Kirjoittaja Aihe: All I Ever Wanted ,S (suom.) 1 luku 13.3!  (Luettu 2443 kertaa)

tuhkimo^^

  • Vieras
All I Ever Wanted ,S (suom.) 1 luku 13.3!
« : 10.03.2009 21:44:32 »
Alaotsikko: James/Lily Sirius/Mary sue

Nimi: All I Ever Wanted
Kirjoittaja: Tuhkimo^^
Beta: sinikeiju (kiitos hänelle!)
Genre: Het,Fluff,humour,Romance
Paritukset: James/Lily  Sirius/Maya
Ikäraja: S //Ristiriita alensi ikärajaa
Disclaimer:En omista pottereista mitään.Vain omat hahmoni.
A/N: Ensimmäinen ficcini, joten älkää heti repikö kurkkuani auki!  ;D kertokaa mielipiteenne kannattaako jatkaa. Risut & Ruusut tervetulleita! ja tässä traileri.



All I Ever Wanted

Uusi kouluvuosi on alkamassa..

”Potter sinä pilaat tämän lukukauden vaikka se ei ole vielä edes alkanut!”
”Älä nyt Lily!Tiedän että et voi vastustaa minua.”
”Se on Evans ja häivy siitä tai saat tämän hiuslakkapullon sisällön naamallesi!”

..Mutta koulun uudet oppilaat..

"Öhm..Olenko minä VARMASTI oikealla asemalla?"
"kyllä kai,jos olet menossa tylypahkaan,muussa tapauksessa et."

"Hei minä olen Maya ja öh..onko kaikki hyvin?"
"Äää..on!"
"Okei mutta miksi sinä tuijotat minua noin..öhm..oudosti?"

..Ja uusi henkilökunta..

"Jos en väärin arvaa niin olen teidän viideskymmenes pimeydenvoimilta suojautumisen opettajanne."
"Tuo luku kuulosti kyllä realistiselta."
"Niin arvelinkin."

..Saavat koko koulun sekaisin..

"Kuka on tuonut luokkaani kasan fletkumatoja?!"
"Todennäköisesti se en ollut minä."
"Kuka se sitten oli?"
"Opettaja minä tunnustan.Minä en ehdottomasti ehkä tehnyt sitä."
"Mikä teitä vaivaa?"

..Varsinkin yksi..

"Tuolla hän on!"
"IIIIK!"
"Annatko nimikirjoituksen kirjaani?"
"Olen suurin fanisi ikinä!"

"Piilota minut!"
"Miksi?"
"HETI!"
"Okei,okei rauhoitu.Tänne näin."

..Onnistuvatko opettajat pitämään oppilaat kurissa?..

"Minä vihaan sinua sydämmeni pohjasta Potter!"
"Minäkin vihaan sinua Evans!"
"Kukaan ei usko tuota sarvihaara!"
"Minä tarkoitin sitä todella!"
"Et varmasti tarkoittanut!"
"Potter,Evans,Black rauhoittukaa!"

..Vai yrittävätkö he edes?..

"Opettaja ettekö te aio kieltää heitä?"
"En."
"Miksette?"
"Olen huomannut että he tekevät sen kuitenkin vaikka minä kieltäisin heitä."

..Se selviää ajan myötä..

"Minusta tuntuu että kymmenen norsua tanssisi pääni päällä ripaskaa."
"Mitä ihmeen rispaa?"
"Ripaskaa! Äh..en minä jaksa tässä olotilassa selittää sinulle.Hanki minulle särkylääkettä, pääni kuolee."

..Vai selviääkö?

