmän päähän ettei Portugali tai Saksa menestyneet :--( Josta pääsenkin siihen että vaikka oon silleen iloinen ja tyytyväinen Espanjan puolesta ja katon mielelläni miten pojat juhlii, niin silti oon perustylsä tyyppi ja oisin mielelläni suonut näiden kisojen tittelin jollekin "uudelle" joukkueelle, bucket for my creys~~ Muutenkin kisat jätti mulle kaikenkaikkiaan vähän wtf-fiilikset, nimittäin en kyllä Espanjan ekojen pelien perusteella ois uskonu että ne viel nousee sieltä. Mutta toisaalta kuten joku tääl jo sanoikin, minkäs sille voi jos on hyvä. Lisäks kuka voi olla rakastamatta La Rojan juhlia, haha. Tai futislapsia :-*

Torreskin yllätti niin täysin et melkein hävettää ku oon lollannu sille :-D Mikäs siinä, onnee hänelle ja kaikkee hyvää etc. Iniestalle hatunnostot mutta koska oon kuitenki madridista ja vaikka en oliskaan niin oisin kans kyllä mieluusti Ikerille antanut kunniaa, ihan mahtava jäbä. Saanko silti omistaa muutaman onnenkyyneleen tolle Team of the Tournamentille myös? Neuer, Coentrão, Özil, Khedira, Gerrard, Ibrahimovic, Crisu - emt, jotenki niin suuri ylpeyden tunne etten ees tiiä. Puhumattakaan siitä et siel on koko Espanjan joukkue ja tietty boys from Real Madrid joilla on spessupaikka sydämessäni. Naaah en tiiä oon vaa tosi tunteellinen yksittäisten pelaajien takia ja ugh itkevät Özil ja Coentrão kummittelee mun takaraivossa varmaan MM-kisoihin asti, mutta uuteen nousuun pojjjaat.

Mitäs tässä, sitten vaan liigakautta odottelemaan!
in the bleak midwinter

kuola

  • Vieras
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #42 : 02.07.2012 16:55:56 »
http://www.telemadrid.es/?q=emision_en_directo täältä voi sitten niitä juhlia seurata, jos jotain kiinnostaa.

Ansku-Ransku

  • aurinkoaddikti
  • ***
  • Viestejä: 453
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #43 : 02.07.2012 17:15:20 »
Kiitti kaikille linkeistä, mä en ainakaan ollut nähnyt niistä mitään, kun en tänään ole ehtinyt etsiä. :) Nyt vaan tuijotetaan Seseä seuraavat pari viikkoa, on se niin hottis. Vaikka aina välillä tulee mietittyä että kuka sille noita pokaaleja enää uskaltaa antaa :'DD (Perun myös kaikki puheeni sen uudesta tyylistä, ei tuotakaan ole yhtään hullumpi katsoa)

Ja olihan Italian peli Saksaa vastaan selvästi parempaa kuin eilinen peli, kyllä ne mun mielestä jatkoon pääsi erinomaisella pelillä. Espanjaa vastaan ei kyllä toiminut yhtään, harmitti katsoakin. Italia vaan romahti jotenkin ihan täysin.

Miten toi Reina on aina kaikista hauskin ja äänekkäin noissa juhlinnoissa vaikkei se edes pelaa? :D

Tietääkö kukaan mitään nyt sitten olympialaisista, sielläkin kuulemma on jalkapalloa? Onneksi, mulla ei nimittäin mitään futisähkyä ole, vaan ilmeisesti nälkä kasvaa syödessä! Mä en ennen oikein ole olympialaisia katsellut, mutta voisihan sitä nyt sitten korista ja futista seurailla.

//Siinä menee juhlat sitten kun täytyy harkkoihin ja palaveriin mennä, great. -.- Joku kerta mä pääsen kyllä katsomaan ne livenäkin, mutta toivottavasti löytyy hyviä videoita jälkikäteen.
Ava by raitakarkki.

