Kirjoittaja Aihe: Twilight: Täydellinen vaatii täydellisyyttä | S | Rosalie/Royce/(OFC)  (Luettu 1318 kertaa)

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Nimi: Täydellinen vaatii täydellisyyttä
Ikäraja: S
Tyylilajit: angst, romance, perusdrama, ficlet
Paritus/Päähenkilöt: Rosalie/Royce/(OFC)
Vastuuvapaus: S. Meyer omistaa Rosalien sekä Roycen, mutta tarinan juoni kuuluu minulle. En saa tekstistäni minkäänlaista taloudellista korvausta.
Haasteet: Genre10 ja One True Something
Tiivistelmä: Täydellinen nainen tarvitsee täydellisen rakkauden.
 


Täydellinen vaatii täydellisyyttä


Valheellinen poskisuudelma ja kaunisteleva hymy. Rakkauden sanoja, jotka eivät tule käymään todeksi. Kuiskaukset kartanohäistä ja kultahiuksisista lapsista, nekin miellyttääksesi minua.

Luulet – muttet kuitenkaan –, etten näe huulipunatahroja niskassasi, tunne vaniljaista parfyymia poskillasi. Kuinka hymyilet itseksesi ja silmäsi tuikkivat safiireina. Minä kysyn syytä ja sinä naurat hiljaa, pudistat päätäsi tarinoiden valheita. Mutta minä tunnen sen kosketuksestasi, näen sen huuliltasi.

Täydellinen nainen tarvitsee täydellisen rakkauden. Rose, sinä olet täydellinen.

Äiti kuiskasi sen kerran minulle yön synkimpinä tunteina ja halasi vartalonsa omaani vasten, kun en enää jaksanut hymyillä. Hän vakuutti elämäni olevan loistavaa – jottei jopa erinomaista – ja häideni saavuttavan kuiskauksien huipentuman seurapiireissä. Valkoinen silkkiunelma lukkojen takana, kukkavalinnat häidensuunnittelijan laukussa. Sen on määrä olla täydellistä ja niinhän se onkin,

kun kieltäydyin enää näkemästä.
« Viimeksi muokattu: 16.06.2012 20:06:16 kirjoittanut Deph »
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku