Kirjoittaja Aihe: Kultainen trio jr. (Rose/Scorpius, K-11)  (Luettu 5837 kertaa)

Dominokeksipaketti

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Kultainen trio jr. (Rose/Scorpius, K-13)
« Vastaus #20 : 12.06.2012 18:21:20 »
Hihii, tää on ihana ficci! <3 Kun aloitin lukemaan, niin ajattelin että "Ei tähän mitään kunnollista juonta synny" mutta olin tyhmä! Oot tosi hyvä kirjottaa oikeesti, mistä sinä näin jännittävän juonen keksit?  :) Olen oikeasti tähän koukussa! IHANA!! Okei rauhotun... Niinkuin joku jo sanoi, niin tämä on ihan kuin Rowlingin kirjoittama! Anteeksi, mitään järkevää ei synny! Olet muuten hyvin tiivistänyt tuon Harryn kertomuksen!  ;) Jatka tooosi pian!

~ DKP

PS. Anteeksi tälläinen asia, joka ei yhtään ficciisi liity, mutta oletkos sinä Vuotiksessa samalla nimimerkillä?

LunaLovegood

  • Hippie
  • ***
  • Viestejä: 186
Vs: Kultainen trio jr. (Rose/Scorpius, K-13)
« Vastaus #21 : 21.07.2012 12:51:49 »
Welmasein:Hyvä, että pidit ficistäni. Juuri tuon kahleettomuuden takia aloinkin tätä kirjoittamaan. Kiitos kommentistasi :)

hiphei!:Kiitos! :) Mä itseasiassa taisin kokonaan skipata Voldemortin paluun :O hups..

Miss Weezly:Kiva että pidit! Kiitos kommentistasi :)

MiNi: Kiitos. Ja en todellakaan luovu kruunustani. Vaikka kuinka neuvoit mut tänne. Voivoi Sulkeiden suurta kuningatarta.. :D Joo en sano enempää.

Dominokeksipaketti:Kiitos! :) Ja minä vai, hyvä kirjoittamaan? hahahahah hyvä vitsi. Mä en itseasiassa yhtään muista mistä tää juoni tuli :D Apua oikeesti, miks kaikki sanoo, että tää on ihanku Rowlingia :O En mä nyt niin hyvä kirjottamaan oo. Ja en tainnut jatkaa tosi pian. Saat vieläkin odotella... Ja kyllä olen Vuotiksessa samalla nimellä.  :D

A/N: Anteeksi tositosipaljon, kun kasiluvussa on kestänyt, olette joutuneet kärsimään odotuksen tuskassa (tai sitten ette..) Mutta siis olin juuri kolme viikkoa Englannissa, ja mun oli tarkotus saada kasiluku kirjotettua ennen lähtöä, mutta en sitten kerinnyt. Yritän nyt sitten saada mahdollisimman pian kirjotettua sen loppuun ja lisättyä tänne. Anteeksi vielä.
Mitä tehdä, kun mikään ei tunnu enää miltään?
Mitä tehdä, jos tuntuu ettei jaksa enää elää?
Se on ihan helvetin hyvä kysymys.

Mary Sun

  • Vieras
Vs: Kultainen trio jr. (Rose/Scorpius, K-13)
« Vastaus #22 : 26.07.2012 22:05:40 »
Kiva tarina. Tuo uusi "kultainen trio", se on kiva idea. Jatka toki. ;D

Mary Sun

  • Vieras
Vs: Kultainen trio jr. (Rose/Scorpius, K-13)
« Vastaus #23 : 29.07.2012 18:53:16 »
Ja nyt tulee ainakin jotenkin rakentavaa;

Kerrot hyvin ja tekstisi on sujuvaa, seköä helppoa luettavaa. En bongaile k-virheitä, koska olen siinä auttamattoman huono. Jos tuolla onkin virheitä (epäilen vahvasti), niitä ei ainakaan huomaa, eivätkä ne haittaa lukemista. Sinulla on todella kekseliäs idea tuohon juoneen; perustajien huoneiden etsiminen. Mutta se jäi mietityttämään, miksi ne huoneet pitää etsiä? Vai kerrotaanko se vasta myöhemmin? Minulla olisi myös oma toive tarinaa varten; tuleehan niissä huoneissa jotain seikkailuja ja kaikkea jännää? Uskon, että tulee, mutta tahdon vain varmistaa. Siinä se.