Kirjoittaja Aihe: Jalkapallo #3  (Luettu 50721 kertaa)

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 686
  • d a d d y
Jalkapallo #3
« : 28.06.2012 00:36:48 »
Edellinen topic täyttyi, uutta kehiin. Samalla kaavalla kuin aiemminkin, eli keskustelua jalkapallosta, kuten otsikkokin kertoo. Viimeisimpiä keskustelun aiheita olivat fanitus ja meneillään olevat EM-kisat.

Edellistä topicia pääset lukemaan täältä.



// Nyt kun kerran jo täällä olen, niin pakko samaan syssyyn hypettää: Espanja finaaliin, taas! Olen sellaisissa euforian multihuipentumissa, etten edes osaa pukea kaikkea tätä hihkuntaa sanoiksi. Peli oli hyvää katsottavaa, ja etenkin loppua kohti jo liiankin jännittävä. Mutta voi sitä helpotusta ja riemua, kun hirveän jännittämisen jälkeen tulos on tämä!

Varsinaisen peliajan maalittomuus kyllä pääsi yllättämään. Odotin maaleja, veikkasinpa jopa että Portugalikin olisi saanut upotettua yhden (ja se on jo paljon se, koska luottoni Ikeriin on aika huippuluokkaa, mutta Portugali on nyt pelannut niin hyvin). Siinä meni iskän veikkaukset mönkään, kun hän minulta noita tuloksia kyseli - sanoin että matsi päättyy 2-1 Espanjalle. No, ehkäpä huomenna tänään illalla ennustamani 2-0 Saksalle toteutuu! Sitä odotellessa. Toinen yllätys oli kyllä se, miten hajanaiseksi Portugali sai Espanjan pelin menemään. Jotenkin tuntui, että Portugalilla oli henkinen yliote, Espanjan pelaaminen oli paikoin todella hankalaa. Huolestuttaa vähän finaalin kannalta, toivottavasti silloin sama ei toistu.

Oli jotenkin ihanan rauhallista katsella matsia yksin rauhassa omasta sängystä isosta telkkarista. Viikonlopun matsit katsoin molemmat baarissa, ja vaikka siellä onkin ihana tunnelma ja totta kai vielä isompi screeni jolle matsit heijastetaan, niin silti tuntui mukavan rauhalliselta. No, kaipa sitä voisi todeta, että puolensa molemmissa.

« Viimeksi muokattu: 28.06.2012 11:14:34 kirjoittanut flawless »

bannu by Ingrid

sotavanukas

  • ***
  • Viestejä: 169
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #1 : 28.06.2012 00:42:46 »
Lainaus käyttäjältä: Ollie edellisessä topassa
awws hetki kun torres ja ramos halaili ;)
Niinpä ! Kenties turnauksen suloisin hetki <3

Ahahahah rankkarikisat pitäisi kyllä kieltää, aiheuttaa sellaisia minisydäreitä että huhheijaa. Varsinkin kun del Bosque laittaa jonkun Piquén vetämään ;D Cescin rankkari oli kyllä ehkä tyylikkäin pitkään aikaan.

Mutta ouuuuuu jeah, Espanja finaaliin ! Jos (ja kun) Saksa voittaa Italian, niin finaalista pitäisikin sitten tulla aika jännä, ainakin jos Espanja vaikka saisi pelinsä sille tasolle, millä se parhaimmillaan on. Kunhan ei se vaan menisi sitten rankkareihin :D
"Do you have any idea how rare love is?"

sernando

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #2 : 28.06.2012 01:02:03 »
huh, sehän meinas mennä jännäks.

En pystynyt katsomaan Ramosin vetoa, ei jeesus, mulla on vieläkin traumat siitä CL pilkusta. Sitten se pilkku olikin yks kauneimmista asioista mitä kisoissa on nähty.

