Kirjoittaja Aihe: Vihasuudelmia - K11 8/8 + epilogi  (Luettu 7935 kertaa)

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Vs: Vihasuudelmia - K15 4/? 20.5
« Vastaus #20 : 03.06.2012 13:13:31 »
Sorisori kun kesti tämän kommentin kanssa näin kauan. Koekausi ei tykkää musta :c

Hihhih, yhdyn Crissyyn siinä että tulee mieleen ajatus Noel/Liamista tuon suklaajutun takia. Aww. Sanon tän varmaan jokaisessa kommentissa mutta kun kaksoisveljet on söpöjä.
Vähän jännä tuo että Liamin kaverit ei tienneet Noelista. Ehkä ne ei ole niin hyviä kavereita, tai sitten ne on vaan niin kännissä. Heheh.

Lainaus
Se olisi kamalan noloa nousta meren aalloilta näyttäen räjähtäneeltä mursulta.
Aww, mielikuva räjähtäneestä mursusta! *mursulta näyttävä kajaltöhryinen pörröinen teinipoika joka nousee aalloista silleen tsiuuhh* : D Oon selvästi lahjakas koska mun meikit ei leviä vaikka kävisin saunassa, suihkussa tai uimassa. ;D

Tää on muuten tosi kiva, koska Noel ei lähde heti Calebin matkaan. Epäröinti on se luonnollisin reaktio tässä. Btw, Caleb on kamala hautausmaastalkkeri joka ilmaantuu aina kuin tyhjästä. :--D Toi oli kuitenkin hyvä kun Noel myönsi tselleen että Caleb on söpö. Mä tavallaan toivoisin äkkiä jotain toimintaa joiden välille (tai sitten sitä Noel/Liamia, eikun köh..) mutta toisaalta en haluaisi sen tapahtuvan liian nopeasti koska muuten tästä juonesta menisi uskottavuus. Anyway, tää on hyvä näin, jatka samaan malliin. ♥
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Draco Potter

  • Vieras
Vs: Vihasuudelmia - K15 4/? 20.5
« Vastaus #21 : 14.06.2012 14:03:59 »
Haruka ooi hei ♥ kiitos kovin kommentistasi! (sanajärjestys : D)

Criss Angel kiitän kommentista!

Westy kiiiiiiitos hurjasti mahtikommentista ♥ oot paras :3 korjasin virheen o/

Ametrine Aww sun kanssas :3 oot söpönen ja nää sun kommenttis piristää aina mieltä ♥ Caleb on! Sellanen höpö. Kaikki alko parittaa Noel/Liamia ton takia :c yyyyy tähän ei oo tulossa twincestiä ja se on varma : D ölölölö kiitos kommentistasi ♥

5.

Caleb

Mä tunnen itseni maailman noloimmaksi ääliöksi. Tietenkään Noel ei ikinä tule meille, me vihataan toisiamme. Tai se vihaa mua. Tai jotain, en mä tiedä. Siirrän katseeni soraiseen maahan ja odotan jännittyneenä vastausta – joka on kaikella todennäköisyydellä kielteinen.

”Öö, no kai mä sitten voisin tulla. Jos lupaat, ettei siellä ole mitään sun kaapin kokoisia kavereita valmiina pieksemään mua tai jotain muuta kamalaa”, Noel mutisee ja hymyilee ihan vähän.

”Kunniasanalla, meillä ei ole kukaan muu Elminan ja Äksyn lisäksi kotona”, tyrskähdän ja siirrän käteni sudenpentutervehdykseen. Noel virnistää myös, se on oikeastaan aika suloinen.

Me lähdetään jonkin ajan kuluttua meille päin. Mua jännittää vähän. Onneksi Noel kuitenkin näyttää kohtalaisen rauhalliselta ja se saa muhunkin uutta voimaa.

”Caleb, tiedätkö. Mä olen aina miettinyt, miten meidän lemmikit tulevat toimeen jos me vihataan toisiamme.” Noel toteaa usvaisella äänellä.

”Samaa mäkin oon ihmetellyt. Kai ne sitten on saaneet olla pentuina yhdessä niin paljon. Mehän silloin kakarana raahattiin niitä aina mukana, koska Anthony rakasti eläimiä. Harmi, että sen isä on allerginen eläinpölylle.”

Anthonyn mainitseminen luo meidän välille pienen hiljaisuuden. Kumpikin kai valuu ajattelemaan ystävän hyviä puolia. Tai mä ainakin muistan nyt sen, miten me aina kinasteltiin siitä, kumpi saa paremman ohjaimen. Ja siitä, kummalle viimeinen pulla kuuluu. Yleensä mä annoin aina Anthonin voittaa, koska se tuli siitä niin hyvälle tuulelle.

Viisitoista minuuttia käveltyämme, aletaan olla kotipihassa. Mä mainitsen asiasta Noelille, joka nyökkää ja hymyilee vähän.

”Mikä on sun paras muisto Anthonysta?” kysyn äkkiä. Mua kiinnostaa tietää, vaikka uskoinkin pitkään Noelin pilaavan mun ja Anthonin välit kokonaan.

”Luulisin että se, kun me istuttiin viisivuotiaina sen takapihalla pienessä uima-altaassa ilman rihman kiertämää ja vilkutettiin ihmisille”, Noel naurahtaa ja vilkaisee muhun.

”Entäs sun?”

”Varmaankin se, kun Anthony oli meillä yötä, me katsottiin kauhuleffoja ja meinattiin kusta housuun koska ne oli niin pelottavia. Oltiin siis ehkä juuri ja juuri seitsenvuotiaita.”

Me molemmat nauretaan vapautuneesti, samalla kun mä räpellän ulko-ovea auki. Sisällä lasken Äksyn vapaaksi ja huudan moit. Onnekseni kukaan ei kuitenkaan vastaa. Jätän harmaat converseni eteisen lattialle ja kehotan kaveriani tekemään samoin. Sitten johdatan Noelin huoneeseeni, jonka seiniä peittää Linkin Parkin erilaiset julisteet ja lehtijutut.

