Kirjoittaja Aihe: Ikuisesti sinun, rakkaani (K-11, D/Hrm)  (Luettu 2170 kertaa)

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Ikuisesti sinun, rakkaani (K-11, D/Hrm)
« : 04.10.2014 18:39:19 »
Kirjoittaja: Pineapple_Girl
Ikäraja:K-11, ainakin tällä hetkellä
Varoitukset: -
Paritus: Draco/Hermione
Vasuuvapaus: Juu, en omista hahmoja & paikkoja, ne kuuluvat mahtavalle Rowlingille!

A/N: Joo tämmöistä tuli tänä päivänä kirjoitettua, kun halusin nyt jonkun tarinan aloittaa. Kommentteja olisi kiva saada.  ::)



Draco istui kirjastossa kädessään kirja Taikajuomat edistyneille 6, mutta ei edes lukenut sitä. Hän vain katsoi erästä tyttöä.

"Draco! Draco!" Blaise yritti heiluttaa kättänsä Dracon edessä. Pian Draco säpsähti ajatuksistaan.

"Mitä nyt?" hän kysyi.

"Kysyin vain, että miksi tuijotit kuraveri-Grangeria?" Blaise naurahti. Hän oli siis huomannut. Huomannut, ketä Draco oikein tuijotti.

"En minä häntä tuijottanut!" Draco valehteli.

"Etpä vissiin.." Blaise sanoi.

"No en! Miksi olisin?" Draco kysyi, vaikka tiesi itsekin siihen vastauksen. Draco oli ihastunut Hermioneen viime vuonna, ja katsoi tyttöä aina salaa, kun sai siihen mahdollisuuden.

"Taidan mennä nukkumaan" hän sanoi Blaiselle, ja paukautti kirjan kiinni.

"Okei" Blaise mutisi.

 Draco sanoi muotokuvalle salasanan, ja meni suoraan peittonsa alle. Peitto oli pehmeä ja untuvainen. Se lämmitti mukavasti kylmässä huoneessa. Hän nukahti Hermionen ajatteluun.



Draco oli seisomassa valoisassa huoneessa. Draco katseli ympärilleen, mutta ei nähnyt mitään. Hän näki vain valoa. Jonkun ajan päästä hänen eteensä asteli vaaleaan, pitkään mekkoon pukeutunut Hermione. Hän näytti hyvin kauniilta, Dracon mielestä kauniimmalta kuin kukaan muu.

"Draco" Hermione kuiskasi.

"Hermione" Draco sanoi. Hetken aikaa oli hiljaista, mutta sitten Hermione sanoi aivan hiljaa: "Sinä tiedät" Draco oli hämillään. Mitä hän tiesi?

"Mitä minä tiedän?" Draco kysyi.

"Sen. Ettet ole minulle tarpeeksi hyvä. Sitä paitsi, taidan olla ihastunut Roniin." Hermione kertoi.

"Miten niin en ole sinulle tarpeeksi hyvä?" Draco kysyi. Hermione pudisti päätään.

"Et voi saada minua. Jos olisit arvoiseni, voisin olla ikuisesti sinun, rakkaani. Mutta ei sinusta taida olla siihen." Hermione sanoi.

"Kyllä minusta on siihen. Näytän vielä, että olen arvoisesi!" Draco melkeinpä aneli.

"No, voit yrittää. En odota pitkään, rakas. Katsotaan pystytkö siihen." Hermione sanoi ja katosi valon hohtoon.




Draco heräsi hiljalleen unestaan. Kylmyys ja pimeys tummustivat Dracon kasvot. Hänen vartaloonsa värisi kylmyys, kun hän nousi sängystä istualleen, ja hänen jalkapohjansa koskivat kivistä lattiaa.

"Minulle kelpaisi nyt lämmin suihku" Draco tuumi itsekseen.

 Hän nousi sängystä koko ruumiillaan ylös ja asteli kohti kylpyhuonetta. Vaatteet olivat äkkiä poissa, ja pian hänen vartalonsa pääsi hohtavan kuumaan veden syleilyyn. Draco otti shampoon ja levitti sitä hiuksiin. Hän laittoi silmänsä kiinni ja nautti veden lämmöstä, samalla kun shampoo huuhtoutui hänen päälaeltaan. Hän sulki suihkun, ja otti sitten pyyhkeen itsensä kuivaamiseksi. Hän sivelsi pyyhkeen ympäri kehoaan ja sitten kuivasi hiuksensa. Hän puki vaatteensa, eli luihuisen koulupuvun.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 06:46:19 kirjoittanut Kaapo »
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes

luku_toukka

  • ***
  • Viestejä: 82
Vs: Ikuisesti sinun, rakkaani (K-13, D/Hrm)
« Vastaus #1 : 04.10.2014 23:08:55 »
Jee uutta Dramionee!!! Ei tarvii varmaa kertoo et oon ihan hulluna siihen ;)

Lainaus
"Sen. Ettet ole minulle tarpeeksi hyvä. Sitä paitsi, taidan olla ihastunut Roniin." Hermione kertoi.
No tottakai Dracomussu on Hermylle tarpeeks hyvä, paras!

Lainaus
Hän nousi sängystä koko ruumiillaan ylös ja asteli kohti kylpyhuonetta.
Toi "nousi koko ruumiillaan ylös" oli vähän hassu kohta, koska mulle tulee siitä mieleen, että se ruumis ois jotenkin leijaillu tai pongahtanut sillen jäykkänä ylös.

Mutta jatkajatka vaa, mä täällä oottelen :)
Maybe it's not about the happy ending
Maybe it's about the story