En nyt jaksa syvempää pohdintaa, mutta finaali jännittäää about 879 426 721 keraa enemmän. MÄ-OLEN-EM-FINAALIN-AIKAAN-ESPANJASSA! (ja ilmeisesti jopa näen matsin, toisin kun '08 ja '10)

Anzu

  • Assassin
  • ***
  • Viestejä: 80
    • Conan-kun
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #3 : 28.06.2012 01:09:13 »
Mutta ouuuuuu jeah, Espanja finaaliin ! Jos (ja kun) Saksa voittaa Italian, niin finaalista pitäisikin sitten tulla aika jännä, ainakin jos Espanja vaikka saisi pelinsä sille tasolle, millä se parhaimmillaan on. Kunhan ei se vaan menisi sitten rankkareihin :D
Itse tosiaan kanssa liputan sen puolesta, että Saksa päihittäisi Italian ja raivaisi täten tiensä finaaliin Espanjaa vastaan.

Aluksi elättelin hieman toiveita, että Portugali olisi pistänyt kampoihin ja peitonnut Espanjan ulos kisoista, mutta tämän matsin edetessä alkoi kyllä mieli jotenkin järkkymään toiseen suuntaan. Ronaldon jatkuviin kaatumisiin ja pilkun kalasteluihin alkoi mennä jo makukin, kun jokaisen tilanteen myötä kaveri oli pinossa maassa. Toki ymmärrän että on turhauttavaa, kun puolustajat tekevät kaikkensa saadakseen hänet lyötyä lukkoon ja toki siellä oli välillä aika rumaakin päälle tuloa sekä paidasta repimistä, mutta heppoista oli myös lenteleminen. Portugali pelasi suhteellisen hyviä matseja ja niissä matseissa oli hienoa katsoa Ronaldon tekniikka, joka todella on omaa luokkaansa, kun saa sen käyttämiseen tilaisuuden, mutta tässä matsissa pelillisesti parempi meni jatkoon, vaikkakin pilkkujen kautta.

Ja oli muuten pilkulta hienoja vetoja monilta pelaajilta. *3*

Oonkohan ainoo jonka silmiin koko peli oli suht paskaa?
Et ole! Matsi tosiaan oli aika vaisu erikoistilanteiden ja varsinkin maaliin kohdistuvien vetojen osalta, pitkälti jopa välillä tylsä peli. Ehkä Italia - Saksa tarjoaa jotain enemmän, tulevasta finaalista puhumattakaan!
"Nothing is true; everything is permitted."
~
"They didn't break me. I am broken."

Ansku-Ransku

  • aurinkoaddikti
  • ***
  • Viestejä: 453
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #4 : 28.06.2012 01:13:44 »
Se tunne, kun kiertelee ja kaartelee topicia pari viikkoa eikä lopulta voi olla pysymättä poissa. Onneksi suurempi draama on jo hoidettu, mä olen siinä niin huono. Joten vieläkö tänne pääsee, vaikka viime kerrasta onkin melkoisesti aikaa? :'D

Sydän pomppii vieläkin kurkussa, mutta kyllä tässä melkoisesti hymyilyttääkin nyt! Espanja finaalissa, kyllä kelpaa! (:

Ramosin rangaistuspotku oli namia, jo Pirlon tekemänä toi temppu voitti mut puolelleen. Näyttää ihan älyttömän siistiltä jotenkin, myhäilin vaan sen jälkeen ihan ihastuneena. (Olin myös juuri näyttänyt äidille Sesen failin Bayernia vastaan niin en kyllä pystynyt vakavissani odottamaan siltä mitään noin hienoa. :'DD) Cescin rankkari oli myös loistava (no sen jälkeen tuli voitto niin tottakai), vaikka hetken jo luulinkin että se siitä. Mutta Cesc silloin kun se tajusi että pallo meni sittenkin maaliin! Aww.
Rangaistuspotkut saa mut kyllä ihan sekaisin. Yritä siinä nyt hengittää ja pysyä positiivisena, mulla on niin kamalan pessimistinen luonne.
// Tosiaan se Piqué siellä :DD En olisi itse sitä sinne ajatellut.

Toivoisin, että Italia voittaisi Saksan, mutta uskon kyllä, että Saksa vie voiton. Mutta ainakin Espanja pääsi finaaliin, ja se mun ykkössuosikki onkin.