”Sä taidatkin olla ihan hardcore-fani”, Noel hymähtää silmäillessään huonetta.

”No joo. Elmina mut näitä opetti kuuntelemaan”, vastaan ja istahdan sängylleni.

”Kyllä mäkin fanitan Green Dayta ainakin yhtä paljon.”

”Green Day on ihan okei, mutta musta Chester Benningtonin ääni on vaan jotain niin omalaatuista, että jään siihen joka kerta koukkuun. Ne on livenä kyllä aivan uskomattomia!” mä aloitan kunnon selostuksen lempibändistäni ja Noel näyttää jopa ihan kiinnostuneelta.

”Mutta mun mielestä Billie Joessa on sitä jotain! Sen lavakarisma on uskomaton!” poika vieressäni aloittaa, ja kohta me väitellään lempibändeistämme leikkimielisesti. Täähän alkoi ihan hyvin.

Puolen tunnin juttelun jälkeen mä tajuan tarjota vieraalleni jotain syömistä. Me hipsitään yhdessä keittiöön, missä Elmina kaiketi lukee läksyjä tai jotain.

”Caleb, siellä on sitten se äidin synttärikakku, että älkää koskeko”, sisko ilmoittaa ja jatkaa kirjoittamista. Mä nyökkään ja ryhdyn kaivelemaan jääkaappia.

”Noel, mitä sä haluat?”

”Ihan mitä tarjotaan”, kuuluu ujo vastaus. Vai sillä lailla.

”Ota koppi!” huudahdan ja heitän kaverilleni vadelmasiiderin. ”On täällä kirkastakin, mutta aloitellaan sidukoilla.”

”Musta tuntuu, että jos me juodaan niin mä jään tänne yöksi. Jos se siis vaan sopii.”

”Ilman muuta. Saat nukkua mun huoneessa, mä nukun sohvalla.”


Se piti vielä sanoa, että tämän luvun urheasti betasi Debbi ♥ ja toinen noista muistoista on ihan mun oma kokemus : D en vaan sano kumpi... voin sanoa sen verran että olin kyllä nuorempi kuin mitä tossa sanotaan.
 

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Vs: Vihasuudelmia - K15 5/? 14.6
« Vastaus #22 : 14.06.2012 15:37:45 »
hei aww : D ihana toi bändikiistely, tui c: sitten kanssa toi kännääminen :D tai siis emmä tiiä känäääkö ne vai ei mut jos kännää niin jee! Emohomot kännissä kuulostaa ihan jeeshyvältä.
jeejee ihan hvyä osa taas, laita piakkoin taas jatkoa c:

Haruka

  • Taskukokoinen
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by mustapisara
    • Mietteitä musiikista
Vs: Vihasuudelmia - K15 5/? 14.6
« Vastaus #23 : 14.06.2012 17:48:44 »
Kiva, tähän on tullut taas jatkoa :)
Noi oli ihania noi poikien muistot ja todenmukaisia, koska toinen niistä on oikeesti tapahtunut (veikkaan, että noista jälkimmäinen on tapahtunut sulle, mikään pakko ei tietenkään oo sanoa, olinko oikeessa).
Ja toi bändikeskustelu oli mahtava... Pojat tutustuu toisiinsa paremmin. Ja kiva lukea, miten ne kissa ja koira on oikein tutustuneet toisiinsa.

Mä tykkään molemmista hahmoista, Calebista kumminkin enemmän, vaikka alkuun se vaikuttikin melkoiselta kiusankappaleelta. Ja Noel taas on vaan Noel :)

Tästä taitaa tullakin pidempi kuin vaan 6 osaa? Musta olis ainakin kiva, jos tähän tulis epilogi, vaikka saisitkin tähän sen viimeisen osan kirjoitettua.

Eipä mulla ollut muuta kuin kiitos taas tästä.

-Haruka

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Vs: Vihasuudelmia - K15 5/? 14.6
« Vastaus #24 : 17.06.2012 13:43:30 »
Awww, ehkä maailman suloisin luku! Sulan täällä vaan molemmille pojille ja eläimille ja bändeille ja kaikelle. Varsinkin sudenpentutervehdykselle. Ihihihi. Oon täällä ihan hymynaamana. :D

Lainaus
Anthonyn mainitseminen luo meidän välille pienen hiljaisuuden. Kumpikin kai valuu ajattelemaan ystävän hyviä puolia. Tai mä ainakin muistan nyt sen, miten me aina kinasteltiin siitä, kumpi saa paremman ohjaimen. Ja siitä, kummalle viimeinen pulla kuuluu. Yleensä mä annoin aina Anthonin voittaa, koska se tuli siitä niin hyvälle tuulelle.

Viisitoista minuuttia käveltyämme, aletaan olla kotipihassa. Mä mainitsen asiasta Noelille, joka nyökkää ja hymyilee vähän.

”Mikä on sun paras muisto Anthonysta?” kysyn äkkiä. Mua kiinnostaa tietää, vaikka uskoinkin pitkään Noelin pilaavan mun ja Anthonin välit kokonaan.

”Luulisin että se, kun me istuttiin viisivuotiaina sen takapihalla pienessä uima-altaassa ilman rihman kiertämää ja vilkutettiin ihmisille”, Noel naurahtaa ja vilkaisee muhun.

”Entäs sun?”

”Varmaankin se, kun Anthony oli meillä yötä, me katsottiin kauhuleffoja ja meinattiin kusta housuun koska ne oli niin pelottavia. Oltiin siis ehkä juuri ja juuri seitsenvuotiaita.”
Whaa, suloisin pätkä ikinä! ♥ Repeän mielessäni noille muistoille ja sitten toisaalta awwaan koska pikkupojat on hassuja. Ja voi Noel, se välittää Anthonysta ihan liikaa koska antaa tämän voittaa. Anthony ei olisi saanut kuolla. Äwäwäwäw.