Kaikki tämä ja paljon muuta ficissä ALL I EVER WANTED.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2013 19:05:01 kirjoittanut Ristiriita »

Canis

  • Kyyninen kynäilijä
  • ***
  • Viestejä: 137
  • Hieman kypsemmän ikäinen ficcaaja...
Vs: All I Ever Wanted ,R (suom.) TRAILERI 10.3
« Vastaus #1 : 10.03.2009 23:08:35 »
Hmm... Mie en ole mikään suuri trailereiden ystävä, enemmän arvostan prologeja ja summaryita, mutta eittämättä ficci tuntuu mielenkiintoiselta. Annahan tulla ensimmäistä lukua tänne päin vaan, kyllä mie ainakin tulen lukemaan  :P
Jos mun tuttuni tulisi, hälle kättä käppäjäisin, vaikk' ois käärme kämmenpäässä, hälle suuta suikkajaisin, vaikk' ois suu suen veressä, vielä vierehen viruisin, vaikk' ois vierus verta täynnä.

Canisin cirjoitucset

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: All I Ever Wanted ,R (suom.) TRAILERI 10.3
« Vastaus #2 : 11.03.2009 13:49:00 »
Ficci vaikuttaa mielenkiintoselta. Hmm.. millonkohan eka luku ilmstyis?
Mut yks pikku juttu mulla ois:

Lainaus
  "Minä vihaan sinua sydämmeni pohjasta Potter!"
"Minäkin vihaan sinua Evans!"
"Kukaan ei usko tuota sarvihaara!"
"Minä tarkoitin sitä todella!"
"Et varmasti tarkoittanut!"
"Potter,Evans,Black rauhoittukaa!"
Sarvihaara on kai tarkotus olla isolla. Ja Black sopis paremmin, jos se ois Musta. :D

NeitiMusta.
P.S Jatkoo vaan kehiin :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: All I Ever Wanted ,R (suom.) TRAILERI 10.3
« Vastaus #3 : 11.03.2009 17:48:07 »
Toi traileri oli todella hyvä ja paritukset just oikeita!  ;D   Niin että jatka vain kirjoittamista (vai oletko mahdollisesti kirjoittanut ficin jo? En voi tietää...) ja muista, että ainakin yksi innokas lukija on ilmoittautunut! Tai luulen kyllä että useampiakin, tekstin laadun perusteella, mutta laitoinpahan vaan...  :P
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Mortti

  • Vieras
Vs: All I Ever Wanted ,R (suom.) TRAILERI 10.3
« Vastaus #4 : 11.03.2009 18:16:41 »
Vaikuttaa hyvin kiinnostavalta vaikka näitä kelmi-ficcejä on tullutkin liikaa luettua  ;D
Trailerissa tämä virhe toistui jatkuvasti:

Lainaus
..Mutta koulun uudet oppilaat..

"Öhm..Olenko minä VARMASTI oikealla asemalla?"
"kyllä kai,jos olet menossa tylypahkaan,muussa tapauksessa et."

"Hei minä olen Maya ja öh..onko kaikki hyvin?"
"Äää..on!"
"Okei mutta miksi sinä tuijotat minua noin..öhm..oudosti?"

Pisteen/pilkun, ja sanan väliin aina välilyönti, eli esim. näin:

Lainaus
"Öhm... Olenko minä VARMASTI oikealla asemalla?"
"kyllä kai, jos olet menossa tylypahkaan, muussa tapauksessa et
."





Noita virheitä tosiaan oli koko ajan havaittavissa, pistivät todella vahvasti silmään.
Toivottavasti ensimmäisen osan saat kirjoitettua nopeasti.

- Mortti
« Viimeksi muokattu: 11.03.2009 18:21:04 kirjoittanut Mortti »

tuhkimo^^

  • Vieras
Vs: All I Ever Wanted ,R (suom.) TRAILERI 10.3
« Vastaus #5 : 11.03.2009 18:38:58 »
kiitos kommenteista!

Canis Itse tykkään trailereista mutta en aina. (sori melko sekava vastaus.) Ensimmäinen luku melkein valmis!

NeitiMusta Hyvä kun sanoit tuosta koska en itse sitä huomannut. :) Mietin kauan että laitanko Siriuksen sukunimeksi Black vai Musta ja tähän traileriin laitoin ton Black. Mutta nyt ensimmäistä lukua kirjoittaessani vaihdan sen Mustaksi koska se on sittenkin parempi. :D

Salla Aloitin juuri kirjoittamaan ekaa lukua ja se on melkein valmis (jee!) :D ja hyvä jos edes yksi innokas lukija.

