Kirjoittaja Aihe: Rusettipiruetteja | Sallittu  (Luettu 1328 kertaa)

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Rusettipiruetteja | Sallittu
« : 14.02.2012 21:02:47 »
Fic: Rusettipiruetit
Author: minä :P
Beta: -
Sallittu
Pairing: tulkinnallinen Harry/Draco
Genre: ööää talvisöpöstely?
Warnings: ei kai nyt mitään erikoisempaa kuin huono juoni :D ja juu, tulkinnallinen homosuhde, jos se häiritsee
Summary: On ystävänpäivä ja rusettiluistelupäivä. Kenet Draco mahtaakaan saada parikseen?
Disclaimer: en omista, en saa rahaa. Älkää haastako oikeuteen.

A/N ystävänpäiväficci aina ihanaiselle Miusamolle :-* Have fun with this, hon :D

Ja juu, osallistuu One True Something 20 -haasteeseen parituksella Harry/Draco. :)

Nauttikaa, ja hyvää ystävänpäivää kaikille finiläisille!



Draco rakasti luistelua. Hän rakasti niin paljon sitä tunnetta kun tuuli puhalsi kasvoille ja hänen jalkansa potkivat lisää vauhtia. Edes se, että he joutuisivat luistelemaan rusettiluistelua rohkelikkojen kanssa, ei voinut pilata hänen oloaan tällä hetkellä. Ei yhtikäs yhtään mikään voinut pilata sitä lapsen iloa hänen sydämessään, ei vaikka hän joutuisi luistelemaan Potterin parina, joka varmasti tulisi tapahtumaan.

Äänekäs ilakointi kuului jäädytetyltä huispauskentältä ja miljoonat kimaltelevat lumihiutaleet putoilivat lumottuina alas. Näkymä oli kuin pienten lasten satukirjasta, jossa prinsessa ja prinssi löytäisivät toisensa, ja menisivät naimisiin vannoen ikuista rakkautta toisilleen.

Luihuset kokoontuivat professori Kalkaroksen luokse, kun taas rohkelikot oman tuvanjohtajansa luokse. Siellä heille jaettiin tupaväriä edustavat pergamenttisydämet, joihin oli raapustettu koukeroisella käsialalla numero. Se oli varmasti numero, joka heidän tuli etsiä rohkelikkojen punaisista sydämistä, löytääkseen luisteluparinsa.

Draco vilkaisi numeroa sydämessään, 13. Huvittunut virne pilkahti Dracon kasvoille ja tämä lähti luistelemaan kohti tummatukkaista rohkelikkopoikaa.

"Anna kun arvaan, sinullakin on kolmetoista?" Draco kuiskasi pojan selän takaa, luisteltuaan tämän luokse. Tummatukka hätkähti ja kääntyi ympäri kohdatakseen Dracon punaiset omenaposket ja leveän hymyn. "Malfoy?" rohkelikkopoika kiekaisi epäuskoisena, sulkien silmänsä ja avaten ne uudestaan.

"Joko olet valmis, Potter? Paras luistelijapari voittaa palkinnon, ja mehän voitamme sen" Draco sanoi, hoputtaen toista poikaa pois tämän ystävien luota. Poika huokaisi ja luisteli apean oloisena Dracon luokse.

***

Harry katsoi luihusta, ja tämä ei oikeastaan näyttänyt siltä samalta ärsyttävältä hilleriltä, niin kuin yleensä. Toisen pojan hiukset olivat sähköstyneet talven pakkasessa, ja näin ollen tämän hiukset roikkuivat takkuisina ja tuulen sekoittamina tämän harmaan pipon alta. Vaaleahiuksinen poika mutristi huuliaan keskittyessään piruettiinsa.
Harry naurahti hiljaa, hän ei voinut uskoa silmiään -Malfoy näytti enkeliltä tanssiessaan jäällä.

***

Dracon rintaa aiemmin puristanut tunne oli kadonnut kaikkien niiden hyppyjen ja piruettien siivittämänä. Potterkin oli tänään hyvää seuraa! Toinen oli itse asiassa uskomattoman huvittava, se Dracon täytyi myöntää. Hiljainen kysymysten kuiske kaikui Dracon päässä, samanlaisena kuin se oli usein oli kuulunut. Miksi et valinnut minua? Enkö ollut riittävä sinulle, Harry freaking Potterille? Miksi vihaat minua niin paljon?

"Kuinka?" Potter kysyi, katsoen Dracoa hölmistyneenä. Pieni paniikinaalto hyökyi Dracon yli -oliko hän todella sanonut ajatuksensa ääneen?

"Miksi vihaat minua niin paljon?" Draco kysyi laskien katseensa luistimiensa kärkiin, pois toisen ulottuvilta.

Tummatukkainen poika sulki silmänsä ja hymyili.

"En minä sinua vihaa. Enää ainakaan," kuului lauseet ennen kuin Harry luisteli Dracon luokse, napaten tämän hatun, luistellen nauravaa Dracoa karkuun.


Miusamo

  • Vieras
Vs: Rusettipiruetteja | Sallittu
« Vastaus #1 : 15.02.2012 14:33:12 »
ASDFHJKLÖÄ!!! Sinä ihana, ihana hassu!  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
 Aaaawwsss! Awittelen vaan tälle, oot ihana, mussu! *hali*
 
 Olen sanaton.