Sitten tuo bändikohta. Ohmygeezz Billie Joen lavakarisma. Yes yes yes! Oot ihan mahti. ;D Sulla on ollut varmaan hauskaa kirjoittaa tätä kun tykkäät kummastakin bändistä about yhtä paljon.. :--D Anyway, ihana kohta joka toi tähän tekstiin taas mukaan realistisuutta ja nykyaikaisuutta. Nomnomn, tää on ihan paras.

Ja seuraavaksi loppu. Siitä tykkäsin eniten <3 Enkä edes siksi koska vadelmasiideri (lolwut?) vaan koska tuo oli niin hassu kohta. Ensin Caleb kysyy, haluaako Noel syömistä, ja sitten heittääkin tälle siiderin. : DD Great logic. No jaa, kyllähän tuo kelpaa. Tykkäsin tuosta kohdasta siis siksi, että se oli jotenkin tosi calebmainen. Ajattelin Calebin just sellaiseksi, joka saattaisi tarjota randomisti känni-iltaa. Vadelmasiideri on muuten aika gei. Rupean taas miettimään että tuleekohan noiden nukkumisesta taas mitään... Heh. :D
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Draco Potter

  • Vieras
Vs: Vihasuudelmia - K15 5/? 14.6
« Vastaus #25 : 24.06.2012 23:38:34 »
Criss Angel kiitos

Haruka Itseasiassa juurikin tuo eka tapahtui mulle 8D olin kyllä paljon nuorempi, muistaakseni kolme. Juu, oon nyt suunnitellut tähän ainakin kahdeksan lukua ja epilogin, että niillä mennään :3 kiitos kommentista! ♥

Ametrine voi sua ♥ tuu tänne senkin hymynaama :---D oikeestaan tuo oli Calebin näkökulmasta että Caleb antoi Anthonyn voittaa, mutta kyllä Noelkin välitti Anthonysta! Kyllä, tätä on hauskaa kirjottaa : DDDDDDDDDDDDDD ♥ ite oot paras, kiitos kommasta! ^^


6.

Noel

Calebin huoneessa on melko hämärää, musiikki soi täysillä ja mä hörpin vähän siideritölkistäni. Makea juoma levittää hymyn mun huulilleni. Tai sitten ilme johtuu Calebista, jonka hymykuopat ovat älyttömän suloiset. Ei, kyllä siideri on syypää tähän.

”Kuunnellaanko musaa?” Caleb kysyy, nousee sängyltään ja laskee oman tölkkinsä hataralle jakkaralle, joka kaiketi toimittaa yöpöydän virkaa.

”Joo, vaikka. Mitä levyjä sulla on?” Poika hoippuu hyllykkönsä luo ja läjäyttää mun syliin noin kolmekymmentä CD-levyä, joita ryhdyn pläräämään lävitse. Linkin Park, Slipknot, Bullet For My Valentine ja Bring Me The Horizon pääsevät ei-pinoon, mutta kun käteeni ilmestyy Avenged Sevenfoldin levy, melkein hyppään ilmaan riemusta.

”Kuunteletko säkin näitä?” kysyn innoissani ja heilutan löytämääni CD:tä Calebin naaman edessä.

”Joo, kuuntelen! Säkin siis?”

”No todellakin! Tää voi tulla nyt aika äkkiä, mutta lähdetkö mun kanssa näiden keikalle, hetkinen, kahden viikon päästä?”

Caleb virnistää ja nyökkää iloisesti. Se kiskaisee siiderin nopeasti kurkkuunsa ja aukaisee läppärinsä kannen.

”Meidän on sitten parempi varata ne liput nyt, jos niitä enää edes on”, se tokaisee ja painaa samalla virtanappia. Koneen käynnistys kestää jonkin aikaa, eikä myöskään nettikaapeli ole löytyäkseen. Caleb lähes kihisee raivosta, se käskee mun odottaa samalla kun itse laukkaa ilmeisesti siskonsa huoneeseen.

”Elmina! Mä tarvitsen nettiä nyt.”

”Älä viitti, mulla on tärkeä keskustelu kesken.”

”Joo niin varmaan. Nyt tänne se nettikaapeli, tai mä kaadan yöllä sun päälle jotain tosi epämiellyttävää.”

Hetken kuluttua poika palaa virnuillen mun luo ja näyttää johtoa, jonka sai sisareltaan sittenkin. Mä hymyilen, eikä kestä enää kauaa kun me hypitään ympäri Calebin huonetta kiljuen jotakin ”meilläonliputöäääää”-tapaista.

”Nyt haetaan jotain vahvempaa tähän kaveriksi!” Caleb ilmoittaa ja hoipertelee jonnekin, mun jäädessä taas kerran yksin sen huoneeseen. Ajattelen hiukan sumeasti tätä koko iltaa. Mä siis olen menossa Calebin kanssa katsomaan Avenged Sevenfodia? Hyvää työtä Noel.

”Mä löysin vodkaa isän kaapista”, hiukan sammaltava, matala ääni lässyttää ja heivaa pullon sängylleen. Mä tyydyn vain hymyilemään, samalla kun suin hiuksiani pois silmiltä. Poika edessäni katsoo kieroon hetken, horjahtaa ja ottaa musta tukea. En ehdi sanoa mitään, sillä se mönkii saman tien laittamaan musiikkia meille.

Pahaksi onneksi soiva kappale sattuu olemaan So Far Away, joten ei kestä kauaa, kun molemmat meistä – enemmän tai vähemmän – itkee silmiään irti. Mä lähinnä enemmän.

Hetken kuluttua, kun kyynelehtiminen on tauonnut molempien osalta, saan pienen sammaltavan suuni auki.

"Kuule Caleb, mä taidan tietää miksi vihasin sua."

"No miksi?"

