Kirjoittaja Aihe: Lumienkelit käsikkäin, S  (Luettu 3960 kertaa)

Puulaatikko

  • ***
  • Viestejä: 152
Lumienkelit käsikkäin, S
« : 09.12.2007 16:09:53 »
Author: Puulaatikko
Rating: S
Genre: Fluff, kai. ^^' Femmeksi tämän myös ajattelin, mutta sen saa lukija päättää. Ficlet.
Disclaimer: Koko hötäkkä on minun.
A/N: Pari ystävää halus välttämättä lukea jonkin tekstini, niin kirjoitin tämän heille varta vasten. ^^

Voisin suudella lumihiutaleet silmäripsistäsi suliksi.
Voisin painaa poskeni lumisiin hiuksiisi.
Voisin kaatua viereesi lumihankeen ja tekisimme siihen vierekkäiset lumienkelit. Ja ne lumienkelit olisi käsikkäin, ihan niin kuin mekin, ja auttaisit minut nousemaan ylös niin, ettei lumienkelini helmaan jäisi kenkäni jälkeä. Putsaisimme toistemme selät ja suutelisin paljasta niskaasi niin, että kylmät väreet kulkisivat selkääsi pitkin. Huomaisit, että toisessa lapasessani on kissan karvoja, arvaisit, että silitin kissaani ennen kuin lähdin. Tahtoisit pudistella lapaseni ja sormiani paleltaisi, mutta puhaltaisit niihin taas lämpöä. Heittäisit lunta päälleni, juoksisit karkuun ja lähtisin perääsi. Kun saisin sinut kiinni vetäisin sinut halaukseen, johon myös meidän lumienkelimme yhtyisivät.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2010 14:49:14 kirjoittanut Karolain »
Ilman sinua olen lyijyä.

Ashtray

  • Lady Stardust
  • ***
  • Viestejä: 450
  • i will battle for the sun
    • LJ
Re: Lumienkelit käsikkäin, G
« Vastaus #1 : 09.12.2007 17:02:47 »
Aww, suloista ja fluffyista. Yksinkertaista ja kevyttä. Juuri sellaista, jota halusin nyt lukea. ^^ Tässä on kaikki kohdallaan, ihanan kevyt ja jotenkin... helppo tunnelma. Tykkään noiden lauseiden rakenteista ja siitä, miten käytät koko tekstin ajan konditionaalia.

Tosin, ihan pakko myös viilata pilkkua. Yleensä en pilkkusääntöihin kommenteissani tartu, mutta tässä oli sen verran häiritsevä, että pakko mainita.

Lainaus
Ja ne lumienkelit olisi käsikkäin, ihan niin kuin mekin ja auttaisit minut nousemaan ylös
Tuon ihan niin kuin mekin jälkeen pilkku, ihan vain jo selkeydenkin takia. (:

Kiitos, mukava pikku teksti tähän väliin.

Ashtray
I'll pretend that my heart and my head are well.

Puulaatikko

  • ***
  • Viestejä: 152
Re: Lumienkelit käsikkäin, G
« Vastaus #2 : 09.12.2007 20:58:19 »
Ashtray, kiitos paljon. ^^ Pilkkuvirhekin nyt korjattu.
Ilman sinua olen lyijyä.

Schrei

  • *
  • Viestejä: 1
Re: Lumienkelit käsikkäin, G
« Vastaus #3 : 18.12.2007 20:29:19 »
Söpöä, ihanaa, kaunista<3 Mä pidin hyvin paljon (:  Sitä oli mukava lukea.. En osaa selittää. Mä vaan pidin siitä! Olenpa positiivinen:) WAU! Sain kommentoida vaikka ylensä kiellät sen minulta:D Osaat kirjoittaa:) Lyhyt, mutta sait kaiken mitä pitääkin olla siinä.  Tykkäsin(:
Sid♥

Puulaatikko

  • ***
  • Viestejä: 152
Re: Lumienkelit käsikkäin, G
« Vastaus #4 : 18.12.2007 20:39:43 »
Schrei, jee! :D Kommentti! ^^ Tottakai sun tulee olla positiivinen, luet sentään mun tekstiä. :D  Yleensähän sulta kommentoiminen kielletään jos teksti on vaan mulla jossain, right? ;) Mutta suurisuuri kiitos!<3(:
//Ainii... Saako mua vielä häiritä se mitä et halunnut kirjottaa? Nimittäin häiritsee. ^^'
Ilman sinua olen lyijyä.