Kirjoittaja Aihe: Varjojen kaupungit: Sokeriton mustaviinimarjamehu | S, Alec/Magnus  (Luettu 2165 kertaa)

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Title: Sokeriton mustaviinimarjamehu
Author: Neithan
Genre: Fluffy
Rating: S
Pairing: Alec/Magnus
Warnings: Hyi, siirappia!
Disclaimer: Cassandra Clare omistaa maailman ja hahmot, joilla minä vain leikin ilman minkäänlaisia korvauksia.
Summary: Ystävänpäiväinen flunssa voi vaikuttaa maailmanlopulta, mutta sitä se ei välttämättä ole.

A/N: Hyvää ystävänpäivää, Sole rakas! Yllätys fluffihyökkäys, nauti. Yleensä en söpöilyä kirjoita, mutta ystävänpäivän kunniaksi voin kokeilla.
Ja otsikosta ei sitten puhuta, ei aina voi keksiä hyvää nimeä. Ainakaan minun taidoilla.


*
Sanamäärä: 250
*
Kiitollisena Alec kietoi sormensa kuuman smurffimukin ympärille ja varovasti kielellä maistoi juomaa; mustaviinimarjamehua, tumman punaista ja kitkerää. Se oli juuri sopivan kuumaa juotavaksi, joten Lightwoodin vanhin poika hörppäsi rohkeasti. Magnus hymyili lempeästi Alecin hieman irvistäessä maulle. Punanenäinen varjometsästäjä aikoi työntää mukin syrjään, mutta Magnus esti sen tarttumalla vaativasti toisen ranteeseen.
”Juo se, se auttaa. Usko pois, minulla on kokemusta flunssan hoidosta”, Magnus hymyn kera sanoi. Alec käpertyi tiukemmin vilttiinsä ja otti uuden kulauksen mehua. Nuorukainen näytti niin reppanalta ison peiton kätköissä sohvannurkassa, juoden mehua irvistystä pidätellen. Magnuksen teki mieli halata pientä, mutta se olisi pilannut ankaran hoitajan uskottavuuden.
”Sokeria et kyllä tuhlannut”, Alec vain puoliksi tosissaan valitteli.
”Sokeri on neideille”, Magnus sanoi leikkisästi ja istuutui ultramariininsinisen sohvan käsinojalla Alecin pään viereen. Velhon pitkät sormet leikkivät Alecin mustilla suortuvilla pojan juodessa viimeiset tipat mukin pohjalta. Mukin tyhjennyttyä Magnus otti sen ja laski lattialle jalkojensa juureen. Alec kietoi kätensä Brooklynin päävelhon kapeille lanteille ja veti tämän alas syliinsä.
”Anteeksi kun pilasin ystävänpäivän, tiedän kuinka olit suunnitellut sitä pitkään”, Alec mutisi rakastettunsa pystyssä sojottaviin hiuksiin. Magnus kääntyi kasvotusten Alecin kanssa ja sanoi tiukasti ”Alexander Lightwood, olet vilustunut. Suunnitelmia täytyy siis muuttaa, mutta ei se tarkoita päivän olevan pilalla”. Magnus oli aikeissa suukottaa Alecia, mutta yritys keskeytyi Alecin aivastaessa komeasti.
”Kiitos rakas, ensi kerralla käänny poispäin, jos sopii”, Magnus valitti Alecin nauraessa vieressä.
”Onneksi demoniveri suojelee minua, etkä voi yrityksistäsi huolimatta tartuttaa pöpöäsi.” Alec ei syytökseen vastannut vaan halasi tiukasti piilottaen hymynsä Magnuksen paitaan.
”Hyvää ystävänpäivää, kulta”, Alec sanoi.
”Hyvää ystävänpäivää, nuhanenä”, Magnus vastasi.

A/N2: Hyvää ystävänpäivää kaikille Malecisteille!
Viva la Malec!
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 20:05:43 kirjoittanut Kupla »
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Kiitos rakas, rakastan sinua!! ♥

Tykkäsin tietysti ihan mielettömän paljon koko ficistä, mutta hauskinta oli musta se, että Alecin ja Magnuksen ystävänpäivä saa vähän toisenlaisen käänteen kunhan pääsen illalla koneelle ja saan oman ficcini julkaistua :3
Oli ihanaa, että olit kirjoittanut fluffysöpöilyä, vaikka et yleensä sitä kirjoitakaan. Ja sitä paitsi, sehän sujui tosi hyvin! Eli ei kun kirjoittamaan lisää niin ehkä mäkin opin vielä hymyilemään vuorokauden ympäri. Oi, kestofanityttökohtaus, kyllä kiitos, minulle!

Tämä oli siis hyvin kirjoitettu, ainoa kohta, josta en pitänyt ihan niin paljoa oli tuo "Sokeri on neideille", mutta se saattaa johtua siitä, että olen tainnut laittaa jonkun sanomaan jotain tuon tapaista jossakinmuinaisessa ficissäni. Plus olisin tavallaan tahtonut kuulla nuo sanat mielummin Alecin suusta, en Magnuksen. Mutta oikeastaa nyt kun tässä kirjoittaessani mietin tarkemmin, toihan tuo lausahdus Magnuksen suusta kuultuna ficciin ihan kivan kontrastin.
Aa joo, ja musta oli tosi tosi kummallista lukea Alecin sanovan "kulta". Siihen on vähän totuttelemista, mutta pitäähän Alecilla olla lupa sanoa noin ilman että mä vedän näkymättömän herneen nenääni. Sillä juuri sitähän Magnus on sille. Kulta.

