Kirjoittaja Aihe: My Flawed Designs | uutta 21.12.  (Luettu 11048 kertaa)

Anhaedra

  • Trickster
  • ***
  • Viestejä: 693
  • Teini-ikäinen mutanttininjaenkeli
    • Overflow
My Flawed Designs | uutta 21.12.
« : 05.02.2012 20:08:59 »
Ajattelin nyt taas (moneskohan kerta tää edes on) laittaa piirustelujani näytille Finiin.

Yleisluontoista infoa taideharrastuksestani: puuvärit on rakkaus, ja mihinkään muuhun kuin Faber-Castellin kyniin en koske silloin kun tosissani yritän saada jotain aikaiseksi. Minkäänlaista maalaamista en hallitse vaikka sekin kiinnostaisi (varsinkin vesi- ja öljyvärit), ehkä vielä joskus. Hankin tosin juuri akvarellikynät ja oon aivan rakastunut niihin. Aiheena piirustuksissani on useimmiten ainakin jossain määrin fantasia. Rehellisesti sanottuna en osaa piirtää oikein mitään muuta kuin kauniita naisia, ehkä olisi syytä laajentaa repertuaaria. Joskus sitten. Mutta jos vaikka lopetan tämän lätinän ja esittelen todistusaineiston. :D

Joissakin vanhemmissa töissä on deviantARTin vesileima, en jaksa alkaa poistella niitä.

Koska tämä on myös hyvä tilaisuus häpeämättömään itsensä mainostamiseen, niin mainittakoon, että minut löytää myös deviantARTista ja Tumblrista (tuo on taiteeseen keskittyvä sivublogini, jossa oon suht epäaktiivinen. Fanityttöily-tumblr löytyy puolestaan täältä, jos jotakuta kiinnostaa). Pidän myös blogia jonka tarkoituksena oli olla jonkinlainen taideblogi mutta enimmäkseen sieltä löytyy randomavautumista elämästä. Tervetuloa stalkkaamaan. (:


Randomia

Era ja Kuro - S. Piirsin tämän serkulleni, kuvan hahmot ovat hänen omiaan.
Sininen - S. Piirretty akvarellipaperille, siitä tuo kuvio.
Sudenkorento - S. Sinisellä musteella.
Colour My World - S. Mangatyylikokeilu, ei mikään maailman omaperäisin idea mutta lopputulos on mielestäni suht toimiva.
Synttärikortti - S. Kortti jonka tein Siberille toissavuonna. Ei lopullinen versio, siinä värit ovat terävämmät mutta en koskaan skannannut sitä koneelle.
Emerald - S.
May Rain - S. Perspektiivikokeilu.
Taiteilija - S. Piirretty joskus kuviksen kurssilla kun olis pitänyt tehdä jotain aivan muuta.
Labyrinth Eyes - S. Joskus tuli tällaisiakin hämmentävyyksiä tehtyä. Tuohon aikaan mulla oli pakkomielle silmiin.
Fey - S. Randomräpellys. Tykästyin tähän jostain syystä.
Rouge - Uusi (21.12.). S.
Bleu - Uusi (21.12.). S.



Neljä elementtiä

Neljän kuvan sarja josta se neljäs eli ilma on edelleen vaiheessa. Saa nähdä saanko sitä koskaan valmiiksi.

Vedetär, veden henki. K-11 (koska hyvin lievä alastomuus). On luonnossa huomattavasti vaikuttavampi, skanneri vaalensi varjoja aika paljon.
Luonnotar, maan henki. S
Tuletar, tulen henki. S



Fanitaidetta

The Elder Scrolls
Deserts of Elsweyr - S. Mulla oli joskus projekti jossa mun piti kuvata luontoa eripuolilta Tamrielia. Se tyssäsi kahden kuvan jälkeen. :D Ja sitä saapi miettiä että miksi tässä kuvassa on Bosmer eikä Khajiit vaikka ollaan Elsweyrissä. (siksi koska en osaa piirtää kissoja)
Swamps of Vvardenfell - S. Samaisen projektin toinen osa (vai ensimmäinen? En enää muista kumpi oli ensin).
Meridia - S. The Daedric Prince of Life and the Lady of Infinite Energies (liian laiska suomentamaan). Väritin aika laiskasti, mutta oon silti suht tyytyväinen lopputulokseen.
Azura - S. The Daedric Prince of Dusk and Dawn. Taustan oli tarkoitus olla tähtitaivas mutta feilasin sen ja siitä tulikin lumisadetta.

Muut
Child of Malkav - S. Vampire: The Masquerade Bloodlines -pelin Malkavian-rotuun kuuluva vampyyri.
Prince of Jotunheim - S. Loki, jumala skandinaavisesta mytologiasta. Tähän inspiroi tietenkin Marvelin Thor ja The Avengers. Ja tässä siis Loki Jotunina, jääjättiläisenä. Osittain akvarellikynillä kun viimein ostin sellaiset viimeviikolla ja ah ne on ihanat.


