Kirjoittaja Aihe: Neljä Hetkeä | Sallittu, Draco / Hermione, 4/4 VALMIS  (Luettu 8959 kertaa)

JJuly

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: Neljä Hetkeä
« Vastaus #20 : 02.05.2009 20:19:35 »
Mahtava tarina ♥ I Love it. Jatkuuko enää? ;)

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Neljä Hetkeä
« Vastaus #21 : 02.05.2009 20:26:09 »
JJuly, ei jatku enää :) Tämä ficci on tullut päätökseensä jo vuonna 2007. Kiitoksia kommentista!

Upsila: Kiva että näitä vanhempiakin tekstejä luetaan, vaikken itse enää ole kovin ylpeä näistä :D Kiva kuulla kuitenkin että pidit :)

malfoyseksuaali: Kiitoksia kovasti kommentistasi :) Kiva kuulla että oli mukava lukea!

elendir: no mutta kiitoksia :)

spell
ℒ-O-V-E


NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Neljä Hetkeä
« Vastaus #22 : 15.05.2009 19:27:06 »
Tää oli niin ihana ficci! Mä rakastin tätä. Ja noi laulujen sanat sopi mun mielestä ihabn älyttömän hyvin. Kirjotin ne ylös, että voin käydä kohta kuuntelemassa ne. :D
Draco ja Hermione... :D Ihanii.

Lainaus
  ”Draco!”
”Niin rakas?”
”Voisitko sinäkin osallistua kasvatukseen?”
”Tottahan toki. Olehan nyt kiltti tyttö ja ota keksi.”
”Ei minua, vaan lapsiamme!” Hermionen ääni kohosi vaarallisiin korkeuksiin.
:D Ihana.

NeitiMusta. ♥
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Neljä Hetkeä
« Vastaus #23 : 16.07.2009 09:19:15 »
Ensimmäiseksi pahoittelen, etten voi kommentoida pitkästi. Olen töissä. Ja ennen kun pääsisin kotiin olisin jo unohtanut.

Rakastan Dramionea ja olen todella onnellinen, että löysin ihmisen jolta löytyy näin paljon tuotoksia siitä. Olen lukenut jo kaksi muutakin ficciäsi, mutta minun täytyy todella varoen lukea ja kommentoida täällä töissä ja kotona en edes ehdi olla koneella. -.-'Btw, asiaan:

Aloitin ficin keskeltä, mikä ei loppuen lopuksi haitannut, kun myöhemmin kuitenkin kävi ilmi miten Hermione ja Draco olivat päätyneet yhteen. Olit keksinyt siihen melko mukavan, omalla tavallaan ihan luontevan kuuloisen juonen, joka oli simppeli ja helposti ymmärrettävä. Eikä kuitenkaan vienyt liikaa huomiota.

Alussa ollut riita ja Dracon suojelu vaisto Hermionea kohtaan, vaikka joutuisi luopumaan tästä, oli suloista. Se oli oikeaa rakkautta, vaikka hän olisikin joutunut luopumaan Hermionesta ja oli valmis luopumaan koko elämästään. Valitettavasti pojat ovat luupäitä ja eivät tajua, että myös tyttö voi rakastaa niin paljon. Hermione olisi hyvin voinut tappaa itsensä Dracon jälkeen, eikä uhrauksesta periaatteessa olisi ollut mitään hyötyä. No kuitenkin, kuolemisesta pääsenkin itse asiaan...

Luciukseen. Minulla on tavallaan jonkinlainen viha-rakkaus-suhde häneen. Inhoan häntä, kun hän yrittää melkein jokaisessa Dramione ficissä tappaa Hermionen, mutta omalla tavallaan (muissa tilanteissa siis) tykkään hänestä. Tätä ficciä lukiessani, mieleni kuitenkin kirota hänet syvinmpään helve**iin. Miksei hän joskus voi antaa poikansa olla onnellinen? Kuunnella häntä? Ja toinen asia, minä vihaan ihmisiä, jotka alistavat väkivalloin. Lastaan ei saa hakata ja sillä selvä.

Se mitä musiikkia silmäilin, olit valinnut oikeat kappaleet. En itse voinut kuunnella kyseisiä kappaleita, sekä lisäksi oma musiikki korvissa on aika kovalla kun täällä on radio, mistä tulee jotain humppaa...

Ainiin, melkein unohdin. Myös sen jälkeinen aika, kun Draco jätti Hermionen, oli uskottava. Itsekkin edellisen eron jälkeen laahustin ympäri taloa, enkä syönyt mitään. Niin ja itkin. Olit onnistunut kuvailemaan Hermionen olotilan loistavasti.

Hmm.. unohdin taas kaiken mitä minun piti sanoa, sen lisäksi kommentistakin tuli melko pitkä... Toivottavasti tästä on sinulle jotain iloa, pysyn tälläkin hetkellä siis hereillä kofeiinilla ja olen töissä ja teen siis töitä tässä ohessa, en siis ihmettele jos teksti on sen mukaista. Tulet varmasti lukemaan kommenttejani jatkossakin.

