Kirjoittaja Aihe: Itkua rakkaudesta, Harry/Ginny(K.11)  (Luettu 2045 kertaa)

Nuppu-Tiger

  • ***
  • Viestejä: 3
Itkua rakkaudesta, Harry/Ginny(K.11)
« : 06.05.2012 14:48:24 »
Ficin nimi: Itkua rakkaudesta
Kirjoittaja(t):Nuppu-Tiger
Tyylilaji/Genre: Romance(?)
Ikäraja: K11
Paritus/Päähenkilöt: Harry/Ginny
Varoitukset: Vähän pussailua.. ::)

1 luku

Pienen punaisen junan pilli puhaltaa ilmaan korvia vihlovan vihellyksen. Paikalliset eivät näytä siitä välittävän, vaan hymyilevät ja vilkuttavat iloisesti. Vanha juna kirskuu ja lähtee hitaasti liikkeelle. Lopulta juna kuitenkin ponnistaa täyteen vauhtiin. Matka Tylypahkaan on jälleen alkanut.


"Onko täällä vapaata?" Kysyi Harry. "Tietenkin, tyhmä!" Vastasi hänen ystävänsä Ron. Harry oli lähtemässä Tylypahkan kuudennelle lukuvuodelle.  "Haluatko?" Sanoi Ron ja ojensi Harrylle Bertie Bottien jokamaun rakeita. "Tuota..." Aloitti Harry ja sieppasi käteensä rakeita. "...Missä Ginny on?" Kysyi Harry ja mutusteli rakeita, suklaan, korvavaikun ja lihan maku sekoittuivat keskenään. Hän virnisti. "Äh, lopeta tuo, hän on minun pikkusiskoni, sinä et sitten saa häntä mielestäsi..." Ron vastasi. "Vaikka...en saa häntä mielestäni, voit kertoa silti missä hän on"
 Ron näytti turhautuneelta ja huokaisi syvään. " Seuraavassa vaunussa.." Hän mumisi. Harry nousi seisomaan. Poika sinkoitui ulos ahtaasta vaunusta, ja lähti kohti seuraavaa vaunua. Hetken kuluttua hän näkikin jo tutun punapään.
"Ginny!" Harry huusi. Hän iloitsi nähdessään tytön, hymyili ja asettui vaunuun Ginnyn viereen. "Ai, Harry" Sanoi Ginny  siirtyi ujosti hieman kauemmaksi viereen tunkeneesta pojasta.  "Ihanaa nähdä sinut" Harry sanoi rauhallisesti. Ystävykset alkoivat juttelemaan kesälomasta. Kun tylypahka näkyi, Ron astui Ginnyn ja Harryn luo. "Harry! Tuletko sin..." Ron aloitti. Huomatessaan keskeyttäneensä `tärkeän´keskustelun hän jatkoi: "Ai Harry, sinulla taitaa olla muuta tekemistä" Ron mulkaisi paheksuvasti Harry:ä ja lähti. Ginny ja Harry vaihtoivat katseita. He eivät tienneet mistä oli kysymys.
                                                              ***
Harry käveli pitkin Tylypahkan käytävää. Käytävän vanha ja tuttu pölyinen tuoksu kantautui nenään niin että Harry aivasti. Oli ihanaa olla taas kotona. Tylypahka oli hänen toinen kotinsa, niin se vaan oli, vaikkei osisi uskoa, että joku voi pitää suuresta pölyisestä koulusta niin paljon. Kävellessään hän törmäsi Hermioneen ja Roniin. Hermione pyyhkäisi hiuksiaan pois silmiensä edestä ja hymyili iloisesti. "Hei, Hermione, ja Ron!" Sanoi Harry iloisesti. Ron tuhahti. Porkkanan väriset hiukset levittyivät ujosti Ronin silmien päälle, kun hän hieman heilautti päätään. Poika väisteli kaikin voimin Harryn katsetta. Lopulta Harry käänsi katseensa Hermioneen. "Hei Harry!" Vastasi Hermione. Harry hymyili ystävällisesti ja katsahti Ronia, joka oli vetäytynyt hieman kauemmas kaksikosta. Harry katsahti vielä Hermionea, joka kohautti olkapäitään tietämättömän näköisenä. Harry pysyi hetken hiljaa ja juuri kun Hermione oli sanomassa jotain Ronille, Harry peitti tytön käden suullaan ja puhumatta mitään, hän muotoili huulilleen sanat "minä höidan tämän" Tyttö katseli vielä hetken mustatukkaista poikaa, kunnes nyökkäsi hyväksyvästi. Harry käveli ystävänsä luo, yskäisi ja aloitti ujona ja epäilevänä:  "Ron se juttu junassa..."
