Kirjoittaja Aihe: Nälkäpeli: Pakenen, angst, S, Katniss/Peeta, raapale  (Luettu 1771 kertaa)

Miusamo

  • Vieras
Nimi: Pakenen
Ikäraja: Sallittu
Fandom: Nälkäpeli
Yhteenveto: Pakenen kaikkea. Pakenen jopa omaa poikaani. Pakenen vain päästäkseni tänne.
Haaste: Deathfic
Omat kommentit: Nojaa, sain tän valmiiks. :D Kommentteja arvostan aina

 Pakenen(100 sanaa)

Peeta PoV

 Istun hiljaa minun ja Katnissin lempipaikassamme, siellä, missä me aina tapasimme. Saatan yhä nähdä, kuinka Katniss kävelee hymyillen luokseni, juoksee viimeiset askeleet ja heittäytyy suoraan syliini. Vihaan Capitolia, koska se sai minut inhoamaan Katnissia hetken aikaa. Vaikka olin luvannut, etten koskaan, ikinä jättäisi häntä. Vaikka olin luullut, että rakkautemme on niin suurta, ettei sitä pysty mikään tuhoamaan.

 Näen yhä Katnissin makaavan pää minun sylissäni ja kaipaan koko sydämestäni niitä pieniä rauhallisia hetkiä hänen kanssaan. Kun muut muistelevat Katnissia hänen haudallaan, minä muistelen häntä täällä. Pakenen kaikkea. Pakenen jopa omaa poikaani. Pakenen vain päästäkseni tänne.

 Täällä olen onnellinen ja Katnissin kanssa.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 20:32:03 kirjoittanut Kupla »

ttesak

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Pakenen, Nälkäpeli, angst, S, Katniss/Peeta, raapale
« Vastaus #1 : 06.02.2012 12:31:33 »
Okei, kokeilenpas kommentoida jotakin X)
Tätä onkin hieman hankala kommentoida - sillä onhan tämä vain raapale, josta ei niinkään saa kiinni, mitä tarkalleen ottaen on tapahtunut ja miksi. Suloisen angstista se että Peeta vain pakenee todellisuutta ja muistelee menneitä yksinään. Ja tuo, ettei Peeta muistele sitä Katnissin haudalla, tuo jotenkin sellaisen fiiliksen että Peeta tosiaan yrittää paeta ikäänkuin elämällä menneisyyttä uudelleen mielessään. Ja lisää angstia lisää se, että vaikka Peeta yrittääkin muistella nimenomaan vanhoja hyviä aikoja, niin Capitolin synnyttämä viha tunkeutuu ressukan mieleen silti. Ja aww, heillä on poika.. Jotenkin katkeransuloisen olet saanut näinkin lyhyestä pätkästä aikaiseksi, vaikkakin kuten sanoin niin tuo tietämättömyys siitä mitä on tapahtunut vähän vaivaa. Mutta voisi kai sanoa että se sopii tähän omalla tavallaan, mutta.. sanon silti että se vaivaa XD Mutta pieni ja kiva kokonaisuus!
And life was like a comet falling from sky