Lainaus
”Hyvää ystävänpäivää, nuhanenä”, Magnus vastasi.
Tähän ei voi sanoa muuta kuin että voi herrajumala, söpöyskynnys ylitetty mallikkaasti! ♥♥

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Solembum// Minäkin sinua! Odotan ficciäsi innolla.
Hyvä kun fluffyni onnistui, mutta lempigenreni se ei ole eikä tule. Joten valitan, lisää fluffya ei hetkeen tule. Ja hei totta kai kirjoitan sulle ystävänpäiväksi fluffya, mitä muutakaan?

Alitajuntani, minkä teit. Kyllä, Yökyläilyssä oli tuon tapainen kohta, tosin kyseessä oli teenjuonti. "Sokeri on neideille" kohdan voin selittää sillä, että Magnus ei jaksanut laittaa siihen sokeria ja pitäähän jollain kuitata valitukset. Mutta hyvä jos se toi kontrastia tai jotenkin sopi, olin itse hieman epävarma sen kanssa.
"Kullan" puolestaan selitän sillä, että se viittasi Magnuksen ”Kiitos rakas, ensi kerralla käänny poispäin, jos sopii” kommenttiin ja oli sanottu leikkimielellä eikä vakavissaan kutsunut kullaksi. Ymmärrätkö mitä haen, kultaseni? x) Menipä taas puolusteluksi... Tai sitten ei, ihan sama.

Ole hyvä vielä kerran, söpöläinen. Kimaltavaa ystävänpäivää ; )
« Viimeksi muokattu: 14.02.2012 15:48:26 kirjoittanut Neithan »
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki

Fairytale

  • ξωτικά
  • ***
  • Viestejä: 244
  • Say that you believe.
Ensin ajattelin jättää kommentoimatta, kun eihän siitä mitään järkevää kumminkaan tulisi, mutta periaatteena on, että pitää kommentoida, jos vain ehtii. Joten...

Ihana! Alec oli suloinen nuhanenä, ja Magnus... huolehti rakkastaan :)
Smurffimuki ;D

Kiitän :)
"There was a price to be paid for any decision he made. There was a price for who he was. Other people paid it."

Dria

  • ***
  • Viestejä: 939
  • Femmeilijä
Nyt mua pelottaa oman ystävänpäiväraapaleeni julkaiseminen... M/M ei ehkä ihan ole yhtä suloista kuin tämä. Joo, oli ihan ylifluffyä, mutta koska on ystävänpäivä, se on ihan ok. Awws, tykkään kaikkein eniten ficeistä, joissa toinen on jollain tavoin sairas ja toinen hoitaa, eli hyvin olit valinnut. ♥

Lainaus
Magnus oli aikeissa suukottaa Alecia, mutta yritys keskeytyi Alecin aivastaessa komeasti.
Jostain syystä X tykkään siitä, ettei Mag onnistunut suutelemaan Alecia  ;D Tää oli niin Murphyn lakia, etten voinut kuin virnuilla.


Kökkö kommentti, sori, mut tyksin vaikka olikin fluffinen  :)
"Ajan pyörä pyörii ja aikakaudet tulevat ja menevät jättäen jälkeensä muistoja, joista tarinat syntyvät. Tarinat haipuvat myyteiksi, ja myytitkin on jo kauan sitten unohdettu, kun ne luonut aikakausi jälleen koittaa."
Ava by Cea

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Fairytale//Hieno periaate, itsekin olen jotain tuon tapaista suunnitellut mutta toteutus unohtunut. Hyvä kun jollain toimii! Kiitos kommentista : )

Dria// Sole tykkää koska fluffy, Dria tykkää vaikka fluffy.... Kaikkien ystävänpäiväficcien ei tarvitse olla suloisia, vaikka M/M onkin fluffyn kuningaspari.
...kökköä kommenttia seuraa vielä kökömpi vastaus. Mutta hyvä jos tykkäsit!
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki

minttuska

  • Vieras
Nyt kyllä ärsyttää... Voi ärsytys, tämäkö se oli se ystävänpäiväficci joka minun piti lukea??! Ja minä luulin että tarkoitit sitä jotain Jocelyn/Valentine/Maryse-ficciä (jonka senkin kyllä luin) Olin laiska enkä viitsinyt kommentoida uhkailuistasi huolimatta, koska paritus ei minua varsinaisesti viehätä. Sitten minä mietin sitäkin miksi sanoit viitaten että olit tehnyt Malec ficin jos kerran se olikin tuo ja ajattelin vain tulkinneeni väärin ja ja ja ja... huokaus.

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, luulisin. Ärsyttää vaan että oli mennä kokonaan ohi! No niin, rauhoitutaan... Eli ficci oli söpö, ihana, suloinen... tykkäsin! söpöilyn fluffyista, miksei näitä ole enemmän? Ja miksi tämä oli näin lyhyt? Ei sillä, tämä oli suloisenkaunis tällaisena pikku pätkänä enkä haluaisi pitkitettyä versiota, mutta söpöily Malecia on aivan liian vähän liikkeellä! Ja olen tosissani...

Magnuksen ja Alecin pikku tuokio oli vaivaton ja hyvin onnistuneesti tehty. Ihanan arkinen. Tykkään arkipätkistä, joissa ei ole sen suurempaa juonta. Se on söpöä <3

Sen suurempia höpinöittä, kiitoksia.