"Koska oot noin vitun täydellinen. Ootko vilkassu vatsalihaksias?"

"Sä olet saatanan kännissä, puhut omias. Sitä paitsi, mä en ole homo, vaikka sä sellainen olisitkin."

"Jaa mikset ole?"

"No, ööh, tuota, se on homoa?"

"Ptsh."

****

Auringon liian kirkkaat säteet ovat ensimmäinen asia, minkä mä huomaan herätessäni. Toinen on se, että makaan ilman paitaa Calebin sängyssä, vieläpä Calebin vieressä! Mitä helvettiä eilen oikein tapahtui? Oikeastaan, nyt kun tarkemmin mietin, en taida edes haluta tietää.

Nousen liian nopeasti istumaan ja tartun kaksin käsin kiinni hiuksistani. Olisi se pitänyt muistaa, että mulla on ehkä maailmankaikkeuden surkein viinapää, ei siitä pääse suuntaan eikä toiseen.

”Caleb!” kuiskaan ja tönäisen kaveriani kylkeen. Tyyppi ei reagoi mitenkään, se taisi hörppiä hieman enemmän kuin mä. Vilkuilen ympärilleni ja bongaan punamustaruudullisen paitani, sekä mustan topin tuolilta. Kiskon molemmat päälleni ja häivyn äkkiä Calebin huoneesta, sekä koko talosta ulos.

Mitä helvettiä?


Jes : D apua mun täytyy alkaa väsäilee seuraavaa lukua. Niin, toi So far away, linkki k.o. biisiin: http://www.youtube.com/watch?v=A7ry4cx6HfY

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Vs: Vihasuudelmia - K15 6/? 24.6
« Vastaus #26 : 25.06.2012 12:26:26 »
Ahhahah, mä en tosiaan tiedä mikä meni aivoissa pieleen kun kirjoitin tuota edellistä kommaa.. :'D Olen jotenkin juurtunut ajattelemaan kaikkea Noelin näkökulmasta, en edes tiedä miksi.

Lainaus
”Joo niin varmaan. Nyt tänne se nettikaapeli, tai mä kaadan yöllä sun päälle jotain tosi epämiellyttävää.”
Ilkeää! Caleb on taas oma tuttu itsensä tässä? Jos olisin ollut Elmina niin en olisi luovuttanut noin helpolla, nettihän on elämänehto! hehe. : D

Lainaus
"... Ootko vilkassu vatsalihaksias?"

"Sä olet saatanan kännissä, puhut omias. Sitä paitsi, mä en ole homo, vaikka sä sellainen olisitkin."

"Jaa mikset ole?"

"No, ööh, tuota, se on homoa?"

"Ptsh."
Kuolin nauruun ja sulin lattialle. Awww. Homous on homoa. Ei kun täh, mikään ei voisi olla homoutta heterompaa! :D Ihan loistava. Jäin vähän ihmettelemään, mistä Noel näki Calebin vatsalihakset, mutta jaa, ehkä sillä on joku röntgen-katse (hahaa, sellainenhan olisi oikein kätevä.. heh heh heh.. wut?)

Ja hei mitä, tämäkö oli känni-ilta? Mä toivoin vähintään pusuttelua. >:c Siis kuvailtua sellaista. Möhmöh. Okei, onneksi Noelin toppi pelasti päivän. Kuvittelin sille sellaisen mustan skinnyn narutopin. Tuitui :D
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Haruka

  • Taskukokoinen
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by mustapisara
    • Mietteitä musiikista
Vs: Vihasuudelmia - K15 6/? 24.6
« Vastaus #27 : 26.06.2012 21:49:35 »
Toi seuraava luku itketti ja nauratti... Poikien reaktiot on niin aitoja, että voisin kuvitella tän tapahtuneen oikeasti...
Ja "So Far Away" on ihana biisi <3

Plääh, en osaa kommentoida tällä kertaa mitenkään rakentavasti tätä uutta lukua.
Jatkoa toivon, kunhan saat taas aikaiseksi.

-Haruka

Draco Potter

  • Vieras
Vs: Vihasuudelmia - K15 6/? 24.6
« Vastaus #28 : 18.07.2012 20:42:46 »
Ametrine voi aww sun kanssas :D hei mietis vähän, ne on ollut aina samassa "porukassa" kun Anthony oli kummankin kaveri. Kai ne on ollut yhdessä rannallakin silloin c: oot ihana kiitos kommentistasi ♥

Haruka voi kiitos ♥ ihanaa kun jaksat kommentoida, tuun hyvälle tuulelle! uh ja So Far Away on ♥


Eli anteeksi x100 koska oon vääntänyt tätä niin kauan ._. mut here it is. Kuuntelin tässä oikeestaan koko Linkin Parkin uutta levyä mutta yksi tietty nousi kuunnelluimmaksi ^^



7.

Caleb

Mua hävettää niin paljon se, että heräsin yksin, ilman paitaa sängyltäni. On sanomattakin selvää mitä tapahtui, vaikken muistakaan siitä mitään. Se, että Noel lähti täältä sanaakaan sanomatta ja lähetti perään anteeksipyyntöviestin, kertoo ihan tarpeeksi.

”Caleb! Tuu nyt syömään jotain!” Elmina huutaa keittiöstä. Mä en ehdi edes nousta kunnolla istumaan, kun jäätävä päänsärky kaataa mut takaisin sängylle. Krapula on helvetin kiva kaveri.

”En mä taida, oksennan sen kuitenkin.”

”Sulla on siis darra.”

”No niin on! Mitä se sulle kuuluu.”

Elmina ei vastaa, hyvä vaan. Oon niin ärsyttävä silloin, kun kärsin krapulasta, että kaikki täysjärkiset tajuaa olla puhumatta mulle. Siitä mä olen enemmän kuin tyytyväinen. Pitäisiköhän mun ottaa yhteyttä Noeliin? Se on varmaan ihan raivona mulle nyt. Nousen hitaasti ja varmasti istumaan, onnistun jopa olemaan oksentamatta.