Mun koko viesti on ollut aika kevyttä huuhaata, mutta pakko sanoa, että outoa katsoa peliä, kun on niin monta päivää tykittänyt Crackovian videoita :D Sergio ja Iniesta melkeinpä hätkäytti oikeilla ulkonäöillään (anteeks, mut onks niiden molempien pakko kasvattaa parta?), ja noille Ronaldon tutuille elkeille tuli myös naureskeltua.
Muuten, kun selailin edellistä topicia, jossa puhuttiin noista lausumisista, niin haluaisitteko viisaat ihmiset kertoa miten Sergio Ramos lausutaan? Ei olla äidin kanssa ihan yksimielisiä asiasta.

Miksei mulla ole yhtään futista intohimoisesti seuraavia kavereita, joiden kanssa katsoa peliä? Tylsää jännittää yksin, kun vieressä iskä kannattaa epäreilusti molempia...
Ava by raitakarkki.

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #5 : 28.06.2012 01:14:34 »
Mä en voi uskoa tätä, Espanja on finaalissa. Olipas kyllä peli, se täytyy kyllä myöntää. Ja jotenkin iso kunnia jälleen Ikerille ja jotenkin Cescin maalin jälkeen alkoi hymyilyttään, kun ensimmäisenä hyppää Ikerin syliin. Ja oli kyllä herkkää se Sesen ja Nandon halaus. Jotenkin tässä alkoi taas nousemaan se tunnelma ja täytyy myös sanoa, että pari päivää tylsistynyt ilman jalkapalloa ja sen lisäksi tänään kyllä jännitti tosi paljon. Täytyy kyllä sanoa, että koosteen jälkeen vieläkin olen sitä mieltä, etten olisi halunnut niitä itkeviä Fabiota, CR:ää ja Pepeä ainakaan nähdä. Annan täyden tunnustuksen taistelevalle Portugalille, mutta tälläistä tämä kyllä on. Ja huomisen pelin tai siis tänään tulevan pelin voi sitten Saksa-Italia-otteluna ottaa malliksi ja katsoa miten pelaavat, niin tietää mitä edes vähän odottaisi sunnuntailta. On kyllä vaan huolestuttava etiäinen finaalin suhteen, että oikein déjá vu-finaali voisi pahimmillaan tai parhaimmillaan olla edessä 4 vuoden takaa.  Ja saapahan taas olla vedon saavana osapuolena, kun on näköjään oikein rahakas päivä sunnuntaina. Jokohan veljet ja isä uskoo, että kävi finaalissa miten tahansa, niin mä tiedän kyllä jalkapallosta jotain. Jo kolmas kerta rahan suhteen, kun saan perheen sisäisessä vedossa finaalin ansiosta rahaa enemmän tai vähemmän. Näköjään niiden pitänee oppia siihen, että mun luotto Espanjaa kohtaan on kova ja, että ne myös osaa pelata sitä jalkapalloa.

-Fire  8)
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Candygirl

  • ***
  • Viestejä: 360
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #6 : 28.06.2012 01:44:50 »
Komppaan kyllä täysin sotavanukasta siinä että rankkarikisat pitäisi kieltää vedoten katsojien terveyteen, kun syke paukkaa miljoonaa katsoessa... Piquén kohdalla kyllä kieltämättä mietin että mitäs tästäkin tulee, mutta Espanja on finaalissa ja sehän on tärkeintä :D Sesen rankkari oli kyllä hieno, ja Sernando-hetki, aww ;D
"No risk, no fun!"

kuola

  • Vieras
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #7 : 28.06.2012 14:16:38 »
Oonkohan ainoo jonka silmiin koko peli oli suht paskaa?

Et. Portugali minun mielestäni pelasi hyvin, mutta Espanja vaikutti aina välillä kärsivän paniikkia ja todella "mielenkiintoisia" hyökkäyksen purkuja nähtiin, kun palloa potkittiin miten sattuu. Espanja kuitenkin pelasi jatkoajalla sellaista peliä, mitä ehköä olisin odottanut koko turnauksen ajalta. Odotan varmaan Espanjalta jokaisessa pelissä liikoja, koska olen jo vakuuttunut siitä, että jos pelin taso ei nouse ja nopeasti, ja jos Saksa tulee finaaliin, niin La Roja ottaa tunnin turpaan. Toivottavasti olen taas kerran väärässä.