"Unohda" Ron vastasi suoraan ja käveli pois taakseensa katsomatta. Hermione kohautti jälleen olkiaan. Hän vilkaisi vielä kerran Harryä. "Ron!" Hermione huusi ja lähti juoksemaan pojan perään. Miksi kaikki vihaavat minua? Harry ajatteli. Miksi täällä on nyt jotenkin erilaista?
                               ***
"Harry!" Ginny huusi. "Tylpahka! On ihanaa olla täällä!" Sanoi Ginny innostuen. "Niin" Harry mumisi ja katsoi vihaista Ronia joka jutteli Hermionen kanssa. "Mitä?" Ginny sanoi ja tuijotti veljeään. "E-ei kerrassaan mitään" Änkytti Harry.  "Mikä on Harry, kerro" sanoi Ginny. Harry pudisti päätään. "Ginny, katso minua. Ei mikään. Usko, se ei ole mitään tärkeää, unohda koko juttu" Sanoi Harry ja antoi Ginnylle pitkän suudelman. "Ja nyt sitä vielä pussaillaan!" Keskeytti Ron vihaisena.  "E-ehkä minun on paras mennä, nähdään myöhemmin Harry" Ginny sanoi ja päästi vähitellen irti pojan kädestä. "Senkus menet,minulla on Harrylle asiaa" Sanoi Ron siskolleen, vaikkakin niin vihaisena, ettei varmaankaan edes tajunnut että Ginny todella oli hänen siskonsa. Ginny ihmetteli tapahtunutta, kaikki tapahtui niin nopeasti. Tyttö huokaisi ja jäi nurkan taakse tarkkailemaan tilannetta.
"Harry" Ron aloitti.  "Sinä ja Ginny..." Hän jatkoi. "Äh!, tiedän että olet rakastunut mutta..mutta..Rakkaus saattaa viedä kaiken aikasi. Sinulla ei ole enää aikaa muille ystävillesi, edes meille. Ginny kyllä pärjää edes hetken ilman sinua!" Harry katsoi hämmentyneesti ystäväänsä. "Ron...no, hyvä on ymmärrän kyllä, yritän tästäedes viettä aikaa sinun ja Hermionen kanssa, sopiiko? Ja, sitäpaitsi, Ginny, on pelkkä tyttö, ei muuta, hän ei ole minulle lainkaan tärkeä, okei?" Harry sanoi pelastaakseen tilanteen. "Okei" Ron sanoi ja lähti hieman tyytyväisemmän näköisenä pois.
"Ginny!" Harry huusi heti, kun Ron oli pois näkyvistä. "Harry..." Ginny sanoi ja astui nurkan takaa esiin. "Ginny", Harry sanoi hiljaa. "Kuulin kaiken, et välitä minusta, olen kuin pelkkää ilmaa"  Ginny sanoi. "Ei.." Harry jatkoi. "Se mitä kuulit...ei ole totta!" Harry sanoi.  Ginny katsoi Harrya. Hänen poskensa päälle vierähti kyynel. "Ginny, minä rakastan si..." Harry ei kerennyt puhua lausettaan loppuun kun Ginny keskeytti. "Harry, millään ei ole enään väliä" Tyttö nyyhkytti. "Se on nyt ohi" Sanoi Ginny. "Ginny, ihan oikeasti..." Harry yritti epätoivoisesti lohduttaa tyttöä. "Harry, ole kiltti ja mene pois, en..en..halua nähdä sinua juuri nyt" Ginny sanoi ja pyyhki kyyneleitään. Harry käänsi selkänsä ja lähti kävelemään poispäin. Vaikka hän oli jo kaukana Ginnystä hän saattoi silti kuulla tytön nyyhkytyksen.

« Viimeksi muokattu: 03.07.2012 20:48:22 kirjoittanut Nuppu-Tiger »
~I`ll be a princess di and die with u~