Kirjoittaja Aihe: Glee: Muovihymy | Dustin Goolsby/hellokittyreppu, S  (Luettu 1718 kertaa)

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Author: Sole
Fandom: Glee
Genre: Romance
Rating: S
Pairing: Dustin Goolsby/hellokittyreppu
Disclaimer: Glee ei kuulu minulle

Goolsterin, Klainen ja Hurtin lisäksi tämä on ehdottomasti yksi minun monesta suosikkiparituksesta Gleessä, hope you like it!


Muovihymy

Dustin Goolsby heilauttaa Sunshine Corazonin hellokittyrepun olkapäälleen ja vie tytön mennessään tämän uuteen elämään, joka on kuin yksi iso musiikkivideo, pelkkää showkuoroa. Hän ohjaa tytön mustaan ja kiiltävään maasturiinsa ja joutuu nostamaan tämän etupenkille istumaan. Sunshine on niin pieni, että tämä mahtuu heiluttelemaan jalkojaan auton jalkatilassa.

Goolsby ajaa Sunshinen Vocal Adrenalinen harjoituksiin ja parkeeraa maasturinsa neljän valkoisen viivan asvalttiin rajaamaan neliöön. Hänellä on tytön reppu sylissään. Sunshine hyppää ulos autosta ja jää odottamaan hellokittyreppuaan kädet ojossa. Goolsby sanoo tytölle, ettei tämä ehtisi huolehtia repustaan kaikelta siltä laulamiselta, tanssimiselta ja nauramiselta, jota tämän uusi elämä on täynnä.

Hän tarjoutuu ottamaan sen huostaansa. Pitämään siitä hyvää huolta.

Sunshine katsoo Goolsbya kummastuneena, mutta nyökkää sitten ja hypähtelee uuteen elämäänsä. Goolsbyn pitäisi katsella tytön perään ja itkeä onnenkyyneliä, onhan Sunshine hänen uusi mahdollisuutensa voittaa, hänen uusi kanarialintunsa, jonka siipiä hän ei ole vielä ehtinyt leikata. Mutta Goolsby ei katsele Sunshinea. Hänen huomionsa on keskittynyt tytön reppuun painettuihin kissankasvoihin.

Olisi helppoa sanoa sen olevan ensimmäinen kerta, jolloin hän jättää kuoroharjoitukset ohjaamatta rusettipäisen lelukissan takia. Itseasiassa asiasta olisi jopa helppoa valehdella. Mutta pikkuruisen Sunshine Corazonin kissareppu on vain suuren hellokittyvuoren huippu. Hän nimittäin pitää pienistä valkoisista lelukissoista enemmän kuin suostusi kenellekään myöntämään.

Goolsby silittää hänelle repun vaaleanpunaisesta muovista katsovia nappisilmiä. Vaikka Hello Kittyllä ei ole suuta, hän tietää sen hymyilevän. Sen mustien nappisilmien tuikkiessa hän hymyilee ja puristaa repun tiukasti syliinsä.

Harjoitusten loppuessa Goolsby starttaa maasturinsa ja ajaa pois valkoisesta neliöstä. Hello Kitty istuu hänen sylissään. Kuten Sunshinella, silläkin alkaa tänään uusi elämä.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 19:31:00 kirjoittanut Kupla »

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Muovihymy | Glee | Dustin Goolsby/hellokittyreppu, S
« Vastaus #1 : 16.03.2012 17:32:37 »
Gua, kiitos kommentista! Oli taas fanityttökohtauksen paikka kun huomasin sun ottaneen mun ficin komenttikampanjasta. Ja vieläpä just tän tietyn!

Esineparitukset ei ole ihan munkaan juttu, mutta koska mun fanon sanoo, että Goolsby ja Kitty kuuluu yhteen, oli ihan pakko.
Kiitos kaikesta positiivisesta, tulin tosi hyvällä mielelle : )

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Glee: Muovihymy | Dustin Goolsby/hellokittyreppu, S
« Vastaus #2 : 05.08.2012 18:47:00 »
OLI NIIN PAKKO TULLA LUKEMAAN TÄMÄ :DDDDDDDD
Kuulen nimen Goolsby Saken äänellä mun päässä ja tän ficin sun äänellä (miten niin paljon yhdessä vietettyjä tunteja, ei toki?).

What is this? No söpöä ja arkista tämä ainakin oli. Mä en kamalasti harrasta näitä esineficcejä mutta teen aina välillä poikkeuksen ja tämä kuuluu niihin. Tämä oli hauska ja semmonen aaaaws ja vaikken ihan muista kuka Goolsby tämä on (jotain muistikuvia kuitenkin) niin tää kuulostaa niin jäätävältä jutulta, että tän vaan on pakko olla canon.

Ja tykkäsin kovasti siitä, että se ei raiskannut sitä reppua ja että tämä oli S-tason ficcin koko ajan <3 Olipas järkevää tekstiä.

Pus
M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Glee: Muovihymy | Dustin Goolsby/hellokittyreppu, S
« Vastaus #3 : 10.08.2012 19:31:54 »
Milgia: Hihihi kiitos kommentista, hypin täällä seinille koska ihan oikeasti luit tän ja vielä kommentoitkin :3

Munkin suhtautuminen esineficceihin on aika ristiriitainen, mutta Goolsby/hellokittyreppu on canonia ja tosi söpöä!
Kiva että tykkäsit, tästä ficistä on tosi kiva saada positiivista palautetta.

P.s. Ah, Suomimiitin traumat, onneks Saken ääni ei sano mun päässä mitään muuta kuin se yhden sanan jota en viitsi tähän edes kirjoittaa : D