Mortti Kiitos tosi paljon tästä kommentista! Tiedän olevani melko huono kieliopissa ja hyvä että huomautit tuosta ja yritän jatkossa korjata noi virheet. :)


Toivon lisää kommentteja. ;D

- Tuhkimo^^

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: All I Ever Wanted ,R (suom.) TRAILERI 10.3
« Vastaus #6 : 12.03.2009 17:04:30 »
Jes! Pistä se luku nyt vaan mahdollisimman nopeasti tulemaan!!!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


tuhkimo^^

  • Vieras
Vs: All I Ever Wanted ,R (suom.) TRAILERI 10.3
« Vastaus #7 : 13.03.2009 17:45:25 »
Ekana, Kiitos Kelmikiti kommentista! hyvä jos tykkäsit :D
 
1.   Uusi alku

”Onko minun pakko mennä sinne, sinne..äh en muista edes sen koulun nimeä!” Nuori tyttö intti äidilleen vastaan ja haroi samalla pitkiä tummia hiuksiaan.
”En jaksa sitä pakoilua jos oppilaat ovat samanlaisia kuin Beuxbatonsissa!”
”Maya. Minä olen ilmoittanut jo sinut sinne ja itse sanoit että haluat elää normaalia elämää!” Mayan äiti Beth sanoi tyttärelleen närkästyneenä.
” En usko että sinua jahdataan Tylypahkassa.” Hän jatkoi, sai tyttäreltään tuiman katseen ja huudon.
”Tiedätkö sinä kuinka paljon siellä on jästisyntyisiä?!”
”En ole ottanut selvää asiasta mutta rauhoitu nyt Maya!”
”Ainakin puolet oppilaista on ja luuletko että he eivät ole kuulleet minusta?!”
”Älä nyt Maya. Sinun pitää kestää julkisuuden haittapuolet. Itse halusin laulajaksi.”

En käsitä miksi koskaan olen tehnyt niin tyhmän päätöksen kuin aloittaa laulajan uran. Siinä joutuu aina pakoilemaan ihmisiä. Mutta toisaalta taikakoulussa on kyllä se hyvä puoli että jos olet jästimaailmassa julkkis, niin kaikki eivät silti tunne sinua. Mutta se on pieni lohtu! Ajatteli Maya onnettomana ja lähti laahustamaan huoneeseensa. Maya istahti sängylleen ja huokaisi. Jos hänellä olisi ollut ystäviä, hän olisi heti soittanut heille mutta hänellä ei ollut ystäviä. Kaikki halusivat olla hänen seurassaan vain sen takia että hän oli kuuluisa. Maya otti valokuvan pöydältä sänkynsä vierestä ja katsoi sitä pitkään. Kuvassa oli hänen isänsä joka oli rakastunut ja karannut hänen entisen managerinsa kanssa. Se oli särkenyt hänen äitinsä sydämen ja sen jälkeen he muuttivat Ranskaan.

”Kai minun on pakko aloittaa pakkaaminen.” hän sanoi itselleen ja veti matka-arkkunsa esiin sängyn alta.

”Ashley tule jo!” Lily Evans sanoi turhautuneena ystävälleen Ashley Sykesille.
”Olet katsonut ne rätit sieltä korista jo ainakin kymmenen kertaa!”
Lily ja Ashley olivat Viistokujalla ostamassa koulutarvikkeita ja Matami Malkinilla he olivat olleet jo melkein kaksi tuntia.
”En tajua sinua Lily. Miten voit tehdä vaateostokset alle tunnissa?” Ashley sanoi ja ei ollut huomaavinaan Lilyn kärsivää ilmettä. Hän jatkoi korin penkomista.
”Sinulla olet löytänyt jo kuusi toppia, neljä hametta, kahdet housut ja kaksi takkia. Eikö se riitä?” Lily sanoi ja huokaisi syvään.
”En tajua miten sinulla on edes varaa tuohon.”
”Isän lompakolla oli antelias.” Ashley vastasi ja hymyili viekkaasti Lilylle.
”Menitkö sinä varastamaan rahaa?!” Lily kysyi tyrmistyneenä koska tiesi Herra Sykesin olevan tiukka rahan kanssa.
”Ehkä vähän.” Ashley myönsi huvittuneena.
”Älä nyt Lily! Ei se ole noin kauheaa.”
”Ei kai sitten.” Lily sanoi hiukan empien mutta antoi asian kuitenkin olla.
”Hyvä. Nyt minulla on tarpeeksi vaatteita jotta voimme lähteä” Ashley sanoi ja Lily huokaisi helpotuksesta.