”Hei Caleb, mitä te teitte oikein viime yönä, kun hirvee valitus ja nitinä kuului sun huoneesta. Mä en meinannut saada unta ollenkaan.” Vittu mä niin murhaan Elminan jos pääsen täältä huoneesta hengissä ulos.

***

Aika on kulunut ihan järjettömän nopeasti. Mä en voi uskoa, että se keikka on jo tänään illalla! Onneksi me saatiin Noelin kanssa kaikki sovituksi. Kumpikaan ei muista mitään siitä yöstä ja mä oon myös aika varma, että Elmina kusetti mua. Vitut se mitään kuuli.

”Äiti, ootko sä nähnyt mun Avengedin paitaa? Se musta.”

”Se oli viimeksi eilen pyykkikorissa.”

Ravaan turhautuneena omasta huoneestani kylppäriin ilman paitaa. Pahaksi onneksi siskoni on raahannut meille jotain tyhjäpäisiä blondikavereitaan, mä en jaksaisi niitä nyt.

"Hei Elmina, sulla on aika kuuma pikkuveli", yks niistä, sellanen aika suora kopio Pamela Andersonista, kuittaa mulle. Mulkaisen sitä niin kiukkuisesti kuin taidan.

"Joo, älä turhaan elättele toivoa siihen. Se on sua varmaan neljä vuotta nuorempi."

"Siskokulta, voitko puhua frendiesi kanssa jostain muusta kuin musta, kiitos!" äyskäisen ja kiskon vittuuntuneena sitä halvatun bändipaitaa päälle. Mulla on tasan kymmenen ja puoli minuuttia aikaa ehtiä keikkapaikalle. Eikä asiaa auta jaloissa pyörivä Äksy, jolla on mitä ilmeisimmin tarve pihalle.

***

Keikkapaikkana toimivan areenan piha on täynnä ihmisiä enemmän tai vähemmän jonomuodostelmassa. Miksi, oi miksi me ei voitu tulla jonottamaan jo aiemmin? Mä olisin halunnut olla täällä jo aamupäivästä, mutta Noel kieltäytyi tulemasta eikä mua huvittanut idea jonottaa yksin täällä. Noelista puheen ollen, missäköhän se viipyy?

Mä olen juuri kirjoittamassa aika kiukunsävyistä tekstaria Noelille, kun se tupsahtaa mun eteen hiukset söpösti pörrössä ja silmät mustina kajalista.

”Vau, sä olet aika suloinen”, päästän suustani ja punastun saman tien.

”Oikeesti?” Noel hämmentyy ja nyhtää hiuksiaan varovasti. ”Mä laitoin näitä ikuisuuden.”

”Oikeesti. Sä näytät tosi hyvältä. Meidän varmaan pitäisi mennä jonoon?” Hymy Noelin kasvoilla vahvistuu ja se nyökkää. Me siis valutaan liian pitkän jonomuodostelman hännille.

***

Areena on aivan täynnä väkeä. Me istutaan kolmannen rivin penkeissä, näköala ei täältä ole mikään parhain, mutta rakennuksen pyöreästä muodosta johtuen ollaan kuitenkin lähellä lavaa, joka on sijoitettu paikan keskelle.

”Muistatko ketkä on lämppäreinä?” mä yritän virittää keskustelua ja suoristan paitani helmaa.

”Joku ihan tuntematon nimi, ei sanonut ainakaan mulle mitään”, Noel vastaa katsomatta muhun päinkään. Ilmeisesti lämppärit on myöhässä, koska kajareista alkaa soida Linkin Parkin uutta musaa. Sattumoisin mun lempikappale, Roads Untraveled.

Käännän katseeni Noelin kirkkaisiin silmiin ja laulan kappaleen viimeiset säkeet sille päin naamaa, vieläpä ihan vilpittömästi.

”May your love never end and if you need a friend there's a seat here alongside me.”

En oo ihan varma näinkö oikein, mutta jotain kirkasta Noel pyyhkäisi silmästään.



Juu sellainen tälläkertaa :3 yritän olla vähän ripeämpi jatkon kanssa (8
(Roads Untraveled)
(Calebin paita )
« Viimeksi muokattu: 28.08.2013 10:59:47 kirjoittanut Amalia »

Haruka

  • Taskukokoinen
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by mustapisara
    • Mietteitä musiikista
Vs: Vihasuudelmia - K15 7/? 18.7
« Vastaus #29 : 18.07.2012 22:00:05 »
Jee, tähän on tullut taas jatkoa...
Hyiii... Noi Elminan kaverit on ällöttäviä... Ei mitään blondeja, neljä vuotta vanhempia naisia Calebille vaan Noel... Onneks Caleb puuttui tilanteeseen nopeasti ja pääsi lähtemään talosta.

Ja Äksy... Mulle tulee siitä mieleen ihan mun oma kissani, koska sekin pyörii joka kerta eteisessä mun jaloissa, jos mä oon lähdössä johonkin.
Ja sitten toi keikka ja loppukohtaus... Itkevä Noel ja ihana Caleb <3
Hmm... Pitää varmaan kuunnella toi sun mainitsema Linkin Parkin biisi ja katsoa, reagoinko mä yhtä voimakkaasti siihen täällä lukiessani tätä.

Jatkoa odotellessa.

