Kirjoittaja Aihe: All I see is beautiful people (K-11, angst)  (Luettu 1513 kertaa)

Ajatar

  • Vieras
All I see is beautiful people (K-11, angst)
« : 28.05.2012 15:50:18 »
Kirjoittaja / Writer Ajatar
Ficin nimi / Fic's name All I see is beautiful people
Ikäraja / Suitable  K-11 (+13yrs!)
 Varoitukset / Warnings mainintoja  lääkeriippuvuudesta, mainittu itsemurha
Tyylilaji / Genre angst

****

The only thing I see is beautiful people

Arpiset käsivarret, itkeneet silmät, laihat hymyttömät kasvot. Siinä olivat minun tärkeimmät piirteeni. En ole mitään erityistä, en ole kaunis en lahjakas. En ole kenenkään unelmalapsi. On turhaa yrittää kätkeä masentuneisuus kapinallisen käytöksen taakse. Ihmisten kysyvät, ihmettelevät katseet. Koruttomat "mikä sun on?"-lauseet. En tahdo heidän katsovan minuun. Olen liian kaukana siitä mitä he ovat.

Don't you know, you're beautiful

Katselen tyhjenevää kipulääkepakettia. Miten musta tuli tällainen? Miten mä saatan tehdä tän itselleni?  Aivan kuin sieluni ei kuuluisi enää  ruumiiseeni, aivan kuin sieluni haluaisi lopettaa, mutta ruumiini ei kykene siihen. Käteni tärisevät. En tahdo, en halua. Olen heikko, en kykene työntämään sitä pois edestäni. Tiedän että elämäni on lopussa ennen kuin se alkaakaan, jos jatkan tätä.

Don't let them bring you down

Kuin hidastetussa elokuvassa alan vaipua horrokseen.   Paketillinen kipulääkkeitä, purkki äidin rauhoittavia. Tiesin että pian kohtalo puuttuisi peliin. Tiesin syvällä sisimmässäni että tätä halusin. Vajota kylmälle lattialle, maata siinä kunnes näkisin tunnelin päässä loistavan valon. En halunnut rankaista itseäni jatkamalla tätä enää. Kirjoitin tokkuraisella käsialalla pieneen ruutulappuun. "Jokainen hetki oli tuskaa. Anteeksi".



« Viimeksi muokattu: 08.05.2015 01:29:12 kirjoittanut Pyry »

Marlena

  • ***
  • Viestejä: 32
Vs: All I see is beautiful people (K-13, angst)
« Vastaus #1 : 30.05.2012 13:53:10 »
Mitä! Miten kukaan ei ole kommentoinut tähän vielä mitään? Hah, no sitten saan ensimmäisen kommentoijan kunnian.

Tää oli ihanaa tekstiä, aijaijai ♥ En osaa sanoa tähän mitään järkevää; virheitä en havainnut kun tämän ensimmäisen kerran luin. Kaikki oli hyvin, niin kuin pitikin. Sun kerrontatyyli ihana :)

Ajatar

  • Vieras
Vs: All I see is beautiful people (K-13, angst)
« Vastaus #2 : 31.05.2012 17:23:19 »
Marlena, kiva että tykkäsit ^^