”Tule jo Anturajalka!” James Potter huusi ystävälleen Sirius Mustalle joka oli jäänyt juttelemaan kahden Korpinkynnessä olevan tytön kanssa Säilä & Imupaperin eteen.
”Siriusta on turha hoputta kun hän puhuu tytöille.” Remus sanoi huvittuneena ja vilkaisi Siriukseen päin.
”Tulossa ollaan!” Sirius huudahti ja lähti tyttöjen luota kohti Jamesia ja Remusta.
”Kysyin jo Amyltä voisiko hän antaa minulle ”tukiopetusta” liemistä. ” Hän lisäsi pilke silmäkulmassaan.
”Eli yrität saada hänet nuoleskelemaan kanssasi.” James naurahti ystävänsä idealle.
”Tai luutakomeroon.” Remus lisäsi
”Tänä vuonna aion tehdä jonkun teon joka jää Tylypahkan historiaan!” Sirius ilmoitti teatraalisesti ja naurahti perään.
”Se teko taitaa olla tyttöjen iskeminen tai jälki-istunto ennätys!” James anoi virnistäen.
”Te taidatte olla jo ennätysten kirjassa tuosta jälki-istunnosta.” Remus vastasi ja kiitti jumalaa mielessään että ei ole joutunut kovin montaa kertaa jälki-istuntoon.
”Mutta minä jään kyllä kanssasi historiaan tuossa jälki-istunnossa! Se on varmaa!”
Hän lisäsi ja pukkasi Siriusta niin että tämä oli kaatua roskakoriin. Remus tyrskähti huvittuneena ja avasi Kolmen Luudanvarren oven.

”Hei katso tuolla on kelmit!” Ashley huudahti istuessaan Kolmessa Luudanvarressa Lilyn kanssa ja osoitti Jamesia ja Remusta jotka nauroivat Siriukselle, joka oli juuri kaatumaisillaan roskakoriin.
”Voi ei!” Lily voihkaisi.
”Toivottavasti ne ei tule tänne.”
Samassa James, Remus ja Sirius Astuivat nauraen Kolmeen Luudanvarteen.
”Sirius on kyllä komea.” Ashley sanoi Lilylle
”Mutta aivan liian rauhaton makuuni. Miltä minä näytän?”
Ashley kysyi yhtäkkiä ja otti peilin laukustaan ja katsoi siihen.
”Voi ei! Hiukseni eivät pysy niin kuin haluaisin!” Ashley sanoi hätääntyneenä ja katsoi anovasti Lilyyn.
”Lainaatko minulle sitä… Öh.. sitä jotain lakkaa?”
”Ai hiuslakkaa?”
”Sitä juuri!”
Lily otti hiuslakkapullon laukustaan ja ojensi sen Ashleylle.

”Katso Anturajalka! Lily ja Ashley ovat tuolla. Mennään heidän pöytäänsä?” James sanoi ja pökkäsi Siriusta kylkeen.
”Veikkaan että Lily ei halua sinua sinne.” Remus sanoi
”Luulen että hän ilahtuisi jos menisimme sinne.” James lisäsi toiveikkaana
”Lily on kaunistunut.” Sirius tokaisi ja James mulkaisi häntä uhkaavasti.
”Se oli vitsi, Sarvihaara!”
”Hyvä koska muuten liiskaisin sinut siihen.”
Sirius vain virnisti ystävänsä uhkaukselle ja he lähtivät kermakaljat kädessään tyttöjen pöytää kohti.

