Kirjoittaja Aihe: Pullollinen painovoimaa (romance, S, one-shot)  (Luettu 1381 kertaa)

elendir

  • haaveilija
  • ***
  • Viestejä: 139
  • oi jos silmät saisin kaltaisensa...
Kirjoittaja: Elendir
Ikäraja: S
Genre: Romance
A/N: Ajatus painovoimasta ja onnellisuudesta samassa lauseessa alkoi kiehtoa ja onnellisuuden puuskassa siitä kehkeytyi tällainen pieni pätkä rakkautta.


Katson ikkunasta, kun sinä kierrät lätäkön ja hypähdät märän sanomalehden yli. Sadetakkisi on kovassa koitoksessa kaatosateessa, mutta selviää kunnialla loppuun asti sinun astuessa kahvilaan. Katsot hetken ympärillesi etsien. Vilkutan sinulle ja kasvosi sulavat lämpimään hymyyn nähdessäsi minut.

”Hei”, minä sanon iloisesti ja hymyilen.

”Heipä hei”, sinä naurat ja roiski takistasi valuvaa vettä päälleni. Minä nauran vapautuneesti ja vedän sinut istumaan.

”Minulla on sinulle jotain, mutta sinun pitää ensin kertoa mitä tahdot, ennen kuin annan sen sinulle”, sanot salaperäisesti ja hymyilet vinosti silmät siristyen.

”Haluaisin kaakaon ja lämpimän suukon vierelläni istuvalta mieheltä”, vastaan ja pujotan sormeni käteesi.  Silmäsi välähtävät ovelasti ja tiedän sinun nauttivan keskustelusta.

”Miksi haluat sellaisia?” kysyt ja käännät pääsi kenoon.

”Koska ne tekevät minut onnelliseksi”, sanon lempeästi ja kallistan päätäni samalla tavalla kuin sinä. Sormesi karkaavat otteestani ja pörröttävät hiuksiani.

”Entä jos saan sinut onnelliseksi toisella tavalla?” kysyt ja kallistat päätäsi vielä hitusen enemmän.

”Voit yrittää”, naurahdan ja silitän hiuksiasi. Sinä alat kaivaa märän takkisi taskuja keskittynyt ilme kasvoillasi. Katson sinua hymyillen ja naurahdan.

”Hahaa! Tässä!” huudahdat ja nostat taskustasi pienen tyhjän lasipullon. Katson sinua epäilevästi, selitystä odottaen.

”Sinähän tiedät miten ihmiset alkavat leijua, kun he tulevat onnellisiksi”, selität kuin mikäkin professori. Minä kallistan päätäni esittäen kyllästynyttä ja alan tutkia kynsiäni.

”Tähän pulloon sinä voit sulkea painovoiman, jotta leijuisit, ja silloin olet onnellinen!” kerrot innostuneesti.

”Enhän minä osaa sulkea painovoimaa pulloon”, nauran ja vedän sinut halaukseen.

”Tiedän. Siksi minä tulenkin tekemään sen puolestasi ja näen sinut onnellisena”, kuiskaat korvaani.

”Sinä saat minut leijumaan, vaikka painovoimaa olisikin ilmassa”, kuiskaan takaisin ja hengitän sisääni raikasta tuoksuasi.

”Sinä saat minut rakastumaan itseesi, vaikket tee yhtään mitään”, kuiskaat ja nostat pääni ylös.

Suudelmasi poistaa painovoiman pelkän rakkauden voimalla.





« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 21:36:13 kirjoittanut flawless »
Jos leijuminen johtuu ilosta, tuleeko painovoimattomassa tilassa onnelliseksi? Tasan ei mene nallekarkit!

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Vs: Pullollinen painovoimaa (romance, k-7, one-shot)
« Vastaus #1 : 20.11.2012 14:32:38 »
Höh, miksei kukaan muu ole kemmontoinut tähän?  :o Mun mielestä tämä oli tosi ihana... varsinkin tällaiselle höppänälle niin kuin minä. Propsit otsikosta ja siitä ettet ollut pilannut tätä liialla koristeellisuudella. :)
« Viimeksi muokattu: 21.11.2012 16:05:07 kirjoittanut dramaqueen »

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

elendir

  • haaveilija
  • ***
  • Viestejä: 139
  • oi jos silmät saisin kaltaisensa...
Vs: Pullollinen painovoimaa (romance, k-7, one-shot)
« Vastaus #2 : 02.12.2012 17:04:11 »
Vau, kiitos kommentista dramaqueen! On aina ihanaa saada kommentteja ikivanhoihin unohdettuihin tarinanpätkiin :) Ja kyllä, tämä on vähän kirjoitettu höppänöille, koska olen itsekin sellainen!
Jos leijuminen johtuu ilosta, tuleeko painovoimattomassa tilassa onnelliseksi? Tasan ei mene nallekarkit!