Toivottavasti ei enää näissä kisoissa mennä rankkareihin asti, kun ei varmaan sydän parkani enää kestä tälläistä jännitystä. Poni on kuitenkin ikuisesti mun sankari.



raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #8 : 28.06.2012 14:24:26 »
Ei helvetti varmaan käytin kallisarvoista kahvitaukoani pitkän viestin kirjoittamiseen ja lopulta painan vahingossa välilehden kiinni.... Nyt tulee sit pikatiivistelmäversio siitä mitä äsken raapustelin.

Oonkohan ainoo jonka silmiin koko peli oli suht paskaa?
Et. Portugali minun mielestäni pelasi hyvin, mutta Espanja vaikutti aina välillä kärsivän paniikkia ja todella "mielenkiintoisia" hyökkäyksen purkuja nähtiin, kun palloa potkittiin miten sattuu.
Komppailen molempia suurella sydämellä. Lähdin katsomaan peliä semisti Portugalin puolella, mutta kyllä se aika nopeesti muuttui ihan kokonaiseksi kannatukseksi. Espanja jatkoi sitä syöttyöjunnailua mikä on musta vaan auttamattoman tylsää, ja pelin ainoa sähköisyys syntyi mun makuun Portugalin ahkerasta prässäyksestä. Espanja... en ees tiiä, se vaan ei pelaa ollenkaan niin jännästi ja yllätyksellisesti kuin mm-kisoissa. Tai sitten se pelityyli on vaan, umm, nähty? Mene ja tiedä, mutta joka tapauksessa kaikki yllätyksellisyys ja erikoiset haltuunotot tai syötöt tuli mun mielestä lähes kokonaan Portugalin puolelta. Siksi siis harmittavaa ettei Portugali sitä maalia saanut, koska rankkarikisoissa nyt olisi voinut tapahtua mitä vain. Joten ei, en oo valmis tituleeraamaan Espanjan peliä mahtavaksi. Mutta jos ne parantaa finaaliin niin mikäs siinä sitten, jos joukkue pelaa mun silmään hyvin nii i like.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2012 17:29:23 kirjoittanut raitakarkki »
in the bleak midwinter

Rascal

  • metsänhenki
  • ***
  • Viestejä: 1 507
  • Fernweh
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #9 : 28.06.2012 17:24:17 »
Oonkohan ainoo jonka silmiin koko peli oli suht paskaa?
Komppailen molempia suurella sydämellä. Lähdin katsomaan peliä semisti Portugalin puolella, mutta kyllä se aika nopeesti muuttui ihan kokonaiseksi kannatukseksi. Espanja jatkoi sitä syöttyöjunnailua mikä on musta vaan auttamattoman tylsää, ja pelin ainoa sähköisyys syntyi mun makuun Portugalin ahkerasta prässäyksestä. Espanja... en ees tiiä, se vaan ei pelaa ollenkaan niin jännästi ja yllätyksellisesti kuin mm-kisoissa. Tai sitten se pelityyli on vaan, umm, nähty? Mene ja tiedä
Tai sitten kärjestä vain yksinkertaisesti puuttuu se hyökkäysteho, jonka Villan läsnäolo joukkueeseen toi. Olen miettinyt paljon tätä, mikä Espanjan pelaamisessa jättää mut nykyään kylmäksi, enkä ole päässyt oikein puusta pitkälle. Yksi tekijä voisi olla se, että musta tämä play all the midfielders -taktiikka on vain vienyt tiki-takailun pikkuisen liian pitkälle ja tehnyt siitä, as you said, tylsän katsoa. Mene ja tiedä, indeed.

Petyin kyllä myös Portugalin väsähtämiseen, jos ihan rehellisiä ollaan. Ensimmäinen puoliaika oli hienoa katseltavaa heiltä, todella rohkeaa haastamista, hyviä katkoja ja vastahyökkäyksiä, mutta sitten se jotenkin lässähti toiselle puoliskolle ja etenkin jatkoaikaa katsoin jo aika päätä pudistellen. Kyllähän tuollainen pelityyli varmasti kuluttaa ja La Roja pääsi paremmin pyörittämään palloa, mutta silti, ftw? Jos Portugali nyt jotain osoitti näiden kisojen aikana, niin kykynsä vaihtaa pelirytmiä. Hollanti jätettiin hetkessä altavastaajaksi ja Espanjaa vastaan taas simahdettiin ykskaks, vaikka La Roja ei varsinaisesti pelannut siellä osaamisensa äärirajoilla ja totutulla tasolla.