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 686
  • d a d d y
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #44 : 02.07.2012 21:13:31 »
Jaa-a, enpäs osaa sanoa mitään fiksua tähän hätään. Olen onnellinen, etten menettänyt uskoani Espanjaan vähän kehnohkon hetken aikaan, olihan tuo eilinen peli nimittäin ihan hemmetin upea ja voitto ansaittu, ja oikein mielelläni sitä katselin sisäisesti maan lippua heilutellen. Italia pistettiin ihan totaalisesti polvilleen, ja kyllä sitä Espanjan pyöritystä oli ilo katsella. Olen todella iloinen, että voitto meni taas Espanjaan. Vaikka kisoissa oli monta loistavaa joukkuetta, Espanja on se, jonka peliä katselen mieluiten ja ihan eri fiiliksellä kuin muiden, joten totta kai pistää hihkumaan tämä lopputulos.

Italian ja Saksan mittelöstä piti tulla jo aiemmin löpisemään, mutta nyt pääni on kyllä ihan totaalisesti tyhjennetty, ei irtoa mitään sen syvällisempää kuin että huh mikä yllätys! Olin ihan satasella Saksan puolella, vaikka Italiaa kohtaan kehittyikin kisojen aikana pieni soft spot (vaikka Buffon onkin yäk, jostain syystä en tykkä siitä miehestä en sitten lainkaan), ja sitä peliä ei ollut kovin mukavaa Saksalle peukkuja pidellessä katsoa. Toisaalta taas Italian peli oli niin upeaa, etten olisi halunnut koko matsin loppuvan lainkaan. Mutta ansaitusti Italia voiton vei, ja vaikka olikin vähän ikävää, ettei Saksa päässyt ottamaan revanssia Espanjan kanssa finaalissa, niin elämä on. Italia oli tällä kertaa parempi.


en pääse tosta muutenkaan yli, en osaa päättää onko Chelskin CL vai Torresin maalikuninkuus tän vuoden hillittömin futisläppä. Kaikki kunnia hänelle toki maaleista etc. mut kyllä toi hitusen väärältä tuntuu.

My thoughts exactly. En toki ollenkaan väheksy Torresin tekemiä maaleja, hienojahan ne olivat (etenkin ensimmäinen), mutta silti väkisinkin puskee pientä virnuilua pintaan tuo. Torresin pisteet tosin nousivat silmissäni aika hiton korkealle Matan maalin jälkeen - hän olisi ihan hyvin voinut koettaa harhauttaa Buffonin itse ja sinetöidä maalikuninkuutensa nostamalla itsensä muiden yli. Sen sijaan hän syötti ja antoi Matan, joka pelasi juuri ensimmäisiä minuuttejaan koko turnauksessa, ottaa puolestaan kunnian viimeisestä osumasta. Se oli hienosti tehty. On aina yhtä ihanaa nähdä tällaisia tilanteita, joissa huomaa sen, että joukkue menee yksilön edelle ja jalkapallossa joskus epäitsekkyys on pop. Kaipa pakko totutella siihen, että ainakin hetken aikaa tilanne on tämä. ;D


(Ja pelaajien pikkuiset olivat ihania, voisin niin linkittää miljoona ylisuloista kuvaa, mutta taidan jättää väliin ja awwitella vain täällä yksikseni. Sulan noille ihan totaalisesti, lapset ovat ihania ja miehet+lapset on jotenkin niin aaw yhdistelmä... hih!)

bannu by Ingrid

sotavanukas

  • ***
  • Viestejä: 169
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #45 : 02.07.2012 21:28:02 »
Torresin pisteet tosin nousivat silmissäni aika hiton korkealle Matan maalin jälkeen - hän olisi ihan hyvin voinut koettaa harhauttaa Buffonin itse ja sinetöidä maalikuninkuutensa nostamalla itsensä muiden yli. Sen sijaan hän syötti ja antoi Matan, joka pelasi juuri ensimmäisiä minuuttejaan koko turnauksessa, ottaa puolestaan kunnian viimeisestä osumasta. Se oli hienosti tehty. On aina yhtä ihanaa nähdä tällaisia tilanteita, joissa huomaa sen, että joukkue menee yksilön edelle ja jalkapallossa joskus epäitsekkyys on pop. Kaipa pakko totutella siihen, että ainakin hetken aikaa tilanne on tämä. ;D
Torres on kyllä siitä jännä tyyppi, että se vaan jaksaa aina yllättää ;D Tälläsinä hetkinä muistaa, miks tykkään siitä niin paljon. Ei vaan se, että se osaa myös tehdä maalejakin joskus, vaan se, että se on oikeesti tiimipelaaja. Ei varmaan hirveen moni pelaaja samassa tilanteessa olis alkanut syöttämään... P.s: hajosin tolle kuvalle : DD