-Haruka

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Vs: Vihasuudelmia - K15 7/? 18.7
« Vastaus #30 : 27.07.2012 12:39:17 »
Hei aww. Voin kuvitella sen tunteen kun keikkaan on kymmenen minuuttia.. </3 Mä tulin kerran vain tuntia ennen ja ninjailin itseni kolmanteen riviin kentällä, mutta 10 minuuttia on jo aika toivoton. :D

Ihana Caleb joka laulaa Linkin Parkia, ja tuo laulupätkä sopii tilanteeseen täydellisesti. Taidan kompata Debbiä aika pitkälle - nimittäin makeout-sessio keikan jälkeen olisi aika kiva. Ja flashbackit! Tää on kuitenkin K-15 joten saat kirjoittaa viestin täydeltä teinipoikaslashia. ;D
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

LoveForever

  • toivoton tapaus
  • ***
  • Viestejä: 264
  • Patrick Kane on rakkaus<3
    • Blogini:)
Vs: Vihasuudelmia - K15 7/? 18.7
« Vastaus #31 : 29.07.2012 23:47:20 »
Oon vilkassu tätä ainaski pari (tsiljoonaa miljoonaa) kertaa, mutten oo koskaan lukenu. No, nyt sitten luin ja kiinnostuin heti ;D Tää on aika hyvä ja haluun lukee lisää ja toi, että ekaks vihaa toisiaan ja sitten niistä tulee kavereita (myöhemmin kuiteski rakastuvat ;)) on tosi hyvä aihe.. :D Mutta täällä päin Suomea odotellaan jatkoa. Kiihkeästi. ;D
Älä mieti asiaa tarkemmin. Anna olla ja mennä ohitsesi kuin tuuli ja linnut ja nuoruus ja neitsyys.. Eikö näin olisi paremmin? <3

Draco Potter

  • Vieras
Vs: Vihasuudelmia - K15 7/8 18.7
« Vastaus #32 : 31.07.2012 15:47:46 »
Debbi aww sun kanssas :3 senki sulonen pallero! yy mullon sua ikävä, en malta oottaa joulukuuhun ♥ kiitän kommentista!

Haruka kiitän kommentista ♥

Ametrine haha, mä oon ollut kerran kaks tuntia ajoissa :D linkin park ♥ juutuota kiitospaljon kommentista :3

LoveForever ui, uusi lukija ♥ kiitän ja kumarran!
 
Kuinka ylpee oon itestäni kun saan yhden kuukauden sisällä kaks lukua julkaistuks! uhuhuh niin sain nyt tolkun näihin lukuihin, tää oon viimoinen ja epilogi vielä tulee c:


8.


Noel

Keikka menee ihan hujauksessa ohi, mä en edes keskity faneilemaan, mikä on outoa, koska mä sekoan poikkeuksetta keikoilla. Nyt en vaan pysty, nimittäin juuri ennen tämän alkua Liam soitti ja kertoi Tundran olevan kipeä, kipeämpi kuin eilen.

”Seuraava biisi on varmasti kaikille tuttu, tää on koko bändin jäsenille kaikista henkilökohtaisin biisi. Sytkärit ja kännykät ilmaan, nyt lähtee So Far Away!” Mä nostan katseeni lattiasta takaisin lavalle ja kaivan pian sytkärini taskusta. The Rev oli mun suurin idoli heti Billie Joe Armstrongin jälkeen, mä itkin sen kuolemaa kaksi viikkoa, joten tämä biisi koskettaa mua sekä rumpalin, että Anthonyn kannalta.

Koko areena loistaa erinäisiä valopilkkuja ihmisten heiluttaessa valonlähteitään, kuka mihinkin suuntaan. Mun käsi väsyy puolessa välissä, joten tyydyn vain kuuntelemaan kappaleen koskettavia sanoja.

”Noel, itketkö sä?” Caleb kysyy vähän hätääntyneenä kappaleen, sekä koko keikan loputtua. Mä pudistan päätäni ja pyyhkäisen kyyneleen silmäkulmastani. Enhän mä halua itseäni nolata. Enkä mä edes itke. Toi kappale herkistäisi kenet tahansa.

Calebin äidin auto kaartaa areenan pihaan meitä hakemaan. Astun sisään punaiseen Corollaan vasemmalta, siinä missä Caleb loikkaa oikealta puolelta kyytiin.

Ajomatka on hirvittävän hiljainen meidän molempien osalta. Vain Calebin äiti yrittää virittää jonkinlaista keskustelua ilmaan. Turhaan. Lopulta sekin luovuttaa ja keskittyy vain ajamiseen. Mitäköhän Caleb miettii juuri nyt? Tuskin ainakaan mun kipeää kissaa.  Sen katse harhailee ulos auton ikkunasta, enkä osaa päättää seuraanko sen katsetta, vai jatkanko sormieni tuijottelua.

”Ollaanko oikeassa osoitteessa?” Calebin äiti kysyy ja kääntyy katsomaan mua.

”Juu, ollaan me. Kiitos kyydistä”, mumisen ja loikkaan autosta ulos sanottuani heipat Calebille. Oon juuri avaamassa meidän rapun ovea, kun kuulen jonkun loikkaavan autosta ulos.

”Noel, odota.”

Caleb syöksyy halaamaan mua niin kovaa, että joudun ottamaan tukea seinästä, jotten kaatuisi.  Toisen lämmin ruumis nojautuu kiinni omaani, enkä mä välitä yhdestäkään ohikulkijasta tai mummelista, joka kyttää ikkunassa meitä.

”Anteeksi, että mä olin huonoa keikkaseuraa”, poika kuiskaa ja katsoo mua jotenkin anelevasti.

”Ei, ei se susta johtunut. Sä olet aivan loistavaa keikkaseuraa, mä vaan en osannut nauttia kunnolla. Tundra on tosi kipeä.”

”Oi, mä oon kamalan pahoillani.”

Lämmin kyynel valahtaa uudestaan mun poskelle. Enkö mä osaa olla hetkeäkään itkemättä? Mua hävettää, inhoan sitä tunnetta, kun joku näkee mun itkevän. Siksi pillitän mieluiten keskellä yötä.

Caleb katsoo mua vielä kerran, kuiskaa mun korvaan hyvät yöt, suutelee poskelle ja lähtee sitten juosten autoon takaisin. Vilkutan toiselle ja kosken kohtaa, missä Calebin huulet kävivät äsken.

