Kirjoittaja Aihe: Kaunis(ko?) / K11 / tuplaraapale / syömishäiriö, itsetuhoisuus  (Luettu 1135 kertaa)

NUMBER#7

  • ***
  • Viestejä: 7
Title: Kaunis(ko?)
Author: NUMBER#7
Rating: K11
Disclaimer: Kaikki on minun.
Genre: angst
Warnings: syömishäiriö, itsetuhoisuus

A/N: Jep, eli ensimmäinen kirjoitus mitä täällä julkaisen :).

_______________________________________________________________________

Minuun sattui. Minuun sattui todella paljon. Minuun sattui liikaa.

Minuun sattui, koska olin jälleen pettänyt itseni.  Minun oli ollut pakko rankaista itseäni. Aiheuttamani haavat helpottivat oloani hieman.

Rangaistukseni ei silti ollut valmis. En ollut vielä oksentanut.

Olin kutitellut sormillani kurkkuani niin kauan, että vatsani oli luultavasti hypähtänyt ympäri. Silti mitään ei tullut ulos. Join kolme lasillista kylmää vettä ja yritin uudelleen. Ulos tuli vain äsken nielemäni vesi.

Tietämättä mitä tehdä, päätin luovuttaa.

Nousin seisomaan ja yritin olla katsomatta vessan seinällä olevaa kokovartalopeiliä. Katseeni lipsahti. Katsoin peiliin, josta minua tapitti takaisin liian ruma ja aivan liian lihava tyttö.

Löin nyrkillä seinää ja haukuin itseni lyttyyn pääni sisällä. Luovuttaminen ei ollut vaihtoehto. Vaihtoehtoja ei edes ollut.

Pakoon ei päässyt.

Ainoa asia, minkä pystyin tekemään oli oksentaminen. Laihtuminen. Muuten olisin ikuisesti tällainen: ruma, yksinäinen… läski. En halunnut sitä.

Join vielä kaksi lasillista kylmää vettä. Käännyin kohti vessanpönttöä jälleen. Yritin ajatella kaikkea ällöttävää, kuten vaikka jotain todella ylipainoista ihmistä, hampurilaisia, lihomista ja syömistä.

Laitoin sormet kurkkuuni ja kutittelin. Kutittelin ja kutittelin. Tuntui kuin sisälläni ei olisi ollut mitään, mutta tiesin paremmin. Tiesin, että olin syönyt tänään ainakin leivänpalasen.

Silmistäni alkoivat vuotaa ilon kyyneleet, kun tunsin jonkun nousevan kurkkuuni.

Minä oksensin.

Minusta tulisi sittenkin kaunis.

______

A/N2: Mitä mieltä olitte? :) Kommentit ois tervetulleita!
« Viimeksi muokattu: 07.10.2016 12:05:29 kirjoittanut Arte »
Hello, my dear.

Kill me, gently.