(Sulan noille ihan totaalisesti, lapset ovat ihania ja miehet+lapset on jotenkin niin aaw yhdistelmä... hih!)
^Oon niin samaa mieltä. Tai no, en hirveesti pidä lapsista, mutta miehet & lapset -yhdistelmä on kyllä niin tuitui <3 Ja lapset, joilla on ylisuuret pelipaidat päällä :D Ihana idea tuo, tehdä noiden skideille nuo omat paidat ^^

Lol, oon jumittanut kohta varmaan tunnin noita juhlintoja katsoen. Tosi kehittävää, tyypit vaan ajelee ympäriinsä ja minä vaan ihan onnessani tuijotan ruutua itsekseni virnuillen. Saisivat kyllä jo päästä perille sinne lavalle riehumaan : D
"Do you have any idea how rare love is?"

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #46 : 02.07.2012 23:01:36 »
Onneksi en ole varmaan ainoa, joka jumittu katsomaan Espanjan pelaajien juhlintaa. Bussimatkan aikana mä jo muutamaan kertaan mietin, tipahtaako taas pokaali bussin alle, mutta ainakin se näyttää ehjältä.  ;D Joten se näytti säästyneen edeltäjiensä kohtalolta. Ja muutenkin juhlinta näytti oikein mukavalta siellä lämpimässä Madridissa. Oi, kun itse saisi olla siellä katsomassa ja kokemassa sen. Jo pelkästään lämmön vuoksi, mutta myös sen tunnelman.

Kuka muuten antoi Seselle mikrofonin ja jotenkin melkein odotin siltä We are the Championsia, mutta kyllähän Reinankin laulamana siitä nautti. Ja muutamia kohtauksia siellä oli, jossa alkoi miettimään monesti, että onko ne tosissaan tai, että mitä hittoa ne oikein tekee. En edes huomannut selästä katsoa ketkä siinä lavalla oli toistensa "päällä".  Lavaesiintyminen on kyllä täydellistä ja jotenkin sulin taas kerran myös Nandon tyylille, kun hiukset märät shamppanjasta tai muusta johtuen. Ja kuten jo eilen mainitsin ja liityn muihin siinä mielessä, että juniorit on tosi suloisia/herttasia ja hienointa oli kyllä Ylen tiimin kommentti niistä, kun lapsia vaan ilmesty koko ajan sieltä yleisön joukosta. Ja kyllä mullekin tuossa tapauksessa pelipaita päällä olisi. Nora ja Leo oli kyllä suloisia, oikein sydän suli niitä katsoessa.

-Fire  8)

// Kai siitä vielä kuviakin tulee olemaan. Tosin aloin hieman katsoa kummasti, että kuka sieltä hyppäs jonkun selkään ennen kuin Reina ja Sese alkoi yhteistuumin laulamaan We are the Champions. Aika pian niiden lavalle tulon jälkeen. Tai omistan liian vilkkaan mielikuvituksen. Ja niin joo, Sesen hattu, se samanlainen kuin Iniestalla oli hieno. Mäkin halun sellaisen ja muutenkin aika paljon "piilo" slashia huomattavissa. Liekö liian vilkas mielikuvitus.  ;D
« Viimeksi muokattu: 02.07.2012 23:36:04 kirjoittanut leofurioso »
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Candygirl

  • ***
  • Viestejä: 360
"No risk, no fun!"