Menee mielenkiintoiseksi, miten tässä turnauksessa lopulta käy. En ole oikein vakuuttunut yhdestäkään joukkueesta ja vähän kaikki suosikit ovat alisuorittaneet ja ailahdelleet.

Yhteenvetona yhdyn tuohon Keisarinnan pettymykseen koko pelistä. Jätti ihmeen kylmäksi, odotin hienompaa matsia näiltä joukkueilta. Toivottavasti tänään Italia ja Saksa saavat vähän kiinnostavampaa peliä katseltavaksi.
"Sille, joka on kerran joutunut metsänhaltijan valtaan, jää kuitenkin
ainainen kaipuu metsään eikä hän koskaan oikein palaa entiselleen."


Yes, I'm a football romantic.

Ansku-Ransku

  • aurinkoaddikti
  • ***
  • Viestejä: 453
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #10 : 28.06.2012 19:56:16 »
Lainaus
Olen miettinyt paljon tätä, mikä Espanjan pelaamisessa jättää mut nykyään kylmäksi, enkä ole päässyt oikein puusta pitkälle.
Kaikissa lehdissähän lukee, kuinka tämä Espanjan "tylsyys" johtuu siitä, että muut joukkueet on oppineet niiden pelitavan ja puolustavat sitten sen mukaan. Mutta eilenkin Portugali pelasi aiempia Espanjan vastustajia aktiivisemmin ja yritteliäämmin, ja silti se peli jäi tylsäksi, joten enpä tiedä tämän teorian toimivuutta.
Musta Espanjan pelitapa on edelleen ihan katselukelpoista, välillä vaan ärsyttää, kun ne ei edes yritä hyökätä eikä laukoa. Ei sitä palloa aina tarvitsisi viedä maaliin kuljettaen, vaikka oivaltava syöttöpeli onkin sellaista, mitä mä tykkään katsoa, koska arvostan hienoja syöttöjä jotenkin ihmeellisen paljon. Sen pitäisi vaan tapahtua vähän, mites kaikki nyt sanoo, "suoraviivaisemmin".

Eikä yksikään joukkue tunnu hyödyntävän laitoja niin paljon, mitä mä haluaisin. :'D En sitten tiedä olenko jotenkin sekaisin, kun haluaisin aina vaan levittää peliä laidoille ja sieltä sitten kehittää eteenpäin, jos vaikka saisi vähän enemmän tilaa.

Vaikka tää futistopa ei ilmeisesti kauheaa ihastusta herätä, niin on tämä vaan paljon parempi kuin muutamat futisfoorumit joihin tänään törmäsin. :'D Ei hitto sitä menoa.
Ava by raitakarkki.

sotavanukas

  • ***
  • Viestejä: 169
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #11 : 28.06.2012 20:54:41 »
Eikä yksikään joukkue tunnu hyödyntävän laitoja niin paljon, mitä mä haluaisin. :'D En sitten tiedä olenko jotenkin sekaisin, kun haluaisin aina vaan levittää peliä laidoille ja sieltä sitten kehittää eteenpäin, jos vaikka saisi vähän enemmän tilaa.
Mun mielestä taas mitään ei oo niin tuskastuttavaa katsoa, kuin sitä kun kaveri menee pallon kanssa laitaa pitkin jonnekin parin metrin päähän päätyrajasta ja sit sieltä keskittää, mutta palloa on vastaanottamassa korkeintaan pari vastustajaa :D Tai ehkä siinä tapauksessa ärsyyntymiseni kohdistuukin enemmän huonoihin ja turhiin keskityksiin..? Kenties.