Kiitos sinulle nyt kuitenkin. :)
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

hello.hello

  • Vieras
Vs: Neljä Hetkeä
« Vastaus #24 : 16.07.2009 14:16:42 »
VAU ♥ rakastan tätä ficciä :)
oot tosi taitava kirjoittaja ja muutenkin 'AH' ! lisää tälläsiä :)

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Neljä Hetkeä
« Vastaus #25 : 16.07.2009 20:54:58 »
Tykkäsin kyllä näistä 4 osasta, mutta olin liian laiska kirjoittaakseni ennen kuin viimeinenkin tuli (:
Teksti on sujuvaa ja menee hyvin. Itse en ainakaan huomannut yhtään tökkivää kohtaa, ja koko tarina oli muutenkin suloinen :)
Hmm. Vaikka en suuri Dramione fani olekkaan, niin tämä saattaa tehdä pientä poikkeusta sen suhteen ;)
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Neljä Hetkeä
« Vastaus #26 : 07.10.2009 20:37:01 »
Vooi, olivat jollain tavalla suloisia kaikki. Surullinen tietysti oli tuo ensimmäinen. Ja kas kummaa kuuntelin samalla Linkin Parkkia, eri biisiä mutta kuitenkin.

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Neljä Hetkeä
« Vastaus #27 : 03.11.2009 15:00:33 »
Omnomnom ♥ Aivan ihana, ihana, ihana, ihana!  :)

Ajattelin 4. luvun alussa, että voi kamala! Nyt ne on eroamassa ja mun päivä menee pilalle ja angst nyyh.  :D Mutta ei näin onneksi käynytkään, ihan loistavahan tämä oli!

Yhden virheen löysin tuolta viimeisestä luvusta. Quetan sen tähän jos haluat korjata.  :)

Lainaus
Nainen veti peittoaan ylemmäs ja käätyi kasvokkain Dracoon.
kääntyi

Ihana oli, tykkäsin ihan hirveästi!

♥ mmariaä

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Neljä Hetkeä
« Vastaus #28 : 06.01.2010 04:42:50 »
mmariaä, kiitoksia :) Korjasin tuon virheen.

Ayos, kiitos :)

unrealistic, no hyvä juttu, että olet pitänyt, vaikket olekaan parituksen suuri fani, toisin kuin minä ;D kiitos!

hello.hello, kiitos!

Lozku, no olihan tuo pitkä kommentti! Kiitoksia, ja kiva kuulla, että olet pitänyt tästä, vaikka onkin todella vanha ficci  :D

NeitiMusta, kiitos!


spell
ℒ-O-V-E


Rose-Mary

  • Lukutoukka
  • ***
  • Viestejä: 152
Vs: Neljä Hetkeä
« Vastaus #29 : 04.02.2010 14:53:04 »
ha toi oli taas aivan mahtava:D mulla on vaan yksi kysymys. Miten sä osaat kirjottaa noin hyvin?? kiitos<3
"Palvelimen mielestä pyyntösi on hämmentävä eikä se tiedä miten jatkaa"

Naava

  • No-Life
  • ***
  • Viestejä: 49
  • Mitäpä siihen lisäämään.
Vs: Neljä Hetkeä
« Vastaus #30 : 05.02.2010 19:21:40 »
Mä luin tän eilen ja pidin ihan kauheasti.
Olen hiukan raakile näissä Harry Potter-parituksissa, enkä ole koskaan edes ajatellut parittavani Dracoa ja Hermionea. Ne inhoaa toisiaan ja piste.
Mutta, oli nautittava lukukokemus. Kävin Youtubessa katsomassa Dramione-videoita, katsoin myös biiseillä 'Leave out all the rest' ja 'Apologize'. Pidin aivan 'urjasti. *Matkii Fleur Delacouria*.
Ja olen fani.
Kirjoitustyylisi on sellaista hmm.. sulavaa ja helposti luettavaa. Olen itse sellainen, joka imaisee yhden Harry Potterin yhdessä illassa ja hyppään usein tekstinpätkiä yli, vahingossa, luonnollisesti. Kappalejaot olivat onnistuneet, siitä kiitokset tältä pikalukijalta.
Pidin loppuratkaisusta, mutta huonostipa hoitavat Draco ja Hermione lapsiaan (öäh, antakaa anteeksi vanhalle nipolle)..
Minäpäs menen tonkimaan tätä foorumia hiukan tarkemmin ja toivon löytäväni lisää ficcejäsi.
Kiitokset vielä kerran antoisasta lukukokemuksesta.
Vain kuolleen ruumiini ylitse (mutta siinä ei kai olisi tarpeeksi haastetta?)