Kirjoittaja Aihe: House: Läpinäkyvä S House/Wilson Dialogi, Humour  (Luettu 2119 kertaa)

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Title: Läpinäkyvä
Author: Aimtist
Fandom: House
Genre: Dialogi, Humour
Ikäraja: S
Paritus/Hahmot: House/Wilson
Vastuunvapautus: En omista muuta kuin juonen.
AN: Idea vain tuli jostain Housen vanhasta jaksosta jossa House ja Foreman kiistelivät ja totesin, että House kiistelee aina kaikkien kanssa. Siitä idea sitten enteni. Hahmot ovat mielestäni vähän OoC.

"Sinun pitäisi mennä naimisiin."

-Anteeksi? Kuulinkohan nyt oikein, minunko pitäisi mennä naimisiin? Ja kenenkä kanssa minä sitten astuisin alttarille?

"Hyvä on, ymmärrän jo ilman sarkasmiasikin, että se oli huono ehdotus."

-Hienoa, et ole aivan niin typerä kuin ulkonäöstä luulisi. Mutta mistä moinen idea?

"Ei mistään. Se olisi vain luonteesi mukaista."

-Minun luonteeni? Sinähän tässä se olet joka menee uudelleen naimisiin vähät väliä.

"Aivan, joten minä myös tiedän, millainen luonne pitää olla, jotta avioliitto kestää. Pelkkä rakkaus ei riitä."

-Tämäpä odottamatonta. James Wilson myönsi juuri, että pelkkä rakkaus ei pidä avioliittoa koossa. Sinähän alat kuulostaa päivä päivältä enemmän minulta, ei sillä, että minä moista sanoisin. Enkä myöskään ehdottaisi noin naurettavia ideoita. Vai että naimisiin.

"Niin, etkö ole koskaan kuullut, että vanhat avioparit kiistelevät vähät väliä. Sinä teet sitä koska tahansa kenen tahansa kanssa."

-Älä nyt, saat minut kuulostamaan halvalta.

"Joten, sinä voisit yhtä hyvin löytää sen oikean ja kiistellä hänen kanssaan kotona. Töissäkin saattaisi olla joskus rauhallisempaa."

-Aa, sinulla olikin salattu motiivi. Minun seurani on selvästi vaikuttanut luonteeseesi, en tiennytkään olevani näin vaikutusvaltainen. Mutta eikö sairaalalla tulisi tylsää jos käyttäisin kaiken energiani kotona riitelyyn?

"Hiljaisempaa kyllä, mutta tuskin tylsää."

-Hyvä on, näin uteliaisuudesta, kenet minä sitten naisin?

"Cuddyn?"

-Ei tarvetta, minähän kinaan hänen kanssaan vähintään viikottain, miksi suotta mennä naimisiin, jos saan jo kaikki edut töissä? Lisäksi hän on pomoni, elämä samassa asunnossa voisi mennä hankalaksi.

"Huoh, kaikki edutko? Miksi normaalit ihmiset sitten menevät naimisiin tai aloittavat suhteita?"

-Mitenköhän minä sen tietäisin, minähän kun en ole normaali. Joten, valaisisitko asiaa, Wilson. Miksi sinä olet mennyt niin monesti naimisiin?

"Minä tajuan kyllä ilman tuota viisasteluakin, mitä ajat takaa. Ajattelin vain, että sinulle tekisi hyvää ajatella myös parisuhdetilannettasi. En ole nähnyt sinua kenenkään kanssa aikoihin."

-Odotan sitä oikeaa.

"Hauskaa, House. Uskoisin tuon, jos sen sanoisi kuka tahansa muu. Et kai ole luopunut toivosta? Päättänyt hyväksyä sen, että jäät ikuisesti yksin?"

-En ole aivan varma, sanoitko tuon pilkallasi. Alat olemaan jo liiankin hyvä.

"Huoh, sinä se et sitten koskaan vastaa suoraan."

-Se on osa viehätysvoimaani.

"Mitä viehätysvoimaa?"

-Sitä, mikä saa sinutkin kysymään, onko minulla ketään kiikarissa ja olisinko vielä kiinnostunut aloittaa uutta suhdetta, vaikkapa sinun kanssasi.

"..."

-No sano nyt jotain. Olinko muka väärässä?

"Olenko minä todellakin noin läpinäkyvä?"
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 11:09:56 kirjoittanut Beyond »
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: House: Läpinäkyvä K-7 House/Wilson Dialogi, Humour
« Vastaus #1 : 27.06.2012 12:15:55 »
On se! ;D

Mä tykkäsin tästä. Oon kattonut sen verran vähän Housea (vaikka kuulinkin eilen, mitä päätösjakson lopussa tapahtuu), että kyllä nää mulle ihan IC:inä menivät läpi. Sanailu oli nokkelaa ja sellaista, no kuten Wilson taisi sanoakin, ihan kuin vanha aviopari :D

Söpö loppu. Kiitos tästä :D
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: House: Läpinäkyvä K-7 House/Wilson Dialogi, Humour
« Vastaus #2 : 27.06.2012 14:06:40 »
Kiitos, katsu! Hyvä, että ainakin joidenkin mielestä hahmot olivat IC. Voihan se olla itsekritiikkiäkin, että omasta mielestäni he olivat OoC. Who knows?

Jep, todellakin vanha aviopari ;D

Kiitokset ja ole hyvä vaan :D
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

Sacrifice

  • Vieras
Vs: House: Läpinäkyvä K-7 House/Wilson Dialogi, Humour
« Vastaus #3 : 18.08.2012 19:05:31 »
Huolet pois, mä olen katsonut Housea jo pitkään, eikä tämä mun mielestä ollut OoC, ainakaan kovin pahasti :)

Mitäs tästä nyt sanomaan, huvittavaa, ja loppu oli aika söpö :3

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: House: Läpinäkyvä K-7 House/Wilson Dialogi, Humour
« Vastaus #4 : 19.08.2012 22:19:28 »
Sacrifice: Kiitos! :) Hyvä, ettei ainakaan paljoo ollut OoC :D
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.