Kommentit olis tosi arvostettu asia. Toivottavasti tykkäätte. (:
« Viimeksi muokattu: 21.12.2012 19:31:06 kirjoittanut Anhaedra »

Anhaedra

  • Trickster
  • ***
  • Viestejä: 693
  • Teini-ikäinen mutanttininjaenkeli
    • Overflow
Vs: My Flawed Designs | uutta 11.6.
« Vastaus #1 : 11.06.2012 14:44:25 »
Giril: kiitos tosi paljon pitkästä kommentistasi! (: Ihanaa että tykkäsit. Öhöm, pakko myöntää tosta Sudenkorennosta että toki tein ensin luonnoksen lyijykynällä, sitten tussasin sen mustekynällä ja kumitin lyijykynän pois - mä aika harvoin piirrän mitään suoraan jollain muulla kuin lyijykynällä koska se ei vaan onnistu. Ääää mä en ees osaa sanoa mitään tohon sun kommenttiin, kiitoskiitoskiitos. ♥ Arvostan paljon, menin vaan nyt ihan sanattomaksi. :D


Nyt sitten vihdoin ja viimein jotain vähän uudempaa:

Fey - S. Randomräpellys. Tykästyin tähän jostain syystä.
Meridia - S. The Daedric Prince of Life and the Lady of Infinite Energies (liian laiska suomentamaan). Väritin aika laiskasti, mutta oon silti suht tyytyväinen lopputulokseen.
Azura - S. The Daedric Prince of Dusk and Dawn. Taustan oli tarkoitus olla tähtitaivas mutta feilasin sen ja siitä tulikin lumisadetta.

Lisäsin nuo myös tuonne aloitusviestiin.

// Ja vielä ihan tämänpäiväistä: Prince of Jotunheim - S. Loki, jumala skandinaavisesta mytologiasta. Tähän inspiroi tietenkin Marvelin Thor ja The Avengers. Ja tässä siis Loki Jotunina, jääjättiläisenä. Osittain akvarellikynillä kun viimein ostin sellaiset viimeviikolla ja ah ne on ihanat.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 22:10:39 kirjoittanut Anhaedra »

Scork

  • ***
  • Viestejä: 64
  • ava ryöstetty Nukkemestarilta
Vs: My Flawed Designs | uutta 11.6.
« Vastaus #2 : 18.10.2012 22:01:04 »
Tykkäään kerrankin tälläisestä sarjakuvamaisesta piirrustustyylistä! Nimittäin tavallisesti sellainen ei iske. Suosikkejani ovat nuo ihan randomit, muttei muissakaan mitään huonoa ole c:.
Kuvia vaan lisää, ja niin, Fey on henk.koht suosikkini.
each have piece of magic

Tinúviel

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: My Flawed Designs | uutta 11.6.
« Vastaus #3 : 16.11.2012 00:24:29 »
Tässähän oli silmäniloa kerrakseen! Tykkäsin kovasti kaikista piirustuksista. Harmi etten tiedä kuvataiteesta niin paljoa, että voisi sitä kuuluisaa rakentavaa antaa. Kaikki kuvat olivat niin kauniita ja jotenkin täydellisiä, että niissä tuntui olevan kaikki niin kuin pitikin. Värien käyttö on yksi hienoimmista piirteistä, toinen mistä erityisesti pidin on herkkyys. Fey'ssä tytön silmät olivat hyvin aidon näköiset, vähän sellaiset lähdevesimäiset niin kuin ihmisillä joilla on vaaleat iirikset. Jännä miten myös näin epärealistiseen tyyliin piirretyt ihmiset voivat olla niin todentuntuisia ja eläviä.
« Viimeksi muokattu: 02.12.2012 13:45:45 kirjoittanut Tinúviel »

nover

  • ***
  • Viestejä: 127
Vs: My Flawed Designs | uutta 11.6.
« Vastaus #4 : 01.12.2012 22:40:39 »
vau, toi sudenkorento ja labyrinth eyes teki todella vaikutuksen ne oli tosi hienosti tehty ja yksinkertaisia mut silti kokonaisuutena toimivia :3 Muutenkin sulla on tosi kiva persoonallinen tyyli ! Tykkäsin !
Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak! 

~Albus Dumbledore~

marissacullen

  • Vieras
Vs: My Flawed Designs | uutta 11.6.
« Vastaus #5 : 05.12.2012 09:42:41 »
Vau. Noi on todellakin upeita, ja varsinkin toi sudenkorento. oon ihan sanaton. Sulla on todellakin taitoo tohom!! ;D ;D ;D ;D

Anhaedra

  • Trickster
  • ***
  • Viestejä: 693
  • Teini-ikäinen mutanttininjaenkeli
    • Overflow
Vs: My Flawed Designs | uutta 21.12.
« Vastaus #6 : 21.12.2012 19:49:47 »
Oiii, kommentteja! <: Kiitos tosi paljon kaikille, en oikein tiiä mitä osaisin teille erikseen sanoa. Arvostan kaikkea palautetta (eikä ainakaan haittaa jos se on positiivista ;D), ihana kuulla että ootte tykänny!

Sit vähän uuttakin välillä (tai no, lokakuussa jo piirsin noi mutta sain nyt vasta aikaiseksi laittaa tännekin). Leikin uusilla musteillani, siis kun en aiemmin ollut ees sellasia käyttänyt, paitsi joskus koulun kuviksentunneilla, ja osoittautuikin et niillä saa tehtyä kaikenlaista kivaa.

Rouge, S.
Bleu, S.