Kirjoittaja Aihe: Hän korjasi sydämmeni {K-11} Fluff, Romantiikka !Lyhyt, pahoitteluni!  (Luettu 1629 kertaa)

~naw~

  • 1D-SUPERfan<3
  • ***
  • Viestejä: 3
  • One Direction belongs to my heart <3
Ikäraja: K-11 // neme lisäsi alkutiedot & siirsi oikealle osastolle

Esinäytös

Mä en voinu käsittää sitä tunnetta, kun mun elämäni rakkaus jätti mut. Se oli.. No.. Musta tuntu, että mä olin vaa tyhjä kuori.. Ihanku olisin kutistunu aivan hiiren kokoseks ja kaikki vaa saatto kävellä mun yli.
Mutta yhtä asiaa mä vaan ihmettelen; mä en ole itkeny kyyneltäkään. Yleensä mä saatoin itkeä silmät päästäni ja kulkea aika kauanki silmäpussit koristamassa mun silmänalusia. Ja tietysti tomaattisilmät... Mutta se nyt on yks hailee mulle.

Ei menny kauankaa, ku mä sain jo uuden onnen..

________________________________________________________________________

"ARGH! NÄPIT IRTI MUSTA!" mä kikatan. Elliot vie kätensä mun selän taakse. Mä katon hengästyneenä sitä silmiin. Se vaan on niin ärsyttävän ihanaa, kun se tietää mistä mä kutisen. Mä painan sen sohvalle selälleen ja asetun kyljeteen sen kainaloon. Mä painan pääni sen rinnalle. Mä rakastan kuunnella sen sydäntä..

Elliot silittää mun punaruskeita hiuksia. Pian mä huomaan herääväni siihen, ku mun rakkaani nousee sohvalta. "Minne sä meet?" mä kysyn unisena. "Vessaan", se mumisee vastaukseksi. Mä avaan mun kaulassa roikkuvan killuttimen ja katon kelloa. Se on varttii vaille yheksän.. Taidanpa mennä nukkumaan. Mä revin ylimääräiset rätit päältäni ja käyn peiton alle.

Pian mä tunnen, kuinka joku halaa mua hellästi ja vetää mua lähemmäksi. Mä halaan tota kättä ja otan vähän paremman asennon. Mä nukahdan melkee heti.
Aamun ensisäteet hiipivät lattialta sängylle ja sitten mun kasvoille. Mä räpyttelen silmiäni ja yritän tottuu valoon. Yhtäkkii tajuun, et kukaan ei oo halaamassa mua ja mä päädyn pieneen panikkiin, että mihin mun pupuni on hävinny. Keittiössä se kykkiikin kahvikuppi vieressään ja lehteä selailemssa. Mä kävelen unisena ja pelkässä topissa keittiöön ja suukotan mun kultani selkää. ""Huomenta muru", se sanoo ja hymyilee mulle sen ihanaa hymyä.
Puhelin soi. "Moi.. En mä tänää, ku mulla on jo menoo.. Joo, moikka", mä puhelen. "Kuka?" hiipii Elliotin suusta. "Tytöt.. Ne oli viettäny hurjan viikonlopun ihan vaan vaihteeks", mä sanahdan nopeesti ja käppäilen kahvinkeittimen luo. Kaadan kahvin suloiseen Hello Kitty-mukiini ja laitan päälle soijamaidon ja sokerin.
"Miten sä voit juoda tota litkua?" kultani kysyy näyttäen kieltä söpösti. Eihän se mun silmissä osaa irvistää. "Miten sä voit juoda TOTA litkua?" mä irvistän. "Mikä leffa se muuten on?" mä kysyn yhtäkkiä ja katsahan mun murun silmiin. "Sellanen komedia.. En oikeesta muista sen nimeä", Elliot vastaa ja kääntä sivua lehdestään.

Mä herään horroksestani; Elliot istuu viereeni sohvalle. Istumme elokuvatetterin odotustilan sohval. "10 minuttii, nii ne avaa ovet tonne saliin", muruni sanoo mulle ja suutelee. Mä nään kuinka kaks noin 10-vuotiasta poikaa kattoo meitä ja kuiskii jotain. Mä hymyilen itsekseni.
Mä en voi olla kuolematta nauruun, kun tuo hupaisa hahmo sekoilee yksikseen. Sali raikuu ihmisten iloisista naurahduksista. Yhtäkkiä mä huomaan, että mun kulta katsoo mua hymyillen silleen söpösti. Mä hymyilen takaisin ja suutelen sitä. Se suutelee mua jumalaisilla huulillaan takaisin.
Elliot painaa mut vasten ulko-ovea ja suutelee. Se saa oven auki ja ja työntää mut hellästi makuuhuoneeseen. Se koskettaa mun kaulaa sen pehmeillä huulilla. Mä huokaisen mielihyvästä. Tunnen, kuinka muruni kieli raahautuu pitkin kaulaa ja mä saan taas tuntea sen jumalaiset huulet omillani.
Elliot räpeltää rintaliivini auki. Inahdan mielihyvästä, ku kultani suutelee vatsaani. Ennenkuin huomaankaan, alushousumme koristavat kauniisti makuuhuoneen lattiaa. Muruni suutelee minua kiihkesti ja pian tunnenkin hänet jo sisälläni.
Mielihyvän äänet kantautuvat varmaankin naapuriin, mutta emme välitä, vaan nautimme omasta hetkestämme, nauttien toistemme läheisyydestä.
Makoilen muruni vieressä tyytyväisenä.. Se silittää mun hiuksia. Tän onnellisemmaks nainen ei voi tulla.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2015 00:57:54 kirjoittanut Pyry »

~naw~

  • 1D-SUPERfan<3
  • ***
  • Viestejä: 3
  • One Direction belongs to my heart <3
No, olen aika alottelia ja teksti kuuluu ensimmäisiini. Oikolukija "otti loparit" ja sillee... ja mää en osaa käyttää finii viel hirvee hyvi.

Että olen yksin kaikkien mun ficcien kanssa... :(

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Pysytäänpä sitten asiassa. On ihan ymmärrettävää, että jos on uusi, saattaa teksti lipsahtaa väärälle osastolle. Asia on nyt korjattu ja mitään maata mullistavaa ei ole tapahtunut, eli kaikki on hyvin. Pysytään kommenteissa mieluummin kommentoitavissa teksteissä.

bannu by Ingrid