Mä hipsin rappukäytävään leveästi virnistäen. Onneksi kukaan ei tule vastaan, pitäisivät mua hulluna. Kello on jotain ehkä yksitoista illalla, äiti on työmatkalla, isä on ollut viimeisen viikon ryyppyreissulla ja Norah taitaa olla poikaystävällään yötä. Näin ollen Liam on ainoa kotona olija.

Astun ovesta sisään pimeään kämppään. Edes Tundra ei tule mun jalkoihin kiehnäämään. Se varmaan vaan tuhisee heikkona jossain sängyn alla.

Hiivin meidän huoneeseen kuin ninja, sillä pelkään pimeää, mutten viitsi laittaa valoja ja herättää Liamia. Kun pääsen oven taakse, kuulen huoneesta ääniä, jotka kertovat että mun pitää nukkua sohvalla. Kiva Liam. Olisi nyt mennyt edes vanhempien huoneeseen.

***

Aamu valkenee kirkkaana ja aurinko herättää mut jo yhdeksältä paistaessaan olohuoneen isosta ikkunasta sisään. Hieron hetken unisia silmiäni huomatakseni vain, että unohdin pestä meikit eilen. Upeeta, mä olenkin aina halunnut näyttää pandalta.

Mä ja mun aamuäreys marssitaan kimpassa keittämään kahvia keittiöön. Nostan samalla Tundran kupin lattialta ja vaihdan sille tuoreen ruoan. Voi kun se söisi edes vähän.

Ehdin ottaa pinkin kahvikuppini ja avata television, kun joku soittaa ovikelloa. Kuka ihme tulee tähän aikaan aamusta toisten ovelle? Mä lähden ottamaan asiasta selvää ja palaan takaisin kauniin neilikan kanssa. Caleb on liian ihana.

LoveForever

  • toivoton tapaus
  • ***
  • Viestejä: 264
  • Patrick Kane on rakkaus<3
    • Blogini:)
Vs: Vihasuudelmia - K15 8/8 31.7
« Vastaus #33 : 31.07.2012 19:07:20 »
Jatkoa on saapunut! ;D Kiitos kiitos paljon taas ihanasta luvusta :-* Tää on ihana tarina!.. Eipä tässä muuta, ilmottelin vain että täällä ootellaan epilogia.. ;)
Älä mieti asiaa tarkemmin. Anna olla ja mennä ohitsesi kuin tuuli ja linnut ja nuoruus ja neitsyys.. Eikö näin olisi paremmin? <3

Westy

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 435
  • What's the meaning of Stonehedge?
    • Tumblr
Vs: Vihasuudelmia - K15 8/8 31.7
« Vastaus #34 : 02.08.2012 03:20:28 »
Lainaus
”Noel, odota.”

Caleb syöksyy halaamaan mua niin kovaa, että joudun ottamaan tukea seinästä, jotten kaatuisi.  Toisen lämmin ruumis nojautuu kiinni omaani, enkä mä välitä yhdestäkään ohikulkijasta tai mummelista, joka kyttää ikkunassa meitä.

”Anteeksi, että mä olin huonoa keikkaseuraa”, poika kuiskaa ja katsoo mua jotenkin anelevasti.

Mulla kävi sääliksi Tundraa. Oonko outo... Voi pikkusta... ,_,

+ Ihastunut Noel mullekin kaappiin, jooko? ♥ Söpö poika. :D

En bongannut virheitä, teehän epilogiin kunnon pussailua!

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: Vihasuudelmia - K15 8/8 31.7
« Vastaus #35 : 02.08.2012 08:57:46 »
Hmmmm :)
 Tykkäsin tästä tekstinä, ja juu. Sun kuvailu on jotain ihanaa ja jännittävää, ja silti klassista. Jotenkin nuo biisit unohtu mulla kuuntelematta, ja vasta loppupäästä niitä sittä kuunteleskelin, tuosta Maroon 5:n Just A Feeling:stä lähtien.

Mä vähän vierastan sitä, että suomeksi kirjotetun ficin hahmojen nimet ei oo suomalaisia, tai siis, ettei kirjoteta suomalaisista hahmoista suomeksi. Koska onhan se nyt jotenki... en mä tiiä, en osaa tätä selittää mitenkään kovin järkevästi, se vaan tuntuu tositositosi hassulta. Ja siihen nähden, että poijat oli Noel ja Caleb, niiden lemmikit oli sitte Tundra ja Äksy, get my point? Olisi siis ollut ehkä minun mieleen vähä sopivampaa joko lukea tätä englanniksi, tai sitten niin, että hahmot olisi olleet suomalaisia. Tai ees vähintäänkin niin, että elukatkin ois olleet englanninkielisillä nimillä! Varsinki tuo Sunset Beach tuntui tökeröltä.
 Kirjotusvirheitä en tainnut bongailla, ainakaan niin, että niitä nyt muistaisin näin jälkeenpäin :)
 
 Lukujen pituus jäi vähän häiritsemään, tai siis lyhyys. Musta on kiva lukea pitkiä lukuja, joissa tapahtuu paljon mutta kuitenkin kärsivällisyyden rajoissa.
Tietenkin tämä on vaan minun mielipide, mutta ois ollu ihana jos luvuissa olisi tapahtunu enemmän, tai sitten vaihtoehtoisesti niin, että olisit yhdistäny joitain lukuja, ettei ees kaikki ois ollu noin lyhyitä. Mutta jokainen tavallaan  :-* Tykkäsin tästä kaikesta huolimatta kovasti. Actionia jäin kyllä tosiaankin kaipaamaan, eikä tässä kyllä minusta K15-matskua ollut. Ehkä olisin ite rankannu tämän K13, mutta jospa epilogissa sitten olisi jotain hurjempaa, ja tuon korkeamman ikärajan ansaitsevaa?