Ollie

  • Dragon Caven orja
  • ***
  • Viestejä: 799
  • For Greater Good, Viva la Espana!
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #48 : 02.07.2012 23:29:59 »
Onneksi en ole varmaan ainoa, joka jumittu katsomaan Espanjan pelaajien juhlintaa. Bussimatkan aikana mä jo muutamaan kertaan mietin, tipahtaako taas pokaali bussin alle, mutta ainakin se näyttää ehjältä.  ;D Joten se näytti säästyneen edeltäjiensä kohtalolta. Ja muutenkin juhlinta näytti oikein mukavalta siellä lämpimässä Madridissa. Oi, kun itse saisi olla siellä katsomassa ja kokemassa sen. Jo pelkästään lämmön vuoksi, mutta myös sen tunnelman.

Kuka muuten antoi Seselle mikrofonin ja jotenkin melkein odotin siltä We are the Championsia, mutta kyllähän Reinankin laulamana siitä nautti. Ja muutamia kohtauksia siellä oli, jossa alkoi miettimään monesti, että onko ne tosissaan tai, että mitä hittoa ne oikein tekee. En edes huomannut selästä katsoa ketkä siinä lavalla oli toistensa "päällä".  Lavaesiintyminen on kyllä täydellistä ja jotenkin sulin taas kerran myös Nandon tyylille, kun hiukset märät shamppanjasta tai muusta johtuen. Ja kuten jo eilen mainitsin ja liityn muihin siinä mielessä, että juniorit on tosi suloisia/herttasia ja hienointa oli kyllä Ylen tiimin kommentti niistä, kun lapsia vaan ilmesty koko ajan sieltä yleisön joukosta. Ja kyllä mullekin tuossa tapauksessa pelipaita päällä olisi. Nora ja Leo oli kyllä suloisia, oikein sydän suli niitä katsoessa.

-Fire  8)

mitämitämitä kuka kenenkin päällä??? kuvia tai ei tapahtunut!

katson livenä juhlintaa :D ja voi torres on kyllä iloisempi kun 2 vuotta sitten kun ne voitti...

@Candygirl: ihania kuvia!!! mut wtf ramosin "lapsi"????
« Viimeksi muokattu: 02.07.2012 23:32:15 kirjoittanut Ollie »
Ficit

*~ Viva Espana ~* Xavi, Iniesta,  Ramos y Torres <3

kuola

  • Vieras
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #49 : 02.07.2012 23:43:20 »
Sunnuntainen peli oli juuri sellaista Espanjaa, mitä olen odottanut koko kisojen ajan. Toivottavasti sitä tullaan näkemään jatkossakin. Harvoin symppaan Italiaa millään tavalla, mutta niillä oli niin huono tuuri loukkaantumisten ja vaihtojen kanssa, että en edes minä olisi tuolla tavalla murskavoittoa toivonut. No, jalkapallo osaa joskus olla julmaa.

Tämän iltaisista juhlista se, että nollasta Xabi Alonsoon kuinka kännissä olet? Odotan aina, että Poni tai Pepe vie sen korkeimman kruunun humalatilan suuruudessa, mutta toi, että Xabi ei edes omaa nimeään saanut sanottua, ja se että siellä joku jo pyöri pitkin lattiaa. Oon aika varma, että pitkä bussimatka on vain sitä varten, että saadaan pelaajat hyvään tuiskeeseen. Toi pelaajien tapa istua bussin laidoilla aiheutti vähän kauhukuvia, että joku sieltä oikeasti tipahtaa, varsinkin siinä vaiheessa kun Arbeloa alkoi seistä. Sese on aiheuttanut kyllä jotkut ikuiset traumat, kun aina odotan, että kohta se pokaali on bussin alla, muttei onneksi ainakaan tällä kertaa. Toi Pepen Show saa mut aina virnuilemaan typerästi, mutta ehkä mä selviän.
« Viimeksi muokattu: 02.07.2012 23:58:24 kirjoittanut kuola »

Candygirl

  • ***
  • Viestejä: 360
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #50 : 03.07.2012 00:41:41 »
Metin kyllä itekkin tota Ramosin "tyttöä", hämyä...

Kattelin tuossa Youtubesta jälkeenpäin juhlia, ja ihmettelen kyllä että miten ne antoi pelaajien siinä humalatasossa istua/seistä siellä bussin laidoilla, itellä kyllä vähän pelotti että niille tai pokaalille käy ku Copalle...mutta Pepen showta/lava-vaihetta en löytänyt mistään, kenelläkään linkkiä tai vinkkiä että mistä näkisin?

