Kirjoittaja Aihe: I'm not a girl (käännös) - romance, humor/parody, au, S  (Luettu 11716 kertaa)

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Ei hitto tämähän oli hyvä! Vähän ehkä olisin toivonut k18 kamaa, mutta tämäkin kelpasi!
Juoni oli kyllä hyvä, mutta en siitä nyt niin ala jauhamaan.
Suomennoksesi oli onnistunut hyvin ja virheitä en huomannut. Missään vaiheessa teksti ei tökkinyt ja muutenkin oli helppolukuista.

Loppuun vielä ehdoton lempikohta:
Lainaus
“Kyllä!” Ron huusi. “Olit tarpeeksi pelottava yksinäsi! Et olisi tarvinnut hemmetin suojelijaa, mutta nyt jos sanomme mitään, on myös Malfoykin tulossa peräämme. Jokainen tietää olla koskematta mihinkään, mikä kuuluu Malfoylle!”
Tuossa näkyy niiiiiiin selvästi Dracon omistushaluisuus. Sai kyllä hymyn huulille!

Kiitos tästä!:)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Nevermind

  • dracoholic
  • ***
  • Viestejä: 60
Ficillä oli niin mielenkiintoinen nimi, että se oli pakko lukea. Onneksi luinkin, koska tämä oli tosi hauska ja suloinen. Olit suomentanut oikein hyvin, kökkökohtia ei ollut. :)

Lainaus
Harryn silmät kaventuivat vihaisesti. “Nyt, minä tiedän että sinä yrität vain panna minua halvalla.”

“No en, mutta ottaisin ilomielin tuon lauseen mieluummin kirjaimellisesti kuin kuvaannollisesti,” Draco sanoi hitaasti.

Ihan paras kohta! :D

Kiittäen,
s.hd.l
You know you're in love when you don't want to fall asleep because the reality is finally better than your dreams.

Antelope

  • Vieras
Hahahaa :D
Söpimykset, Harry & Draco.
Hienosti käännetty. (:


Antelope :-*

dracolove

  • ***
  • Viestejä: 96
  • Drarryholisti
Ihana ! ♥
Ja todella suloinen c:
En ole tunnetusti hyvä kommentoimaan rakentavasti, olen pahoillani siitä. Myönnän kyllä, etten olisi lukenut tätä jos et olisi osannut kirjoittaa, joten kai sekin kertoo jotakin.
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Vs: I'm not a girl (käännös) - romance, humor/parody, au, S
« Vastaus #24 : 22.04.2021 22:08:58 »
Tämmöinen vanha käännös oli eksynyt jossain vaiheessa kirjanmerkkeihini :D En tiedä onko kääntäjä enää aktiivinen Finiläinen, mutta oli ihan pakko kommentoida tämä sillä tämä oli tosi hauska!

Nimihän tällä ficillä on sellainen joka herättää huomion, joten oli myöskin pakko lukea että mitä täältä löytyy. Oi voi sentään Harry parkaa ;D Mutta onneksi Harry osaa puolustaa itseään ja pitää huolen siitä, ettei häntä nimitellä. Seamusin kiroaminen oli varsin hykerryttävää vaikka samalla toki myös aika kamalaa. Dracon tunnustukset olivat hellyttävän rehelliset ja onneksi yhteinen sävel löytyi. Loppu oli tietenkin aivan täydellinen!

Olen joka kerta iloinen lukiessani käännösficciä täällä Finissä. Hienoa, että näitä jaksetaan kääntää tänne, kiitos :)

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!