”Voi ei! Kelmit ovat tulossa Tänne!” Lily sähähti ystävälleen joka sai juuri hiuksensa hyvin.
”Rauhassa Lily. Ollaan kuin ei huomattaisi heitä.” Ashley sanoi ja ojensi hiuslakan Lilylle takaisin ja samassa James ja Sirius saapuivat heidän pöytänsä luo.

”Tervehdys kaunokaiset!” Sirius sanoi iloisesti virnistäen Lilylle ja Ashleylle.
”Anna olla Musta!” Ashley tiuskaisi nopeasti.
”Ollaanpas sitä hyvällä tuulella.” Sirius sanoi ja esitti loukkaantunutta.
”Hei Lily!” James sanoi ja hymyili Lilylle. Mutta sai vastaukseksi vihaisen mulkaisun Lilyn suunnalta.
”Koko kouluvuosi tulee olemaan loistava koska sinä olet johtaja tyttö ja minä johtaja poika.”
”Potter, sinä pilaat tämän kouluvuoden vaikka se ei ole vielä edes alkanut!” Lily tiuskaisi Jamesille ja puristi hiuslakkapulloa joka oli hänellä edelleen kädessä.
”Älä nyt Lily! tiedän että et voi vastustaa minua.” James sanoi melko omahyväisesti virnistäen.
”Se on Evans ja häivy siitä tai saat tämän hiuslakkapullon sisällön naamallesi!” Lily huudahti kiukkuisena ja laittoi hiuslakkapullon isku valmiuteen Jamesin naaman eteen.
”Ihan rauhassa Lil- Evans siis.” James sanoi hiukan pelästyneenä outoa suihkutepulloa ja perääntyi Lilyn luota jolloin Lily laski hiuslakan takaisin laukkuunsa.
”Mitäs te täällä?” Remus kysyi ystävällisesti
”Tulimme ostamaan koulutarvikkeita koska huomenna on lähtö Tylypahkaan ja emme ehtineet ennemmin.” Lily vastasi ja hymyili hiukan Remukselle. Hän oli aina pitänyt pojasta, koska tämä ei yrittänyt iskeä tyttöjä koko ajan ja ymmärsi koulun tärkeyden.
”Sama juttu meillä! James ei ole muusta puhunutkaan kuin sinusta koko loman ajan.” Sirius virnisti.
”Puolessa välissä lomaa pääni oli jo mustelmilla.”
”Miksi ihmeessä?” Ashley kysyi hiukan hölmistyneenä.
”Aloitin lyömään päätäni seinään aina kun James puhui liikaa Lily-kukkasesta ja silloin hänen oli pakko lopettaa puhuminen, koska hän ei halua vahingoittaa minua.” Sirius virnisti leveästi.

Lily ja Ashley pyörittelivät vain silmiään ja nousivat
”Meidän pitää mennä nyt vanhempani ovat tulossa hakemaan. Nähdään huomenna.”
”Hei sitten kaunokaiset!” Sirius hihkaisi kovaan ääneen ja sai uteliaita vilkaisuja viereisistä pöydistä.
”Hei vain Lily!” James huudahti juuri kun tytöt olivat ovella ja Lily tyytyi vain mulkaisemaan häntä vihaisesti.

Maya istui autossa yhdessä äitinsä kanssa Kings’ Crossin aseman edessä.
”Voi Maya minun tulee sinua todella ikävä!” Beth sanoi ja rutisti tyttärensä tiukkaan syleilyyn.
”Äiti! äh.. en saa henkeä!” Maya sanoi ja sai itsensä irti äidin otteesta.
”Toivottavasti en unohtanut mitään.. lähetäthän sitten tavaroita, jos unohdin jotain tärkeää kotiin?”
”Kyllä.”
”Minun täytyy mennä nyt, etten myöhästy. Nähdään joskus.” Maya sanoi ja laittoi suuret aurinkolasit nenälleen, hatun päähän ja nousi autosta kohti tuntematonta.