//Komento takas, löyty...Xabi vei kyllä näitten juhlien kännikuninkuuden, hyvä että pysyy pystyssä ku Pepe kävelyttää sitä tossa lavalla ;D
« Viimeksi muokattu: 03.07.2012 01:29:18 kirjoittanut Candygirl »
"No risk, no fun!"

Ansku-Ransku

  • aurinkoaddikti
  • ***
  • Viestejä: 453
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #51 : 03.07.2012 00:54:43 »
Lainaus
Metin kyllä itekkin tota Ramosin "tyttöä", hämyä...
Se kyllä ihmetytti muakin, pelin jälkeen sillä oli joku kolme tenavaa siinä ja äiti vaan papattaa vieressä että "onpas sillä paljon lapsia onks noi kaikki sen omia, mut sehän meni just naimisiinkin..." ja mä olen siinä vieressä ja jankutan että ei kyllä varmasti tuosta ole mikään totta :D Eihän se ole edes naimisissa?

Mä olen muuten ihan vakuuttunut, että joku kerta Sese putoaa itse sieltä bussista :DD En kyllä ikinä ihmettele enää mitään, mitä se onnistuu sähläämään.

Tosiaan kaikkia linkkejä saa heitellä tänne päin, olisin iloinen.

Mun viestin pointti oli kuitenkin asia, jota en koko kisojen aikana ole ikinä muistanut mainita, nimittäin Jordi Alba. Ei hitto mikä jätkä! :O Siellä se vaan juoksee ja syöttää ja juoksee taas vähän lisää. Ihan mieletön, koko ajan on liikkeessä ja laidalta tulee mukaan peliin. Finaalikin meni häneltä hyvin. Todella tykkään tavasta, jolla tämä mies pelaa. Harmi vain, että Barca hepun itselleen nappasi! Vaikka onhan se kyllä Alballe itselleen todella hieno juttu :)
Ava by raitakarkki.

Candygirl

  • ***
  • Viestejä: 360
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #52 : 03.07.2012 01:34:19 »
Sitä just itekki mietin että onko Sese ees muka naimisissa???
Bussista se kyllä meinasi tippua, katoin sitä videota sillee "Älä heilu siinä reunalla ku putoat kumminki!!!"

Albasta yhdyn edellisen mielipiteisiin, että nousi kyllä erinomaisesti esille espanjan joukkueesta ja pelasi kyllä loistavan turnauksen :D Välillä vaan harmitti sen puolesta kun se koitti paljon niitä pystyjuoksuja eikä sille juuri syötetty, mutta maali oli kyllä komea!
"No risk, no fun!"

sotavanukas

  • ***
  • Viestejä: 169
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #53 : 03.07.2012 01:38:53 »
Metin kyllä itekkin tota Ramosin "tyttöä", hämyä...
Se oli sen veljentytär ilmeisesti, ainakin jos kuolemattomaan yhdistelmään Twitter & Google-kääntäjä on luottamista :D Läppä kyllä tuo MTV3:sen juttu, "onko kyseessä tähtipelaajan tähän asti salassa pidetty tytär?". Sure thing : D

Rekka-ajelulla oli kieltämättä muutama huolestuttava hetki, Sergio kaiteella istumassa, toisessa käsissä joku juoma ja toisessa pokaali... olin jo aika varma, että kohta jotain hajoaa : D Pepellä näytti taas olevan ihan hauskaa, edelleenkään ymmärtänyt sanaakaan sen puheista mutta ei se mitään, katoin silti ja olin ihan fiiliksellä mukana.

Muutenkin oli ihan hauskoja hetkiä lavalla, vähän slashahtavaa ehkä. Pitää jonain päivänä haravoida tumblr ja livejournal oikein kunnolla giffien parhaista paloista varalta ;D
« Viimeksi muokattu: 03.07.2012 01:41:54 kirjoittanut sotavanukas »
"Do you have any idea how rare love is?"