Love, FL~

Draco Potter

  • Vieras
Vs: Vihasuudelmia - K15 8/8 31.7
« Vastaus #36 : 03.08.2012 18:15:04 »
LoveForever kiitän kommentista, epilogi on tulossa (8

Westy et oo outo :c joo, saat sen mukaas kun lähdet helsinkistä kotia kohti >:3 kiitän!

FlowerLadies kiitos kaunis pitkästä kommentistasi! Mä en osaa kirjoittaa ficciä englanniksi ja rakastan ulkomaisia nimiä, joten kompromissi. Mä myös mietin noita elukoiden nimiä ikuisuuden ja päädyin sitten niihin, sori jos häiritsi :( jaja vielä tuo ranta lähti ideana simsistä jonka yksi kaupunki on Sunset Valley :D inhoan paikkojen nimien keksimistä niintuota. Juu, mä tiedän että ne luvut on lyhyitä, mutta se on kai tarkoituskin tai jotain. Hyvä jos kelpasi, odota vaan sitä epilogia >8 )

epilogia aloitan tänään c:

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Vs: Vihasuudelmia - K15 8/8 31.7
« Vastaus #37 : 04.08.2012 15:17:53 »
Lainaus
Caleb syöksyy halaamaan mua niin kovaa, että joudun ottamaan tukea seinästä, jotten kaatuisi.  Toisen lämmin ruumis nojautuu kiinni omaani, enkä mä välitä yhdestäkään ohikulkijasta tai mummelista, joka kyttää ikkunassa meitä.
Awwwww. Halailevat pojat on niin söpöjä :3

Lainaus
Hieron hetken unisia silmiäni huomatakseni vain, että unohdin pestä meikit eilen. Upeeta, mä olenkin aina halunnut näyttää pandalta.
Ja taas tällainen älyttömän suloinen kohta. Kuolen varmaan kohta söpöyden yliannostukseen, heh.

Eli moi. Ihkutan kaikkea taas vaihteeksi. Mutta apua, tääkö oli viimeinen luku? Eiiiiiiiii. Mun hieno synttärilahja loppuu! :c Onneksi ootkin tollainen kiva ja kirjoitat epilogin. ♥

Voi Noel pieni kun se on tollainen asdjkl. <3 Fanitus jää välistä ja ensin se itkee ja sitten hymyilee kuin hullu. Aww.

P.S. Billie Joe Armstrong mainittu! Me approves ;D
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Draco Potter

  • Vieras
Vs: Vihasuudelmia - K15 8/8 31.7
« Vastaus #38 : 11.08.2012 19:26:59 »
Ametrine kiitän kommentista ♥

ei mulla muuta ku et nyt on niin hirvee blokki ja alemmuuskompleksi ja muuta kaikkea hirveen kivaa, että epilogi viivästyy tai saattaa olla etten ehkä kirjoitakaan sitä ._. anteeksi, en vaan osaa. kiitos silti hirveästi kaikille lukijoille ja kommentoijille, love u guys ♥

Draco Potter

  • Vieras
Vs: Vihasuudelmia - K15 8/8 31.7
« Vastaus #39 : 23.08.2012 18:47:20 »
Taputtakaa! Mä sain kuin sainkin tän kirjotettua ♥ kiitos siitä ihastukselleni ja tylsälle historian tunnille :b




EPILOGI


Caleb

Harmaat pilvet lipuvat taivaalla kohti länttä ja katseeni seuraa niiden liikettä hitaasti. Mä olen aina rakastanut pilvien katselua. Se on rentouttavaa touhua, koska keskitän ajatukseni aina yhteen tiettyyn hattaraan ja unohdan kaiken ympärillä tapahtuvan.

”Me katseltiin Anthonyn kanssa lapsina pilviä ja etsittiin niistä kuvioita”, poika, jonka vatsan päällä pääni lepää, huokaisee.

”Mm, huomenna senkin poislähdöstä tulee kaksi vuotta”, vastaan ja kiinnitän katseeni tiukasti taivaaseen. Niin kuin Anthony muka olisi siellä.

”Niinpä.”

Käännyn ympäri ja hautaan kasvoni Noelin paitaan. Se on ainut, jonka sallin näkevän itkuni, koska mä häpeän jokaista kyyneltäni. Itkeminen nimittäin antaa musta vain heikon kuvan.

”Caleb, älä itke oo kiltti. Muakin alkaa itkettää.” Noelin kasvot on niin surkeat, että pyyhin silmäni hupparin hihaan ja hymyilen vähän.

”Jos sä itket, mun pitää suudella sun kyyneleet pois”, vastaan ja virnistän.

”No sitten mä kyllä haluan itkeä.”

Nousen seisomaan ja putsaan ruohoa housuistani. Noel tuijottaa mua hölmistyneenä, maaten yhä nurmikolla. Mä purskahdan nauruun ja autan toisen ylös. Se hymyilee mulle kierosti ja kiertää kätensä mun niskan ympäri.

Lähtölaukaus mulle. Upotan kasvoni toisen kaulaan, joka on ihanan lämmin ja tuoksuu hyvältä. Rakastan antaa kaulasuudelmia Noelille, eikä sekään ajattele tätä vastenmielisenä.

”Onko sun pakko imeä mun kaula ihan mustelmille?” poika käsittelyssäni nurisee muka-vihaisesti ja puristaa mun hiuksia liian kovaa.

”Se on mun tapani ilmoittaa, että sä olet varattu.”

”Varattu kenelle?”

”No mulle! Tyhmä.”

”Eihän kukaan tiedä meistä mitään.”

Katson Noelia silmiin ja suutelen sen makeaa suuta hitaasti. Hämmennys valtaa pojan, mutta kohta se uskaltaa pujottaa kielensä mun suuhun.

”Mä lupaan tulla vihdoin kaapista”, kuiskaan ja halaan toista, joka on selkeästi liikuttunut.

”Anthonyn kuuluu saada tietää ensimmäisenä."
« Viimeksi muokattu: 29.08.2012 16:42:01 kirjoittanut Amalia »