A/N: Tässä oli siis eka luku. Toivottavasti tykkäätte ja kommentteja saa (ja pitää) laitta.. ;D

- Tuhkimo^^

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: All I Ever Wanted ,R (suom.) 1 luku 13.3!
« Vastaus #8 : 13.03.2009 19:50:36 »
Eka luku. Jes! No, tää oli hyvä luku. Ei viel voi sanoo, et tää oli äärimmäisen jännittävä, koska eihän mitään oo sillain tapahtunut.
Mut yks juttu tässä kyl oli :
Lainaus
  Kai minun on pakko aloittaa pakkaaminen.” hän sanoi itselleen ja veti matka-arkkunsa esiin sängyn alta.   
Esim tässä. Sen pitäis olla... --> pakkaaminen", hän sanoi. Luulisin.  :D

Ja sit niiden väliin, missä alkaa eri henkilöiden tapahtumat, vois tulla vähän isommat välit, tai sit joku merkki, että nyt vaihtuu : esim. *** <-- muutama tollanen.

NeitiMusta.
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Canis

  • Kyyninen kynäilijä
  • ***
  • Viestejä: 137
  • Hieman kypsemmän ikäinen ficcaaja...
Vs: All I Ever Wanted ,R (suom.) 1 luku 13.3!
« Vastaus #9 : 13.03.2009 21:40:05 »
Tykkäsin tästä luvusta kovasti, vaikkakin tapahtumat välillä olivat vähän poukkoilevia. Samoin kirjoitusvirheitä oli jonkin verran pitkin matkaa, ja suosittelisinkin betareaderin käyttämistä apuna  :D

Todella omalaatuinen idea tuo, että Maya on jästimaailmassa kuuluisa laulaja. En muista aiemmin lukeneeni ficciä, jossa jollakin hahmolla olisi sellainen tausta. Varmasti siitä saa paljon hauskoja juttuja irti, kunhan tyttö pääsee Tylypahkaan asti. Lilyn ja Jamesin väliset säpinät olit kuvannut hyvin, ja hahmot tuntuivat muutenkin olevan omia itsejään, pisteet siitä.

Kirjoita ihmeessä jatkoa, tarina vaikuttaa todella lupaavalta, ja minä ainakin haluan lukea lisää Mayasta.
Jos mun tuttuni tulisi, hälle kättä käppäjäisin, vaikk' ois käärme kämmenpäässä, hälle suuta suikkajaisin, vaikk' ois suu suen veressä, vielä vierehen viruisin, vaikk' ois vierus verta täynnä.

Canisin cirjoitucset

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: All I Ever Wanted ,R (suom.) 1 luku 13.3!
« Vastaus #10 : 14.03.2009 17:39:47 »
tää oli hyvä.
Onko sulla betaa? jos ei nii suosittelen, kirjoitusvirheitä oli aika tavalla ja se häiritsi vähän lukemista. idea oli joka tapauksessa upea. älä lannistu vaan kirjoita!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


tuhkimo^^

  • Vieras
Vs: All I Ever Wanted ,R (suom.) 1 luku 13.3!
« Vastaus #11 : 15.03.2009 10:53:43 »
Kiitos kommenteista!

Yritän olla lannistumatta. (ja toivottavasti onnistun siinä, koska haluan kirjoittaa tätä kovasti!)
 Mulla on  yksi beta mutta tässä ajattelin ottaa vielä toisenkin betaamaan tätä. :) En edes uskaltaisi kirjoitaa ilman betaa ;D (olen senverran huono kieliopissa ja kirjoitusvirheitä en oikein itse huomaa.)

En tiedä koska saan aloitettua toista lukua kun on kokeita koulussa taas aikalailla, mutta yritän saada kirjoitettua ja etsin sitä toista betaa. :)

Toivon lisää kommentteja ja jos joku lukija esim. haluaa betata tätä nii yhteydenottoja vaan yksärillä. :)

- Tuhkimo^^
« Viimeksi muokattu: 15.03.2009 11:09:39 kirjoittanut tuhkimo^^ »