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #54 : 03.07.2012 01:40:36 »
No asiasta siihen mystiseen tyttöön Sesen kanssa. En koe siinä mitenkään olevan mystistä, sillä luultavasti kyseinen henkilö on Daniela. Joten ei sen mysteerisempi ihminen kuin Sesen isoveljen tytär eli veljentyttö. Ainakin mä luulisin kyseisen henkilön olevan Sesen veljentyttö, sillä onhan mm. Sesen isoveli Sesen agentti. Sekä toisaalta siihen viittaisi sekin, että kyseinen tyttö syntynyt 2007 ja oli kuitenkin jo sen kokoluokan ihminen, että hyvinkin voisi olla 5-vuotias. Mistä ne oikein sen keksi, että Sesen tytär, sillä eihän Sesellä nyt sen vakavampaa ole kuin tyttöystävä.

// Tiedot perustuvat vanhoihin Sesen haastatteluihin ja niihin kysymys-ja vastaus-juttuihin, joita Seselle on tehty vuosien varrella useita.

Itse katsoin suorana lähetyksen ja samoin kyllä mua huolestutti välillä se, että joku tulee vielä niskoilleen alas sieltä bussin kaiteilta. No onneksi ei kukaan tippunut ja toisaalta pokaalikin säilyi ehjänä.

 Täytyy kyllä sanoa, että Alba on kyllä mielestäni piristävä lisäys joukkoeeseen, vaikka nyt tietysti harmittaa osaltaan, että siirtyy Barcelonan riveihin. Onhan se tietty hienoa, että Albakin pääsee Barcelonaan, mutta jos oikein muistan, niin Barcelonan junioriakateemiaan ei kuitenkaan aikanaan tasokkaana pelaajana kuitenkaan päässyt tai jotain vastaavaa. Sen lisäksi kyllä Matan ensiesiintyminen kisoissa oli loistelias. Siinä tuli hieman mieleen, mitä voi sitten suvaita odottavan Chelsean peliltä ensi kaudella.

Ja nyt kyllä alkaa jännittämään, millaisella kokoonpanolla Espanja osallistuu olympialaisiin, kun mahdollisuus on 3 yli 23-vuotiaaseen pelaajaan ja muiden oltava se alle 23-vuotiaita. Ja olympialaisten jälkeen on jo melko vähän aikaan uuden kauden alkuun, joten eiköhän kesästä jalkapallon saralla selviä todella hyvin. Sillä voipahan sitten jopa katsoa naistenkin jalkapalloa ja muita lajeja niin ikään, jos haluaa. Kuitenkin uskon, että Espanjalla voi olla mahdollisuuksia vaikka mihin, sillä uskon tasoa löytyvän. Liittyen olympialaisiin vielä, niin en oikein tiedä mitä ajatella Iso-Britannian yli 23-vuotiaista, kun siellä pelaavat Bellamy, Giggs ja Micah Richards. Saapa nähdä mihin siitäkin joukkoeesta on kotikisoissa.

-Fire  8)
« Viimeksi muokattu: 03.07.2012 01:43:03 kirjoittanut leofurioso »
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Candygirl

  • ***
  • Viestejä: 360
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #55 : 03.07.2012 01:51:28 »
Joo bongailin tuon veljentytär-jutun äsken Sesen twitteristä. Maikkarin toimituksella menee taas lujaa...

Olympialaisia kans oottelen että ketähän nuoria Espanjalta tulee. I-B:n yli-ikäiset valinnat oli ainakin mielenkiintoisia...
"No risk, no fun!"

sernando

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #56 : 23.07.2012 15:06:16 »
Oon ainakin melkein ajoissa :D mutta tosiaan Espanjan pelaamista finaalissa on ainakaan turha väittää tylsäks.  Itse olin Málagassa finaalin aikaan ja katsottiin sitä jossain rantabaarissa. Olihan se vähän erilainen fiilis ja oli tosiaan helppo olla ilonen tuosta mestaruudesta.

Nyt odotan innolla olympialaisia, joukkueen pohja on aika samanlainen kuin viime kesän U21 EM-kisoissa, jotka meni tunnetusti aika hyvin ;)

androidi

  • ***
  • Viestejä: 182
  • Nadine Angerer's loveslave
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #57 : 25.07.2012 14:26:11 »
Jaajaa kaksi päivää Lontoon olympialaisten avajaisseremoniaan ja naisten futiksen alkulohkopelit alkaa näemmä tänään, ööö?