Espanjan peli on kyllä ollut vähän jäisen oloista viime aikoina, ja sen takia finaali huolestuttaakin pikkuisen. Saksa kun on niin tehokas tekemään maaleja nykyisellään, eli niitä vastaan ei varmaankaan riitä se, että tekee yhden maali. Tai no joo, siihenhän voi kyllä aina luottaa että Iker on niin nijana, ettei Saksa pääse tekemään yhtään maalia, mutta tiedä sitten kuinka todennäköistä se on. Del Bosque saisi kyllä oikeasti laittaa Torresin kärkeen finaaliin. Negredo ei ainakaan eilen vakuuttanut, ja Pedro on Pedro (joo kaikki kunnia Barcelonan pelaajille ja silleen, mutta come on, sen oisi voinut jo ihan lähtökohtaisesti jättää kotiin :D), ja emmä tiedä, play all the midfielders -taktiikka (sitä odotellessa että joku tekee tuosta memekuvan ! : DD) ei ehkä sovi finaaliin. Paitsi jos rankkarikisa halutaan...

Niin ja miten niin oon vähän turhan varma siitä, että Saksa voittaa tänään ? ;D
"Do you have any idea how rare love is?"

Ansku-Ransku

  • aurinkoaddikti
  • ***
  • Viestejä: 453
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #12 : 28.06.2012 21:15:39 »
Lainaus
Mun mielestä taas mitään ei oo niin tuskastuttavaa katsoa, kuin sitä kun kaveri menee pallon kanssa laitaa pitkin jonnekin parin metrin päähän päätyrajasta ja sit sieltä keskittää, mutta palloa on vastaanottamassa korkeintaan pari vastustajaa
No kyllä se yleensä näin meneekin, mutta joka kerta se näyttää niin houkuttelevalta! :D "syötä nyt tonne laitaan kun siellä on ihan vapaata... NOIIN katos nyt... -päätyrajalle ja keskitys- ...ja nyt sä sössit sen koko tilanteen -.-" Mutta hyvinhän se voisi toimia, jos pääsisi laidasta ohi (paino sanalla jos). Mutta mä taidan vaan pelata liikaa korista ja otan sieltä vaikutteita futikseen. Se vaan näyttää aina niin hyvältä tilaisuudelta!
Erityisesti Espanjan pitäisi päästä lähemmäs maalia, nykyään ne on vaan omalla maalilla ja välillä harvoin keskikentän kohdalla, mikä on tosi tylsää ja maalin tekemisen kannalta tehotonta (puolustuksenahan se toimii tosi hyvin).

Negredo ei oikein toiminut, tosiaan, kun eihän ne saanut sitä palloa ikinä sinne asti. :'D Vähän vaikeaa varmaan hyvä hyökkäyspelaaminen, kun pallo juuttuu sinne keskikentälle.

Mäkin olen aika varma, että Saksa voittaa (äiti latoo jotain tilastoja Italian hyväksi, mutta mä inhoan tilastoja), pessimistisyyden lisäksi myös niiden pelaamisen takia. Tuntuvat jotenkin aggressiivisimmilta ja hyökkäävimmiltä kuin italialaiset, vaikka valitettavan vähän Saksan pelejä olenkin nähnyt. Tosin jos Saksa etenee finaaliin, niin pelkoni Espanjan häviöstä on yhä suurempi, minkä puolesta olisi ihan jees, jos sinne pääsisikin Italia.

Lainaus
Paitsi jos rankkarikisa halutaan...
No ei haluta! :D Kuka hullu sellaista haluaisi?! Nää kahdet rankkarit on jo saanut mun mielenterveyden vakavasti horjumaan, ja jos vielä finaalissa... Ei, ei ja ei.
Ava by raitakarkki.

Anzu

  • Assassin
  • ***
  • Viestejä: 80
    • Conan-kun
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #13 : 28.06.2012 21:47:18 »
Olen muuten tässä tovin jo mietiskellyt, että minkä takia Torres istuu kaikki matsit vaihtopenkillä? Joissain matseissa päässyt 5-10 minuuttia ennen loppua kentälle, ja ollut hieman vaisu niinä minuutteina (tosin eihän tuossa ajassa nyt kovin ihmeitä edes tehdä useinkaan) ja eilisessä matsissa ei sitten päässyt ollenkaan kentälle? Jostain lueskelin, että kärsisi luottamuspulasta huonosti menneen kauden vuoksi, mutta ajattelin tuon olevan jotakin huuhaata kuitenkin ja olen pongaillut täältä Torres faneja, joten ajattelin teidän tietävän paremmin. Kenties loukkaantunut tai jotakin ja säästelee sitten tehoja? o.ö

