Kirjoittaja Aihe: Liekkilupauksista | S Theodore/Blaise, raapale  (Luettu 1715 kertaa)

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
kirjoittaja: annicamaria
ikäraja: S
paritus: Theodore Nott/Blaise Zabini
genre: fluff
haasteet: Only true Something (Luihuiset)
summary: Ja niin vuodet vierivät, kunnes pöly kuorruttaa meidät molemmat. Kauniit hymyt piiloutuvat ryppyjen taakse, mutta käsien ote ei irtoa.

A/N: Kliseistä ystävänpäiväfluffia, jossa molemmat hahmot ovat enemmän tai vähemmän OC. Theodore PoV. Omistettu aikaisena ystävänpäivälahjana ihanalle ja tärkeälle Vaniljelle, olet kaunis. Pus

en omista hahmoja tai paikkoja, enkä saa sen puolene hopeasirppejä kuin kultakaljuunoitakaan kirjoituksistani. Elkää lähettäkö räyhääjiä




Liekkilupauksista

I have died everyday, waiting for you
Darlin' don't be afraid.
I have loved you for a Thousand years
I'll love you for a Thousand more

Olen ollut yksin. Olen saanut lohdutusta iltoihini ainoastaan oleskeluhuoneen takassa kytevästä hiilloksesta, jonka sammumista olen tarkkaillut. Olen kääriytynyt yhä tiukemmin vilttiin ja yrittänyt pitää itseni lämpimänä kolkon kylmyyden yrittäessä tunkeutua kaula-aukostani sisään. Nyt minun ei tarvitse, ei enää, ei yksin. Koskaan.

Sama sohva, mutta yhden sijasta kaksi etsivät piiloa itsepintaisilta vilunväristyksiltä. painaudun vartaloasi vasten ja hengitän tuoksuasi. Vanilja, myski, kevyt sipaisu lehtipuuta, kesää ja aurinkoa. Hiillos on leimahtanut liekkeihin, kuten minun rakkautenikin. Se saa posket kuumottamaan, se saa kädet tärisemään.

Ja niin vuodet vierivät, kunnes pöly kuorruttaa meidät molemmat. Kauniit hymyt piiloutuvat ryppyjen taakse, mutta käsien ote ei irtoa. Olen sinun ikuisesti.
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 442
  • © Ingrid
Vs: Liekkilupauksista | S Theodore/Blaise, raapale
« Vastaus #1 : 01.03.2012 18:42:42 »
Oh my.

Krhm, siis. Rehellisesti sanottuna nyt vähän hävettää, kun tuntuu etten meinaa osata kommentoida tätä sitten ollenkaan! Tää oli jotenkin tosi söpö, hellyttävä, vähän haikeakin, mutta kuitenkin tästä jäi ihana fluffyhöttöolo. Iiks oot paras ja söpö ja kaikkea! ♥ Ää. Halipus. ♥ Tämä kyllä ehdottomasti sai miunkin ystävänpäivän tuntumaan ihan hyvältäkin jopa! Vaikka no toisaalta, miten tämmösen jälkeen ei vois olla hyvä fiilis?

Tykkään lukea just vähän vieraammista hahmoista (tai ainakin itselle vieraammista) ja etenkin toisilleen paritettuna. Tää teksti oli toki aika tulkinnanvarainen, mutta pystyin kuvittelemaan kyllä hyvin Theon ja Blaisen tämän ficin tapahtumiin. Olkoonkin että nää hahmot on itselle vähän vieraampia. Jotenkin tää oli muutenkin tosi söpö, jotenkin ajatuksena se miten Theodore istuu ensin päivästä toiseen yksin siellä sohvalla ja kun tuntuu ettei ole ketään muuta. Mutta sitten ilmestyykin Blaise, josta löytyy sielunkumppani. Aww. ♥ Voihan se olla että ei näiden suhde ihan yhdessä tai kadessakaan päivässä ole kehittynyt, vaan omaa tahtiaan, mutta kuitenkin ehkä alitajuisenakin sen on tiennyt että näinhän se tulee menemään.

Onhan se totta, että tässä oli aika laajan aika-alueen tapahtumat sommiteltu 100 sanaan, mutta ei se oikeastaan edes haitannut. Jotenkin se oli miusta just kiva kun pystyi sitten itse vähän miettimään mitä kaikkea siinä välillä on tapahtunut ja niin. If u got the point. (; Muutenkin noi kuvailut oli kivoja ja nättejä! Vanilja ja myski ja ooh. Ja sekin muuten oli kiva yksityiskohta tuolla, miten se takassa roihuava tuli lopulta kuvastaa näiden kahden suhdetta. Tykkäsin siitä ajatuksesta, miten se näiden suhde kehittyy kuitenkin niin vahvaksi ja ihan viimeisinäkin vuosina se kestää vielä! Theo ja Blaise kun (ainakin miun mielikuvien mukaan) on molemmat vähän sellaisia salaperäisiä, että niistä ei oikein välttämättä saa heti päältäpäin luettua mitä niiden mielessä liikkuu, tai muutakaan. Mutta ehkä se, mitä heidän välillään oli, on kehittynyt juuri omalla tavallaan ja omannäköisekseen.  Hihi. ♥

Oaa, apua. Miten tästä kommentista tuli jotenkin vähän tönkkö. Kun oot vaan liian paras enkä osaa yhtään nyt kommentoida tätä ja äsdöbmirtgklj! Tykkäsin tästä kuitenkin ihan hirmusti ja sait miut myös tykästymään tähän paritukseen! Voisin melkein kirjottaa näistä itekkin joskus jotain. : ) Mutta sanottakoon nyt vielä kerran, että tykkäsin tästä ihan possuna! Kiitos. ♥


i lost my heart / my home is the ocean