Kesälomalla Itävallan Badenissa ja tämän päivän ohjelma taitaa olla aika selvä, Eurosport näyttäisi lähettävän kaikki A-lohkon pelit yhteen putkeen eli about neljä tuntia naisjalkapalloa yhteensä - eikä ees kaikki mitään turhia pelejä ku Brasiliaa, Kanadaa ja Englantia taitaa olla ainakin mukana.
Joo kai sitä vois välillä katsoa sellasiakin pelejä missä ei tarvii ihan kuset housussa jännittää kokoajan. Kun Saksa ei kerran oo tossa turneessa mukana nii mulle on aika se ja sama kuka sen olympiakullan nyt sitten nappaa. Kunhan se ei ole USA. Eikä Brasilia, Japani, Ruotsi tai Englanti.

Eli toisin sanoen olen tyytyväinen vain jos joku Uusi-Seelanti tai Kolumbia kiskasee jonkun totaalisen yllätysvoiton :P Uusi-Seelanti (okei, niin ei tapahdu, ei siis niinkuin IKINÄ, mutta voihan sitä toivoa) olis tietenkin se kaikista siedettävin vaihtoehto koska Ria Percival<3 - mutta USA ei missään tapauksessa, koska ne on voittaneet jo aivan tarpeeksi kaikkea ja oon kyllästyny kattelemaan sitä niiden lippua siellä fifa-rankingin piikissä. Brasilia ei koska mulla on siihen joukkueeseen jotkut ihmeen antipatiat, ja siellä on tietenkin Marta, joka on suurin antipatiapelaajani kaikista. Japani ei - koska niin en tietenkään ole edelleen yhtään katkera viime kesän mm-kisoista ja siitä tietystä puolivälierästä...
Englanti ei koska nehän ne sen Saksan kisapaikan vei sillä iki-ihanalla kisaemännän automaattisella kisapaikalla, ah tuplakatkeruudet ja sitä rataa. Ja Ruotsi ei koska ne voitti just mm-pronssia ja jos ne nyt menestyy taas ne saattaa saada tarpeettoman paljon buustia ensi kesän em-kisoihinsa. (Tosin rakkaan naapurin voiton ehkä sietäisin koska Sara Thunebro on rakkaus ja Jessica Landström ah - making me like Sweden a little bit more).

Joten aikamoisessa no win-situationissa täällä ruvetaan tapahtumia seuraamaan ja odotellaan lähinnä sitä, minkämakuinen katkeruus näistä kisoista suuhun jää  ;D toivottavasti on ees hyviä matseja.

(ja meinaa kokoajan tulla aika mielenkiintoisia sanoja, kun täällä on joku ihme näppäimistö jossa Y on siirtynyt ihan alalaitaan ja Z on sen paikalla...)
 
Frauen-Nationalmannschaft

FFC Frankfurt

sernando

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #58 : 07.08.2012 23:31:16 »

sernando

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #59 : 14.08.2012 19:51:19 »
Olympialaisten jalkapallo oli kyllä aika laimeeta, ehkä mun mielestä siks että Espanja floppas ihan täysin ja sen jälkeen mun mielenkiintokn vähän hyytyi.

Valioliiga ja La liga alkaa viikonloppuna, mutta jotenki tympii.. Koska tällä hetkellä vaikuttais siltä että yksikään kanava Suomessa ei näytä La ligaa (eikä Serie A:ta tai Ligue 1:a) Ei meillä välttämättä edes Canalia tai muita kanavia olis, mutta se tieto siitä että matseja ei ole ilmeisesti mahdollista mennä katsomaan edes mihinkään baariin ärsyttää niin perkeleesti.  Tän sonnan takia keski-ikäisen miesten huoraama filmausvapaa Valioliiga ei jaksa kiinnostaa niin paljon mitä yleensä.  En jaksa jotain laittomia _ehkä_ toimivia streameja..


piti jotain muutakin sanoo mutta joo en muista.