Oli kuitenkin viime kisoissa todella vahvasti esillä. Muistan sen fanityttöjen määrän ja nyt käytännössä täysin kadoksissa koko pelaaja.
Valaiskaa minua, mennyt kokonaan ohi? Nyt vasta tulin keskusteluun mukaan, joten jos aikaisemmin jo puitu tuolla niin pahoittelen uudelleen nostoa. :I

Hollannin tippuminen ja pelit olivat muuten itselleni totaallinen pettymys, näin hieman vanhempiin peleihin viitaten. D:

"Nothing is true; everything is permitted."
~
"They didn't break me. I am broken."

Ollie

  • Dragon Caven orja
  • ***
  • Viestejä: 799
  • For Greater Good, Viva la Espana!
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #14 : 28.06.2012 22:12:18 »
Jes Italia teki maalin!!!

Espanja ottelusta kyllä oli joo rankkareiden katsominen rankkaa... aavistin et Xabi vetää ohi tai mokaa jotenkin. Ja pelkäsin kans miten Pique ja Ramos vetää mutta luojan kiitos onnistuivat!! Ronaldoa kyllä potutti niiiiiiiin paljon xD

Tuohon Torresiin.... luulen, että se ei oo kaikkein 100 % pelaaja hyökkäyspäässä, mutta kyllä se Irlanti matsissa säväytti. Seuraavassa ei niinkän. Luulen et eilisessä matsissa Bosque päätti et kun ei Cesc eikä Torres onnistu niin kokeillaan Negredoa. Ja kun se ei onnistunut laitettiin Cesc, joka on ehkä monipuolisempi pelaaja kuin Torres joka on enemmänkin hyökkääjä.

Sillä on tää kausi menny aika päin prinkkalaa, mutta eiköhän se siitä nouse :)
« Viimeksi muokattu: 28.06.2012 22:18:39 kirjoittanut Ollie »
Ficit

*~ Viva Espana ~* Xavi, Iniesta,  Ramos y Torres <3

Anzu

  • Assassin
  • ***
  • Viestejä: 80
    • Conan-kun
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #15 : 28.06.2012 23:48:08 »
Voihan harmitus. Saksa meni sitten tippumaan ulos kisoista ja Italia meni finaaliin, höh. No, missasin pelistä ensimmäisen puoliajan, koska katsoin pelin alkamisajan väärin, trolol. Toisen puoliajan Saksa aloitti hyvin, mutta harmillinen luovutus kyllä nousi ilmoille noin 10 minuuttia ennen loppua ja Italia alkoi vyöryä päälle. Pilkun tuoma maali antoi pienen valonpilkahduksen selkeästi, mutta ei enää riitä lisäajalla tällä kertaa taistelutahdon nouseminen uudelleen.

Saksan maalivahdin nouseminen loppuun! <3 Varsinkin se puolestakentästä tehty nuppi oli todella näyttävä, haha.
No, tällä kertaa kävi näin. Maalillisesti parempi joukkue voitti, pelistä en voi täysin kommentoida kun tosiaan missasin ekan puoliajan.

Sitten finaalia odottamaan. :D
"Nothing is true; everything is permitted."
~
"They didn't break me. I am broken."

sotavanukas

  • ***
  • Viestejä: 169
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #16 : 28.06.2012 23:50:15 »
Ööö Italia finaalissa ? Sure as hell didn't see that one coming : D Ärsyttää kyllä. En pidä Italiasta yhtään, jalkapallollisesti että muutenkaan.

Neuerin keskikenttäily oli kyllä aika mahtia !
"Do you have any idea how rare love is?"

kuola

  • Vieras
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #17 : 29.06.2012 00:05:25 »
Da fuq just happened?
Tuo Saksan puolustaminen oli ajoittain ihan järkyttävää, voitti sata-nolla Espanjan eilisen sekoilun kammottavuudellaan. En olisi odottanut, että Saksalle noin pahasti tulee takkiin. Olen ihan sanaton. Inhoan Italiaa jalkapallomaana ihan julmetusti. Toivottavasti Espanja nyt kokoaa rivinsä ja sunnuntaina tulee kultaa ja kunniaa.

Yhyy, Özil lopussa surullisena nurmen pinnassa </3

Ansku-Ransku

  • aurinkoaddikti
  • ***
  • Viestejä: 453
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #18 : 29.06.2012 00:06:45 »
Mitähän ihmettä nyt oikein tapahtui? No siitä viis, Italia finaalissa, sehän tässä on tärkeintä. Vähän nolottaa, etten luottanut niihin yhtään ennen peliä, kun kuitenkin pelasivat noinkin hyvin. 3 tai 2-1 olisin Saksalle veikannut, mutta nehän jäi melkein ilman maaleja!

Molemmat joukkueet muuten pelasivat laidoilta mun toiveiden mukaisesti! Hyvin myös näytti toimivan, kunhan oli vaan ihmisiä maalin edessä. Ja Italian syöttöpelistä olen aivan ihmeissäni, noinko hyvää se muka on? Monta tosi näppärää syöttöä!
Balotellikin pääsi tekemään maaleja, kunhan oli ensin muutaman kerran epäonnistunut. Sitä paidan riisumista en tosin käsitä yhtään, aivan järjetöntä ja turhaa! En tykkää.
Kolmatta maalia jäin Italialta odottelemaan, miten ne saattoi noin monta kertaa sen mokata, kun oli niin lähellä vaikka kuinka usein! Kenttä oli varmaan aika liukas kun ne pelaajat vuorotellen olivat siellä rähmällään :DD

Nyt sitten kun mietitään finaalia, niin aika kipeää tekee! Aika varmaan kallistun Espanjan puolelle, olisi se EM-MM-EM-sarja sen verran upea! Toisaalta ei Italian voittokaan haittaisi (nyt ainakaan, pelin alkaessa varmaan suosikki vakiintuu) samalla tavalla kuin Saksan voitto olisi ärsyttänyt.

//Unohdin valittaa selostajasta :'D Ihan oikeasti, tyyli on tollainen töks-töks-töks. Pelin alussa häiritsee ihan älyttömästi, mutta onneksi loppua kohti ehtii jo tottua.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2012 00:09:36 kirjoittanut Ansku-Ransku »
Ava by raitakarkki.

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: Jalkapallo #3
« Vastaus #19 : 29.06.2012 00:14:14 »
Kääk, jos muutkin näki tän, niin eihän tää voi olla untakaan. Italia finaalissa Espanjan lisäksi. No eipä tätä osannut kyllä odottaa ja sääliksi kävi hieman Mesutia, Samia ja kumppaneita mutta erityisesti noita kahta ja täytyy kyllä sanoa, ettei niitä itkuisia/pettyneitä kasvoja kyllä haluaisi nähdä. Miten tässä nyt näin pääsi käymään? En voi kyllä sanoa, että jos ei muuten, niin toivon kyllä totisesti Espanjan voittoa, sillä jostain syystä en pidä Italian pelistä mistään suunnasta ja ehkä kuitenkin finaaliin olisi toivonut Saksaa, sillä Italia saa niskakarvat pystyyn ja muutenkin. No tuleepahan vielä nähtyä/kuultua Buffonin kansallislaulu tyylinäyte, jos ei muuta. Ja saapa toivoa, että Espanja voittaisi jo suoraan ilman rankkareita, vaikka kyllä Özil hienosti näytti pilkulta, miten Buffonin ohitse maalin saa aikaan.

Parasta pelissä oli kyllä Neuerin pelaaminen keskiympyrässä ja muutenkin. Olihan se melkoisen riskin arvoistakin ja niin lähelle, mutta niin kauas jäi se Saksan finaalipaikka. No onpahan niillä sitten vuosien varrella aikaa sekin tilanne korjata.

Miten tässä muuten meinaa selvitä sunnuntaihin saakka. En käsitä kyllä yhtään. No ehkei tässä tylsyys kuolema tule eteen ja onpahan näiden jälkeen sitten olympialaiset ja sielläkin jalkapallo. Milläköhän stadioneilla ne pelaisivat ottelut ja mitkäköhän maajoukkoeet esiintyy siellä. Näin ulkona olen olympialaisten jalkapallon tilasta, mutta eiköhän sekin tule vielä korjattua jo ennen heinäkuun loppua.
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan